marlo 0 #1 Публикувано 20 Април, 2016 (Редактирано) Гледах един акодрд 2006 2.4 автоматик . имаше малко масло отстрани на двигателя от към ремъка. Продавача обясни че като се сменяли нещо си и пръскало масло и е от това и че няма теч. Има ли такова нещо или ме пусна по пързалката? Иначе изглежда читав...Другото което ме притеснява е че е на 250 000 км. Мерси Редактирано 20 Април, 2016 от marlo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2 Отговорено 20 Април, 2016 Въпросът така зададен е несериозен. Ако Ви е токова важно, защо не сте го попитал какво е това "нещо си" 'дето са сменяли? И наистина ли очаквате, господине, някой да Ви даде отговор? Не се сърдете..но работата на тези продавачи е да направят така, че автомобила който продават да изглежда "иначе читав". Потърсете помощ от сервиз, в който продавачът няма познати - преди да го зкупите, ако сте решил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marlo 0 #3 Отговорено 20 Април, 2016 (Редактирано) Днес ще я проверявам в сервиз щото само аз дa я гледам не достатъчно понеже не разбирам много. И след това ще решавам дали да го купяНе съм в бг и малко има и езикова бариера особено с техническите термини....И затова питам таkа общо , ако някой може да даде съвет.Не се сърдя Редактирано 20 Април, 2016 от marlo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #4 Отговорено 20 Април, 2016 Езиковата бариера е неприятно нещо, но се опитай с речник - гугъл транслейт например - да се обясните един на друг. Но когато нямаш близък, който да разбира и погледне е на късмет дали ще уцелиш. При автомата, е важно да е бил поддържан. Ако е комби задължително провери багажната врата дали ли се отваря и затваря от копчето, поне 2 пъти го провери. Ако имаш възможност на стенд или канал провери окачването, тампони, рейка. Провери меката връзка на изпускателя. Диагностиката е задължителна. Виж малкия дисплей дали работи. Провери круиза дали работи, провери климатроника дали работи, дали духа студено, топло. Ако е фейслифт, провери дали прибирането на огледалата работи. Провери нивото на антифриза, на спирачната течност, на хидравличната течност. Автомата го тествай, превключи на място на всики предавки от П назад и слухти за силно чукане силни вибрации в купето, ако е в добро здраве не трябва да ги има - нещата които соменах за автомата ги има по принцип, но когато силно се усещат е възможно да има проблем, не знам карал ли си автомат преди. Провери ръчният режим на автомата, провери кикдауна - докато караш нормално да кажем около 2500-3000 оброта рязко я настъпи, трябва да качи рязко оборотите и да ги задържи за няколко скунди, което значи че включва кикдауна. Поискай да свалят кората под двигателя и виж за течове, по принцип в сервизите са мърлячи и като наливат течносите разливат отстрани. Провери спирачните апарати отзад дали задържат, набий разко няколко пъти спирачка и след това виж дали джантите греят, също ако задните накладки са неравномерно износени, почти сигурно някой от апаратите е задържал, провери и ръчната. Провери пръскалките на фаровете ако имаш, провери ако си с навигация дали работи, ако си с премиум саунд ровери дали всички говорители работят, съответно и еквилайзера. Виж дали автоматичното затъмняване на огледалото за задно виждане работи. Друго важно ако има дистроник, провери дали работи. Шибедаха, провери дали работи и дали пропуска вода. Провери дал климатичният радиатор е здрав в долната си част, да няма отчупени парчета от питата или корозия. Друго не се сещам точно в този момент Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marlo 0 #5 Отговорено 20 Април, 2016 (Редактирано) Мерси много за изчерпателния отговор Вчера я карах и вози ок. Минах през няколко бабуни и не чух да тропа. Салона и под капака прилично чиста (с изкл. на маслото което споменах) климатика много студено духа. И в движение превключва доста леко автомата. Преди няколко дена е сменено Mаслото на скоростната с оригинално от Хонда.В сервиза я kачват нa стенд и гледат отдолу, ходова, и дават някаква процентн стойност на чекана двигателя. Колко процента е ок(пак е общо ама съм индианец малко). Преди чеквах една и ми даде diagnostic result :87%Дано е разбираем въпроса. Редактирано 20 Април, 2016 от marlo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6036 #6 Отговорено 20 Април, 2016 (Редактирано) Зависи къде и колко е опръскано. Може да са пипали нещо по хидравликата или да са сменяли страничния тампон на мотора. Повдигни и обърни черната му гумена капачка и виж вътре дали е здрав. Ако е скъсан и там има масло. Огледай и другите тампони на кутията и мотора -предният му е хидроактивен и обикновено се къса мембраната вътре в него. От долната му част излиза тръбичка и продължава към клапан намиращ се под пласмасовия капак над смукателните колектори. Развийте 2-те гайки и като свалите тоя капак, проследяваш маркучето от тампона и го издърпваш от горния му краи. Смучеш и ако държи вакуум -мембраната е здрава. Външно може да провериш като дръпнеш ръчната и даваш малко газ на скорост -за да видиш колко се накланя мотора и дали има сцепено горе в конусовидната част на тампона. Редактирано 20 Април, 2016 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marlo 0 #7 Отговорено 20 Април, 2016 Зависи къде и колко е опръскано. Може да са пипали нещо по хидравликата или да са сменяли страничния тампон на мотора. Повдигни и обърни черната му гумена капачка и виж вътре дали е здрав. Ако е скъсан и там има масло. Огледай и другите тампони на кутията и мотора -предният му е хидроактивен и обикновено се къса мембраната вътре в него. От долната му част излиза тръбичка и продължава към клапан намиращ се под пласмасовия капак над смукателните колектори. Развийте 2-те гайки и като свалите тоя капак, проследяваш маркучето от тампона и го издърпваш от горния му краи. Смучеш и ако държи вакуум -мембраната е здрава. Външно може да провериш като дръпнеш ръчната и даваш малко газ на скорост -за да видиш колко се накланя мотора и дали има сцепено горе в конусовидната част на тампона. thanks Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #8 Отговорено 20 Април, 2016 (Редактирано) Езиковата бариера е неприятно нещо, но се опитай с речник - гугъл транслейт например - да се обясните един на друг. Но когато нямаш близък, който да разбира и погледне е на късмет дали ще уцелиш. При автомата, е важно да е бил поддържан. Ако е комби задължително провери багажната врата дали ли се отваря и затваря от копчето, поне 2 пъти го провери. Ако имаш възможност на стенд или канал провери окачването, тампони, рейка. Провери меката връзка на изпускателя. Диагностиката е задължителна. Виж малкия дисплей дали работи. Провери круиза дали работи, провери климатроника дали работи, дали духа студено, топло. Ако е фейслифт, провери дали прибирането на огледалата работи. Провери нивото на антифриза, на спирачната течност, на хидравличната течност. Автомата го тествай, превключи на място на всики предавки от П назад и слухти за силно чукане силни вибрации в купето, ако е в добро здраве не трябва да ги има - нещата които соменах за автомата ги има по принцип, но когато силно се усещат е възможно да има проблем, не знам карал ли си автомат преди. Провери ръчният режим на автомата, провери кикдауна - докато караш нормално да кажем около 2500-3000 оброта рязко я настъпи, трябва да качи рязко оборотите и да ги задържи за няколко скунди, което значи че включва кикдауна. Поискай да свалят кората под двигателя и виж за течове, по принцип в сервизите са мърлячи и като наливат течносите разливат отстрани. Провери спирачните апарати отзад дали задържат, набий разко няколко пъти спирачка и след това виж дали джантите греят, също ако задните накладки са неравномерно износени, почти сигурно някой от апаратите е задържал, провери и ръчната. Провери пръскалките на фаровете ако имаш, провери ако си с навигация дали работи, ако си с премиум саунд ровери дали всички говорители работят, съответно и еквилайзера. Виж дали автоматичното затъмняване на огледалото за задно виждане работи. Друго важно ако има дистроник, провери дали работи. Шибедаха, провери дали работи и дали пропуска вода. Провери дал климатичният радиатор е здрав в долната си част, да няма отчупени парчета от питата или корозия. Друго не се сещам точно в този момент Колега, ти така ли направи огледа на твоята кола, преди закупуването й? Хубаво е да се дават съвети на хората, но хайде малко по-трезво... Много интересно как се проверява шибедах дали пропуска вода... каквото и да означава това Другото е, дали всеки знае как се проверява автоматичното затъмняване на огледалото, а отделен е въпроса,че историята не познава повреда в тази екстра... и много други такива. Как се проверява еквилайзера при премиум саунд? Колега merlo.... купувай смело, това не е някаква евро бангия. В най-лошия случай ще трябва да смениш някоя изгоряла крушка за твоя сметка и толкова. Редактирано 20 Април, 2016 от ВесКо 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #9 Отговорено 21 Април, 2016 За пореден път не те разбирам. Както вече съм споменавал, а именно че имам регистрации в чужди Хонда форуми, ще кажа следното като един шоп и то е - "е те такова нещо нема там". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 151 #10 Отговорено 21 Април, 2016 Езиковата бариера е неприятно нещо, но се опитай с речник - гугъл транслейт например - да се обясните един на друг. Но когато нямаш близък, който да разбира и погледне е на късмет дали ще уцелиш. При автомата, е важно да е бил поддържан. Ако е комби задължително провери багажната врата дали ли се отваря и затваря от копчето, поне 2 пъти го провери. Ако имаш възможност на стенд или канал провери окачването, тампони, рейка. Провери меката връзка на изпускателя. Диагностиката е задължителна. Виж малкия дисплей дали работи. Провери круиза дали работи, провери климатроника дали работи, дали духа студено, топло. Ако е фейслифт, провери дали прибирането на огледалата работи. Провери нивото на антифриза, на спирачната течност, на хидравличната течност. Автомата го тествай, превключи на място на всики предавки от П назад и слухти за силно чукане силни вибрации в купето, ако е в добро здраве не трябва да ги има - нещата които соменах за автомата ги има по принцип, но когато силно се усещат е възможно да има проблем, не знам карал ли си автомат преди. Провери ръчният режим на автомата, провери кикдауна - докато караш нормално да кажем около 2500-3000 оброта рязко я настъпи, трябва да качи рязко оборотите и да ги задържи за няколко скунди, което значи че включва кикдауна. Поискай да свалят кората под двигателя и виж за течове, по принцип в сервизите са мърлячи и като наливат течносите разливат отстрани. Провери спирачните апарати отзад дали задържат, набий разко няколко пъти спирачка и след това виж дали джантите греят, също ако задните накладки са неравномерно износени, почти сигурно някой от апаратите е задържал, провери и ръчната. Провери пръскалките на фаровете ако имаш, провери ако си с навигация дали работи, ако си с премиум саунд ровери дали всички говорители работят, съответно и еквилайзера. Виж дали автоматичното затъмняване на огледалото за задно виждане работи. Друго важно ако има дистроник, провери дали работи. Шибедаха, провери дали работи и дали пропуска вода. Провери дал климатичният радиатор е здрав в долната си част, да няма отчупени парчета от питата или корозия. Друго не се сещам точно в този момент Колега, ти така ли направи огледа на твоята кола, преди закупуването й? Хубаво е да се дават съвети на хората, но хайде малко по-трезво... Много интересно как се проверява шибедах дали пропуска вода... каквото и да означава това Другото е, дали всеки знае как се проверява автоматичното затъмняване на огледалото, а отделен е въпроса,че историята не познава повреда в тази екстра... и много други такива. Как се проверява еквилайзера при премиум саунд? Колега merlo.... купувай смело, това не е някаква евро бангия. В най-лошия случай ще трябва да смениш някоя изгоряла крушка за твоя сметка и толкова. какво лошо е казал колегата или само гледате да се заяждате с някой. Е това сме ние. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marlo 0 #11 Отговорено 25 Април, 2016 (Редактирано) Колеги сгодих се за акорда(2006 2,4 бензин автоматик),и квото сабя покаже . за 2,5 дена направих 300 км вози добре и всичко е ок за сега . благодаря на всички за коментарите Късмет Редактирано 25 Април, 2016 от marlo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 354 #12 Отговорено 25 Април, 2016 Ха честито. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #13 Отговорено 25 Април, 2016 (Редактирано) Честита придобивка и добре дошъл сред нас! Редактирано 25 Април, 2016 от ВесКо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 151 #14 Отговорено 26 Април, 2016 Честито колега и със здраве да си я караш! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marlo 0 #15 Отговорено 26 Април, 2016 (Редактирано) Честита придобивка и добре дошъл сред нас! Благодаря. Аз отдавна карам хонди (2005-6 някъде), но това ми е първия акорд. Редактирано 26 Април, 2016 от marlo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marlo 0 #16 Отговорено 26 Април, 2016 Благодаря Ви, колеги ))) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6036 #17 Отговорено 26 Април, 2016 Честито, жив и здрав и тя така, и да я щракнеш -та да видим таз невеста Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #18 Отговорено 26 Април, 2016 Честито! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marlo 0 #19 Отговорено 26 Април, 2016 (Редактирано) here she is Редактирано 26 Април, 2016 от marlo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #20 Отговорено 26 Април, 2016 ха, ама то хамериканче било Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cyreon 201 #21 Отговорено 26 Април, 2016 Тя Американка бе! Или Канадка. Кажи ВИН номера с 1 или 2 почва? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #22 Отговорено 26 Април, 2016 (Редактирано) А защо американче? Те май нямат много общо с японските. А ние си мислихме, че ни питаш за оригинална Хонда. Редактирано 26 Април, 2016 от Tokio Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marlo 0 #23 Отговорено 26 Април, 2016 Вина започва с J.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #24 Отговорено 27 Април, 2016 Ако VIN-a започва с J, значи си е японка. Я дай една снимка на двигателя да го видим какъв е. В такъв случай горния ми пост не важи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marlo 0 #25 Отговорено 27 Април, 2016 ok utre shte snimam .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marlo 0 #26 Отговорено 29 Април, 2016 (Редактирано) http://imageshack.com/a/img921/2087/xD5YYk.jpg Редактирано 29 Април, 2016 от marlo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #27 Отговорено 30 Април, 2016 И двигателя си е японски... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marlo 0 #28 Отговорено 1 Май, 2016 И двигателя си е японски... tova moje samo da me radva , predpolagam Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #29 Отговорено 1 Май, 2016 Да, това е радостно, но ми е интересно да видя интериора на тази кола, външния вид е Хамерикански, а отдолу си е самурай. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #30 Отговорено 1 Май, 2016 Това си е американска Хонда, но най-вероятно е сглобена в Япония, може би е лимитирана, каквато е и Еуро-Р от тази генерация, а и изобщо Р изпълненията на Хонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #32 Отговорено 1 Май, 2016 Имаш ли САТ радио? ХМ радио? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marlo 0 #33 Отговорено 1 Май, 2016 ne sum siguren , no mai ne. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #34 Отговорено 1 Май, 2016 Няма Премиум Саунд, няма климатроник, а е с климатик без опцията за две зони. Това че няма ксенонови фарове, нито такива за мъгла и други екстри като автопилот, шибидах и алуминиеви джанти ме кара да се мисля, че е кола правена за Азия. Там масово карат такива коли, произведени в Япония, които в същото време са и по-дуракоустойчиви от нашите, поради това, че няма какво да им се чупи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #35 Отговорено 2 Май, 2016 Честито и много безаварийни п.п. ... Не съм в бг и малко има и езикова бариера ... Ако беше казал къде си, щеше по-лесно да се разбере, к'ъв е тоя самурай с хамерикански дрешки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marlo 0 #36 Отговорено 2 Май, 2016 Не знаех че е важно , просто въпроса беше по колата и не съм мислил че е от значение къде е За годините си и километрите е в много добро състояние. Смених ремък и смятам да сменя по ходовата ако има нещо за смяна, а то сигурно има , и да си я карам с кеф. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #37 Отговорено 3 Май, 2016 Не знаех че е важно , просто въпроса беше по колата и не съм мислил че е от значение къде е За годините си и километрите е в много добро състояние. Смених ремък и смятам да сменя по ходовата ако има нещо за смяна, а то сигурно има , и да си я карам с кеф. Разбира се, че има значение от къде купуваш колата, защото за различните континенти, автомобилите са различни, нищо че са от една марка и модел. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hunter 736 #38 Отговорено 4 Май, 2016 Колега, ... половината мнения изобщо можеш да не ги четеш... Няма да ги коментирам. Не сме виждали такова животно, ма много знаем и разбираме за него. Вместо да му кажете едно " Честито " на човека, ... българска работа. Колата си е супер, от личен опит ти го казвам. Със здраве да си я караш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marlo 0 #39 Отговорено 4 Май, 2016 Не знаех че е важно , просто въпроса беше по колата и не съм мислил че е от значение къде е За годините си и километрите е в много добро състояние. Смених ремък и смятам да сменя по ходовата ако има нещо за смяна, а то сигурно има , и да си я карам с кеф. Разбира се, че има значение от къде купуваш колата, защото за различните континенти, автомобилите са различни, нищо че са от една марка и модел. Нямах идея че са толоко различни. За Азия е правена колата, с много силен климатик е , че е много горещо лятото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marlo 0 #40 Отговорено 4 Май, 2016 (Редактирано) ...... Колата си е супер, от личен опит ти го казвам. Със здраве да си я караш. Мерси колега. ))) пс. Готин аватар. Редактирано 4 Май, 2016 от marlo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове