Markony 2244 #1 Публикувано 24 Ноември, 2016 ЦРВ-то не го карам, жената си го хареса, тя си го купи, тя си го кара. Но когато Харвито /оборотна служебна кола/магаре е в клиент ..нямам избор и го карам. Много ме дразни за градски режим. На извъградско е песен... Удобна седалка, екстри, климатик като хората, обезшумено и т.н. Обаче в града е пълна скръб. Тия 150 коня бензин/газ са жив ташак. Реално са 110, 100 коня при пуснат климатик. Сравнявам го с Харви 105 коня, пипнато от мен, но никакъв тунинг. В пъти по-добър старт, ускорение, разход. Шумно било, клатело се, друсало... ама върви като Сивик. Споделям само мъката си за бъдещите мераклии.. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #2 Отговорено 24 Ноември, 2016 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #3 Отговорено 24 Ноември, 2016 (Редактирано) Ако 3/2 в заглавието на темата означава 3-та/2-ра генерации, и аз се присъединявам към това ... Обаче в града е пълна скръб. Тия 150 коня бензин/газ са жив ташак. ...Не само градско, и на магистрала е жив ташак Говоря за 2-ра ген, 4-степенен автоматик с К20А4 и го сравнявам с предишните ми 2 броя RD1 JDM, 4-степенен автоматик с В20В, 128 коня. JDM-ката беше, да не кажа в пъти, ама осезаемо по-добре откъм динамика и окачване. Oткъм екстри JDM-ката също беше по-напред - заводски тъмни стъкла, ветробрани на всички врати, ел-прибиране на огледала, магически задни седалки, т.нар. в България климатроник, допълнителни огледала за видимост при маневриране ... Е, нямаше си ABS u airbag-ове, ама аз съм от старата школа, и не ми липсваха Редактирано 24 Ноември, 2016 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deodriver 35 #4 Отговорено 24 Ноември, 2016 За мен 3-та генерация въобще не е обезшумена,даже направо си е шумна.Дизела върви що годе приятно,но се чува вътре доста отчетливо.Говоря за градско каране,за извънградско е добре.Гумите също се чуват,както и всяко камъче,което се удари в някой подкалник.Не знам какви коли сте карали,но ако някога сте има Ауди или Мерцедес ще направите разлика.Предишната ми кола беше Ц-класа от 96г. и там всичко е на ниво,особено за годините си.Като сравниш шумоизолацията имаш чуството,че хонда са се върнали 20г. назад.Пробвах и други ЦРВ-та и там е същата работа,даже тествайки първото си ЦРВ,направо се уплаших. Друго нещо,което много дразни са подлакътниците.Прекалено за тесни и неудобни,ръката ти пропада,ако решиш да се отпуснеш както трябва.Също така при динамично движение на път със завои,лакътят ти се удря в него. И на последно място са вратите,които при отваряне нямат изхвърляне .Дърпаш ръчката и вратата стой затворена,трябва да буташ.Глупост голяма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #5 Отговорено 24 Ноември, 2016 За мен обаче истината не изглежда така Старото ЦРВ, което беше B20Z е все още в мой близък приятел с който на няколко пъти ги дърпаме и бере доста ядове. Бие ме само на старт от място щото после няма догонване, но летящите..... NO COMENT. Извън градско е в пъти по динамична от старата. Докато беше моя RD1, смея да се похваля че с доста коли съм се дърпал които са неговите коне и килограми (говоря за къси стартове до към 100-110, че нагоре е трагедия) и доста от тях са оставали разочаровани. Тъй че, в това отношение съм по доволен от новата. Вози по рязко и твърди но е доста по стабилна. Колкото до шумоизолацията съм съгласен с поста на колегата. Не е само при Хонда. Скоро карах един Кашкай 2016г. И там е същата тъпня. Шум от вратите, камъчета, гуми, малко двигател, и т.н. Ауди и Мерцедес са в друг клас като цяло. Една Ц класа или ,А4 или БМВ 3, с дизелов двигател и 4х4 автоматик отива на 100 000лв. ЦРВ то е 60-65..... Нормално е като са наблегнали на надеждност да са спестили пт някъде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #6 Отговорено 24 Ноември, 2016 Да не забравяме, че караме с орязани айВитеци Аз пък съм доволен от нашия ЦРъВ. За това, което получавам като мощност/комфорт/пространство/икономия/екстри/проходимост бензиновият фейслифт или иначе казано генерация 2,5 е златната среда. Най ми е зле някой като ми убие скоростта по някое нанагорнище И следва изреждане на предавки... Но на равно, особено пък в София на светофарите няма кой да ми земе старта. Но пък аз съм с добри светофарни рефлекси и сетива По-големият ход на буталото на 2.4 спрямо 2.0 (както при американските/канадските ЦРВ-та с К24А1) поправя малко несправедливостта откъм тяга 220Nm/3600 към 190Nm/4000... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OKCAH 3 #7 Отговорено 27 Ноември, 2016 Тия 150 коня бензин/газ са жив ташак. Реално са 110, 100 коня при пуснат климатик.+ 1 и за четвърта генерация.Единствено се успокоявам, че пълно щастие на тоя свят няма. Или поне за нас, българите . Днеска гледах как и един пич с нова кола за 160к също се оплаква от скърцане и върене. Няма какво да се лъжем наистина, ЦРВ-то си е компромисно и бюджетно решение отвсякъде... НО, точно там му е силата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Didko 45 #8 Отговорено 28 Ноември, 2016 (Редактирано) Аз затова 3-4 години бях обявил почивка от марката. Продаваха морално остарели мотори, които за да им усетиш живеца, трябва да са все в лютеницата, а като идеш на бензиностанцията и те смъдва лекинко. Сега с малката печица е добре. 300 Нм са повече от достатъчни и реално усещането е като за повече коне от обявените 120. А харчи като Д13-ка Редактирано 28 Ноември, 2016 от Didko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prodi 27 #9 Отговорено 29 Ноември, 2016 Смело добявам и 4 та генерация , супер разочарование , нито може да изпревариш , нито има проходимост при зимни условия . Едвам я изтраях 2 години и я дадох на жената . Най - грешно похарчените ми пари за кола до сега и то нова . Може би единствения и плюс е разхода от 9 /100 газ който дава . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #10 Отговорено 29 Ноември, 2016 А дизела на 4та как е ? Или Само бензина визирате ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Didko 45 #11 Отговорено 29 Ноември, 2016 Аз от дизела съм доволен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #12 Отговорено 29 Ноември, 2016 Ти си само с предно ъта и твоето мнение не е напълно меродавно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #13 Отговорено 29 Ноември, 2016 И все пак земята ... ъъъъъ такова ..... следващата ми кола пак ще е CR-V, автоматик Е, може и да се прежаля за HR-V, ама надали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Didko 45 #14 Отговорено 29 Ноември, 2016 Ти си само с предно Другите само си мислят, че не са 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deodriver 35 #15 Отговорено 29 Ноември, 2016 (Редактирано) Смело добявам и 4 та генерация , супер разочарование , нито може да изпревариш , нито има проходимост при зимни условия . Едвам я изтраях 2 години и я дадох на жената . Най - грешно похарчените ми пари за кола до сега и то нова . Може би единствения и плюс е разхода от 9 /100 газ който дава . И аз чувам,че тази нова 4х4 система при 4-та генерация ,която е по-добра на хартия се оказва пълна трагедия.Сега не знам ти къде си се опитвал да минеш. Редактирано 29 Ноември, 2016 от Deodriver Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #16 Отговорено 29 Ноември, 2016 (Редактирано) Одеве тръгнах от средата на силно заснежения и утъпкан изход от паркинга на ИКЕА с летните гуми. Определено не само си мисля че съм с 4х4. Колата почти не помръдна в страни и отцепи неусетно нагоре. Само по триъгълника се разбираше че се опитва да буксува. Умишлено я спрях на средата. Ако и спирането беше толкова успешно щях да се откажа от зимноте гуми Редактирано 29 Ноември, 2016 от jaccomo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #17 Отговорено 29 Ноември, 2016 Та така, честит сняг Ма вие сериозно ли си правите експерименти и чакате последния момент да сложите зимните гуми? Неска една ML-ка ентусиазирано тръгна по баира пред нас нагоре, та трябваше да поринат с лопати, че да се върне на задна ... В 2 педи сняг си потеглям спокойно, на равно естествено Баирите тук са големи и му знам халата. Миналата зима към Боровец покрай езерото без VSA беше интересно преживяване, но да видим сега тва прословуто VSA къде му е силата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prodi 27 #18 Отговорено 29 Ноември, 2016 (Редактирано) Смело добявам и 4 та генерация , супер разочарование , нито може да изпревариш , нито има проходимост при зимни условия . Едвам я изтраях 2 години и я дадох на жената . Най - грешно похарчените ми пари за кола до сега и то нова . Може би единствения и плюс е разхода от 9 /100 газ който дава . И аз чувам,че тази нова 4х4 система при 4-та генерация ,която е по-добра на хартия се оказва пълна трагедия.Сега не знам ти къде си се опитвал да минеш. Исках да си стигна до къщата в Калофер ама не успях . В интерес на истината след ровене в нета видях че първите бройки имат проблем в софтуера , ревах на бултрако 2 седмици и уж го ъпдейтнаха , но да видим. Проблема е че при пълно боксуване на предните гуми не зацепваше задното . Редактирано 29 Ноември, 2016 от Prodi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #19 Отговорено 29 Ноември, 2016 малко офф. Единственото стръмно място за което се сещам в Калофер е до нашата къща, до черковския мост Ако е там, дам трудно се катери оня баир Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #20 Отговорено 29 Ноември, 2016 ......Миналата зима към Боровец покрай езерото без VSA беше интересно преживяване, но да видим сега тва прословуто VSA къде му е силата. VSA системата си върши чудесно работа, НО задкормилното устройство и най-вече сивото му вещество са по-важния фактор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #21 Отговорено 30 Ноември, 2016 Така е, Емич. Мисълта ми беше, че не съм влизал в премеждия, но започнах да усещам повече колата как се държи в такива условия - заледен път, завой след завой, немалка скорост, съответно и как да се нагодя към тези условия Затова ще ми е интересно VSA-то, което съм го изключвал веднъж щото не ме пусна през една дълбока, кална локва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
RUMENTOD 0 #22 Отговорено 11 Март, 2017 За мен недостатък на CRV-то 2008 е ограничената странична видимост от ляво на предното стъкло. Заради страничната възглавница и извития фейс, колонките са по- дебели и това малко ми пречи за следене на пешеходци Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове