Dimteam 1 #1 Публикувано 19 Март, 2016 Колеги дайте съвет от къде и какъв съединител да търся? И горе долу какви пари ще струва? И за да не отварям нова тема да попитам и за каретата същите въпроси , че от ляво има за смяна каре ама не знам още дали е външно или вътрешно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #2 Отговорено 19 Март, 2016 От ebay.co.uk - има за около 150лв + доставка 10-15лв с Габко. Освен ако не говорим за 2.2 двигател - там е малко повече пари. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimteam 1 #3 Отговорено 19 Март, 2016 А като марка какво да взимам? И колко време е доставката? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jackxxx 27 #4 Отговорено 23 Март, 2016 За каква кола става въпрос? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimteam 1 #5 Отговорено 23 Март, 2016 Акорд 6-та 1.8 бензин. Оглеждам се из Ebay за Exedy , обаче точно за моята нищо не излиза. Само Valeo , Blueprint и разни други непознати марки. Цените варират от 30 до към 200 паунда и избора става малко сложен. Някой който е поръчвал да сподели мнение и дали може да се поръча през фирма или през някой колега от форума? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DYNACORD 23 #6 Отговорено 23 Март, 2016 Оригинален от coxmotorparts излиза към 460-70 с доставката http://www.coxmotorparts.co.uk/genuine-honda-accord-petrol-clutch-kit-18-20l19992002-p-572.html Предполагам, че в БГ има и по-евтини варианти. В Бултрако имаше разни промоции на съединител със смяна наскоро, може да звъннеш да ги питаш, ако ти се разправя с тях де.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimteam 1 #7 Отговорено 23 Март, 2016 Благодаря колега! Лошото е , че точно в момента ми идват малко в повече тези пари за оригинален. Явно ще търся други алтернативи , че няма много време за мотаене или да събирам пари. То и от Ebay има доста по-евтини алтернативи. За около 200 и няколко лева. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #8 Отговорено 23 Март, 2016 Аз бих взел Закс или в краен случай Валео от БГ магазин, а не бих се вкарвал във филми с поръчка по интернет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #9 Отговорено 12 Май, 2016 Здравейте, моя съединител го купих от www.coxmotor.co.uk заедно с два литра масло и ми излезе общо 480лв.Доставката беше безплатна до адрес на мой роднина в Лондон.Той съответно го прати куриерска фирма занимаваща се с пратки от UK за BG за 7£.Още не съм го сменял защото търся точния сервиз. Някой би ли препоръчал някакъв в пловдив освен Бултрако, които ми отказаха, тъй като не работели с части на клиента, а и цената им е пареща около 400лв за труд. Попита ме управителката защо не съм го купил от тях, като съответно и обясних най-важната причина, а именно двойната им цена. Но в тази държава всички ние сме си едни добри платци. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mlntdrv 16 #10 Отговорено 22 Януари, 2017 Здравейте, моя съединител го купих от www.coxmotor.co.uk заедно с два литра масло и ми излезе общо 480лв.Здрасти, като се сменя съединител, сменя ли се и маслото на скоростите ли? Или е само опция?Сервиз, който да работи с твои си части намери ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #11 Отговорено 22 Януари, 2017 BLUEPRINT напоследък опаковат хубави неща. Щуротия е да смениш съединител и да оставиш старото масло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #12 Отговорено 22 Януари, 2017 Здравейте, моя съединител го купих от www.coxmotor.co.uk заедно с два литра масло и ми излезе общо 480лв. Здрасти, като се сменя съединител, се сменя и маслото на скоростите ли? Или е само опция?Сервиз, който да работи с твои си части намери ли? Не съм го сменял още. Позакроти се този шум от лагера нещо. Не се е обаждал скоро и съм го оставил за по късен етап. Сервиз все ще се намери. Не е нещо, което го могат само в Бултрако.Сменяш и маслото! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
thedeivis 0 #13 Отговорено 22 Януари, 2017 За сервиз мога да ти предложа МАРОВСКИ - да не правим реклама, може да го намериш в нета или ми пиши един мейл thedeivis@mail.bg Мога да ти дам и други предложения, но този е кадър на Бултрако. Цени и дали ще работи с твои части, нямам си идея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mlntdrv 16 #14 Отговорено 24 Януари, 2017 А какво мислите за съединител, който отделя горе, но минава всички тестове за буксуване? Спешно ли трябва да се сменя или да изчакам, докато забуксува, поне на високите предавки? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #15 Отговорено 24 Януари, 2017 На единия ми отделяше така, дори и след подмяна с нов съединител. Регулирах височината на педала и всичко си дойде на място. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mlntdrv 16 #16 Отговорено 11 Май, 2017 Като опция в coxmotorparts.co.uk има да се добави към поръчката и "Genuine Honda Super Hi Temp Grease 50g **Recommended** ( +£12.00 )". Нея да си я взимам ли или се предполага, че в сервиза като го сменят, ще си ползват някаква, дето влиза в цената за смяна? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
V4st*r 13 #17 Отговорено 18 Май, 2017 Акорд 6-та 1.8 бензин. Оглеждам се из Ebay за Exedy , обаче точно за моята нищо не излиза. Само Valeo , Blueprint и разни други непознати марки. Цените варират от 30 до към 200 паунда и избора става малко сложен. Някой който е поръчвал да сподели мнение и дали може да се поръча през фирма или през някой колега от форума? А какво точно не одобряваш на Valeo-to Dimteam? Питам, защото аз смених с точно такъв? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimteam 1 #18 Отговорено 19 Май, 2017 Ами до колкото знам, има доста ментаци на тази марка и приятел , който е монтьор, ми препоръча да ги избягвам. Аз в крайна сметка купих Blueprint от колега от форума , чиито комплект беше на няма и 2к км. За сега вече над 6 месеца го карам и съм доволен. Въпросът е и колко време ще издържи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
V4st*r 13 #19 Отговорено 20 Май, 2017 А как зацепва? Плавно или рязко? При мен и оригиналния и Валеото зацепват високо и са твърде резки. Всъщност това беше основната причина да го сменя, макар че можеше да изкара още време, но и новият не се оказа по-различен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimteam 1 #20 Отговорено 20 Май, 2017 Ами в началото зацепваше много ниско ама след известно време си се върна като предишния , демек високо. До колкото знам това е саморегулираща система и винаги си зацепва високо и рязко. Освен ако няма човешка намеса за да се регулира ръчно от педала. Поне така четох из мненията във форума , може и да греша. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #21 Отговорено 21 Май, 2017 Изобщо не грешиш, регулира се от педала и е силно желателно да се направи, ако искаш да го ползваш по дълго време съединителя. Повечето от мненията по този въпрос съм ги писал аз, като винаги в такива теми се появяват разни философи, които твърдят, че на Хонда съединителя не се регулирал, даже и менусчета ми цъкаха, ама вече не могат . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #22 Отговорено 21 Май, 2017 На моя 1.6 регулирах педала, малко след смяната на съединителя с нов и всичко си дойде на мястото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimteam 1 #23 Отговорено 22 Май, 2017 А как става самото регулиране? И къде е желателно да зацепва? На средата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #24 Отговорено 22 Май, 2017 Има някъде из темите схемата на регулиране и описание. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #25 Отговорено 22 Май, 2017 http://i1.tinypic.com/2wpjmz4.jpg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
V4st*r 13 #26 Отговорено 25 Май, 2017 Преди Хондата съм карал един Ситроен ZX. Ситроена просто си захапваше плавно: пускаш и едновременно натискаш газта. Хондата малко да изпуснеш момента или хуква напред или ако си на стръмнина гаси мотора. Забелязал съм че ако се качи друг и то по-опитен от мен шофьор винаги дава газ до червеното на оборотомера - защото не са свикнали и очакват колата вече да е потеглила. Много трудно се усеща защото и мотора е тих. Ако човек си е пуснал музика или говори с някого в колата е изключено да чуеш кога захапва. Изхода на нанагорнище е - ако не е много стръмно - по таксиджийския начин, а ако е много стръмно само с ръчната. Дали с такава регулация ще се оправи не само хода но и плавността на работа? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mlntdrv 16 #27 Отговорено 6 Декември, 2017 Аз моя го смених вече. Този диск струва ли ви се износен: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #28 Отговорено 6 Декември, 2017 На места дори нитовете са започнати. Значи със сигурност ДА. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове