JHM 1789 #1 Публикувано 12 Май, 2016 Здравейте колеги, искам да ви питам какво се променя при смяна на 16" с 17"-ви джанти,защото за този модел по книга дават само 16".Да не би да му дойдат малко тежки?Заслужава ли си интервенцията? Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fonzis_ 35 #2 Отговорено 12 Май, 2016 Променя се визията и цолажа ! Слагай смело, даже и 18" събира в калниците без драма! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #3 Отговорено 12 Май, 2016 Променя се и твърдостта на по-неравен път, легнали полицаи, дупки. Разлика в километража не дават да има, ако си с предвидените за тези модели гуми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #4 Отговорено 12 Май, 2016 Като ускорение и разход на гориво...? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #5 Отговорено 12 Май, 2016 Като че ли ускорението с 16" бе по-бързо, разлика в разхода няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kembo 88 #6 Отговорено 12 Май, 2016 16 ки гуми 205/55 17 ки гуми 225/45 съвместими Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #7 Отговорено 24 Май, 2016 Колеги вече от 2 седмици карам акорда на 17"-ки джанти и мога да кажа първите ми впечатления.Като "-"е по "тежкия"волан,който може да се дължи на тръгнала рейка и разход +1,2л./100,но това е относително.Като "+"е по добрата стабилност на пътя и променената визия на автомобила,които две неща ме карат да изпитвам още по голямо удоволствие от управлението.За твърдата возия мисля да не пиша нищо,защото смятам,че промяната е незначителна и не е фактор за мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #8 Отговорено 24 Май, 2016 Същото е и при мен, без разхода. Когато правя обслужване на предницта, ще бъде проверено всичко, след което ще пиша резулатати. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
webster 9 #9 Отговорено 25 Май, 2016 По-тежкият волан не е от рейката, а от по-широките гуми сигурно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #10 Отговорено 29 Май, 2016 Колеги волана почти олекна след поставянето на чисто нови Good Year asymmetric 3 модел 2016г.Не съм имал по добро спиране с други гуми. Старите бяха dunlop sportmaxx rt. Би трябвало и на разхода да се отрази. Доволен! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
demonized 3 #11 Отговорено 30 Май, 2016 И аз откакто минах на 17ки 225/45 преди 2 месеца отбелязвам по-лекия волан - по принцип това трябва да се усеща от минаване на гуми с по-голям профил към такива с по-малък...Останалото би означавало проблем другаде..Визията също е супер сега...По-стабилна е.. Като голям минус слагам промяната във возията...още по твърда...защото пък досега хич не беше :\ Иначе откъм разход не съм забелязал...откъм ускорение е възможно да има някаква малка разлика...но нищо сериозно...ама все пак аз съм с дизел.. Аз не бих слагал 18ки на нашите Акорди освен ако не съм готов за проблеми с главините и други неща по окачването.....освен ако не са някакви ултра-леки... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #12 Отговорено 30 Май, 2016 По-лек, или по-тежък? При мен по-лек беше с 16". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #13 Отговорено 30 Май, 2016 Не искам да дърпам дявола за опашката ама аз вече 2 години карам на 18-ки, и преди мене собственика я е карал със същите и нямам оплаквания нито от главини нито от нищо.Така че не засилвайте така хората към едва ли не някаква катастрофа ако сложат 18-ки !Що се отнася до твърдостта на возене:- С предните гуми абсолютно спорех със всички че няма разлика във возията спрямо зимните ми 16-ки и наистина беше така. Даже момчето дето ги размонтира след като купих новите вика - Баси и меките гуми как лесно се размонтираха(225/40/18) но всичко до там...Новите едвам ги монтираха и сега возията е доста по твърда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
demonized 3 #14 Отговорено 31 Май, 2016 (Редактирано) По-лек, или по-тежък? При мен по-лек беше с 16". Определено по-лек...По-ниския профил направи маневрирането на място песен за рейката...С 205/55/16ките рейката ми се чуваше като въртя волана...сега е супер тиха. Не искам да дърпам дявола за опашката ама аз вече 2 години карам на 18-ки, и преди мене собственика я е карал със същите и нямам оплаквания нито от главини нито от нищо. Така че не засилвайте така хората към едва ли не някаква катастрофа ако сложат 18-ки ! Що се отнася до твърдостта на возене: - С предните гуми абсолютно спорех със всички че няма разлика във возията спрямо зимните ми 16-ки и наистина беше така. Даже момчето дето ги размонтира след като купих новите вика - Баси и меките гуми как лесно се размонтираха(225/40/18) но всичко до там... Новите едвам ги монтираха и сега возията е доста по твърда. Възможно е да няма такова критично отношение...не съм слагал 18ки..Но е нормално при по-високо "unsprung" (баси - тва как се превежда?) тегло, компонентите които движат това тегло да се износят по-бързо.. За твърдостта - смених един и същ модел гуми - Goodyear Efficient Grip Performance от 205/55/16 на 225/45/17 и мисля, че сравнението е коректно..Когато смениш модела на гумите е нормално да има разлика в твърдостта на каучука и съответно впечатлението ти от промяната може да е различно.. Редактирано 31 Май, 2016 от demonized Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #15 Отговорено 31 Май, 2016 (Редактирано) Аз минах от Дънлоп Блуреспонс Спорт на Вредщайн Ултрак Ворти ХЛ. Аз карам по околовръстното в посока Лозен-Младост, което е цялото в кръпки, дупки и коловози. Ако пусна волана, точно след 2-3 секунди вече пътувам или към банкета или към насрещното. Предполагам това е причината да ми е по-тежък волана със 17" спрямо 16". По-високата и по-тясна 16" обира повече неравностите, по-ниската и по-широка 17" те увлича в неравностите. Асфалта на цялото "ново" околовръстно е под всякаква критика, на повечето участъци асфалта се е накъдрил (вижда се с просто око, особено след моста на ИКЕА до към Драгалевци) - със скорост 80-100 волана потреперва (не се клати). Мислех че е каре или рейка, но на други участъци от околовръстното това го няма. Като цяло пътищата ни не са за спортни модификации, включително големи джанти с нископрофилни гуми. Жалко че плащаме данъци и такси за оня 'дето... Редактирано 31 Май, 2016 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Victor12y 1 #16 Отговорено 31 Май, 2016 Здравей, аз до сега бях с летни 245/45/18, но ги смених, защото по паветата ми се разказва играта. Така че имам 4 броя 18" джанти, които чакат своят нов собственик Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #17 Отговорено 31 Май, 2016 - С предните гуми абсолютно спорех със всички че няма разлика във возията спрямо зимните ми 16-ки и наистина беше така. Даже момчето дето ги размонтира след като купих новите вика - Баси и меките гуми как лесно се размонтираха(225/40/18) но всичко до там... Новите едвам ги монтираха и сега возията е доста по твърда. Какви ти бяха старите гуми, ако не е тайна? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #18 Отговорено 31 Май, 2016 Сега като съм вече на 17-ки,мога ли да ползвам аварийната джанта16".Диаметъра и обиколката на гумите са еднакви.Вашето мнение...? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6040 #19 Отговорено 31 Май, 2016 Можеш, щом периметърът по протекторната част е относително еднакъв. Ако разликата е по-голяма (но в допуските), резервната се слага на "недвигателен" мост, в нашия случай -задният. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове