Etsp 24 #41 Отговорено 7 Декември, 2021 Направих запитване към Хонда: цена на оригинален комплект съединител е около 700 лв, цената на ремонта е около 600 лв. За момента карам още малко така. Ще запитам и познати в други сервизи, за да направя съпоставка и да преценя, къде ще го сменям. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Etsp 24 #42 Отговорено 23 Декември, 2021 On 12/4/2021 at 1:06 AM, shopa said: Здрасти! Избор нямаш голям за съединител комплект! В повечето случаи, като отвориш кутията вътре е Лук! Ориентировъчно цена за комплект/пълен/ с отстъпки 1150лв го взех миналата година! Цена на труд /приятел- човек, на когото може да се довериш/ 200лв. Това е сравнително ниска цена за труд, че си отнема един ден за сваляне и качване! Моят съвет е да търсиш гаранция магазин - сервиз, че някои комплекти не изкарват много/дали менте или ниско качество- не знам/. Има особености при монтажа, но майсторите се поизучиха и не вярвам да направят грешки! Комплекта включва-притискател, феродов диск, аксиален лагер, демпферен маховик и болтове. Трудното включване най- вероятно е от съединителя! Пробвай със подмяна на спирачна течност, ако и след смяната на съединителя не се оправи - горна помпа на съединител/при мен се оказа това/. Приплъзването след време ще се появи и на по ниските предавки! Можеш да покараш така, но трябва да я "галиш" , без ръчкане! Вибрацията на задна предавка си е запазена марка на Хонда😊! Повечето колеги споделят, включително и аз, че си е нормално! Не я дочаках да започне да започне да превърта и на ниските предавки. Превърташе само на високите и то много гадно - при изпреварване. Равносметката: Смених: 415027210 - LuK Демпферен маховик 624335600 - LuK Комплект съединител + имах лек теч от нофтовата помпа за високо налягане, който също отстраниха. Общо 1400 лв. с труд. Цената е с големи отстъпки, тъй като ми го прави приятел. След смяна на съединителя започнаха всички предавки да влизат много трудно и някой път едвам включвах първа. Беше регулиран, там както се регулира с горната помпа, но е от това, нито от течност, нито от въздух. Покарах малко и се надявах да се оправи, но не стана. Като, че ли имаше някакво изместване леко на лоста и за това не влизаха лесно. Четох стара тема тук във форума с трудно сменяне на предавки след смяна на съединител и там пишеха, че са шлайфали маховика, което е пълен филм и аз се вкарах в него. Закарах я пак да я погледнат и да я регулират, и сега е перфектна. Скоростите влизат като на чисто нова кола, съединителя е мек и отделя перфектно. Карах доста км. и LUK си е номер 1. Има си и гаранции. Влизането трудно на втора предавка, още преди да започне да превърта, се оправи. Сега влиза с лекота. Преди съм сменял и маслото на скоростната кутия. Старият съединител и маховик са при мен. Ще ги огледам допълнително някой ден. От направеното запитване към Хонда, ми бяха казали 2200 лв. само за маховик. Което е абсурдно (по-нагоре писах, че искаха 1300 лв. само за комплект съединител + работа). Препоръчвам на тези, които сменят съединител, задължително да сменят и маховик. Ремонтът не е евтин така, че да се отваря няколко пъти, за мен не е добре. Отделно и тоя маховик си има живот, приблизителен на този на съединителя, и ако изкара само едни още 20000 - 30000 км, по-добре да се смеят заедно (всеки трябва да си направи преценка сам, защото ремонтите са доста скъпи, но спестяването повечето пъти излиза двойно). 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1259 #43 Отговорено 23 Декември, 2021 Напълно съм съгласен. От опита ми с дизелите които съм имал доста години също препоръчвам да се смени всичко от комплект съединител, маховик задължитело и долната помпа към него за да не се плаща после два пъти а случаи има бол такива. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Etsp 24 #44 Отговорено 24 Декември, 2021 От свалените части: Оригиналният съединител е LUK; Оригиналният маховик също е LUK; Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #45 Отговорено 24 Декември, 2021 Убеден ли си че на кола 13+ г. е оригинален все още съединител и маховик които си свалил и то дизел ? Щото аз не съм. Така казано ОРИГИНАЛНИЯТ , звучи че е изкаал 13+ г. или 250к + км.🤔 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Etsp 24 #46 Отговорено 24 Декември, 2021 Аз пък съм напълно убеден в това. Колата ми е на реални километри. На маховикът пише също Honda. Отделно съм я проверил: - Имам данните на предишният собственик, с който съм се свързал и съм получил нужната информация. - Отделно имам и фактури - от данните от фактурите съм се свързал със сервизите в Италия и те са ми потвърдили информацията там (да колата ми е от Италия - аз исках такава, защото предпочитам да правя всичко останало без ръжда и изгнило). - има сервизна книжка с пълна история: свързал съм се с представителството на Хонда в Италия, където е обслужвана. От там информацията ми е потвърдена. Всичко по VIN излиза. - имам диагностика и съм я проверил, и с нея. На всеки модул, от който могат да се извлечат данните, излизат реалните (тук е най-лесно манипулирането, за разлика от хартията) Така, че да се твърди, че кола на 13+ години не може да е на реални км. е много лесно да се каже. Заучени клишета като това важат за други коли, но не и за моята. Има и такива бройки. Какво като е на 13+ години? Има коли на 2+ години на тези км. или по-мало дори, с проблеми и рядко изгастващи check лампички. Много голяма част от хората, не сменят маховик и после продават. Аз си поддържам колата, за да си я карам, без да я продавам, няма значение, че е на 13+ години. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #47 Отговорено 24 Декември, 2021 Сега ще ти кажа. 2015 година правих загубенключ на Шаран който беше почти 2012 г производство.Миришеше вътре на чисто ново все едно е от магазина. На километража показваяше към 900000. След като го направих , реших да вляза да погледна в компютъра на колко е . Защото тогава а и сега все още EDC17 не се правят лесно смени на километри а и е скъпо , а на джамбаза разбира се не му се дават пари, и установих че е на 420000. Айде карай си Хондичката на толкова колкото е, и колкото излиза там по рама особенно от Италия дето не знаят какво е смяна на масло. Пък камо ли съединител на 100к+ да е оригинален. Нещо като в момента колко заразени имало от Ковид...... и колко заяразени..... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #48 Отговорено 25 Декември, 2021 (Редактирано) Една 0 повече съм сложил и не мога да редактирам. 90000 имах предвид че показваше. 2-3 ракии, опредлено са ми се отразили зле на писането. 🤣 И , Честит празник...... на всички. 😉 Редактирано 25 Декември, 2021 от docev 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zograffa 181 #49 Отговорено 25 Декември, 2021 Преди 8 часа, docev написа: Пък камо ли съединител на 100к+ да е оригинален. Колега тука нещо не те разбирам.Какво чудно има един съединител да изкара 100 000км.По-чудно би било да е обратното.Фолксвагена,който даде за пример на 420 000км. съм сигурен,че е бил с оригиналния си съединител. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #50 Отговорено 25 Декември, 2021 Имах предвид че със сигурност е на двойно повече и ДА възможно е да си има надпис Хонда , защото вероятно е сменян в официален представител. 200+ съм убеден че не би изкарал. Да кажеш на сменян че е оригинален не звучи правилно. Това имах предвид. Всички знаем че едно време е едно да излезе от завода с дадена част и друго е псле да я сменят с оригинална , обаче "резервна" част. Както и да е . Няма да цапам повече. За Фолцвагена , не знам. Каран е само на дълго явно. Градска кола щеше да е ехееее.... няколко смени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Etsp 24 #51 Отговорено 25 Декември, 2021 Никъде не пише, че е на 200+ км. Весели празници на всички! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1259 #52 Отговорено 25 Декември, 2021 Съиденител с мафовик с лекота си искарват 250/350 000. Мога да срина един комплект и за 100км но нарочно и с ясното съзнание какво трябва да му приченя. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Etsp 24 #53 Отговорено 25 Декември, 2021 Точно така е. Моите изкараха 190 000 км. Можеше и още малко, особено маховикът, но това превъртане не бих го изтърпял още 10000 - 20000 км. Маховикът ми нямаше никакви признаци. Но както съм писал по-нагоре, предпочитам да ги сменя заедно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #54 Отговорено 25 Декември, 2021 Важното е, че нямаш вече тези дертове от преди смяната. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Terje 171 #55 Отговорено 25 Декември, 2021 Вече съм писал тук - предишната ми кола (дизел) аз лично направих 300К без смяна на съединител - накрая отделяше все още ниско и колата потегляше на 2-ра по наклон без подаване на газ. Но всичко зависи от карането. И може в Италия да не си поддържат редовно колите, но това не значи че всички коли от там са кенефи. Това, че нашите търговци внясат предимно такива, е друг въпрос. Кенефи има и в Германия и в Австрия и Швейцария 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 403 #56 Отговорено 25 Декември, 2021 (Редактирано) Преди 16 часа, docev написа: тогава а и сега все още EDC17 не се правят лесно смени на километри а и е скъпо И аз така си мислех, но преди няколко години гледах един Туран 2006-та с VCDS за приятел и в EDC17 си излизат реални километрите 185 000. Казвам му - всичко е точно, тук не може да се манипулира. За всеки случай копнах и лога с грешките. По-късно в къщи ги прегледах и що да видя - дава някакви грешки на 360 000 . "Майсторчето" или е забравил да изчисти лога или в някои модули се пазят също километрите и при грешка излизат. По темата - за живота на съединителите не може да има еднакво правило, защото страшно зависи от това как и от кого е карана колата. Може да има навъртяни 300К на магистрали и да е годен, а може да е за смяна на 150К с пишман шофьор градско на полусъединител. Аз съм на 168К и засега няма признаци. Предната ми кола (Джета дизел) я продадох на 175К реални и също беше без проблеми. Редактирано 25 Декември, 2021 от inspektora 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shopa 59 #57 Отговорено 25 Декември, 2021 On 12/23/2021 at 8:00 PM, Etsp said: След смяна на съединителя започнаха всички предавки да влизат много трудно и някой път едвам включвах първа. Беше регулиран, там както се регулира с горната помпа, но е от това, нито от течност, нито от въздух. Покарах малко и се надявах да се оправи, но не стана. Като, че ли имаше някакво изместване леко на лоста и за това не влизаха лесно. Четох стара тема тук във форума с трудно сменяне на предавки след смяна на съединител и там пишеха, че са шлайфали маховика, което е пълен филм и аз се вкарах в него. Закарах я пак да я погледнат и да я регулират, и сега е перфектна. Скоростите влизат като на чисто нова кола, съединителя е мек и отделя перфектно. Карах доста км. и LUK си е номер 1. Има си и гаранции. Колега, знаеш ли реално какво са правили майсторите, за да се отстрани проблема? Питам от чисто любопитство! Весели празници на всички колеги! Бъдете здрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Etsp 24 #58 Отговорено 26 Декември, 2021 Нещо по горна и долна помпа. Не знам подробности. Майсторите са ми роднини и не ги разпитвах, а им се доверих напълно. Истински професионалисти. Весели празници! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Etsp 24 #59 Отговорено 27 Януари On 2/26/2019 at 7:08 PM, a.aleksandrov said: Днес проблема с бученето беше отстранен, вече си е тихичка като преди Човека от сервиза описа проблема така: "понеже ти е сваляно всичко по предницата при ремонтите, после при сглабянето, ластика който държи гърнето е прекаран под моста /или над него - не помня кое беше/, а трябвало да е наобратното, което държало тръбите на гърнетата много стегнати, под напрежение и леко усукани". След като го прекарал, от където трябва тръбите се отпуснали и станали леко подвижни. И вече бученето и вибрациите в купето изчезнаха On 6/3/2021 at 3:24 PM, Петър Киров said: Колега я кажи какъв е този ластик и кое гърне държи? Къде се намира тази изолация и какво точно представлява, че и при мен сякаш липсва? Дайте някакъв линк ако може. Здравейте. Това "бучене" след снямата на съединителе, вече започна много да ме дразни (в началото не беше така). Лятото я гледах на канала и отдолу има едни черни гумени тампони, които държат гърнето. Всичко по тях изглеждаше ОК и не мисля, че има вариант да се обърнат. Какво точно е въртял и кое е грешно? Какъв е този ластик? Това "бучене" си от гърне ама огледах и на свръзките - гарнитурите, и не се вижда нищо. Ако има нещо по тях, не трябва ли да има сажди на свръзките? Ходих, където ми сменяха съединителят ама уж нищо не откриха. Гледах и по нагоре, където има едни болтове с пружини към "изпускателната" система и там изглежда всичко наред. Като бях в каналът извиках и приятел да огледа и той не видя нищо ама това "бучене" в купето си стои и не мисля, че трябва да се чува толкова. Преди смяната не беше така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове