Jump to content

Nik Der

Фен
  • Мнения

    16
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Nik Der

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Габрово
  1. The Air/Fuel Ratio (A/F) sensor 1 is installed in the exhaust system and detects oxygen content in the exhaust gas. The A/F sensor transmits output voltage to the Engine Control Module (ECM). A heater for the sensor element is embedded in the A/F sensor (sensor 1). It is activated and heats the sensor to stabilize and speed the detection of oxygen content by controlling current flowing through the heater. An increase in the current levels off as the applied voltage to the element electrode reaches a certain range because the amount of oxygen which is led through the diffusion layer is limited. The current amperage is proportional to oxygen content in the exhaust gas, so the air/fuel ratio is detected by the measurement of the current amperage. The ECM compares a set target air/fuel ratio with the detected air/fuel ratio and controls the fuel injection timing. If the A/F sensor (sensor 1) voltage is low, the air/fuel ratio is lean, and the ECM uses A/F feedback control to issue a Rich command. If the A/F sensor (sensor 1) voltage is high, the air/fuel ratio is rich, and the ECM uses A/F feedback control to issue a Lean command. Това намерих за грешката, но се затруднявам с превода. Това добре излезе ми грешка, която изчистих и сега чека не свети, получавам някакви живи данни, който изглеждат достоверни, поне според това, което отчитат и уредите на таблото. Но, има едно но..., откакто съм си дошъл шофирам единствено градско, до преди малко чекът все си светеше, както и през целия път от Англия до България, и сега разхода ми(градско) е около 13/100. Пак я карам на кратки разстояния, като разликата с Англия, е че тук е с 15 градуса по студено, и че тук я оставям сутрин да поработи на място около 5-6 минути, докато вдигне 60-тина градуса. Последно по живите данни на адаптора ми отчете 9,6л/100, но това при загрял мотор и почти никакъв трафик по улиците. И сега двама майстори се чудят да се прави ли нещо по колата или не. Sent from my SAMSUNG-SGH-I747 using Tapatalk
  2. P1164 HONDA - Air/Fuel Ratio Sensor 1 Range/Performance Problem. Possible causes - Faulty Air/Fuel Ratio Sensor 1 - Air/Fuel Ratio Sensor 1 harness is open or shorted - Air/Fuel Ratio Sensor 1 circuit poor electrical connection Sent from my SAMSUNG-SGH-I747 using Tapatalk
  3. Днес ходих на майстор да диагностицира Хондата. След като я закачи излезе съобщение, че е невъзможно да се направи диагностика на този модел, и да се търси букса под пасажерската седалка, през която ставала диагностиката посредством броене на мигванията. Отказах повече интервенции. Взех от един познат ELM блутуут адаптор, изтеглих си приложение (torque-lite) и ми извади грешка P1164. Sent from my SAMSUNG-SGH-I747 using Tapatalk
  4. Днес се прибрах от Англия с колата, почти целия път го изкарах на круиз контрол 105-110 км/ч. и десетина кикдауна за изпреварване. Направих 4 измервания (пълно-пълно, до капачката) и резултатът е 7,17; 7,21; 7,44; 7,06 л/100км. Това добре, това което ме притеснява, е че като влязох в България, преди Видин заредих, и после за прехода Видин - Габрово, който е около 370км ми изгори 3/4 от резервоара, пак долу горе същото каране. И това, което колегата Rockonoff описва с прекъсването го забелязах и аз, на круиз контрол, постоянна скорост, едва доловимо, все едно, че пропуска да пусне искра някоя свещ. Случва се долу горе през около 10-15 минути. И наистина е едва доловимо, аз го забелязах вечерта по фаровете, примигват страшно бързо, за милисекунди, дори трудно се хваща ако не гледаш постоянно в най-осветената зона на късите. После, след като устанивих, че има някаква цикличност в примигването, вече забелязах и прекъсването на двигателя. Гледах и по другите осветени уреди дали се случва нещо, но не. Само фаровете и двигателя. И наистина е едва доловимо. Та с това се забавлявах 2800км, ако някой се чуди как съм издържал да мърдам с такава скорост
  5. Измерих и двете двойки пинове. При двойка 1-2(от поста на колегата Rockonoff) мултицетът не реагира, при двойка 3-4 отчете 1.2 ома. Sent from my SAMSUNG-SGH-I747 using Tapatalk
  6. Благодаря на всички за отговорите, що годе вече "влизам в час". Днес отново ми светна Чека. Направих "фокуса" с 2пиновата букса и резултата е грешка 61,каквото и да означава тя. Вече е късно, но утре ще се разровя да разбера какво точно е "61''. Sent from my SAMSUNG-SGH-I747 using Tapatalk
  7. След 78 мили извънградски преход по магистрала(почти през цялото време на круизконтол-60мили/час) стрелката на бензиномера падна с 3 деления. Нямам представа колко литра е 1 деление, но 3 деления за 78 мили извънградско, са мнооого по приемливи от почти 9 деления за 59 мили градско шофиране. Sent from my SAMSUNG-SGH-I747 using Tapatalk
  8. Здравей колега. Днес направих теста с 2 пиновата букса, шунтирах я, нищо не мига. Като дам на контакт чека светва и така си стои без да мига, SRS лампата угасва и след около 2 секунди светва и така си и остава. Пробвах няколко пъти и всеки път едно и също. Sent from my SAMSUNG-SGH-I747 using Tapatalk
  9. То хубаво, но при мен не е падало под 10 градуса до преди 4дни. От 4дни тук е - 1 до - 3 сутрин, но пък от 4 дни разхода (поне според чертичките на таблото) клони по към 14-15/100, което е странно. Sent from my SAMSUNG-SGH-I747 using Tapatalk
  10. Днес намерих книжката (Manual - а) на колата в багажника зад чейнджъра, който видях също за първи път , та в раздела за атоматична скоростна кутия пише: масло ATF Honda, Dextron II и III. Sent from my SAMSUNG-SGH-I747 using Tapatalk Sent from my SAMSUNG-SGH-I747 using Tapatalk
  11. Днес намерих книжката (Manual - а) на колата в багажника зад чейнджъра, който видях също за първи път , та в раздела за атоматична скоростна кутия пише: масло ATF Honda, Dextron II и III. Sent from my SAMSUNG-SGH-I747 using Tapatalk
  12. Благодаря за насоките! В събота ми се отваря по-дълго пътуване, та ще я засека как гори извънградско. А относно синята 2пинова букса, не можах да я открия. Намерих друга, сива. Забравих да спомена, че съм в Англия и Хондата е с дясна дирекция. И още нещо, ходих в сервиз да попитам за смяна на маслото маслото на скоростната кутия, там ми предложиха два вида Dextron II и Dextron III, същото ми предложиха и в голяма верига магазини за авточасти, същото излиза и в онлайн магазин, където си вписваш номера на колата и ти изкарва всичко за нея, и не са чували за масло специално за Хонда. Да им се вържа ли и да взема от декстрона или да си я карам, докато се прибера в България и тогава да го сменя? Sent from my SAMSUNG-SGH-I747 using Tapatalk
×