хари1 3 #1 Публикувано 27 Юли, 2016 Здравейте,колеги от скоро с 1000км.съм в джаза.Извинявам се ако дублирам тема .Въпросът ми е към притежателите на хонди с газови системи с пробег над 40000км.и повече,и по специялно към каращите джаз.Как понасят двигателите на хонда газта? По груби сметки газифицирането и пдръжката с лубрикати смяна на филтри и подръжка за 200 000км.ми излиза около 3000лв.Не съм включил смени,ремонти(пасване)на клапани .Ако моторчето не понася газ и трябва да вкл.и последното в сметката,се отказвам от газифицирането а сигорно и от хонда.Ще търся нещо кето понася газ.Благодаря предварително за отговорите.Моля да пишат само изпиталите газификацията върху моторите си,да не разводняваме темата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #2 Отговорено 27 Юли, 2016 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=96778 Погледни тази тема. В нея се обсъжда джаз на газ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #3 Отговорено 27 Юли, 2016 Как я докара тая сметка.ГИ + 4 смени на филтри ти излиза 1600 лв,за 5 години... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
хари1 3 #4 Отговорено 27 Юли, 2016 В ланди искат 1600 за монтаж.За 200 000хил.20л.лурикат.800лв, на 10 хк.1 филтър на следващите 10 двата 50 лв.за200хк.500лв. Без плащане за работа . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #5 Отговорено 27 Юли, 2016 А кой те кара да слагаш масльонка, ако под "лурикат" имаш предвид "лубрикант"? Минус 200-300 лева само от тук. Забравяш и за разходите за смазка след това Пък и много надалече гледаш колега ... къде са 200к, ако не мислиш да я ползваш за такси.. Тя гаранцията ти е 5 год. или 150к Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
хари1 3 #6 Отговорено 27 Юли, 2016 Благодаря за поправката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ИцоД 170 #7 Отговорено 27 Юли, 2016 Погледни в "технически" темата за разхода. Там съм писал /последно мнение/ за моята Джазка, която е с БРЦ вече близо 20К Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #8 Отговорено 27 Юли, 2016 Какво е това Ланди? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 86 #9 Отговорено 28 Юли, 2016 Може би Ланди-Ренцо уредба.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #10 Отговорено 28 Юли, 2016 Какво е това Ланди?Скъпо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #11 Отговорено 28 Юли, 2016 То тук по-големия консуматив за 200000км ще са свещите че са 8 и трябва да се сменят редовно за да работи колата добре на газ. Да се чуди човек за какво и е газ на тази кола, в случай че имам предвид газификация бих си взел по голям и комфортен автомобил, но естествено това не е темата на темата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #12 Отговорено 28 Юли, 2016 Тая кола мирише бензина само, за къв чеп да и се слага газ и таралеж в гащите. То моя сивик гори 6.5л. и не се замислям на газ... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #13 Отговорено 28 Юли, 2016 Щото пак ти е наполовина, демек без пари и защо не, ако въртиш над 5 хил на година. Единствения минус е цената на газовата. Омаслителя дава душевно спокойствие, с това темпо след 2г мога да кажа дали наистина има смисъл, особенно предвид факта, че ремонта на главата , което са 8 легла на изпускателните клапани и 8 нови клапана съответно, шлайф контролно, гарнитура и работа е към 500-600лв макс и забравяш за проблема или глава за около 150лв от кола, невиждала газ, 120 гарнитура и 130 работа и пак наново... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #14 Отговорено 28 Юли, 2016 А защо трябва да се стига изобщо до ремонт или нова глава или ти му говориш в най-лошия случай? Със или без омаслител ще си регулира клапаните - ако иска да си включи едно 20-30-40 лв на всеки 10-15-20к на газ или безплатно ако сам си ги прави Не знам да има кола, която не "понася" газ. За всякакви GDI, TSI, FSI има системи вече, че и на дизелите взеха да слагат .. Като им се наговорят глупости и вече са готови да се откажат от газ, че и от Хонда, нямам думи ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове