Jump to content
JHM

Джанти 17" за акорд 03-08 2.0 155к.с.

Recommended Posts

Здравейте колеги, искам да ви питам какво се променя при смяна на 16" с 17"-ви джанти,защото за този модел по книга дават само 16".Да не би да му дойдат малко тежки?Заслужава ли си интервенцията? Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Променя се визията и цолажа :D !

Слагай смело, даже и 18" събира в калниците без драма!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Променя се и твърдостта на по-неравен път, легнали полицаи, дупки. Разлика в километража не дават да има, ако си с предвидените за тези модели гуми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ускорение и разход на гориво...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като че ли ускорението с 16" бе по-бързо, разлика в разхода няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

16 ки  гуми  205/55   

17 ки гуми  225/45 

съвместими  Поздрави 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги вече от 2 седмици карам акорда на 17"-ки джанти и мога да кажа първите ми впечатления.Като "-"е по "тежкия"волан,който може да се дължи на тръгнала рейка и разход +1,2л./100,но това е относително.Като "+"е по добрата стабилност на пътя и променената визия на автомобила,които две неща ме карат да изпитвам още по голямо удоволствие от управлението.За твърдата возия мисля да не пиша нищо,защото смятам,че промяната е незначителна и не е фактор за мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същото е и при мен, без разхода.

Когато правя обслужване на предницта, ще бъде проверено всичко, след което ще пиша резулатати.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-тежкият волан не е от рейката, а от по-широките гуми сигурно  :geek:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги волана почти олекна след поставянето на чисто нови Good Year asymmetric 3 модел 2016г.Не съм имал по добро спиране с други гуми. Старите бяха dunlop sportmaxx rt. Би трябвало и на разхода да се отрази. Доволен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз откакто минах на 17ки 225/45 преди 2 месеца отбелязвам по-лекия волан - по принцип това трябва да се усеща от минаване на гуми с по-голям профил към такива с по-малък...Останалото би означавало проблем другаде..Визията също е супер сега...По-стабилна е..

Като голям минус слагам промяната във возията...още по твърда...защото пък досега хич не беше :\

Иначе откъм разход не съм забелязал...откъм ускорение е възможно да има някаква малка разлика...но нищо сериозно...ама все пак аз съм с дизел..

 

Аз не бих слагал 18ки на нашите Акорди освен ако не съм готов за проблеми с главините и други неща по окачването.....освен ако не са някакви ултра-леки...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-лек, или по-тежък? При мен по-лек беше с 16".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да дърпам дявола за опашката ама аз вече 2 години карам на 18-ки, и преди мене собственика я е карал със същите и нямам оплаквания нито от главини нито от нищо.
Така че не засилвайте така хората към едва ли не някаква катастрофа ако сложат 18-ки !
Що се отнася до твърдостта на возене:
- С предните гуми абсолютно спорех със всички че няма разлика във возията спрямо зимните ми 16-ки и наистина беше така. Даже момчето дето ги размонтира след като купих новите вика - Баси и меките гуми как лесно се размонтираха(225/40/18) но всичко до там...
Новите едвам ги монтираха и сега возията е доста по твърда.
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

По-лек, или по-тежък? При мен по-лек беше с 16".

 

Определено по-лек...По-ниския профил направи маневрирането на място песен за рейката...С 205/55/16ките рейката ми се чуваше като въртя волана...сега е супер тиха.

 

Не искам да дърпам дявола за опашката ама аз вече 2 години карам на 18-ки, и преди мене собственика я е карал със същите и нямам оплаквания нито от главини нито от нищо.

Така че не засилвайте така хората към едва ли не някаква катастрофа ако сложат 18-ки !

Що се отнася до твърдостта на возене:

- С предните гуми абсолютно спорех със всички че няма разлика във возията спрямо зимните ми 16-ки и наистина беше така. Даже момчето дето ги размонтира след като купих новите вика - Баси и меките гуми как лесно се размонтираха(225/40/18) но всичко до там...

Новите едвам ги монтираха и сега возията е доста по твърда.

 

 

Възможно е да няма такова критично отношение...не съм слагал 18ки..Но е нормално при по-високо "unsprung" (баси - тва как се превежда?) тегло, компонентите които движат това тегло да се износят по-бързо..

За твърдостта - смених един и същ модел гуми - Goodyear Efficient Grip Performance от 205/55/16 на 225/45/17 и мисля, че сравнението е коректно..Когато смениш модела на гумите е нормално да има разлика в твърдостта на каучука и съответно впечатлението ти от промяната може да е различно..

Редактирано от demonized

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз минах от Дънлоп Блуреспонс Спорт на Вредщайн Ултрак Ворти ХЛ. Аз карам по околовръстното в посока Лозен-Младост, което е цялото в кръпки, дупки и коловози. Ако пусна волана, точно след 2-3 секунди вече пътувам или към банкета или към насрещното. Предполагам това е причината да ми е по-тежък волана със 17" спрямо 16". По-високата и по-тясна 16" обира повече неравностите, по-ниската и по-широка 17" те увлича в неравностите.

Асфалта на цялото "ново" околовръстно е под всякаква критика, на повечето участъци асфалта се е накъдрил (вижда се с просто око, особено след моста на ИКЕА до към Драгалевци) - със скорост 80-100 волана потреперва (не се клати). Мислех че е каре или рейка, но на други участъци от околовръстното това го няма.

Като цяло пътищата ни не са за спортни модификации, включително големи джанти с нископрофилни гуми.

Жалко че плащаме данъци и такси за оня 'дето...

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

аз до сега бях с летни 245/45/18, но ги смених, защото по паветата ми се разказва играта.

Така че имам 4 броя 18" джанти, които чакат своят нов собственик :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- С предните гуми абсолютно спорех със всички че няма разлика във возията спрямо зимните ми 16-ки и наистина беше така. Даже момчето дето ги размонтира след като купих новите вика - Баси и меките гуми как лесно се размонтираха(225/40/18) но всичко до там...

Новите едвам ги монтираха и сега возията е доста по твърда.

 

Какви ти бяха старите гуми, ако не е тайна?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега като съм вече на 17-ки,мога ли да ползвам аварийната джанта16".Диаметъра и обиколката на гумите са еднакви.Вашето мнение...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш, щом периметърът по протекторната част е относително еднакъв. Ако разликата е по-голяма (но в допуските), резервната се слага на "недвигателен" мост, в нашия случай -задният.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...