Jump to content
qwertyk

Гасне по време на движение(после веднага пали)

Recommended Posts

Преди седмица станах собственик на Honda Accord 1.8 136 коня,2000 година.Колата има газово (инжекцион) от 4 години ,през тази седмица,два пъти ми изгасна двигателя по време на движение,след като натисна педала и колата стигне до около 4500-5000 хиляди оборота,и двата пъти колата караше на газ.


 


Карам си аз из града ,искам да изпреваря някой,натискам газ задминавам го, отпускам педала и забелязвам че двигателя е изгаснал ,няма серво и няма спирачки(има ги


,ама адски трудно се върти волана и се натиска спирачката) . Завъртам ключа,колата пали от веднъж и пак си карам без проблем...


Проблема не е никак малък защото не се знае в кой моментр ще остана без спирачки и серво


 


Който е имал същия проблем или има предположение какво може да е нека помогне с съвет,или да препоръча добър майстор хондаджия във Варна.Благодаря предварително 


Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм експерт , но ми мяза на проблем с газовата , във витек нещо се шашка ГИ и вероятно не е настроен правилно.

Другия вариант е проблем в клемореда ... 

А човека "Хонда" за Варна е : http://forums.hondabg.com/index.php?showuser=474

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Покарай на бензин и провери дали ще направи същото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като угасне, мига ли на таблото едно зелено ключенце? Ако да -значи е клеморед. Може да пробваш и както работи на място да размърдаш (не да въртиш) контактния ключ леко в различни посоки. Клемореда е със същите симптоми -сменял съм 2 броя през годините. Има и тема някъде из форума.

Редактирано от ceco_accord
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добро утро! Аналогичен случай имахме с един от газифицираните акорди. При форсиране и отпускане на газта гаснеше и го правеше естествено преди знак Стоп :) След третия случай карах само на бензин без проблем. Отидохме да настроят смесите и качихме температурата за прехвърляне на газов режим. 3 месеца вече без проблем. Ей за това няма да мъча душицата на моята с газ. Ако ти мига ключа на таблото все едно си го изкарал си за клеморед както казва Цецо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като угасне, мига ли на таблото едно зелено ключенце? Ако да -значи е клеморед. Може да пробваш и както работи на място да размърдаш (не да въртиш) контактния ключ леко в различни посоки. Клемореда е със същите симптоми -сменял съм 2 броя през годините. Има и тема някъде из форума.

Като угасне, мига ли на таблото едно зелено ключенце? Ако да -значи е клеморед. Може да пробваш и както работи на място да размърдаш (не да въртиш) контактния ключ леко в различни посоки. Клемореда е със същите симптоми -сменял съм 2 броя през годините. Има и тема някъде из форума.

Толкова се шашнах,че не забелязах.Ще изляза още днес на прав път и ще направя п същите условия и щр видя дали свети зеленото ключе, лампичката за маслото и за акумулатора със сигурносъ светнаха но за зеленото не се сещам в момента,просто много се шашнах защото бях пуснал мигач за десен завой,ама врътнах волана и разбрах че нямам серво,добре че изгасна преди да съм завил волана че незнам какео би станало.

 

Благодаря за бързия отговор!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързите отговори ,наистина не очаквах толкова хора да се откликнат.Ще я пробвам колата и само на бензин (първо ще намеря прав участък и да няма много движение по улицата) ще видя и дали зеленото ключе на таблото се включва и после с цялата тази информация при майстора.

 

Благодаря ви много още веднъж!б

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е клеморед, не е задължително да караш. Тогава безспорно е по-сряскащо. Опитай да го предизвикаш на място, както работи двигателя. Хващаш контактния ключ с 2 пръста и го местиш в хлабината на патрона убирайки луфтовете. Не го въртиш около оста му. Ако угасне и мига зеленото ключе -работата е ясна. Ако не, можеш да си караш, но с 1 на ум и обезателно следи ако угасне, дали ще мига напомнянката за забравения ключ.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е клеморед, не е задължително да караш. Тогава безспорно е по-сряскащо. Опитай да го предизвикаш на място, както работи двигателя. Хващаш контактния ключ с 2 пръста и го местиш в хлабината на патрона убирайки луфтовете. Не го въртиш около оста му. Ако угасне и мига зеленото ключе -работата е ясна. Ако не, можеш да си караш, но с 1 на ум и обезателно следи ако угасне, дали ще мига напомнянката за забравения ключ.

За сега стана ясно че не е клемореда,размърдах както ми беше казано ключа ,всичко си е ок. 

 

На бензин двигателя не гасне. Днес вече бях по наблюдателен, проблема идва като пусна педала на газта ,след като преди това съм я държал на високи обороти.Оборотите просто от 5-6-7 хиляди падат до нулата,двигателя изгасва. И без това трябваше да се ходи при газаджия че прекалено голям разход ми се вижда .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добро утро! Аналогичен случай имахме с един от газифицираните акорди. При форсиране и отпускане на газта гаснеше и го правеше естествено преди знак Стоп :) След третия случай карах само на бензин без проблем. Отидохме да настроят смесите и качихме температурата за прехвърляне на газов режим. 3 месеца вече без проблем. Ей за това няма да мъча душицата на моята с газ. Ако ти мига ключа на таблото все едно си го изкарал си за клеморед както казва Цецо.

И при мен само на газ го прави този проблем. Сега не мога да разбера дали проблема с неригулирано газово е по за предпочитане отколкото проблем с клемореда :D много съм "зелен" още на тема автомобили

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А само газта ли отпускаш, или натискаш и съединителя (т.е. освобождаваш я от скорост)?

 

Аз при Алфата го имах този проблем и беше от изпарителя на газовата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А само газта ли отпускаш, или натискаш и съединителя (т.е. освобождаваш я от скорост)?

 

Аз при Алфата го имах този проблем и беше от изпарителя на газовата.

Пускам газта,после изключвам скоростта,и гледам как стрелката на оборотите пада на нула ,без да се задържи на 600-700 както си ги държи по пр. И в момента в който удари нулата гасне.Иначе,ако не изключа скороста,няма да изгасне защото си държи оборотите според скороста с която карам.

 

И забелязах че ми дава разход от порядъка на 16-17 в града ,при нормално каране ,е понякога да не е скучно я форсирам ама в границите на разумното.Според теб нормален ли е този разход ? Хем пък си мисля че са 135 коня и не мога да очаквам 10 градско.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно ти е задръстен изпарителя или филтрите на газовото, или и двете. Смени филтрите, изчисти изпарителя и тогава тествай отново.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замърсена дроселова клапа или моторче на празен ход. На газ просто проблемът се експонира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×