mitko vtec 38 #81 Отговорено 9 Май, 2021 (Редактирано) Здравейте колеги, И аз имам странен проблем със стъклата или по скоро само с едно. Проблема е следния, задно ляво стъкло от управлението от зад си работи . Обаче от шофьорският модул не се сваля на долу но пък ако е свалено от задния модул мога да го вдигна. Иначе казано когато детето си играе мога да го вдигна но ако аз искам да и го сваля в някакво положение и да го заключа за да не играе е много сложно. И другото е че задната врата нито се заключва нито се отключва нито от дистанционното нито от модула нито от ключалката за това мисля че е актуатора или се съмнявам да нямам някъде прекъсване на кабелче . Пробвах дори с един модул от десен волан но си е все същото. Надявам се на малко помощ че съм я разтурил цялата кола . Редактирано 9 Май, 2021 от mitko vtec Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #82 Отговорено 10 Май, 2021 Колега, според мен имаш прекъснати кабели. Не че не е невъзможно да се прецака акуатора на вратата, но в комбинация с проблемния прозорец? Има гумен маншон през, който влизат кабелите към вратата. Погледни го да не е протрит. Провери с уреда като цъкаш копчето на стъклото от главния панел какви сигнали идват отзад. Пробвай също и буксата на акуатора дали получава сигнал при заключване. Така ще изчистиш варианта да са кабели. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 291 #83 Отговорено 31 Януари, 2022 Колеги в крайна сметка този проблем има ли решение без да се купува нов модул от Хонда ? Същия проблем го имам с копчето на шофьорското стъкло. Странно се натиска и от време на време не работи . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Terje 171 #84 Отговорено 31 Януари, 2022 Може да имаш проблем с контактите на самия бутон, @ceco_accord беше описвал в неговите теми как се е справил с него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6085 #85 Отговорено 31 Януари, 2022 Електрониката си беше ОК, но основата на бутона бе спукана и не контактуваше с пистите по платката. Ако е така - бутончето леко шава и стои малко по-нагоре от другите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kalin S 133 #86 Отговорено 18 Март, 2022 Здравейте колеги, току що се регистрирах във форума и ще споделя моят опит с не работещи ел.стъкла. При мен се оказа, че задните ел.стъкла не се отварят нито от шофьорската врата, нито от някое от копчетата на задните врати. Разглобих вратата и замерих с мултицет дали има захранване на буксата на моторчето на стъклоповдигача и съответно до буксата достигаше малко над 12 волта, което ми показа също, че няма прекъснат кабел по трасето. Проверих също и бутоните на вратите и те работеха без проблем. След като бях проверил тези неща ми беше ясно вече, че проблема е в самото моторче. Свалих целия стъклоподемник от вратата на работната маса и започна внимателното разглобяване до съставните му части. Проблема се оказа в четките, които почти ги нямаше. След кратко замисляне какво мога да направя се сетих че имам стари части от ъглошлайф (флекс) и съответно останали четки. От голяма четка с ножовка и пила си направих по размер нови четки, които монтирах на местата им. Последва обилно смазване на целия механизъм и жилата с морска грес на Бардал и сглобяване обратно на всичко. Тествах го направо с два кабела от акумулатора и работеше идеално. Монтирах всичко обратно във вратата като стегнах всички болтове до съответните Nm (болтовете на шината 3 броя и болтовете на моторчето също 3 броя - 8 Nm, а тези които държат стъклото 2 броя - 10 Nm). Сега вече механизмът работи както от шофьорската врата, така и отзад. Стана много дълго, но се надявам да е в помощ на колеги, който имат същите проблеми. Ремонта излезе без пари, а нов стъклоповдигач не OEM е около 75 - 80 лв. само за инфо. 2 7 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1252 #87 Отговорено 19 Март, 2022 Сега беше момента да сложиш шумоизолация на вратата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kalin S 133 #88 Отговорено 19 Март, 2022 Шумоизолация не съм слагал, сглобих си вратата както си беше оригинално, защото за момента не ми се струва шумно в купето. Иначе си прав да докато е разглобено всичко с един куршум два заека. Все пак станах Хондаджия преди 2 седмици и още съм в опознавателен режим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1252 #89 Отговорено 19 Март, 2022 Има огромна разлика но трябва де свериш за да видиш. Следващият път ще си по подготвен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 157 #90 Отговорено 19 Март, 2022 @Kalin S Off Topic Ремонта излиза без пари на този, който е сръчен 😁 На такива като мен, на които ръцете им са наврени в задника - няма да им излиза евтино 😁 Много полезен пост колега 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kalin S 133 #91 Отговорено 19 Март, 2022 Време е да допълня горният си пост с още малко инфо. Това е задна дясна врата, процедурата е същата за да се озове стъклоповдигача на операционната маса. На снимките съм показал всичко нагледно. Четката е толкова прегоряла, че се разпадна на прах само с докосване. Виновникът за моите не работещи стъкла е модула на шофьорската врата. Пластмасата под копчетата за задните стъкла е счупена, което не позволява на копчето да се върне в изходната си позиция след натискане. Заради това се подава постоянен импулс на моторчетата докато четките не се разпаднат и спрат да работят. В момента съм заключил от панела стъклата, за да не може неволно да ги натисна и да се стигне до същата ситуация. Следващата стъпка е нов модул за управление за донор, за да се вземе здравата пластмаса от него и от два да се сглоби един с моята платка. 5 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #92 Отговорено 19 Март, 2022 Колега, браво за поста. Купи си най-евтиния китайски модул, който пасва на вид за да му ползваш пластмасата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Terje 171 #93 Отговорено 22 Март, 2022 На 19.03.2022 г. at 8:26, Митко Йотов написа: Сега беше момента да сложиш шумоизолация на вратата. По-важно, според мен, е да си обработи вратата с вакса срещу корозия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 291 #94 Отговорено 11 Юни, 2022 Днес се захванах с модула от АлиЕкспрес и директно го сложих. Първо го разглобих да видя в кво точно е и гледам че е платка доста по постна от оригинала. Слагам, работи всичко точно , но колата не се заключва. С ключ въртя чуват се всички машинки но не се заключва. Почвам да обучавам поне 20 пъти както описват - не става. По едно време забелязвам, че след като тръгна модула заключва автоматично колата след като тръгна на D а като спра на Р се отключва но така и не можах да го запозная със модула. На оригинала го нямаше тва. Пак обучавам тръгнах да карам на фарове забелязвам че силата на светлината на таблото премигва през около 10 сек. Пълен ужас, забелязвам че при тръгване спря да се заключва. Свалих го разглобих ги двата очаквах да отворя модулите и от 2 да направя 1 но се оказва че не става просто ей така, ами трябва да се вадят копчетата. Мисля да потърся специалист да видим ще стане ли тоя китаец или трябва да вадя копчетата от пластмасовата понеже са с по дълги крачета и тия на китаеца не допират точна там където трябва. Пълен кошмар. Ако знаете някой специалист където и да е в българия бих отишъл за тва копче. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 291 #95 Отговорено 13 Юни, 2022 сложих заводските копчета на китайската пластмаса защото само със смяна на платката не стана при мен. Китайските копчета са с по къси крачета. Трудна операция като цяло. С тънка здрава проверка става. Намалих разстоянието между платката и пластмасата защото крачетата на копчетата идва съвсем леко по къси от колкото трябва. И ги наслоих с лепило и ги изпилих след това. Всичко работи и ауто също работи. 4 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Makc 18 #96 Отговорено 25 Май, 2023 Здравейте колеги, Да споделя и моя опит и какво направих. CR-V 3 ген. Първо- проблема беше, че бутона за шофьорското стъкло се счупи... в ръцете на жената... :-D Той си беше малко проблемен- в студените дъждовни месеци влизаше вода и модула за ел. стъклата откачаше и сваляше и вдигаше стъклата сам. Тогава ходих на майтор и ми решиха проблема като изправяха врата. Съответно бяха разглобили модула да го изсушат и при сглобяването обратно бутона стоеше леко крив, явно е било въпрос на време да се досчупи. Търсих втора употреба модул- заради пластмасовия корпус (управлението си работеше) - първо, че много трудно се намира оригинален, второ ако нямериш- ще ти одерат кожата- ама нали си в нужда- 150 лв!!! За китайските се замислих, но като изчетох какви гимнастики се правят и как има проблеми с размери и качеството на пластмасата- казах- не. Та - купих модул от кола с десен волан- тук с доставката ми излезе около 35 евро ( не е 75). Различава се от левия съответно с установката за бутоните и бутоните за заключване на стъклата и вратите. Бутоните за вдигане на стъклата са идентични, както и платката в този участък. Моята е гъркиня- скоро ще прави 16г. Да е жива и здрава. Съответно пластмасата е доста поизпечена и се усещаше разлика при пластичността между двете. Англичнката беше много запазена - бутоните стояха много добре и се движеха без проблем. И срязох предната част на двата корпуса и на английската залепих моите от модула с повредения бутон Пасна идеално на установката, И стой добре на подлакътника Сложих кората на вратата и няма проблеми- единствената разлика е, че 3-те пъпки на бутона, които са обикновено за шофьорското стъкло при мен са на пасажерското. Платката от десния модул е в мен и при желание мога да я изпратя на някой колега с десен волан. 35750-SWA-E011-M2 Надявам се постът да помогне при такива проблеми! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове