велизар 172 #1 Публикувано 19 Март, 2016 Здравейте!След осем години на бензин реших че е крайно време и аз да газифицирам Акордеончето.Спрял съм се на две оферти.Едната е на BSM,а другата Фобос 2.И двете са с италиански изпарител и рейка.И са със български софтуер.Като пари почти няма разлика.Затова ако някой е запознат или кара с някоя от тях ще помоля да сподели някакво мнение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
велизар 172 #2 Отговорено 19 Март, 2016 Ако има и някой който е монтирал в Плевенския Фобос газ на Хондата си и е доволен или не да сподели защо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
велизар 172 #3 Отговорено 20 Март, 2016 Никой нищо ли??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Koptec 0 #4 Отговорено 20 Март, 2016 Не съм ползвал и двете но от мои познати мога да ти препоръчам Fobos, преди време и аз се замислях за същото и ми препоръчаха тази марка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #5 Отговорено 21 Март, 2016 +1 за Фобос Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PlaMeN@ 0 #6 Отговорено 21 Март, 2016 Fobos Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #7 Отговорено 21 Март, 2016 +1 за Фобос със Романо дюзи и вота не е заради Фобоса,а заради дюзите... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #8 Отговорено 21 Март, 2016 Карам Фобос на англичанката близо 100к. Сложена е 2011г. Майстора ми е градски. Човека ми даде 2г пълна гаранция. Като проблем е имала на 60к за 40лв обслужване на рейката и , понеже не си сменявах филтрите навреме тоя в изпарителя се беше задръстил и се наложи сваляне на изпарителя. За това обаче аз съм си виновен- кой да мисли за тоя филтър. Много съм доволен. Колата си върви 1:1 и за 1.4 е перфе. Сега за акорда пак е при него, фобос с обд и пак рейка на Рейл. Отидох, видя колата и ме офертира. В сряда вечерта си я взимам готова. БСМ като ги гледам по сайтовете са около 50лв по- евтини, но все пак основното е монтажника, а и Фобос има навсякъде. Тия другите да не се окаже, че след 2г няма кой да я настрои или няма софт или от сорта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
велизар 172 #9 Отговорено 22 Март, 2016 Да разликата е 50 лева и тя не е фактор.Единствената и съществена разлика ще е в монтажа съответно.Един приятел ми каза днес за някакви преходници които се продават и със тях монтажа се извършва без да се дупчи колектора.Някой монтирал ли си е такива? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
reality 15 #10 Отговорено 22 Март, 2016 Изминал съм 20 000 км с BSM и нямам никакви проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PlaMeN@ 0 #11 Отговорено 23 Март, 2016 Има такива преходници,които се слагат на мястото на бензиновата дюза ,а самата тя се слага на въпросния преходник,който има вграден щуцер за газта. Изглежда интересно ,но има един минус.Бензиновата дюза си променя разстоянието и стои по на високо,а това оказва влияние в работата на бензин и когато решиш все пак да използваш това гориво за по дълго каране ще имаш ядове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
велизар 172 #12 Отговорено 23 Март, 2016 Ами да мисля да си я карам и на бензин от време на време ,така че явно не е вариант с тези преходници.Благодаря на всички за мненията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 54 #13 Отговорено 23 Март, 2016 Дали? Ако газовата е настроена добре, едва ли ще се сещаш да превключваш на бензин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Koptec 0 #14 Отговорено 28 Април, 2016 Дори и газовата ти да е наред и да пали при - 20 градиса, не редно - а задължително е да караш и на бензин! Ако не искаш да сменяш бензинова помпа много скоро. Може би малко повече разход ще имаш когато палиш на бензин или караш известно време, но помисли си ако бутилката е по малка и решиш да се поразходиш в чужбина, случи ми се и добре че имах пълен резервоар с бензин, та успях да стигна до бензиностанция. Най добрия вариант да ти работи колата и на газ и на бензин, майната му разхода 5 лева на месец, то се отплаща във времето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swartalf 241 #15 Отговорено 4 Май, 2016 Аз от 40-50к километра съм с BSM и единствените проблеми дето имах бяха от некадърни настройки. Накрая ми писна, купих си кабел и си я настроих сам, оттогава съм много доволен. Това което се убедих е, че не е толкова важна марката, колкото кадърния монтаж и настройки после. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
велизар 172 #16 Отговорено 4 Май, 2016 (Редактирано) Колеги сложих Фобос 4 понеже колата няма ОБД.Колата си върви добре на газ не е спъната.За сега минусите са че докато не е напълно загряла в тихите обороти глъхне като подавам газ.Ако тръгвам с повече обороти не.Забелязвам и че сякаш не винаги прехвърля на газ на 30 градуса.Често особенно сутрин на първо палене обръша чак на 60-70 градуса приблизително.Разхода градско го засичах колкото е възможно вече няколко пъти и си е 16 незнам дали е нормално.Явно има нужда от още настройки.Дано всичко си дойде на мястото скоро.Хайде със здраве на включилите се. Редактирано 4 Май, 2016 от велизар Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #17 Отговорено 4 Май, 2016 Това звучи доста разочароващо. Не зная от марката или монтажника или и двете е, но по-добре се връщай да си оправят нещата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BoYko 0 #18 Отговорено 5 Май, 2016 Проблема не е в марката на ГИ а в настройката или колата.Колегата пише, че сутрин му заглъхвала докато е студена,но не се разбира дали на газ или на бензин.Ако го прави на бензин да не търси проблема в газовата уредба.За да върви добре на газ даден автомобил,трябва при работа на бензин да е безупречен,от там нататък хубави настройки на ГИ и нещата си идват на място. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #19 Отговорено 5 Май, 2016 Колеги сложих Фобос 4 понеже колата няма ОБД.Колата си върви добре на газ не е спъната.За сега минусите са че докато не е напълно загряла в тихите обороти глъхне като подавам газ.Ако тръгвам с повече обороти не.Забелязвам и че сякаш не винаги прехвърля на газ на 30 градуса.Често особенно сутрин на първо палене обръша чак на 60-70 градуса приблизително.Разхода градско го засичах колкото е възможно вече няколко пъти и си е 16 незнам дали е нормално.Явно има нужда от още настройки.Дано всичко си дойде на мястото скоро.Хайде със здраве на включилите се. Глъхненето ти е, заради ниски градуси на обръщане. Мойте са на 30гр и двете и няма тези проблеми. На колко е твоята ? А за обръщането- газовата мери температурата на изпарителя и, ако караш той се охлажда и обръща по- късно. За да се елиминира тоя проблем моя човек ги е направил на 5мин работа да обръща и нямам този проблем. Иначе и аз, ако съм на място сутрин, че обикновенно пуша около колата сутрин обръща преди да е отлепила стрелката. Ако подкарам влиза леко в работна и тогава. На голям студ, тип -15, ако запаля и веднага потегля, докато обърнеше преди 5те мин да се сложат и даже духаше топло. Термостата изправен ли ти е ? 16 май е множко. Моята ф18ка дава от 10,8 до 11,6, но и не вися в сериозни задръствания. Само магистралата ми качва разхода, че 20км близо съм на 150++ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #20 Отговорено 5 Май, 2016 И нашият Акорд е с Фобос. ф18-ка, разход - 11.5 комбинирано от 50 до 150 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
велизар 172 #21 Отговорено 5 Май, 2016 Ами колата глъхне само на газ.Понакога сутрин когато обръща по късно на газ го прави когато стрелката на температурата е на половината разстояние от студена до напълно загряла.С термостата мисля че нямам проблем колата си загрява нормално и си кове стрелката на средата.Свещите ми не са на повече от 5000 километра и са японско НЖК.Кабели и дистрибуторна капачка не съм сменял но колата на бензин си работи без проблем.Ако трябва ще ги сменя но ако нищо не се промени ще съм поне едни 100 лева назад за нищо.Питах в сервиз може ли да се диагностицира по някакъв начин работата им,но ми казаха че неможело. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #22 Отговорено 5 Май, 2016 Значи палиш към газаджията да си погледне нещата. Малко тъп въпрос- антифриз доливано ли е след монтажа на ГИ ? Пада му нивото заради паразитната система и малката загуба и прави парчета газовата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
велизар 172 #23 Отговорено 5 Май, 2016 Ами не съм поглеждал антифриза.Утре ще му хвърля едно око. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #24 Отговорено 6 Май, 2016 Значи палиш към газаджията да си погледне нещата. Малко тъп въпрос- антифриз доливано ли е след монтажа на ГИ ? Пада му нивото заради паразитната система и малката загуба и прави парчета газовата. Колега, ако може и аз да питам един-два тъпи въпроса Защо пада нивото на антифриза и нормално ли е това? Това след монтаж на ГИ или по принцип? Имам го тоя проблем от доста време и на предишната и сега също. Пада с малко яваш яваш, ама си пада. Благодаря и се извинявам за офф-а! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #25 Отговорено 6 Май, 2016 Тука трябват два тъпи отговора : 1ви- При монтаж на газово се прави лека преработка на водните мъркучи с цел свързването на вода към изпарителя. Това добавя необходимост от още малко охлаждаща течност + загубата при преработката. Едни 100мл обикновенно са стига, но хондите са с малко и, ако ти е бил празен разширителя се усеща. Прави възглавница и изпарителя няма равномерна температура. Нищо фатално. Долива се малко и до там. Моя разширител беше празен и си го допълних след монтажа. 2ри- Периодично услява по малко да се изпари течност. Пак нищо страшно. Някакви милилитри. От смяна до смяна не е наложително доливане, ако не си сменявал водна помпа по спешност или термостат. Изобщо ако не си ровил там. Другите варианти са теч или духнала гарнитура. Установява се в сервиз. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #26 Отговорено 6 Май, 2016 Благодаря barsi, тука идеше реч за периодичното изпаряване Явно има някакъв едва доловим теч. Аз затова питах като циркулира през редуктора примерно да не би да се изпарява от някъде конкретно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stoychev 1 #27 Отговорено 9 Май, 2016 Често загуба на антифриз се получава от тройниците,които се поставят при монтажа на изпарителя.Често газаджийте поставят пластмасови за икономия на 2-3лева.Та тези пластмасовите не винаги уплатняват хубаво в маркуча,материала от който са изработени не е устойчив на температура и от там се появяват течове. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове