qwertyk 2 #1 Публикувано 13 Ноември, 2016 Преди седмица станах собственик на Honda Accord 1.8 136 коня,2000 година.Колата има газово (инжекцион) от 4 години ,през тази седмица,два пъти ми изгасна двигателя по време на движение,след като натисна педала и колата стигне до около 4500-5000 хиляди оборота,и двата пъти колата караше на газ. Карам си аз из града ,искам да изпреваря някой,натискам газ задминавам го, отпускам педала и забелязвам че двигателя е изгаснал ,няма серво и няма спирачки(има ги ,ама адски трудно се върти волана и се натиска спирачката) . Завъртам ключа,колата пали от веднъж и пак си карам без проблем... Проблема не е никак малък защото не се знае в кой моментр ще остана без спирачки и серво Който е имал същия проблем или има предположение какво може да е нека помогне с съвет,или да препоръча добър майстор хондаджия във Варна.Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.OFF 539 #2 Отговорено 14 Ноември, 2016 Не съм експерт , но ми мяза на проблем с газовата , във витек нещо се шашка ГИ и вероятно не е настроен правилно. Другия вариант е проблем в клемореда ... А човека "Хонда" за Варна е : http://forums.hondabg.com/index.php?showuser=474 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #3 Отговорено 14 Ноември, 2016 Покарай на бензин и провери дали ще направи същото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #4 Отговорено 14 Ноември, 2016 (Редактирано) Като угасне, мига ли на таблото едно зелено ключенце? Ако да -значи е клеморед. Може да пробваш и както работи на място да размърдаш (не да въртиш) контактния ключ леко в различни посоки. Клемореда е със същите симптоми -сменял съм 2 броя през годините. Има и тема някъде из форума. Редактирано 14 Ноември, 2016 от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #5 Отговорено 14 Ноември, 2016 Добро утро! Аналогичен случай имахме с един от газифицираните акорди. При форсиране и отпускане на газта гаснеше и го правеше естествено преди знак Стоп След третия случай карах само на бензин без проблем. Отидохме да настроят смесите и качихме температурата за прехвърляне на газов режим. 3 месеца вече без проблем. Ей за това няма да мъча душицата на моята с газ. Ако ти мига ключа на таблото все едно си го изкарал си за клеморед както казва Цецо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BAlexandrov 0 #6 Отговорено 14 Ноември, 2016 И аз имах подобен проблем - http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=64513 Виж и мейн релето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qwertyk 2 #7 Отговорено 14 Ноември, 2016 Като угасне, мига ли на таблото едно зелено ключенце? Ако да -значи е клеморед. Може да пробваш и както работи на място да размърдаш (не да въртиш) контактния ключ леко в различни посоки. Клемореда е със същите симптоми -сменял съм 2 броя през годините. Има и тема някъде из форума. Като угасне, мига ли на таблото едно зелено ключенце? Ако да -значи е клеморед. Може да пробваш и както работи на място да размърдаш (не да въртиш) контактния ключ леко в различни посоки. Клемореда е със същите симптоми -сменял съм 2 броя през годините. Има и тема някъде из форума. Толкова се шашнах,че не забелязах.Ще изляза още днес на прав път и ще направя п същите условия и щр видя дали свети зеленото ключе, лампичката за маслото и за акумулатора със сигурносъ светнаха но за зеленото не се сещам в момента,просто много се шашнах защото бях пуснал мигач за десен завой,ама врътнах волана и разбрах че нямам серво,добре че изгасна преди да съм завил волана че незнам какео би станало. Благодаря за бързия отговор! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qwertyk 2 #8 Отговорено 14 Ноември, 2016 Благодаря за бързите отговори ,наистина не очаквах толкова хора да се откликнат.Ще я пробвам колата и само на бензин (първо ще намеря прав участък и да няма много движение по улицата) ще видя и дали зеленото ключе на таблото се включва и после с цялата тази информация при майстора. Благодаря ви много още веднъж!б Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #9 Отговорено 14 Ноември, 2016 (Редактирано) Ако е клеморед, не е задължително да караш. Тогава безспорно е по-сряскащо. Опитай да го предизвикаш на място, както работи двигателя. Хващаш контактния ключ с 2 пръста и го местиш в хлабината на патрона убирайки луфтовете. Не го въртиш около оста му. Ако угасне и мига зеленото ключе -работата е ясна. Ако не, можеш да си караш, но с 1 на ум и обезателно следи ако угасне, дали ще мига напомнянката за забравения ключ. Редактирано 14 Ноември, 2016 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qwertyk 2 #10 Отговорено 14 Ноември, 2016 Ако е клеморед, не е задължително да караш. Тогава безспорно е по-сряскащо. Опитай да го предизвикаш на място, както работи двигателя. Хващаш контактния ключ с 2 пръста и го местиш в хлабината на патрона убирайки луфтовете. Не го въртиш около оста му. Ако угасне и мига зеленото ключе -работата е ясна. Ако не, можеш да си караш, но с 1 на ум и обезателно следи ако угасне, дали ще мига напомнянката за забравения ключ. За сега стана ясно че не е клемореда,размърдах както ми беше казано ключа ,всичко си е ок. На бензин двигателя не гасне. Днес вече бях по наблюдателен, проблема идва като пусна педала на газта ,след като преди това съм я държал на високи обороти.Оборотите просто от 5-6-7 хиляди падат до нулата,двигателя изгасва. И без това трябваше да се ходи при газаджия че прекалено голям разход ми се вижда . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qwertyk 2 #11 Отговорено 14 Ноември, 2016 Добро утро! Аналогичен случай имахме с един от газифицираните акорди. При форсиране и отпускане на газта гаснеше и го правеше естествено преди знак Стоп След третия случай карах само на бензин без проблем. Отидохме да настроят смесите и качихме температурата за прехвърляне на газов режим. 3 месеца вече без проблем. Ей за това няма да мъча душицата на моята с газ. Ако ти мига ключа на таблото все едно си го изкарал си за клеморед както казва Цецо. И при мен само на газ го прави този проблем. Сега не мога да разбера дали проблема с неригулирано газово е по за предпочитане отколкото проблем с клемореда много съм "зелен" още на тема автомобили Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #12 Отговорено 15 Ноември, 2016 А само газта ли отпускаш, или натискаш и съединителя (т.е. освобождаваш я от скорост)? Аз при Алфата го имах този проблем и беше от изпарителя на газовата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qwertyk 2 #13 Отговорено 15 Ноември, 2016 А само газта ли отпускаш, или натискаш и съединителя (т.е. освобождаваш я от скорост)? Аз при Алфата го имах този проблем и беше от изпарителя на газовата. Пускам газта,после изключвам скоростта,и гледам как стрелката на оборотите пада на нула ,без да се задържи на 600-700 както си ги държи по пр. И в момента в който удари нулата гасне.Иначе,ако не изключа скороста,няма да изгасне защото си държи оборотите според скороста с която карам. И забелязах че ми дава разход от порядъка на 16-17 в града ,при нормално каране ,е понякога да не е скучно я форсирам ама в границите на разумното.Според теб нормален ли е този разход ? Хем пък си мисля че са 135 коня и не мога да очаквам 10 градско. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #14 Отговорено 15 Ноември, 2016 Най-вероятно ти е задръстен изпарителя или филтрите на газовото, или и двете. Смени филтрите, изчисти изпарителя и тогава тествай отново. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #15 Отговорено 17 Ноември, 2016 Замърсена дроселова клапа или моторче на празен ход. На газ просто проблемът се експонира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове