ichods 12 #1 Публикувано 13 Август, 2016 Здравейте,от вчера съм собственик на Акорд 2.0 бензин фейслифт от 2006 година.Днес разкачих акумулатора и когато го включих алармата заработи постоянно и не знам как да я спра,моля помогмете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #2 Отговорено 13 Август, 2016 От бутона за изключване на дистанционното. Повечето аларми са така. Като им спреш тока и после го пуснеш се включват. В краен случай я махни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ichods 12 #3 Отговорено 13 Август, 2016 от бутона на дистанционното(ключа)? как да я махна,аз съм изключил говорителя но бих искал да я махна напълно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ichods 12 #4 Отговорено 13 Август, 2016 П.П. от дистанционното не става Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ichods 12 #5 Отговорено 13 Август, 2016 изключих говорителя на алармата за да не пищи,но не мога да намеря модула или бушона/реле за алармата за да я изключа напълно.Ако го оставя така предполагам ще тегли ток? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #6 Отговорено 13 Август, 2016 (Редактирано) Алармата заводска ли е ? Ако е допълнително слагана я търси под волана, при бушоните. И да- тегли ток докато работи. Ако имаш имобилайзер към нея няма да можеш да палиш. Ако имаш светодиод на алармата му проследи кабелите. Те свършват при нея. Редактирано 13 Август, 2016 от barsi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ichods 12 #7 Отговорено 13 Август, 2016 Колата е английска,с говорител в багажника (алармата не задейства клаксона).Предполагам че е оригинална поне до това което виждам за момента : говорителя,кабелите към него влизат в сноп с други кабели,има индикатор на таблото(вграден-оригинален).Когато алармата работи има само звуков сигнал,не и светлинен? Колата си пали и работи без никакъв проблем,централното си работи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #8 Отговорено 14 Август, 2016 Оригиналната аларма задейства клаксона и се изключва с натискане на бутона за отключване. Оригиналната аларма не е толкова елементарна за отстраняване, колкото ти се иска (за щастие). А за неоригинална аларма - само хората, които са я слагали знаят как точно е сложена и какво прави. Бих ти препоръчал като успееш я отстраниш да провериш дали имаш имобилайзер. Не се сещам защо някой не би сложил неоригинална аларма освен да си спести препрограмиране на ключове. Във всеки случай форумите не са за спешни работи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1562 #9 Отговорено 14 Август, 2016 Имам подобен проблем http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=88024&hl= http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=99859&hl= В крайна сметка "отрязах" сирената в багажника и си сложих липсващия предпазител. Не съм мерил дали имам консумация на ток, но до момента нямам проблеми с акомулатора, дори и след няколкодневен престой на колата. Имаше още една тема със същия проблем на Акорд 7, но не мога да я открия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #10 Отговорено 14 Август, 2016 Обучи си дистанционното и ще я спреш от него. Смени батерийте и провери дали работи при някой който има честотомер. Има инструкция как се прави обучаването. С неработещо дитанционно ли взе колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1562 #11 Отговорено 14 Август, 2016 Мисля че го бях писал някъде в цитираните теми - при мен не се получи с дистанционното. Обучено, необучено, се тая, сирената спря да пищи чак, когато й резнах кабела Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #12 Отговорено 14 Август, 2016 Даваш контакт . Натискаш бутон на дистанционното . Връщаш от контакт . Даваш пак и пак натискаш бутон . Връщаш от контакт и пак даваш на контакт и натискаш бутон на дистанционното . Вратите трябва да се заключат и отключат сами. След което пак натискаш бутон на дистанционното и вратите пак трябва да се заключат и отключат сами. Тогава връщаш от контакт . Вадиш ключа и пробваш дали отключва и заключва дистанционното. Ако след 3 то даване на контакт и натискане на бутона вратите не се закючат и отключат сами , значи дистанционното ти не работи. Вратите и багажника трябва да са затворени. Предният капак ако има сензори , също. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ichods 12 #13 Отговорено 14 Август, 2016 Обучаването не мина успешно,правя каквото сте написали но няма никаква реакция от колата.Самото дистанционно/ключа си работи нормално и без обучаването,поръчах нова батерия за да пробвам да не би да е от нея но ще дойде след няколко дни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #14 Отговорено 15 Август, 2016 Какви няколко дена . Батерия 1616 има по големите вериги. Като смениш батерията иди при някой Авто ключар или алармаджия който има машина за засичане на дистанционни, да поровери дали излъчва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ichods 12 #15 Отговорено 15 Август, 2016 проблема е че съм в Англия,тук нещатА са малко по различни, Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #16 Отговорено 15 Август, 2016 Можеш да си ъпдейтнеш профила - трудно е да се разбере, че си в Англия, като си писал "Бяла Слатина". Дано проблемът наистина да е батерия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ichods 12 #17 Отговорено 15 Август, 2016 Ще го направя.А някойнда има представа защо ми изписва грешйа на малкия дисплей CD ERROR и не иска да приеме диск в чеинджъра? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #18 Отговорено 15 Август, 2016 Сигурно има диск вътре, който не може да бъде прочетен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ichods 12 #19 Отговорено 15 Август, 2016 Не иска да го извади нито да приеме друг,предполагам е блокирал? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ichods 12 #20 Отговорено 15 Август, 2016 Забравих да кажа че е с навигация и чейнджър с 6 диска Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ichods 12 #21 Отговорено 17 Август, 2016 успях да програмирам ключа,но отново няма развитие с алармата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #22 Отговорено 17 Август, 2016 успях да програмирам ключа,но отново няма развитие с алармата Къде си в Англия, ако е близо до Бристол, ела да пием по бира и поне ще премеря дали консумира постоянно от акумулатора. Иначе наистина имаше друга тема за аларма преди време, помня, че бях снимал свирката в багажника на дизеловата...На бензиновата не съм гледал как е, но вероятно е същото за всички акорди в Англия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ichods 12 #23 Отговорено 17 Август, 2016 Благодаря за предложението,но не ми е много близо-Тонбридж.Оставих я така пък утре ще видим дали е консумирала ток. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #24 Отговорено 17 Август, 2016 Благодаря за предложението,но не ми е много близо-Тонбридж.Оставих я така пък утре ще видим дали е консумирала ток. Бре, то по-далече от Лондон... Така с оствянето, не дава точен резултат. Разкачи акумулатора, свържи последователно мултиметър на 500mA и гледай моментната консумация (изключени всички консуматори). Не знам колко е нормално, но вероятно не повече от 20mA. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #25 Отговорено 17 Август, 2016 Ако поставиш уреда на 500мА има голяма опастност той да изгори. Винаги се слага на максимума (10-20А), защото едно неволно отключване/заключване на вратите вдига консумацията до над 5А, която може да повреди уреда ти. Нормалната консумация при изключени косумативи може да варира доста, спрямо будните и заспали модули, като до 40-50мА е все още в нормите. А сега по темата: Не разбирам защо карате колегата да сменя батерия и да си препрограмира ключа, след като той си е работил и преди с централното заключване. И да, наистина имаше стара тема за проблемите на тези аларми, където стана ясно , че само англичанките имат такива аларми, с отделни сирени и различен (уж заводски) монтаж. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1562 #26 Отговорено 18 Август, 2016 (Редактирано) ...Не разбирам защо карате колегата да сменя батерия и да си препрограмира ключа, след като той си е работил и преди с централното заключване. ... Сигурно, защото е по-лесно да се пише, отколкото да се чете. ... помня, че бях снимал свирката в багажника на дизеловата... Ми, снимката ти, придружена с коментар, е в единия от линковете, които постнах по-горе edit: Извинявам се, снимката е в един от линковете, намиращи се в един от линковете, които постнах по-горе А неоткриваемата тема беше с много снимки и коментари точно за този "проблем" на Акорд 7. Редактирано 18 Август, 2016 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #27 Отговорено 18 Август, 2016 П.П. от дистанционното не става Колата си пали и работи без никакъв проблем,централното си работи. ; Не съм разбрал явно правилно. За това съм прибегнал към съвет смени батерията и препрограмирай дистанционното. От : "Централното си работи " не става ясно дали си работи с дистанционното или само с ключа. Което води до по горното. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #28 Отговорено 18 Август, 2016 Ако поставиш уреда на 500мА има голяма опастност той да изгори. Винаги се слага на максимума (10-20А), защото едно неволно отключване/заключване на вратите вдига консумацията до над 5А, която може да повреди уреда ти. Принципно е така, но все пак става дума за човек който е наясно какво прави. Ако пък не е наясно, поставяйки на 10-20А, няма да отчете нищо и може и следвайки такава препоръка да не се сети да намалява обхватите докато покаже нещо... ОК, съгласен съм инструкциите да са- Поставяш на максимален за уреда обхват на A DC и намаляваш обхватите докато покаже някаква стойност. Както и да е, не ми се е случвало да си повредя уред макар, че дал Господ количество- в БГ имам 2-3, тук 4-5... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ichods 12 #29 Отговорено 18 Август, 2016 За момента нямам уред за да замеря,но ще си купя. От снощи колата седи с откачен говорител на алармата и закачен акумулатор,днес запали без никакви затруднения,ще я оставя няколко дни и ще пиша пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #30 Отговорено 19 Август, 2016 Ако поставиш уреда на 500мА има голяма опастност той да изгори. Винаги се слага на максимума (10-20А), защото едно неволно отключване/заключване на вратите вдига консумацията до над 5А, която може да повреди уреда ти. Принципно е така, но все пак става дума за човек който е наясно какво прави. Ако пък не е наясно, поставяйки на 10-20А, няма да отчете нищо и може и следвайки такава препоръка да не се сети да намалява обхватите докато покаже нещо... ОК, съгласен съм инструкциите да са- Поставяш на максимален за уреда обхват на A DC и намаляваш обхватите докато покаже някаква стойност. Както и да е, не ми се е случвало да си повредя уред макар, че дал Господ количество- в БГ имам 2-3, тук 4-5... ПП. Не е нужно да намаляваш обхвати, още повече когато го сложиш на 20А нямаш опция за намаляване... Това което искам да кажа е, че при поставяне на 20А , ще ти покаже и малката консумация, просто горният лимит ще е по-висок. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #31 Отговорено 20 Август, 2016 (Редактирано) ПП. Не е нужно да намаляваш обхвати, още повече когато го сложиш на 20А нямаш опция за намаляване... Да, наистина трябва да преместиш пробника преди да намаляваш обхватите, но съгласен, в случая няма нужда от прецизно измерване, На обхват 10-20A има два знака след точката и ще хване консумация >10mA. Редактирано 20 Август, 2016 от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ichods 12 #32 Отговорено 22 Октомври, 2016 най после се си взех мултицет,това е което показва при затворени врати и изключен модул на блутута.след престой от 4-5 дни акумолатора пада под 11,3 волта и колата не иска да завърти,явно има някаква защита.Ако откача клемите и оставя колата така токът от акумолатора не се губи,което ще рече че си е читав,някакви идеи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #33 Отговорено 22 Октомври, 2016 Губи се логиката някъде.... Математически, (а това е точна наука) 0,05Ампера- това е консумацията за един час, която си замерил с уреда. За 100часа ще стане - 0.05х100= 5А Ако акумулатора е бил добре зареден, то след 4 дена тези 5А няма да му попречат да запали, въпреки че е с малък капацитет. Но ако акумулатора е стар или не добре зареден, то тогава е съвсем нормално след толкова време престой да има проблем с паленето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ichods 12 #34 Отговорено 22 Октомври, 2016 акумулатора е на 8 месеца поне по фактурта която имам за него Не съм много в час с този уред и затова качих снимка.Ще карам за сега така пък ще видим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6043 #35 Отговорено 22 Октомври, 2016 Утечка до 0.03А е приемлива Мойта е 0.07А и акумулатора ми също е на 8месеца. Днес го зареждах за втори път откак е сложен, понеже предимно градско и за кратко карам, даже не е ежедневно. Спецовете не успяха да намерят от къде е тази утечка Принципно си пали, но като заслабне и зеленото му оченце угасне, почва да се познава и по и уредите на таблото. Взех си зарядно и спрях да "гоня" утечката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове