Jump to content
ceco_accord

Несвалящо се шофьорско стъкло Акорд 7 -фейс

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Здравейте колеги,

И аз имам странен проблем със стъклата или по скоро само с едно.

Проблема е следния, задно ляво стъкло от управлението от зад си работи . Обаче от шофьорският модул не се сваля на долу но пък ако е свалено от задния модул мога да го вдигна.

Иначе казано когато детето си играе мога да го вдигна но ако аз искам да и го сваля в някакво положение и да го заключа за да не играе е много сложно.

И другото е че задната врата нито се заключва нито се отключва нито от дистанционното нито от модула нито от ключалката за това мисля че е актуатора или се съмнявам да нямам някъде прекъсване на кабелче . Пробвах дори с един модул от десен волан но си е все същото.

Надявам се на малко помощ че съм я разтурил цялата кола .

Редактирано от mitko vtec

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, според мен имаш прекъснати кабели. Не че не е невъзможно да се прецака акуатора на вратата, но в комбинация с проблемния прозорец? Има  гумен маншон през, който влизат кабелите към вратата. Погледни го да не е протрит. Провери с уреда като цъкаш копчето на стъклото от главния панел какви сигнали идват отзад. Пробвай също и буксата на акуатора дали получава сигнал при заключване. Така ще изчистиш варианта да са кабели.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги в крайна сметка този проблем има ли решение без да се купува нов модул от Хонда ?

Същия проблем го имам с копчето на шофьорското стъкло. Странно се натиска и от време на време не работи . 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да имаш проблем с контактите на самия бутон, @ceco_accord беше описвал в неговите теми как се е справил с него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Електрониката си беше ОК, но основата на бутона бе спукана и не контактуваше с пистите по платката.

Ако е така - бутончето леко шава и стои малко по-нагоре от другите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега беше момента да сложиш шумоизолация на вратата.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шумоизолация не съм слагал, сглобих си вратата както си беше оригинално, защото за момента не ми се струва шумно в купето. Иначе си прав да докато е разглобено всичко с един куршум два заека. Все пак станах Хондаджия преди 2 седмици и още съм в опознавателен режим. :honda:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има огромна разлика но трябва де свериш за да видиш. Следващият път ще си по подготвен.:thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Kalin S 

Off Topic

Ремонта излиза без пари на този, който е сръчен 😁 На такива като мен, на които ръцете им са наврени в задника - няма да им излиза евтино 😁

Много полезен пост колега :)

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, браво за поста. Купи си най-евтиния китайски модул, който пасва на вид за да му ползваш пластмасата.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 19.03.2022 г. at 8:26, Митко Йотов написа:

Сега беше момента да сложиш шумоизолация на вратата.

По-важно, според мен, е да си обработи вратата с вакса срещу корозия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес се захванах с модула от АлиЕкспрес и директно го сложих.

Първо го разглобих да видя в кво точно е и гледам че  е платка доста по постна от оригинала. 

Слагам, работи всичко точно , но колата не се заключва. С ключ въртя чуват се всички машинки но не се заключва. Почвам да обучавам поне 20 пъти както описват - не става. 

По едно време забелязвам, че след като тръгна модула заключва автоматично колата след като тръгна на D а като спра на Р се отключва но така и не можах да го запозная със модула. На оригинала го нямаше тва.

Пак обучавам тръгнах да карам на фарове забелязвам че силата на светлината на таблото премигва през около 10 сек. 

Пълен ужас, забелязвам че при тръгване спря да се заключва.

Свалих го разглобих ги двата очаквах да отворя модулите и от 2 да направя 1 но се оказва че не става просто ей така, ами трябва да се вадят копчетата. 

Мисля да потърся специалист да видим ще стане ли тоя китаец или трябва да вадя копчетата от пластмасовата понеже са с по дълги крачета и тия на китаеца не допират точна там където трябва.

Пълен кошмар. Ако знаете някой специалист където и да е в българия бих отишъл за тва копче.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Да споделя и моя опит и какво направих. CR-V 3 ген.

Първо- проблема беше, че бутона за шофьорското стъкло се счупи... в ръцете на жената... :-D Той си беше малко проблемен- в студените дъждовни месеци влизаше вода и модула за ел. стъклата откачаше и сваляше и вдигаше стъклата сам. Тогава ходих на майтор и ми решиха проблема като изправяха врата. Съответно бяха разглобили модула да го изсушат и при сглобяването обратно бутона стоеше леко крив, явно е било въпрос на време да се досчупи.

Търсих втора употреба модул- заради пластмасовия корпус (управлението си работеше) - първо, че много трудно се намира оригинален, второ ако нямериш- ще ти одерат кожата- ама нали си в нужда- 150 лв!!! За китайските се замислих, но като изчетох какви гимнастики се правят и как има проблеми с размери и качеството на пластмасата- казах- не.

 

Та - купих модул от кола с десен волан- тук с доставката ми излезе около 35 евро ( не е 75). Различава се от левия съответно с установката за бутоните и бутоните за заключване на стъклата и вратите. Бутоните за вдигане на стъклата са идентични, както и платката в този участък.

20230524_171745.thumb.jpg.1e14a24bd38a4f4de8b6ce92b4434fc0.jpg

 

Моята е гъркиня- скоро ще прави 16г. Да е жива и здрава. Съответно пластмасата е доста поизпечена и се усещаше разлика при пластичността между двете.

Англичнката беше много запазена - бутоните стояха много добре и се движеха без проблем.

 

И срязох предната част на двата корпуса и на английската залепих моите от модула с повредения бутон

20230524_200616.thumb.jpg.8e7a80481918111a96fb8733fffc46ff.jpg3.thumb.jpg.f88dced27365cdf831244e5d57e770bc.jpg

Пасна идеално на установката,

20230524_204439.thumb.jpg.d4054cfb565ed3cafb654997a3662601.jpg

И стой добре на подлакътника

2.thumb.jpg.86c42d957cf0c1d9c575cfc7b188b955.jpg

Сложих кората на вратата и няма проблеми- единствената разлика е, че 3-те пъпки на бутона, които са обикновено за шофьорското стъкло при мен са на пасажерското.

 

Платката от десния модул е в мен и при желание мога да я изпратя на някой колега с десен волан. 35750-SWA-E011-M2

Надявам се постът да помогне при такива проблеми!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...