Jump to content
dzrasd

Авариен режим ? Колата не вдига повече от 1300-1400 оборота

Recommended Posts

Update2: 1422 км няма и помет от лампата, следват 2 дни градско в Търново и Стара Загора ще видим как ще е, ще се придържам към максимата 'В града под 2500' да се кара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър е този разход. Все пак можеш да го засечеш на колонка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щях, но жена ми зареди без да каже ... днес по груби сметки, 630 км със 38-44 литра Екто 4 човека пълен багажник и климатик смятам че за тази жега е ОК :)

Редактирано от GeorgiD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От любопитство, защо го държите тоя ДПФ ? Чисто от екологични причини ли ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От любопитство, защо го държите тоя ДПФ ? Чисто от екологични причини ли ?

Че той само заради екологията се държи като цяло пречи на представянето на колата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично го държа, защото съм против "побългаряването". Щом са го сложили значи трябва да е там. Още повече ако се затегне контрола на пунктовете за прегледи (доста е вероятно), без DPF няма кой да те пусне. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър е този разход. Все пак можеш да го засечеш на колонка.

 

Хасково -> София като в Хасково напълних до горе, 248 км от тръгване до спиране 17.4 литра дизел, което е 7/100, 130 км/ч по магистралата на темпомат и рядко ускорение за по-бързо изпреварнаване, не е ли малко висок , все пак аутодата се кълне в 4,9 което аз смятам, че със над 120 не е постижим но поне 6 ?

 

До колегата dzrasd, държа го защото смятам, че е лицемерно да седя и да се ядосвам на пушилките и миризмите в задръстванията в София, а в същото време да съм същия, отделно го държа защото пътувам не само из БГ и не искам да ме сполети участта като на брат ми -> изпушил на някакъв светофар в 1 село до Мюнхен и едва ги убеди да не му смъкнат кожата от гърба. Отделно не искам да го побългарявам, отделно смятам, че ще затегнат нормите скоро време. 

Като цяло искам колата да е така какво е излязла от магазина т.е. фабрично до колкото е възможно.

 

Ъпдейт: 2883 км след форсираната регенерация, няма проблем но колата е карана предимно извън града (9 дни обиколка на миалата ни Родина). Страхотен автомобил :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4.9 , но същият този двигател сложен на Сивик а не на ЦРВ съм съгласен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорд 8ма генерация ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя грешка . Забравих. Пак е значително по тежък и 4.9 може да се постигне при идеални условия при не повече от 90км/ч

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз и не държа на този, но 7 не е ли малко висок ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига де ....... 130км/ч  7/100 си е приказка. Нека сме реалисти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е така около 7 на 100 извън градско интензивно каране магистрала 140 + и няколко прохода на високо темпо за  950 км . Мисля че борд компютъра не отчита много вярно 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И то с нашата нафта...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О да и нафтата е от значение, но все още примиум нафтата не сваля достатъчно разхода (към половин литър на 100 ) за да компенсира разликата в цената

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо си е висок този разход.В момента съм на 8к км засечен по километраж среден разход 5.9/100 ,като предимно е извънградско .Предното ми засичане беше на 10к км и даде 6,2/100 смесено,на имах пробита мека връзка към ЕГР-а .Оказа се,че това е често срещан проблем при дизела.Освен,че вдига разхода и колата е леко удушена,тъй като разтоварва турбината от там.

П.с.Не карам с 90км/ч ,за да не ме атакувате,нормалната ми скорост извън градско е около 120км/ч.Тук ще добавя,че и климатика работи,имам и ДПФ,колата е на около 260к км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отклоняваме се от изначалнатате тема, ще продължа да питам на лични вече, но слагам от 'скъпата' нафта и този мотор ако е еквивалент на Мерцедесовият 2.2 (баща ми кара такъв във w211) и за последните 25к км разхода му е 6.3 смесен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3031 км след регенерацията светна, последните 170 км и бяха само градско... и днес в час пик светна... утре ще я оставя в Дунев сутринта пък да видим

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ъпдеит след 7 часов престой при Дунев в слатина:

 

Не е 360 лева както пише, гарантират че ако се следват техните препоръки (+200 лева) имате 'гаранция' ако не се оправи те ще ви го изключат безплатно софтуерно...

 

Снимка от теста на ДПФ-а който доста изненада служителите:

 

https://drive.google.com/open?id=0BztLt5KASAAiSkp5NXhMODlBbXM

 

Ценораспис:

 

https://drive.google.com/open?id=0BztLt5KASAAiUE9oLTRpbElIY00

 

Питане, едното момче сподели, че дпф-а има датчици, за диференцялно налягане симптомите който аз описвам, а и теста който са направили са очаквали да е много мръсен ДПФ-а, а той не е бил, та той сподели да пробвам с този/тези датчици за диференцялно налягане на ДПФ-а, някой да има представа за какво иде реч ?

Поразрових в нета, изглежда тези датчици са кът едва ли не, намерих само вече ползвани:

 

http://www.ebay.co.uk/itm/2009-HONDA-ACCORD-2-2-I-DTEC-DPF-DIFFERENTIAL-PRESSURE-SENSOR-2009-/271005417466

 

Парт: RL015906K20, обаче за този парт номер нищо не излиза в гугъл.

 

От Дунев, казаха че такива датчициза ВАГ са по 100-тина, но за японските било нещо отвратително...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами като извадиш Carbon Cleaning и добавката цената идва 410. Като гледам са вдигнали цената монтаж/демонтаж. Според мен карай да видиш как се държи колата и не се занимавай с тия датчици.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Имам май решен проблем на тази тема. В началото на лятото започна да ми го прави много често това, да влиза в този странен режим, където не вдига повече от 1500 оборота. Интересното е, че в момента в който колата "влиза" в този режим, съвсем лекво потреперва и idle оборотите от 900 скачат на 1100. Както и да е, та в началото на лятото се ядосах и прерпових половин интернет докато не намерих една тема, която уви, не мога да намеря пак (опитах се), където на подобен проблем решението беше смяна на горивен филтър. Смених го горивният филтър с оригинален и от тогава абсолютно никакви проблеми не ми е създавала колата, а вече минаха около 6 месеца. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с горивния филтър е проблем на 7ма дизел преди фейса. При фейса го няма, а за 8ма не съм чувал?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тази тема пишеше, че ако е лошо качество филтъра (не оригинален), или не е сменян много време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...