Jump to content
starred

Когато подавам газ рязко или карам на 2000 оборота на 3-та да речем колата започва да хълца

Recommended Posts

 

 

0,6 - 0,8 ти е съпротивлението.

С тоя нагар май свещите са ти най-малкият проблем..

По принцип бях с тези свещи преди да направя основния ремонт . Ти какво имаш в предвид?
Абе така кажи, аз реших че тва са новите :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

dindin оффф не ме стряскай ,че след последните 400лв. вече ще получа удар като чуя за сериозен проблем :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре днес поръчвам нова дистрибуторна капачка и такива свещи. След подмяната им ще пиша дали има ефект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писал съм кои са за D15B2, а тея дето barsi ти ги каза са за D15Z1. Въпреки, че на хартия изглеждат еднакви (топлинно число, съпротивление, размери, луфт) , имай го предвид.
Z-ките са една идея по-скъпи. Абе купи тях, предполага се, че ще са по-добри.
Дано наистина е от тях, а не от "модовете", че да си спестиш едно ходене по мъките.
Ще се учудиш каква разлика може да има във вървежа от едни свещи само.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последните цифри от означението на свещите 11 ти е разстоянието между електродите-1.1 .

Измерете съпротивлението между намотките на бобината.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

dindin  да видях и ще поръчам от тят за b2  благодаря много . Ще кажа после за резултатите!

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последните цифри от означението на свещите 11 ти е разстоянието между електродите-1.1 .

Измерете съпротивлението между намотките на бобината.

СЛед като сменя тези свещи и капачка и ако пак има проблем вече ще го направя :) Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе направо си купи иридиеви, мноу са яки ... и бобина си купи, а може и цяло "делко" ...

 

Човек, казаха ти премери бобината, а аз повтарям - намери някой, който е в час, закарай му колата да я погледне, какво е правено, как е правено и да решите, какво трябва да се прави. Работата не става с "проба-грешка", т.е. става, ама излиза солено ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

barsi

 ами за това счупеното метално чопче с пружинката . Палецът на снимката сочи точно срещу него дали няма да е от него ? А тези свещи от къде да ги купя? С кое да започна с капачката или свещите?

 

Колега кое метално чопче ти е счупено, че не става ясно от снимката и кой палец визираш че го сочи- човешкия ли? Тази пружинка налична ли е или е изпаднала някъде тъй като не се вижда да стърчи от делкото?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж си клапаните бре. Кога ти ги регулира "майстора",преди или след като сложи главата ?Силно даваш симптоми на натегнати клапани.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета смених капачката и проблема на 90 % е решен . Съвсем малко се задъхва в началото не знам до колко е нормално ,но вече поне не хълцука като преди. Благодаря ви много за помоща! По принцип разбрах ,че и палеца е хубаво да се смени с капачката . За сега така ще карам . Благодаря отново!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...