Jump to content

Recommended Posts

Здравейте,

 

Някой може ли да потвърди какъв е правилния размер на джантата за Хонда ЦРВ 3-та генерация?

До колкото аз знам може да се слагат джанти със следните размери:

- ЕТ = 48-52;

- от 6 1/2 до 7 1/2;

- Централен отвор = 64.1мм;

- 5х114,3мм.

 

Някой знае ли дали може да се сложат следните джанти с ЕТ55 (16", 61/2, 5*114.3, ЕТ55, 215/70/16)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз правих проучване вчера.Май ще мина направо на 15 цола.Така джантите ще ми излязат без пари,а и на 16 цола няма размр,който да отговаря на обиколката...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.wheel-size.com/size/honda/cr-v/2007/#trim-20i-eudm

 

Само дето препоръчаното ЕТ 50. 5мм разлика не е много.

Калкулаторът казва, че си ок с този размер, но има забележки.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз правих проучване вчера.Май ще мина направо на 15 цола.Така джантите ще ми излязат без пари,а и на 16 цола няма размр,който да отговаря на обиколката...

 

Моите гуми са 225/60/18 ако сложа 225/70/16 се получава същото , т.е. няма проблем,

но притеснението ми е дали ако взема 16" джанти (от хонда акорд) с офсет 55, а не 50 ще е проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Дани.103S са бусови гуми...ще трябва да преосмисля нещата.

Стеката ,моите съболезнования за 18-те цола :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите гуми са 225/60/18 ако сложа 225/70/16 се получава същото , т.е. няма проблем,

 

но притеснението ми е дали ако взема 16" джанти (от хонда акорд) с офсет 55, а не 50 ще е проблем.

 

Възможно е да имаш проблем с този офсет.Реално джантата идва по-прибрана и е възможно да опират в апарата.И аз съм в дилема,дали да карам с 17-ките железни,който имам,или да минавам на 16-ки.Сегашните 19-ки са супер за визия и стабилност,но цената на гумите е...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така ли никой не я вдигна на крик и не вкара една рулетка на задна и предна гума да види има ли мегдан за по-голямо ЕТ:)

Има и 5мм дистанциращи фланци за такива случаи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уикенда ще въртим с Доцев джанти да видим кое у кое влиза...

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За какво са всичките еквилибристики? Колко ще икономисате, като качите джипките на джанти за леки кола?

 

Следните линкове са само за ориентация:

 

225/65/17 - http://diana-ltd.com/tires?mv_type=2&width=225&aspect_ratio=65&diameter=17&brand_id[]=&run_flat=0&extra_load=0&tire_type[]=2

 

225/70/16 - http://diana-ltd.com/tires?mv_type=2&width=225&aspect_ratio=70&diameter=16&brand_id[]=&run_flat=0&extra_load=0&tire_type[]=2

 

225/75/15 - http://diana-ltd.com/tires?mv_type=2&width=225&aspect_ratio=75&diameter=15&brand_id[]=&run_flat=0&extra_load=0&tire_type[]=2

 

Имайки предвид, че целта е икономия, едва ли ще си купите висок клас гуми. Затова гледаме разликата между оригинален размер Барум (17") спрямо 16" същия модел - 25 лв на гума... Високи гуми на 15" я намерите, я дай Боже.

Купили сте си джипки в края на краищата... Едно време D13-ката с Гиславед на 13" ровеше асфалта, ама на...

 

Железни джанти оригинален размер 6.5x17 5x114.3 ET 50 са по 100 кинта:

 

9312.jpg

 

Мисълта ми е, че в крайна сметка я спестите 200лв, я не от джанти с гуми... Не ги купувате всяка година. Иначе искам да видя CR-V 3 или 4 със зимни гуми на 15" джанти - от чисто любопитство...

Редактирано от Didko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мързела не можеш го икономисаш :)

Всъщност пазара е озъбен към потребителя ползващ автомобили по-новички и по- бързички.Автомобилостроителите пък вдигат цолажа заради модата и тинейджърите,които купуват нови автомобили.

От трета страна е закона,който ти забранява да караш бързо...

 

Ама българина е по -умен от всички заедно.И понеже и аз съм Българин си мисля ,че мога да  компенсирам лекинко недоразумението 17 цола джанти на ЦРВ-то.

Та айде да видим как стоят нещата с ЦРВ-то.Индекс Т-до 190 км/ч,товарен индекс 102-850кг-3т400,Колата тежи 2 тона,преозмеряване-70%,при препоръчителни 20-30?

Вдигам максимум160 км/ч..то 190 не може да дигне де,значи ми трябват гуми Q,ама зимата няма да дигна и 120-130,което е M.Ама на 17 М няма :).

Оффроуд с 3-ката няма да вляза,че няма кой да ме изкара от там :)...така ,че и модела SUV ми е излишен.

 

Кво стана сега ...колата ми друса щото нямаме пътища ,ма аз да се катеря на тънки гуми заради модата,вместо да инвестирам във въздух,който пък икономисва едни пари за разбито окачване..

 

И първоначалната инвестиция е големичка.1200лв /DOT2014/ или  1600лв/DOT2016/ за Континентал на 17 цола,.......с боклуци няма да карам никога..

На 16 цола сметката е друга 4х 192 лв за същите гуми Т100 =768 лв.Имам резерв от минимум 432 лв.Спокойно мога да си купя нови джанти по препоръка на Дидко..:)

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не можеш да ме убедиш, че едни и същи гуми на 16" и 17" имат разлика в цената 2+ пъти. Ма нищо де, експиремнтирай и дай после тотал на цената + снимки да видим как стои на 15"-ки :)

Относно товарния индекс - караш джипка, предполага се, че може да идеш в гората и да я ползваш по предназначение. Като застанеш на кантар на 2 колелета по колко кг се падат на колело?  :|

Редактирано от Didko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Автомобилостроителите пък вдигат цолажа заради модата и тинейджърите,които купуват нови автомобили.

 

Кво стана сега ...колата ми друса щото нямаме пътища ,ма аз да се катеря на тънки гуми заради модата,вместо да инвестирам във въздух,който пък икономисва едни пари за разбито окачване..

 

 

Ето тва е истината.

Didko да каже как са пътищата в Прага и в Чехия като цяло :)  Щото по-нагоре от Сърбия асфалтът (не само материалът) е в пъти по-добър от нашия.

Автомобилостроителите не се интересуват от нашите ширини и можем ли аджеба да караме по джанти само :)

 

За да не съм офф - все пак 70 е много добра височина за нашите условия. Много лесно се скача по бордюрите и като ставаш една идея по-безстрашен :)

Само за справка - на 2 генерация препоръчаните размери от Хонда са:

205/70R15

215/65R16 - аз съм с този

 

При положение, че на мен ми дават около 500 кг полезен товар, това вкл. пасажерите, резервоара и багажа... Тея 103S за трета са ми малко пресилени.

По книжка колко дават, че можеш да носиш на трета? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споменах, че в гората и офроуд няма да влезе никога,че жената ще ми извади джигера..за там си има Харви,дето слага всички црв-та в задния джоб ...

 

 

Това е в един и същи магазинconti.jpgconti2.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не можеш да ме убедиш, че едни и същи гуми на 16" и 17" имат разлика в цената 2+ пъти. Ма нищо де, експиремнтирай и дай после тотал на цената + снимки да видим как стои на 15"-ки :)

Относно товарния индекс - караш джипка, предполага се, че може да идеш в гората и да я ползваш по предназначение. Като застанеш на кантар на 2 колелета по колко кг се падат на колело?  :|

Абсолютно вярно е, че цената е много малка разлика! Ето затова са излишно написаните съболезнования :) , че съм бил с 18".

Аз също им гледах цените и го потвърждавам!

 

Проблема ми е, не в 18 цоловите , а в това , че искам сам да си ги сменям , за да не вися по гумаджийниците (винаги съм бил с 2 комплекта) и все да ми лепят на различни места тежести

според вида на гумата!

Имам 4 броя оригинални стоманени джанти на Нисан Х-трейл + 4 нови зимни гуми Нокиан W3 (dot 2015), като джантите са ЕТ42 16" 6 1/2, но дори и да сложа фланци

ще изнесе май доста и не знам какво да правя. Ако "Дидко" каже , че става - слагам си ги с втулки и си свиркам....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяната на размер от 17 за мен е само нагоре (изключвам случая на колегата sttekata). На 16 не съм виждал ЦРВ3.

Преди 5 години за RD1 си купих едни никому неизвестни зимни гуми за някаква смешна цена от порядъка на 450лв./4бр. Е нямаше толкова добри гуми за сняг. За лятото си купих на същата марка на подобна цена и пак останах много доволен. Още се карат и още се представят страхотно.

За това смятам и тази да я обуя с едни "ментета" пък да видиме как ще се представят. Със сигурност 1000-1200лв. за гуми няма да дам защото няма да забравя покупката на MIchelin Alpin A3 за безброй лева колко главоболия ми струваше цели 3 зими. Кой каквото прави мен все си ме бутат на някой паркинг по коловозите.

Редактирано от jaccomo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заприходих 4 нови джанти на 17,същия модел като мойте...че да има резервни.Сега следя офертите за новите гуми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно писах толкова много неща и излезе само първото изречение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля ако някой познава честен човек за джанти да пише

 

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Маркони,

 

Кажи какви джанти взе ? 17" , но на какво ЕТ са, че се продават масово само на ЕТ55 (сивик) , а не мога да си намеря 18ки или 17ки , които да са ОЕМ Хонда, за да съм

сигурен , че са за гайки със сферични глави, че ако са конусни трябва пак секретни гайки да купувам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sttekata, споменал е Маркони че са същите като неговите което ме навежда на мисълта, че са оригиналните 17 от ЦРВ3. Аз също съм с такива и съм ги виждал в ebay.uk на по 250-60£. За това ми стана интересно и попитах на каква цена ги е спазарил. Тук съм ги виждал на 7-800лв, което си е малко дебелариум.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се правят сметки на тънко сега ,а и нямам достатъчно време да експериментирам.Идеята ми беше да си взема 18 за лятото и 16-ки за зимата.Обичам като правя нещо да го правя като хората и трябваше да обикалям по морги и да меря,затова отложих цялата гимнастика за след година като знам със сигурност какво искам,затова викнах едни оригинални Хонда от Румъния да съм сигурен ...че няма да сбъркам.

Джантите са оригиналните 7 лъчки с размер 17х6,5/ЕТ50.Излязоха ми 380 евро,състояние като ново,проверени на стенд от мен лично.

Всеки момент ще взема и Континентала SUV версията на 850 или 860 е новата версия.

Засега най-ниска цена има в Германия...132 евро..тук са по 300 лв/бр.

 

Като имам една забележка за гумите 226/65/17.На 100км/час Джипиеса ми показва 96,а на 180 по километраж 172.Моля проверето го на вашите коли да видим дали нямам проблем с датчик нещо.Гумите са на 2,1 бара на 1 сезон.Джипиеса е на андроид/IGO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се вярва да имаш проблем. Винаги има разлика - по километраж показва повече.

Въпреки че съм с втора ген. да ти споделя данни от преди месец:

Нови гуми 215/65/16, нарочно напомпани на 2,2 бара,при 100 по километраж, 98 по джипиес, при 140 по километраж, 136 по джипиес. При 170 съответно 164.

Иначе джипиеса е пак на андроид, но на Навигатор- ако това е от значение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен показва винаги по малко и при старото и новото ЦРВ с гуми по предписание от производител и навигации каквито щеш разновидности. При около 140км ми дава минимум 3-4 км разлика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех си днес едни джанти Borbet 17" ,ET45 , 5*114.3 , 72mm отвор, 7J + втулки на 64,1мм за 400лв (дано не съм се набутал с цената).

Иначе са запазени, само едната е с лека драскотина на едната "спица".

Сега остава да си купя едни зимни гуми 225/65/17 и съм бомба!

 

Намерих и снимка в нета на същата джанта:

b766-a7b5-4a28-ba9d-7eae2c785db9.jpg?pre

Редактирано от sttekata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 400лв няма как да сис е набутал. Страхптни са. Аз за 400лв продадох джанти 15" от РД1 в не мн добро състояние за точно 1 ден. Тези 17,са супер по начало, а цената ич е.... Не казвай на никой.

Да са ти честити.

Редактирано от jaccomo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 400лв няма как да сис е набутал. Страхптни са. Аз за 400лв продадох джанти 15" от РД1 в не мн добро състояние за точно 1 ден. Тези 17,са супер по начало, а цената ич е.... Не казвай на никой.

Да са ти честити.

 

Благодаря ти!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Притесняваме само, че джантите ги дават до 650кг/джанта = 4*650=2600кг при тегло на автомобила 1600кг.

Мислите ли, че е проблем??? Моля за съвет....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то и товарния индекс на гумите се смята с 50% резерв..писах го по-нагоре някъде.Не се притеснявай,джантите са здрави и малко по-тежки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, наистина са тежки...., което ме учуди.

Мерси Маркони!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Залепил съм се на едни Китайци Blacklion BW56 за 450лв./4бр. заедно с безплатен монтаж. Прочетох няколко позитивни коментара за марката и може да ги пробвам тая зима. Ако се окажат ОК ще си ги търкалям.

 

Нещо много китайска стока ще и дойде на тази японка ама....., тва не е Швейцария, в чудо се е видала сигурно горкичката. Първо пътищата, после на ГАЗ,после китайска навигация (железо е), сега от Continental ще стъпи на Blacklion...... Трагедия! Тва е положението, дано да се свестни гуменцата. Ако ли не.... Отоват на Битака.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля да взема Falken Eurowinter Hs449 225/65 R17 102H,

но първо си мислех да си взема COOPER WEATHER-MASTER WSC 102T 225/65 R17.

 

Надявам се да са що годе добри гуми.

Ако някой има отзиви моля да сподели.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко години ходих в ДИАНА за COOPER но на място взех GENERAL защото онези бяха твърди като камък. Продавача също каза че клиентите не били доволни от съответния модел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. За гумите мога да кажа, че от китайски и корейски съм оставал доста доволен. Визирам една китайска марка ”тразано” като съм карал и зимни и летни , ”маршал” и ”нексен” корейски също не съм имал проблеми или по-точно казано не намирам разликата м/у тях и nokian, kumho, hankook , pirelli... предполагам и другите посредствени фалкон федерал купър барум корморан и още какво ли не няма да са по различни . Мишлена се усеща освен като представяне и като комфорт на возията . Континентал и гудиър не съм карал незнам.

От две места ми похвалиха ”петлас” "petlas" като много добри

 

 

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.olx.bg/i2/ad/dzhanti-za-honda-17-tsola-5-114-3-ID6hlqV.html#:eac5099889

За тези какво мислите офсет е 45 дали е добре че със джантите нямам никакъв опит и там втулки разни кога се налага да се ползват

 

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) Колега тези черните джанти ги бях спазарил за 400лв с Камен, но после видях борбет-а и взех тях.

Иначе ще станат за джипката само едни втулки ще си купиш (15лв).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори за въпроса малко ама.... от къде се зимат втулки . И мисля че някъде гледах и със секретни болтове ги бяха сменили. И какво представляват. Има ли джанти които да се сложат без нужда от втулки

 

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втулките трябват ако слагаш джанти с по-голям централен отвор от фабричния за твойта кола.

Примерно тук:

http://basvulk.com/bg/valves/cat/30

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×