ceco_accord 6043 #1 Публикувано 7 Март, 2016 (Редактирано) Здравейте всинца. Днес е топло и при опит не ми се свали стъклото. Не знам от кога е така. Преди време пак веднъж бе се случило същото, но поразместих бутончето и сработи. Та питанката е какво обикновено се бъгва и ремонтира ли се? Дали просто е лош контакт в копчето (чува се по-слабо от на другите стъкла "цъкване") или е машинката. Не вярвам да се е откачило нещо по кинематиката, а ако е от копчето -целият блок ли се сменя или може само то? Някой патил и с опит - препоръки??? Редактирано 7 Март, 2016 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2 Отговорено 7 Март, 2016 (Редактирано) Аз мога да ти кажа, как изглежда на преди-фейс-а, но мисля е едно и също - може да се свали всеки един от 4-те бутона за стъклата, но разглобяването е много тегаво, щипките са много стегнати и трудно се отхлузват (става дума за модула на копчетата), има и много ситни болтчета, ако ги напънеш повече, може да им издълбаеш главите и да не може да ги отвъртиш повече. Иначе декоративната пластмаса мисля е на 4 щипки, по дъгата има 2 мисля, в задния край където е прав ъгъла има 1, и в другия край след дгата или по дългата права преди дъгата, също има 1. Важно е да бръкнеш, там където е самата щипка, или много близо до нея, за да не се счупи някоя от тях. Разглабял съм с цел да видя дали има крушчици или диоди, за да ги сменя с по-силни, оказаха се, както и очаквах, диоди на платката. Редактирано 7 Март, 2016 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6043 #3 Отговорено 7 Март, 2016 (Редактирано) Благодарско Радо. Искаш да кажеш че мога да сваля декоративната сива пласмаса (на снимката) на ел.блока върху дръжката, а не да разглобявам вратата? Редактирано 7 Март, 2016 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #4 Отговорено 7 Март, 2016 (Редактирано) Да, точно така, трябват ти пластмасови инструменти, или много фини отвтертки, които облепи с изолирбанд или нещо, което ще предпази бордовете от нараняване. Препоръчвам ти да боравиш с 2 интрумента едновремено, като напъваш равномерно и леко, така сама ще изкочи нагоре. Поддаде ли поне от 2 места, да изкочи нагоре пластмасата, вече и с пръсти може да я изкопчиш. Редактирано 7 Март, 2016 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6043 #5 Отговорено 7 Март, 2016 Пак благодаря. Откопчахя, откачих буксите, развих 4-те малки болчета и махнах блока. Свалих и черната пластмасова "ваничка" в която лежат бутоните. Видях че основата на шофьорското е строшена, но не липсват парчета, а копчето се движи по-хлабаво от другите. Като го притисна в задния край си ляга на мястото и отчетливо се чува "електронното чаткане" в позиции нагоре и надолу. Предполагам това означава че веригата там работи и проблема е някъде другаде? Нямах уреди за мерене, а и не знам кои (бая кабелчета има на голямата букса) да проверя. До платката не стигнах че там наистина са доста ситни щипките, но щом "чатка" предполагам през контактните пъпки все пак тече ток и не са толкова замърсени. Дали да отворя и все пак да огледам и почистя или да не пипам, за да не се разхвърчат парченца и пружинки? Дали може моторчето да е дало фира или някой кабел, но за тях явно ще трябва да се разтапицира цялата врата? Кое обикновено се прецаква при такъв проблем -копче, платка, кабели -всички са във вратата и няма триене при отварянето и, или моторче? Миналата седмица джама работеше. Видя ми се страно и че при разкачени букси не сработваше отварянето на багажника нито от дист. на ключа, нито от копчето под волана, а като ги включих вратата си работеше Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Yak 17 #6 Отговорено 7 Март, 2016 (Редактирано) Аз като си разглобявах вратата ми беше по лесно да откача цялата кора и да стисна щипките отзад, за да излезе лесно модула с копчетата. Иначе рискът да се надере модула е голям, поне за мен, тъй като не съм от най-сръчните. За махане на кората има много клипчета в нета. P. S. Извинявам се за късното включване Редактирано 7 Март, 2016 от Yak Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #7 Отговорено 7 Март, 2016 (Редактирано) Поне докато беше разглобена пластмасата, провери ли дали прозореца се движи нагоре надолу? Редактирано 7 Март, 2016 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6043 #8 Отговорено 7 Март, 2016 Аз не съм разтапицирал вратата, а само откопчах декоративната сива вложка върху дръжката, за да извадя модула -както предложи. До стъклото не съм имал достъп, но го натисках от двете страни с длани, заедно с копчето до което стигах с отверка държейки я със зъби Не си е за сам човек, но опитах и това понеже забелязак че явно при последното затваряне стъклото е обърнало навътре чест от горното си уплътнение Реших че може това да създава голямо съпротивление, но нищо не постигнах. Пробвах на другите стъкла да си сложа ръката и когато я притисне яко и спре стъклото, от копчето се чува само същото "електронно чаткане" (като на не работещото шофьорско), но не сработва. Дали може съпротивлението да е толкова голямо и да се включва защитата? По усет на другите стъкла моторчетата са доста яки и "мачкат" силно. Ако проблема е само механичен -поради уплътнението (което в тая позиция на стъклото няма вадене) как да го "преборя"??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #9 Отговорено 7 Март, 2016 (Редактирано) Не знам какво да ти кажа Цецо, за да спре така изведнъж да работи, другите стъкла работят казваш, може би да е моторчето, но спомена че шофоьрското копче имало счупени крачета - сигурно някой преди това го е отварял, ако не си ги счупил ти де ...може би трябва да се проследи кабела, който отива до моторчето, то подава сигнал на платката самото копче (според теб, в смисъл работи правейки контакт), но явно или сигнала не стига до моторчето, или стига но моторчето не помръдва (ако нещо му има). Вариант за блокаж (авариен) не знам. Не мисля, че захапването на уплътнението е фактор да не се отваря прозореца. Редактирано 7 Март, 2016 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6043 #10 Отговорено 7 Март, 2016 Аз имах предвид аварийната защита при затваряне, ако действа и надолу -при сваляне (мерейки подаден и изпълнителен сигнали) или както там функционира. Ако примерно стъклата зиме са замръзнали яко и за да не троши зъбци в моторчето може стандартната защита да сработва и при опит за сваляне, а не само нагоре (за да не прищипе глава, ръка, опашка и т. н.). Та това уплътнение сега може да оказва аналогично по сила съпротивление. Другите копчета (както писах по-горе) "чаткат" по същия начин, но стъклата които умишлено блокирам с юмрук не трепват. В смисъл че защитата явно е електронна, а не с механични съединителчета в моторчетата -иначе щеше да се усеща напън при всяка нова проба, а те просто си стоят и няма други странични звуци индикиращи механични напъни. На шофьорското копче е счупена периферната част, чрез която е монтирано като отделен компонент в модула, но самото то е толкова хлабаво, колкото когато я взех и стъклото си работеше до скоро. В смисъл, явно копчето е пукнато отдавна, от честа употреба, но със сигурност не е през последните 5 месеца през които си работеше. Не знам дали пък някъде няма бушони и то отделен за шоф. джам? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #11 Отговорено 7 Март, 2016 (Редактирано) Не съм сигурен, но логически, само шофьорски едва ли, ти сам каза че като си разкачил модула, задната врата не е сработила, явно багажната врата минава през този "кръг", и сигурно са на един бушон. Това е схемата на задвижване и захранване на Електрическите Прозорци. В купето имаш 6 бушона: Номера: 24-25-26-27, които са 20А (предполагам това са моторчетата) Номер 7: 10А Номер 21: 7.5А Под капака имаш 4 бушона: Номер 22: 100А Номер 23: (IG) 50А - IG мисля означава Ignition, което е Запалване Номер 15: 40А Номер 23: (P/W) 40А - P/W мисля означава Power Windows, което е Електрически Прозорци Редактирано 7 Март, 2016 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6043 #12 Отговорено 7 Март, 2016 Ще трябва да погледна все пак бушоните. Искал си да качиш някаква схема или...? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #13 Отговорено 7 Март, 2016 Схемата няма как да я кача, понеже ползва локална информация, и обозначенията изчезват, остава само диаграмата, което не върши работа. Виж бушоните, размени ги и ще разбереш дали е от бушона. Гледам че са едни и същи за 4-те моторчета, по 20А. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #14 Отговорено 7 Март, 2016 Аз имам подобен проблема с шофьорското стъкло. Появявя се само когато стъклото е вдигнато до горе. Чува се едно чаткане и спира да работи. След малко пак чатка и тръгва. Прави го по някога и само на вдигнато абсолютно до горе стъкло. Освен това забелязах, че като сложа преграда /пласмасова бутилка/ стъклото не спира само, а направо мачка бутилката. Не съм го оправил още, но и при тебе проблема може и да не е от моторчето, а от някакви защити, електроники или каквото е там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6043 #15 Отговорено 7 Март, 2016 Проверих 4 -те бушона за моторчетата (в купето) разменяйки ги последователно, явно си бяха наред, но ефект нямаше. Преди час заваля и докато обяснявах на жената какво ни е сполетяло се оказа че стъклото си работи Поиграх си с него пътувайки до супера и на паркинга му. При дузината опити имаше и такива в които остана в отворено положение, но явно господ бе с мен (щото валеше дъжд) та накрая все пак сработи и се затвори. Копчето го натисках нормално и го местих как ли не и при работещо, и при отказало положение, и си мисля че не е от него. Уплътнението понаместих, но се е смачкало вече и пак стъклото го затиска. Мисля си че не е и от него -все пак стъклото слезе. На път за вкъщи и в гаража пак не сработи, а само "цъкаше". Къде другаде може да е белята? На тая колца нали и беше сигурна електрониката! Сега що така ме кахъри Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #16 Отговорено 7 Март, 2016 Колега, можеш да бъдеш сигурен, че проблеми с електрониката на колата нямаш и няма да имаш. Виж, механичните неща са друга бира, възможно е нещо да се износи от прекомерна употреба, вероятно това се е случило с моторчето на вратата ти, защото най-вероятно не е японско, а е виетнамско. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #17 Отговорено 7 Март, 2016 Със сигурност има чарколяци произведени във Витнам, такива са и релетата по 50лв. На компресора го смених вече, беше виетнамско, и все още явно там ги правят, защото и новото е виетнамско. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6043 #18 Отговорено 8 Март, 2016 Да разбирам ли че проблема е в работещото (но стачкуващо понякога) моторче и то подлежи ли на разглабяне и почистване (щото ако нещо в него е строшено едва ли вчера щеше да работи)? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #19 Отговорено 8 Март, 2016 По принцип, от това което описа, след като работи когато си поиска, и сваля, и качва, вероятно някъде губи контакт. Вчера в Сервизния Наръчник, докато ти търсех кои са бушоните, мернах че има тест за моторчетата, ще се опитам да ти го преведа и пратя. Там категорично е казано, ако еди какво си моторчето е заминало, ако ли не моторчето е ОК и се продължава ровенето в откриване на проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #20 Отговорено 8 Март, 2016 Скоро имах проблем със счупени пластмаси на бутоните и се лутах в подобно ровене и мисли за проблемни машинки. Ето ви схема на окабеляването за прозорците. Откачете целия блок на шофьорската врата, направете си едно мостче и може да пробвате абсолютно всички прозорци дали се вдигат и спускат... Аз поне така открих че проблема е друг, а не в машинките.. Цялата процедура отнема 5 минути. ПП. Оказа се, че тези палчета на копчетата са много келяви.. На 2 пъти ходя по морги и намирам целия блок и се оказва, че и на тях са изпочупени.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6043 #21 Отговорено 9 Март, 2016 Благодаря за схемата и да питам -дали сте опитвали да лепите тези пластмасови палчета преди да търсите друг блок? Какво бе крайното решение и от бутоните ли беше проблема? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #22 Отговорено 9 Март, 2016 Пробвах с лепене и пак се спукаха. За момента карам така. Натискам бутона малко в основата да се намести и тогава леко нагоре или надолу.. Малко е измъчващо.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6043 #23 Отговорено 9 Март, 2016 Хм. При мен работи или не работи, както и да го размествам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6043 #24 Отговорено 9 Март, 2016 (Редактирано) Попаднах на една руска тема за тоя случай http://accord-russia.ru/archive/index.php/t-63475.html Който го чатка ще схване. Накратко проблема е с няколко разклонения. Първо естествено се чупят копчетата -които не се предлагат отделно, а се сменя целия блок (470лв ми обадиха на едно място). Оказва се че тоя блок е и за централното и при слагане на нов иска обучение -което не винаги ставало. Стъклата си работят, но дистанционното не активира централното закл. а сработва само с ключа във вратата. Това е кофти, но вероятно е защото пре и след феиса блоковете имали разлика, а купувалите втора ръка не е ясно на какво са попаднали. Към края на темата има и един който е успял да си залепи счупения бутон -да е жив и здрав че вдъхна оптимизъм. Някои от писалите (както и аз) чуваме непредизвикани тихи чаткания от блока (без боравене с бетоните) което е по-големия проблем. Вътре в моторчето има монтиран ел предпазител (неоткриваем по номер) който е нещо като блокаж (не механичен съединител както и предполагах) и когато се нагрее изключва веригата. Демек ако се натиска бутона за отваряне при напълно свален прозорец (или другата крайност -затваряне при затворен) тая защита сработва. Естественно при дълга злоупотреба изгаря -както при случаи ако копчето е строшено, повдигнало се е нагоре, давало е дълго време тоя сигнал, Ииии "финито ла комедия". Та сега върви и разбери какво и е, и как да се лекува??? Блок не ми се сменя щото не знам новия дали ще се обучи (процедурата е описана), а ако е изгоряла междувременно и защитата -ново моторче, съпътствано с масирано разглабяне Редактирано 9 Март, 2016 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #25 Отговорено 9 Март, 2016 Виж това.. Аз отдавна ги гледам ама все не се решавам да си поръчам.. http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-Car-Electric-Power-Window-Master-Control-Switch-for-2003-2007-Honda-Accord-/400999024941?hash=item5d5d67892d:g:0iMAAOSwHjNWAESP Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #26 Отговорено 9 Март, 2016 Оправи/ смени счупеното копче и съм почти сигурен , че стъклото ще си заработи нормално. Копчето трябва да направи няколко, при това точни контакта към платката за да заработи в желаната посока. Ако сложиш цял друг модул с копчета, то знай че няма да иска някакво специално обучение. Разликата межу преди и след фейса има, но е малка и са лесни различими на външен вид. Малкото копче до джойстика за огледалата при едните е за подгрев на огледалата, а на другите е за електрическото им сгъването. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6043 #27 Отговорено 10 Март, 2016 Благодаря ти ВесКо. Мисля че модулчето за огледалата е отделно, съдейки по горния линк на колегата -където е само блока за стъклата и централното. Ти иначе сменял ли си го и всичко сработи ли си нормално? Имаш ли идея дали ако си намеря отделно копче (от някоя от другите врати) ще пасне и ще действа и в режим "ауто"? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6043 #28 Отговорено 10 Март, 2016 Виж това.. Аз отдавна ги гледам ама все не се решавам да си поръчам.. http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-Car-Electric-Power-Window-Master-Control-Switch-for-2003-2007-Honda-Accord-/400999024941?hash=item5d5d67892d:g:0iMAAOSwHjNWAESP Благодарско отново. Ще отворя пак моя -да видя по него какви кодове има. Иначе пише че не е оригинален и ще иска "обучение", но дали е приложена процедурата или ще трябва в Хонда да го препрограмират? Иначе изглежда същото (малко по-зле като повърхности) но чие производство е, и читава ли е електрониката в него? Не знам с цената на транспорта колко ще излезе, но предполагам ще е няколко пъти по-евтино от оригиналното. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #29 Отговорено 10 Март, 2016 С транспорта като гледам към 110-115лв. Курса на Паунд/Лев Амазон го смятат с 10ст. отгоре на реалния тук. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #30 Отговорено 10 Март, 2016 Ето: http://www.amazon.co.uk/XCSOURCE-Electric-Control-2003-2007-MA163/dp/B00Z68I3R8/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1457599503&sr=8-1&keywords=Electric+Power+Window+Master+Control+Switch+for+2003-2007+Honda+Accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6043 #31 Отговорено 10 Март, 2016 Благодарско Радо. Смяташ ли че двете предложения са еднакви? И в Амазон-а няма инфо чие производство е, но и на двете места пише че са за 04 - 07 години -тоест нямат разлика преди/след фейс-а. Това вероятно е защото липсва модулчето за огледалата -видимата разлика и функция при фейса. Това е номера преди фейса: 35750-SEA-G02 http://cs6084.vk.me/v6084293/35ad/LD4mDXjDuOs.jpg Това е номера след фейса: 35750-SEA-G11 http://cs408419.vk.me/v408419304/20dc/XoYXXUKPdBg.jpg Монтажът е ясен, но дали ще се "обучат" без проблеми. Един братушка пише че периодично му се налага да обучава сменения си модул, щото си губел паметта Този от Амазон-а номерата му отстрани са почти същите, но дали разликите са порадди друго производство и ще сработи от раз??? Ти щеше някаква процедура за тестване на системата да постваш? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #32 Отговорено 10 Март, 2016 На моторчетата да, но нямам време, и да знаеш че е свързана с махане на кората, защото се тества моторчето дали работи в двете посоки, и как работи. Ето ти линк към друг модул, пак от амазон, но този е с ОЕМ номер на Хонда: http://www.amazon.co.uk/Window-Master-Control-Switch-35750-SDA-H12/dp/B0159LXROU/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1457610859&sr=8-2&keywords=Electric+Power+Window+Master+Control+Switch+for+2003-2007+Honda+Accord Мога да ти кажа, че от САЩ без никакви доставки и мито, струва 147$, пак е много. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6043 #33 Отговорено 10 Март, 2016 Говорих с един от местна авто морга- имал такава кола, но модула го продал за 150лв -"шоту тея у нета са китайски". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #34 Отговорено 10 Март, 2016 Виж това.. Аз отдавна ги гледам ама все не се решавам да си поръчам.. http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-Car-Electric-Power-Window-Master-Control-Switch-for-2003-2007-Honda-Accord-/400999024941?hash=item5d5d67892d:g:0iMAAOSwHjNWAESP Благодарско отново. Ще отворя пак моя -да видя по него какви кодове има. Иначе пише че не е оригинален и ще иска "обучение", но дали е приложена процедурата или ще трябва в Хонда да го препрограмират? Иначе изглежда същото (малко по-зле като повърхности) но чие производство е, и читава ли е електрониката в него? Не знам с цената на транспорта колко ще излезе, но предполагам ще е няколко пъти по-евтино от оригиналното. Купуваш го.. оставяш платката от твоя за да не иска препрограмирване. От китайския взимаш здравите бутони, а електрониката държиш за резерв.. Аз така го мисля.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6043 #35 Отговорено 10 Март, 2016 Ако ремонтът (за който проучвам, и ако се навия) не се окаже сполучлив, вероятно това е алтернативата. Може да станем двама. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #36 Отговорено 12 Март, 2016 Имаш ли идея дали ако си намеря отделно копче (от някоя от другите врати) ще пасне и ще действа и в режим "ауто"? Копчето за шофьорското стъкло е различно от другите. И пак ти казвам да не се плашиш от това програмиране. Самото обучение се отнася само за позиция ауто и се прави като вдигаш и сваляш стъклото от горе до долу. На твое място бих взел втора употреба, но оригинален модул, ако не намериш друг изгоден вариант преди това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6043 #37 Отговорено 13 Март, 2016 (Редактирано) Този блок управлява освен стъклата (чието обучение на шофьорското не е проблем), а и централното закл. на вратите от дист. на ключа. По втория повод са патилата на колегите от руския форум. Не при всички е сполучливо обучението на закл. модул в този цялостен блок -според дадената процедура дали пък тя е адекватна). Снимката е на моя блок, а под червената стрелка (във вертикалния отвор) се вижда строшената основа на копчето. Странно е че така взех колата и вече 5 месеца си работеше. Предполагам нещо се е разместило и преди дни (за малко) пак сработи, но от тогава си трае. Номерът на моя блок 35750-SED-G11 (и периферните кодове) се виждат, но от досегашните предложения на колегите няма 100% съвпадение. Дори не знам, ако се залепи копчето дали отново ще работи, но ми се струва че това трябва да е първата стъпка. Един в руския форум е успял така да си реши проблема. Редактирано 13 Март, 2016 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
demonized 3 #38 Отговорено 17 Март, 2016 Здравейте момчета,Аз малко ще ви hijack-на темата, защото имам подобен, но по-лек проблем от колегата ceco_accord.При мен не работи копчето от главния модул, което отговаря за задна лява врата. Сигурен съм, че е бутона, защото от нейното си бутонче прозореца се отваря без проблеми. А като натисна това от модула изобщо не "клика" даже.. Въпросът ми е - има ли вариант да се смени само това бутонче, а не целия модул, за да се избегнат галимациите с намирането на оригинален и съответно даване на един тон пари? Опитах се да разгледам клипчета в нета относно свалянето, но не ми стана ясно самият модул може ли да се разглоби и да се смени отделен бутон.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #39 Отговорено 17 Март, 2016 Да, модула се разглабя на съставните му части, но незнам дали и откъде може да намериш само копчето. Все пак , разглоби модула и виж дали няма по-елементарно решение този проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
demonized 3 #40 Отговорено 18 Март, 2016 Аз ще го разглабям със сигурност - иска ми се да имам повече от един вариант за действие като го направя А копче имах идея да взема от моргите - от някоя от другите освен шофьорската врати. Но като гледам тези бутони имат "кожух" (закрепващите пластмаси) , който трябва да се свали за да остане "голото" бутонче и да се сложи.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове