Jump to content
starred

Когато подавам газ рязко или карам на 2000 оборота на 3-та да речем колата започва да хълца

Recommended Posts

Когато подавам газ рязко или карам на 2000 оборота на 3-та да речем колата започва да хълца . На 1-ва и 2-ра скорост не го прави ,но когато примерно съм на 3-та или по-горна скорост когато съм на по-ниски обороти да речем 2000 колата първо сякаш се дави и после ускорява или карам градско на 4-та с 50км и пак го прави трябва да подам малко газ  за да спре да го прави. Карал съм много коли и при тях не е така . Колата е 5-та ген 90 коня ,но с доста модификации като нов компщтър , колектори 4-2-1 спортен филтър K % N  сменени сигменти и още не знам си какво . Така я купих и я карам вече година . Един майстор ми каза ,че може да е от филтъра. Друг пък ме кара да ходя на диагностика на компа може би там трябвало да се бутне нещо. Двигателя е стегнат на макс след основен ремонт сменени всички гарнитури , шлайф на главата , регулиране на клапани и всичко там каквото се прави. Сменен горивен и маслен филтър , спортния си го чистя редовно. Не знам каква др. информация да дам . Ако ми помогните ще съм ви много благодарен. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Пробвай с нови свещи за "Д15Б-зле...".

Ако не се оправи, чети: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=18462

Пробвах с нови свещи на бош съм + нови кабели на бош :/ . Благодаря за линка!!!!!!!!!

Редактирано от starred

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо Бош бе джанъм? 

Denso или NGK. 1,1 мм разстояние

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо Бош бе джанъм? 

Denso или NGK. 1,1 мм разстояние

ами майстора това ми сложи аз не разбирам нищо :) хмммм добре моля те само дай линк на свещите ,които трябва да си поръчам и го правя веднага..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Пробвай с нови свещи за "Д15Б-зле...".

Ако не се оправи, чети: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=18462

Пробвах с нови свещи на бош съм + нови кабели на бош :/ . Благодаря за линка!!!!!!!!!

 

Прочетох всичко ,но в тази тема така и не стигат до извода от какво може да е ... предполагат като заключение 3 неща ,но може нито едното да не е ... аз и така си я карам като играя със съединителя ,но нали се износва по този начин а и не е нормално . Карам 3 служебни коли и при нито едната не е така... 

Редактирано от starred

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

 

Защо Бош бе джанъм?

Denso или NGK. 1,1 мм разстояние

ами майстора това ми сложи аз не разбирам нищо :) хмммм добре моля те само дай линк на свещите ,които трябва да си поръчам и го правя веднага..

Голфаджиите от другата тема, да :D

D15B2 ли беше двигателят?

Редактирано от dindin
typo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си бобините, при мен проблема беше от тях, не от всичките, но една да почне да сдава багажа, почнат и другите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

"D15BZ ли беше двигателят?" 

Кво?

Има ли такъв мотор?!?

 

vanax, при колегата бобината е една... Редактирано от s.s.d.d.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Защо Бош бе джанъм?

Denso или NGK. 1,1 мм разстояние

ами майстора това ми сложи аз не разбирам нищо :) хмммм добре моля те само дай линк на свещите ,които трябва да си поръчам и го правя веднага..

Голфаджиите от другата тема, да :D

D15BZ ли беше двигателят?

 

хахахаха да да точно ... лошо не мога да кажа иначе за човека ,защото ми е приятел и ми взе 100лв. за целият основен ремонт + още доста допълнителни неща.Отделно за това , че колата стоя 3 седмици в гаража му ,защото чаках едни гумички оплатнителни а неговата кола беше на улицата ,обикаля по стругари за няква щулка (малко като нокът металче на шайба колянов вал заради която можело да ми превърти вала а предния майстор дето ми сменя помпата и ремъка само го беше стегнал и отебал , боядисване на капака на главата , резба на едната свещ която беше прецакана и още куп неща . Сега колата е коренно различна и съм мн доволен. 

А колко ме навива да си взема голф 3 150 коня или корадо :) но мн избягах от темата съжалявам за което :) наистина !!!

Двигателя е 

D15Z1[edit]
  • VTEC-E
  • Found in:
    • 1992–1995 Honda Civic VX
    • 1992–1995 Honda Civic VEi (European Market)
      • Displacement : 1,493 cc (91.1 cu in)
      • Bore and Stroke : 75 mm × 84.5 mm (2.95 in × 3.33 in)
      • Rod Length : 137 mm
      • Rod/Stroke : 1.62
      • Compression : 9.3:1
      • Power : 90 hp (67.1 kW, 91.3 ps) at 5,600 rpm (92 hp at 5,500 rpm; USDM)
      • Torque : 98 lb·ft (13.5 kg/m, 133 Nm) at 4,800 rpm (97 lb·ft at 3,000 rpm; USDM)
      • Valvetrain : 12-/16-valve SOHC VTEC-E (USDM- Lean Burn Federal Emissions 49 State) (3-4 valves per cyl depending on engine speed)
      • VTEC Switchover : 2,500 rpm
      • Fuel Control : OBD-1 MPFI
      • ECU Code : P07
      • Head code: PO7-1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.ngk.de/nc/en/product-finder/produktfinder/PKW/ZK_BENZINER/HONDA/CIVIC/ZFR6F-11/5877/

 

Ако се чувстваш патрон, долните са иридиеви и скъпи.

Все пак кажи какви Бошовски си взел.

Разтърси се в темите, има и други такива сигурен съм, че съм виждал.

Газ нямаш, нали?

 

Denso

http://www.globaldenso.com/cgi-bin/global/plug/euro/4w/4w-detail.cgi?filename=4w-39.txt&no=3819

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си бобините, при мен проблема беше от тях, не от всичките, но една да почне да сдава багажа, почнат и другите.

Не знам нито какви са тези бобини нито къде се намират ,но ще питам въпросния майстор (голфаджията дали може да намери и да действа ) . Ако можеш да ми дадеш уточнение за да му обясня по-подробно ще съм ти благодарен. Ще пиша какво се случва и има ли ефект. То това нещо оправя ли го ще съм най-щастливия човек в света! Просто до сега си го траех ,защото правех др неща ,но дойде и негов ред :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.ngk.de/nc/en/product-finder/produktfinder/PKW/ZK_BENZINER/HONDA/CIVIC/ZFR6F-11/5877/

 

Ако се чувстваш патрон, долните са иридиеви и скъпи.

Все пак кажи какви Бошовски си взел.

Разтърси се в темите, има и други такива сигурен съм, че съм виждал.

Газ нямаш, нали?

Не съм патрон :) по-скоро гилза :) хахаха ,но ако знам ,че е от това ще плащам ... Лошото е ,че не виждам цена в този линк и възможно ли е да се поръча за БЪлгария от този сайт или да търся алтернативи в български ...? Бошовските свещи нямам представа какви са ,може кутийките да са в мазата ,но сега по тъмното не ми се слиза утре ще проверя . Не бяха скъпи нещо от порядака на 7-8 лв бройката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 Нещо из токовете. Свалете капачката на делкото. Гледайте за пукнатини. Виж палеца как е- има ли ръжда и износване. Не е скъп- 30тина лв беше по спомен. 
Самата бобина същата работа. Как е, на какво дередже е . Моята старата беше с разпаднало се уплърнение от към пъпката. 
От там гледайте за наличие на масло. Има семеринг на делкото и като е чисто нов, само на 20г чат пат почва да проуска. 

Свали си кабелите на свещите и бръкни с ключа- не ги овивай, гледай за масло по него. Самите свещи, макар и Бош за тая кола ли са ? 

НЖК не са толкова скъпи, както и Денсо, но САМО ЯПОНСКИ, другите не стават. Старите, ако ги пазиш ги сложи за проба. 
Последното е - реглаж на клапани- кога е правен на тая кола ? На 20к се прави, без значение на какво гориво е и да, не са хидравлични. 

Ремъка правилно ли е зацепен / за ангренажния питам / ? 

 

Вкарай една снимка на свещите. За целта свали една, без значение коя. Горе- долу това е. 

Ти си на ход. 

Сега ти прочетох мнението- вижте я на живи данни, пробвай и номера с кламера за грешките. Кое ОБД е колата ? 

Редактирано от barsi
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

https://www.ngk.de/nc/en/product-finder/produktfinder/PKW/ZK_BENZINER/HONDA/CIVIC/ZFR6F-11/5877/

 

Ако се чувстваш патрон, долните са иридиеви и скъпи.

Все пак кажи какви Бошовски си взел.

Разтърси се в темите, има и други такива сигурен съм, че съм виждал.

Газ нямаш, нали?

Не съм патрон :) по-скоро гилза :) хахаха ,но ако знам ,че е от това ще плащам ... Лошото е ,че не виждам цена в този линк и възможно ли е да се поръча за БЪлгария от този сайт или да търся алтернативи в български ...? Бошовските свещи нямам представа какви са ,може кутийките да са в мазата ,но сега по тъмното не ми се слиза утре ще проверя . Не бяха скъпи нещо от порядака на 7-8 лв бройката

 

Ами четпх по др теми много ,но твърд отговор нямаше някои се съмняваха ,че ако си я направят пълен инжекцион ще се оправи . Моята вече е пълен и не е от това. Давам газта до дупка и вместо да ускори злобно тя забива нос. Трябва да цъкна леко газта да лапне малко и после се набира . Не е проблем защото не съм гонкаджия ,но е мн дразнещо . Хммм особено като забиеш зад някой ,който не кара а се оглежда или говори по тела с 40км ... ами аз няма как да карам зад него на 2-ра двигателя се чува силничко все пак съм със спортен филтър )представи си да карам 1 километър на 2ра с 40 _ не става! Включвам 3-та обаче почва да предърпва и лашка и почвам да куфея вътре :) От там трябва да я изрежа да го изпреваря всички ме гледат лошо в малък град живея и представи си как на 1 отсечка има 3-ма такива ... трябва да изпреваря всички ли?! :) Единственият ми ход е да играя със съединителят ,но го износвам по този начин .  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Нещо из токовете. Свалете капачката на делкото. Гледайте за пукнатини. Виж палеца как е- има ли ръжда и износване. Не е скъп- 30тина лв беше по спомен. 

Самата бобина същата работа. Как е, на какво дередже е . Моята старата беше с разпаднало се уплърнение от към пъпката. 

От там гледайте за наличие на масло. Има семеринг на делкото и като е чисто нов, само на 20г чат пат почва да проуска. 

Свали си кабелите на свещите и бръкни с ключа- не ги овивай, гледай за масло по него. Самите свещи, макар и Бош за тая кола ли са ? 

НЖК не са толкова скъпи, както и Денсо, но САМО ЯПОНСКИ, другите не стават. Старите, ако ги пазиш ги сложи за проба. 

Последното е - реглаж на клапани- кога е правен на тая кола ? На 20к се прави, без значение на какво гориво е и да, не са хидравлични. 

Ремъка правилно ли е зацепен / за ангренажния питам / ? 

 

Вкарай една снимка на свещите. За целта свали една, без значение коя. Горе- долу това е. 

Ти си на ход. 

Сега ти прочетох мнението- вижте я на живи данни, пробвай и номера с кламера за грешките. Кое ОБД е колата ? 

"Сега ти прочетох мнението- вижте я на живи данни, пробвай и номера с кламера за грешките. Кое ОБД е колата ? " Индианец съм не те разбрах наистина ! Не знам номера с кламера нито какво е ОБД . Значи до сега имам идея за смяна на бубини , смяна на свещи ,които май наистина ще сменя макар и моите да са нови и капачката на делкото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А иначе мисля ,че си прочел ,но колата е извадена от основен ремонт и всичко е пушка минала през шлайф на глава , реголаж на клапани и прочие .Със старите свещи (не знам какви са били ) пак го правеше това нещо.

Редактирано от dindin
Моля те да не цитираш безразборно, особено дълги мнения и да си редактираш старото, преди да пускаш ново.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Провери си бобините, при мен проблема беше от тях, не от всичките, но една да почне да сдава багажа, почнат и другите.

Не знам нито какви са тези бобини нито къде се намират ,но ще питам въпросния майстор (голфаджията дали може да намери и да действа ) . Ако можеш да ми дадеш уточнение за да му обясня по-подробно ще съм ти благодарен. Ще пиша какво се случва и има ли ефект. То това нещо оправя ли го ще съм най-щастливия човек в света! Просто до сега си го траех ,защото правех др неща ,но дойде и негов ред :)

 

 

Ще цитирам, за да не преразказвам и да не те объркам:

 

"Запалителната бобина е сърцето на запалителната система. Именно тя осигурява създаването на необходимото високо напрежение. Запалителна бобина се използва във всички видове запалителни системи: електронна, контактна или безконтактна. По същество запалителната бобина представлява трансформатор с две намотки.

Основните елементи на запалителната бобина са първичната намотка, вторичната намотка и електрическите клеми. На първичната намотка се подават импулси ниско напрежение, които създават високо напрежение във вторичната намотка. То предизвиква електрически разряд между електродите на запалителната свещ, който запалва горивната смес в цилиндрите на автомобилния двигател. В някои двигатели се използват отделни бобини за всеки цилиндър, които се свързват със свещите чрез високоволтови кабели.

Има два вида запалителни бобини - едно и двуискрови. Вторият тип се използва в случаите, когато една бобина захранва с високо напрежение две свещи. Ако бобината откаже, двигателят няма да запали. Първият признак за неизправност е високата температура на бобината след изключване на захранването. Това се констатира лесно, просто я докоснете с ръка. Измъкнете накрайника на високоволтовия кабел и го доближете на 6 мм от "масата". Ако бобината е изправна, при завъртане на коляновия вал ще възниква силна искра. Ако искрата е слаба или въобще отсъства, то бобината е неизправна."

 

Дано ти е била полезна информацията, независимо дали в това ти се изразява проблема. А иначе, коя точно бобина е проблемната, на кой точно цилиндър при мен се установи чак след диагностика с HONDA софтуер при един колега от Варна (няма да му споменавам името, но Honda майсторите в града не са много :rolleyes: )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, 
Това, че е от основен ремонт не значи, че всичко е наред. 

Питам те за ОБД-то, защото според вида инжекция е различно ОБД-то и грешките са различни. Ходи на диагностика да я видят на живи данни, че окъсиш ли я грешно е кофти. Има един 10-15А бушон в коша над акумулатора. Извади го за поне 10 сек и пробвай пак. Нулира се компа, касетофона губи станций и трие грешки. 

Свещите първо ги снимай. 

Пиши в гугъл "  Диагностика според цвета свещи "  и ще видиш една таблица с 10тина не особенно красиви свещи, което говори кое, как и защо се случва. 

За да тъпче, значи най- вероятно богатее горивото. Как ти харчи ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пас! 

За автора: Верно ли е Д15З1 твоя мотор? Я виж талона!

Барси го признавам, пише без да чете....

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за труда и за вниманието ! В интерес на истина се учудвам ,че толкова мн. хора се отзоваха да помогнат . В България това се случва много рядко. Мислел съм да пиша тук ,но си мислех ,че няма да има смисъл и най-мн някой да ми се подиграва ,защото наистина не разбирам от коли . Ако знаех ,че ще е така щях да пиша още миналата година. Благодаря мн. на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Бубината е една и е в делкото !! 5 та е ОБД1 з1 цата

 

Мернете съпротивлението на намотките и.

Също така проверете налягането на горивото.

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, 

Това, че е от основен ремонт не значи, че всичко е наред. 

Питам те за ОБД-то, защото според вида инжекция е различно ОБД-то и грешките са различни. Ходи на диагностика да я видят на живи данни, че окъсиш ли я грешно е кофти. Има един 10-15А бушон в коша над акумулатора. Извади го за поне 10 сек и пробвай пак. Нулира се компа, касетофона губи станций и трие грешки. 

Свещите първо ги снимай. 

Пиши в гугъл "  Диагностика според цвета свещи "  и ще видиш една таблица с 10тина не особенно красиви свещи, което говори кое, как и защо се случва. 

За да тъпче, значи най- вероятно богатее горивото. Как ти харчи ? 

Ще има с какво да се занимавам значи утре. Благодаря. Ами не съм чувал за такъв разход ,но колкото и странно да звучи градско 10-11 извънградско 5-6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бубината е една и е в делкото !! 5 та е ОБД1 з1 цата

аха и аз като ги прегледах всички 1.5 90 hp  така си помислих ... благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте му на момчето някой майстор в района да не мъчи и себе си и колата.

Като за начало си смени свещите с NGK V-Power (обикновните на НЖК). Не е от филтъра, имаш друг порблем или с недостиг на гориво или лоша искра. Японските машини не понасят други свещи освен NGK или DENSO. За това аз бих започал от там. Не ходи повече при този майстор голфаджия, защото явно не може да ти помогне и не е запознат със спецификата на японските коли.

 

Ако двигателя ти е D15Z1 това е т.нар. малък икономик и е пълен инжекцион оригинално.

Е то в Търговище не знам такъв майстор. Той ми е приятел има хабер от коли ,най-малкото ми е доверен майстор ако мога така да кажа и кажи речи ми помага за без пари. Ще съм много благодарен ако препоръчате някой в околията . Така значи започвам от свещите и още утре поръчвам NGK V-Power 1.1мм японки и пробвам номера с бушоните :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо няма да поръчваш още.

Проверка по всички показатели, които ти се изброиха. Ако може някоя друга снимка да пуснеш. Какви са старите, какви са новите свещи примерно някакво инфо.

Пазаруването на стендбай, няма да свършат свещите.

 

НБ! И те моля да не цитираш поголовно, особено дългите мнения, както и да си редактираш когато можеш предишното мнение преди да пускаш второ след него. Нека темата е четлива за всички.

Знам, че си ентусиазиран :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нищо няма да поръчваш още.

Проверка по всички показатели, които ти се изброиха. Ако може някоя друга снимка да пуснеш.

Пазаруването на стендбай, няма да свършат свещите.

 

НБ! И те моля да не цитираш поголовно, особено дългите мнения, както и да си редактираш когато можеш предишното мнение преди да пускаш второ след него. Нека темата е четлива за всички.

Знам, че си ентусиазиран :)

ДОбре ще се постарая да не се повтори. Ами ок тогава значи какво от къде да започна ... бушоните и после да видя капачката на делкото ли? Колата е била моно инжекция на времето после е правена пълна това съм сигурен . ЗНачи какво остава двигателя да е б2 ли?

 

Да не цитирам поголовно имаш впредвид да не цъкам цитата на всяко мнение а да си публикувам моето мнение така ли?Аз се чудих сега като влезнах в темата защо всичко изглежда по различен начин ... :) ЯСНО!

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да :) Когато текстът е кратък го цитирай ако искаш да отговориш на колегата. Обаче когато е по-дълго можеш да го съкратиш и да сложиш едно многоточие...

 

За D15B2 свещите са други, затова казах да не бързаш с покупките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто за начало вижте хлабините на клапаните / има ги в нета / и снимай свещите, като разгледате из дебрите на делкото какво се случва. Чети какво съм ти писал! 

После слагаш снимка на свеща и ще се мисли. 
Абонирам се за темата. Тоя съм го хапвал и аз- беше бобина. Но трябва да си сигурен. И тя да е има и друга схема да не даваш 100лв, само треа си сръчен. мен ми го правиха. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Със сивик 6та съм d14z2, този проблем също го имам отвреме на време и забелязах, че се появява като не я карам доата време и първите 10тина км. го прави този номер дам ли повече газ забива предницата и все едно прекъсва, галя ли педала на газта върви. При мен се съмнявам, че ще е от застояването на бензина или нз. Но като я Покарам се оправя. Правила ми е този номер като заредя, отивам с празен резервоар всичко наред, пълня до горе на оМв, паля тръгвам и след километър бам пак неще да поема много газ трябва да натискам леко педала да вдига оборотите, но се оправя сама.

Редактирано от Георги Георгиевв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая коля трябва да я види нЕкой, дето е виждал Хонда не само на картинка.

Пълна е с модове, учили са се голфаджии на нея ...

 

Иначе звучи като "делко", бобина, кабели, свещи. При мен беше бобина, 2 пъти.

 

п.п. Карал съм и с френско NGK, работи си супер. Ще кажете - Дааа, ама в Англия, и сигурно ще сте прави ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ще видя какво става с под капачката на делкото и ще снимам ,както и една свещ. Както казах кабелите са чисто нови на бош ,така ,че не е от тях. Ще направя и схемата с бушоните по 10 и 15 ампера. Ще пиша какви са резултатите ,ще кача и снимки. Благодаря за съветите!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли проблема да идва от висока предавка - ниски обороти? Само предполагам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Така като се замисуим, може ... в комплект със

... и всичко там каквото се прави. ...

... и е правено/недоправено ;) Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте! Ходих при моя човек и свали 1 свещ направих 2 снимки ,които ще кача . Измери ги и каза ,че са 1мм . В програмата му пишело ,че трябва да са от 0,6 до 0,8, но вие ще кажете. Свали и капачката на делкото и видимо всичко беше чисто.Той все пак зачисти крачетата със много ситна шкурка и остана малко мръсотийка. Снимал съм я и ще кача и снимка. Видяхме обаче ,че има едно което стърчи с пружинка и беше леко счупено и леко заяжда когато трябва да се мърда той каза ,че е важно и правило контакта . Предполагам се досещате а ако не ще го покажа с програмката пеинт на снимката. Провери и видя ,че има на бош и на др марки по около 25лв. нови ,но не съм поръчвал ,защото искам първо да чуя естествено вашето мнение. Благодаря предварително!

Редактирано от starred

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и снимките . Едната снимка на свеща е прекалено голяма и не се качи ,но и на първата се вижда май това ,което искахте да снимам.

post-32962-0-06323700-1469719842_thumb.jpg

post-32962-0-74977800-1469719844_thumb.jpg

post-32962-0-52957700-1469719847_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.ngk.de/nc/produktfinder/produktfinder/PKW/ZK_BENZINER/HONDA/CIVIC/ZFR6F-11/5877/

E това е правилната свещ. Можеш да се ориентираш поне разстоянието между електродите. 
Твоята изглежда наред, капачката също. Клипче на глъхненето ? 

Няма ли верно кой да го насочи човека към читав майстор в района. Виж в графата срещи кои са ти най- близо и ги помоли за съвет за майстор. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0,6 - 0,8 ти е съпротивлението.

С тоя нагар май свещите са ти най-малкият проблем..

https://www.ngk.de/nc/produktfinder/produktfinder/PKW/ZK_BENZINER/HONDA/CIVIC/BKR6E-11/5876/

Тези са за D15B2, не знам какви промени сте правили по колата.

Освен ако не си с D15Z1, тогава си с горните свещи.

1 бройка ти в 6- 10 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0,6 - 0,8 ти е съпротивлението.

С тоя нагар май свещите са ти най-малкият проблем..

По принцип бях с тези свещи преди да направя основния ремонт . Ти какво имаш в предвид?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

barsi

 ами за това счупеното метално чопче с пружинката . Палецът на снимката сочи точно срещу него дали няма да е от него ? А тези свещи от къде да ги купя? С кое да започна с капачката или свещите?

 

Редактирано от starred

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...