Jump to content
tanas4o_

CR-V 3, обороти на двигателя при работа на климатика

Recommended Posts

Сваля се чисти се с обезмаслител кятохсе кисне в него да светне всичко,и се слага и адаптира но с софтуер и не всекки го може.

Повечето майстори пръскат като свалят гофрирания маркуч и забърсват докъдето мога,и с това нищо не правят,и лъжат хората че им е почистен дросела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във постове n:5,7 и 9 са дадени отговорите на повечето въпроси. От човек който мисля знае повече от доста от нас 😀.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прерових целия интернет и никой който е имал проблем с ужасните вибрации не казва, че е решил проблема. Кажете къде в Пловдив да я закарам та да го отремонтират тоя трактор?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@DELIX3Z

Какво си правил до сега първо е смана на старите тампони с нови оригинални.

Обслужване климатик тук ако е разбита шайбата вибрациите са доста и другите процедури са описани напред в темата.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Прерових целия интернет и никой който е имал проблем с ужасните вибрации не казва, че е решил проблема. Кажете къде в Пловдив да я закарам та да го отремонтират тоя трактор?

В Пловдив мога да ти препоръчам един сервиз в Кичука. Пичовете са много точни и ще ти потърсят от къде идва проблема.  

https://maps.app.goo.gl/7xXwmKSDswN2hZMy7

 

В началото ме дразнеше малко тресенето като се включи компресора на климатика, ама вече му свикнах.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, проблема с вибрациите е решен. Надявам се завинаги. След като дадох една чанта с пари смених и изчистих всичко, и пак имаше вибрации направо се давеше на 500-600 оборота. Флашнаха ми оборотите с 200 отгоре и заспа, засега няма и помен от трактора. TMY Tuned е пича в садово има страница във фейса.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@DELIX3Z

На колко оборото стана сега 800 -

850.

Преди ако са падали на под 600 е било зле.

Ето тук е описано за проверка и колко са оборотите на празен ход 3генCRV.

https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/ru/html/000000000001412.html

При флашването обясниха  ли какво точно nромениха.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да там някъде станаха, за сега се държи много добре.  Тази таблица променяхме, до напълно изчезване на колебания и въбрации.

e225e39e678e2eea1a7da0660e0dc1f3.jpeg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя софтуер не е много гъвкав така да се каже, но за това става. Поне да бяхте оправили и лагавия педал на газта, така и така сте решили да се правите на тунери.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така се получава когато веригата е за смяна. Хонда работи с предварение от около 10 или там някъде по спомен на запалването което е зададено в ЕКУТО от Хонда и износи ли се веригата повече от допустимото и всичко отива по дяволите, Екуто се опитва да компенсира нещата но оборотите отиват на кино. Това се оправя като се излъже ЕКУТО, че веригата е сменена и му се задават на ново предварението но това може да го направят хора запознати много добре с ЕКУТО на Хонда, аз познавам само един такъв в БГ и това е Бранко. Това с вдигане на оборотите за да се избегнат вибрациите е временно решение до като дойдат частите за смяна на веригата.

Ако колегата е чувал циганският израз  "Мижи да те лажим" - Затвори си очите да те излъжа ей това е направил, затворил си е очите за проблема.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз така правя и с гумите. Казвам на ЕКУ-то, че са сменени и им порасва грайфер докато събера пари за нови.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веригите са сменени. Проблеми с педала на газта нямам. Едно уточнение, аз сам исках вдигане на оборотите никой не ме е карал да ми прави мижи лъжи глупости. Направо да съжели човек, че споделя информация. 

Редактирано от DELIX3Z

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да съжалиш бе колега, напротив добре казваш. Нали пиша заради теб да те побутна с малко помощ. До колкото знам след смяна на веригата трябва да се пипне и софта. Ти не трябва да съжаляваш а аз щом така приемаш нещата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@DELIX3Z

Не се сърди за инфото така си го направил ти,и ти харесва.

Моят опит с такова флашване да вдигнаха се  оборотите,ноооо.

Не беше изполвзан софт на Хонда ,както смятам е при теб.

След като беше флашната се оказа че има повече негативи ,от усещането за вибрации което да изчезва към 800 оборота.

Автомата при мен беше вкаран в авариен режим от това флашвате.

Може би затова са писали колегите,за последващи негативи след флашване.

Моят съвет е закачи  я на такъв софт за пеглед.

Ако отвориш моя линк горе се вижда колко проверки на различни системи трябва да се направят,и те точно са отговорни за тези вибрации,плюс старите  оригинални или нови тампони не разбрах при теб кои са останали.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 10 часа, DELIX3Z написа:

Веригите са сменени. Проблеми с педала на газта нямам. Едно уточнение, аз сам исках вдигане на оборотите никой не ме е карал да ми прави мижи лъжи глупости. Направо да съжели човек, че споделя информация. 

лагав е, просто си му свикнал.

 

@Митко Йотов няма ОЕМ-ско на Хонда с което да пипнеш софта. Пишеш неща и даваш съвети за нещо , за което съм сигурен,  че си нямаш и идея как става и как се прави.

 

ПП: в България има много малко хора, които да променят по оригиналните файлове на бензиновите хинди, нещо различно от лагавия педал и оборотите на празен ход. Още по-малко са тези, които го правят кадърно. Дизела от друга страна е лесен, защото е Бош и там всичко е ясно.

Редактирано от jijane
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да е лошо ,тези които не разбират  да спрат да пишат ...и да дават съвети за неща за които си нямат представа..."като смениш веригите ,ще пипа софта..???"...jijane e абсолютно прав...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те тука масово обичат само да пишат без покритие.Добре,че двигателите са малко и си е научил домашното с маслата и филтрите.За да затвърди знанията ги повтаря във всяка тема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...