Jump to content
sttekata

Смяна на съединител CR-V III

Recommended Posts

Направих запитване към Хонда: цена на оригинален комплект съединител е около 700 лв, цената на ремонта е около 600 лв.

 

За момента карам още малко така. Ще запитам и познати в други сервизи, за да направя съпоставка и да преценя, къде ще го сменям.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 12/4/2021 at 1:06 AM, shopa said:

Здрасти! Избор нямаш голям за съединител комплект! В повечето случаи,  като отвориш кутията вътре е Лук! Ориентировъчно цена за комплект/пълен/ с отстъпки 1150лв го взех миналата година! Цена на труд /приятел- човек, на когото може да се довериш/ 200лв. Това е сравнително ниска цена за труд, че си отнема един ден за сваляне и качване! Моят съвет е да търсиш гаранция магазин - сервиз, че някои комплекти не изкарват много/дали менте или ниско качество- не знам/. Има особености при монтажа, но майсторите се поизучиха и не вярвам да направят грешки! Комплекта включва-притискател, феродов диск, аксиален лагер, демпферен маховик и болтове.   

Трудното включване най- вероятно е от съединителя! Пробвай със подмяна на спирачна течност, ако и след смяната на съединителя не се оправи - горна помпа на съединител/при мен се оказа това/.

Приплъзването след време ще се появи и на по ниските предавки! Можеш да покараш така, но трябва да я "галиш" , без ръчкане!

Вибрацията на задна предавка си е запазена марка на Хонда😊! Повечето колеги споделят, включително и аз, че си е нормално! 

 

 

Не я дочаках да започне да започне да превърта и на ниските предавки. Превърташе само на високите и то много гадно - при изпреварване.

Равносметката:

Смених:

415027210 - LuK Демпферен маховик

624335600 - LuK Комплект съединител

 

+ имах лек теч от нофтовата помпа за високо налягане, който също отстраниха.

 

Общо 1400 лв. с труд. Цената е с големи отстъпки, тъй като ми го прави приятел.

 

След смяна на съединителя започнаха всички предавки да влизат много трудно и някой път едвам включвах първа. Беше регулиран, там както се регулира с горната помпа, но е от това, нито от течност, нито от въздух. Покарах малко и се надявах да се оправи, но не стана. Като, че ли имаше някакво изместване леко на лоста и за това не влизаха лесно.

Четох стара тема тук във форума с трудно сменяне на предавки след смяна на съединител и там пишеха, че са шлайфали маховика, което е пълен филм и аз се вкарах в него. :D

 

Закарах я пак да я погледнат и да я регулират, и сега е перфектна. Скоростите влизат като на чисто нова кола, съединителя е мек и отделя перфектно.

Карах доста км. и LUK си е номер 1. Има си и гаранции.

 

Влизането трудно на втора предавка, още преди да започне да превърта, се оправи. Сега влиза с лекота.

Преди съм сменял и маслото на скоростната кутия.

 

Старият съединител и маховик са при мен. Ще ги огледам допълнително някой ден.

 

От направеното запитване към Хонда, ми бяха казали 2200 лв. само за маховик. Което е абсурдно (по-нагоре писах, че искаха 1300 лв. само за комплект съединител + работа).

 

Препоръчвам на тези, които сменят съединител, задължително да сменят и маховик. Ремонтът не е евтин така, че да се отваря няколко пъти, за мен не е добре. Отделно и тоя маховик си има живот, приблизителен на този на съединителя, и ако изкара само едни още 20000 - 30000 км, по-добре да се смеят заедно (всеки трябва да си направи преценка сам, защото ремонтите са доста скъпи, но спестяването повечето пъти излиза двойно).

 

 

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен.

От опита ми с дизелите които съм имал доста години също препоръчвам да се смени всичко от комплект съединител, маховик задължитело  и долната помпа към него за да не се плаща после два пъти  а случаи има бол такива.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От свалените части:

 

Оригиналният съединител е LUK;

Оригиналният маховик също е LUK;

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Убеден ли си че на кола 13+ г. е оригинален все още съединител и маховик които си свалил и то дизел ? Щото аз не съм. Така казано ОРИГИНАЛНИЯТ , звучи че е изкаал 13+ г.  или 250к + км.🤔

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм напълно убеден в това.

Колата ми е на реални километри.

На маховикът пише също Honda. 

Отделно съм я проверил:

- Имам данните на предишният собственик, с който съм се свързал и съм получил нужната информация.

- Отделно имам и фактури - от данните от фактурите съм се свързал със сервизите в Италия и те са ми потвърдили информацията там (да колата ми е от Италия - аз исках такава, защото предпочитам да правя всичко останало без ръжда и изгнило).

- има сервизна книжка с пълна история: свързал съм се с представителството на Хонда в Италия, където е обслужвана. От там информацията ми е потвърдена. Всичко по VIN излиза.

- имам диагностика и съм я проверил, и с нея. На всеки модул, от който могат да се извлечат данните, излизат реалните

(тук е най-лесно манипулирането, за разлика от хартията)

 

Така, че да се твърди, че кола на 13+ години не може да е на реални км. е много лесно да се каже. Заучени клишета като това важат за други коли, но не и за моята. Има и такива бройки. Какво като е на 13+ години?

Има коли на 2+ години на тези км. или по-мало дори, с проблеми и рядко изгастващи check лампички.

 

Много голяма част от хората, не сменят маховик и после продават.

Аз си поддържам колата, за да си я карам, без да я продавам, няма значение, че е на 13+ години.

  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ще ти кажа. 2015 година правих загубенключ на Шаран който беше почти 2012 г производство.Миришеше вътре на чисто ново все едно е от магазина. На километража показваяше към 900000. След като го направих , реших да вляза да погледна в компютъра на колко е . Защото тогава а и сега все още EDC17 не се правят лесно смени на километри а и е скъпо , а на джамбаза разбира се не му се дават пари, и установих че е на 420000.

Айде карай си Хондичката на толкова колкото е, и колкото излиза там по рама особенно от Италия дето не знаят какво е смяна на масло. Пък камо ли съединител на 100к+ да е оригинален.

Нещо като в момента колко заразени имало от Ковид...... и колко заяразени.....

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една 0 повече съм сложил и не мога да редактирам. 90000 имах предвид че показваше.

2-3 ракии, опредлено са ми се отразили зле на писането. 🤣 

И , Честит празник...... на всички. 😉

Редактирано от docev
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, docev написа:

Пък камо ли съединител на 100к+ да е оригинален.

 

 

Колега тука нещо не те разбирам.Какво чудно има един съединител да изкара 100 000км.По-чудно би било да е обратното.Фолксвагена,който даде за пример на 420 000км. съм сигурен,че е бил с оригиналния си съединител.

 

 

 

 

 

 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах предвид че със сигурност е на двойно повече и ДА възможно е да си има надпис Хонда , защото вероятно е сменян в официален представител.

200+ съм убеден че не би изкарал. Да кажеш на сменян че е оригинален не звучи правилно. Това имах предвид. Всички знаем че едно време е едно да излезе от завода с дадена част и друго е псле да я сменят с оригинална , обаче "резервна" част.

Както и да е . Няма да цапам повече. За Фолцвагена , не знам. Каран е само на дълго явно. Градска кола щеше да е ехееее.... няколко смени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никъде не пише, че е на 200+ км.

 

Весели празници на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съиденител с мафовик с лекота си искарват 250/350 000.

Мога да срина един комплект и за 100км но нарочно и с ясното съзнание какво трябва да му приченя.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така е.

Моите изкараха 190 000 км.

Можеше и още малко, особено маховикът, но това превъртане не бих го изтърпял още 10000 - 20000 км.

 

Маховикът ми нямаше никакви признаци. Но както съм писал по-нагоре, предпочитам да ги сменя заедно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важното е, че нямаш вече тези дертове от преди смяната.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 16 часа, docev написа:

тогава а и сега все още EDC17 не се правят лесно смени на километри а и е скъпо

И аз така си мислех, но преди няколко години гледах един Туран 2006-та с VCDS за приятел и в EDC17 си излизат реални километрите 185 000. Казвам му - всичко е точно, тук не може да се манипулира. За всеки случай копнах и лога с грешките. По-късно в къщи ги прегледах и що да видя - дава някакви грешки на 360 000 :tooth:. "Майсторчето" или е забравил да изчисти лога или в някои модули се пазят също километрите и при грешка излизат.

По темата - за живота на съединителите не може да има еднакво правило, защото страшно зависи от това как и от кого е карана колата. Може да има навъртяни 300К на магистрали и да е годен, а може да е за смяна на 150К с пишман шофьор градско на полусъединител. Аз съм на 168К и засега няма признаци. Предната ми кола (Джета дизел) я продадох на 175К реални и също беше без проблеми.

Редактирано от inspektora
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 12/23/2021 at 8:00 PM, Etsp said:

След смяна на съединителя започнаха всички предавки да влизат много трудно и някой път едвам включвах първа. Беше регулиран, там както се регулира с горната помпа, но е от това, нито от течност, нито от въздух. Покарах малко и се надявах да се оправи, но не стана. Като, че ли имаше някакво изместване леко на лоста и за това не влизаха лесно.

Четох стара тема тук във форума с трудно сменяне на предавки след смяна на съединител и там пишеха, че са шлайфали маховика, което е пълен филм и аз се вкарах в него. :D

 

Закарах я пак да я погледнат и да я регулират, и сега е перфектна. Скоростите влизат като на чисто нова кола, съединителя е мек и отделя перфектно.

Карах доста км. и LUK си е номер 1. Има си и гаранции.

 

 

 

 

Колега, знаеш ли реално какво са правили майсторите, за да се отстрани проблема? Питам от чисто любопитство! Весели празници на всички колеги! Бъдете здрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо по горна и долна помпа.

Не знам подробности.

Майсторите са ми роднини и не ги разпитвах, а им се доверих напълно. Истински професионалисти.

 

Весели празници!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 2/26/2019 at 7:08 PM, a.aleksandrov said:

Днес проблема с бученето беше отстранен, вече си е тихичка като преди :) Човека от сервиза описа проблема така: "понеже ти е сваляно всичко по предницата при ремонтите, после при сглабянето, ластика който държи гърнето е прекаран под моста /или над него - не помня кое беше/, а трябвало да е наобратното, което държало тръбите на гърнетата много стегнати, под напрежение и леко усукани". След като го прекарал, от където трябва тръбите се отпуснали и станали леко подвижни. И вече бученето и вибрациите в купето изчезнаха :)

 

On 6/3/2021 at 3:24 PM, Петър Киров said:

 

Колега я кажи какъв е този ластик и кое гърне държи?

 

Къде се намира тази изолация и какво точно представлява, че и при мен сякаш липсва? Дайте някакъв линк ако може.

 

 

Здравейте.

 

Това "бучене" след снямата на съединителе, вече започна много да ме дразни (в началото не беше така). Лятото я гледах на канала и отдолу има едни черни гумени тампони, които държат гърнето. Всичко по тях изглеждаше ОК и не мисля, че има вариант да се обърнат. Какво точно е въртял и кое е грешно? Какъв е този ластик?

Това "бучене" си от гърне ама огледах и на свръзките - гарнитурите, и не се вижда нищо. Ако има нещо по тях, не трябва ли да има сажди на свръзките?

 

Ходих, където ми сменяха съединителят ама уж нищо не откриха.

 

Гледах и по нагоре, където има едни болтове с пружини към "изпускателната" система и там изглежда всичко наред. Като бях в каналът извиках и приятел да огледа и той не видя нищо ама това "бучене" в купето си стои и не мисля, че трябва да се чува толкова. Преди смяната не беше така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...