barsi 265 #1 Публикувано 11 Февруари, 2016 Здравейте, След дълго мислене с какво да сменим едната ни хонда, която е д13 дуал карб с подобрения, поради факта, че ни трябва 2ра 4ри врата кола се спряхме на хонда акорд с ф20 двигател, 147к.с. 2000г и поръчах един от Швейцария. Ето този красавец трябва да дойде до 15.03 Въпросите ми са няколко, тъй като кола си купуваме рядко и се опитваме да ги потдържаме качествено. 1ви- с какъв антифриз кара като цвят колата ?2ри- хлабина на клапаните ? 3ти- Искам да слагам по обясними причини ксенон, но с лупи. Бях харесал едни за хеча, които заместват крушките и работят с H3 ксенонова такава. С H4 ли са фаровете ? 4ти- 10/40 ли му е маслото по книжка или ? 5ти- Относителна цена на ангренажен ремък и ролка да се подготвя психически ? 6ти- Колата е с ръчни скорости, тъй че, маслото за там е от Бултрако, нали ? 7ми- Колата върви с летни гуми и джанти 17ки. Удачно ли е или да ги продавам и да търся 16ки ? Поздрави и благодаря на отговорилите. Ще се похваля когато колата получи табели. А да- имат ли на ключа управление на централното с бутони или да поръчвам аларма ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #2 Отговорено 11 Февруари, 2016 (Редактирано) Какво ниво на оборудване е? Седан, или хач е? Фаровете не са Н4, със по 2 крушки на фар са, но не помня кои (Н7 или Н1 или и двете ) На брат'чеда неговия е '01-ва, SE Executive, saloon, и отпред изглежда същия - пръскалки на фаровете, "халогени". Има дистанционно, но е отделно от ключа. Те такова те, но без Panic бутон. Koнтактния ключ е с чип, ако да изглежда тъничък п.п. Не казваш на колко "реални" км е Около мен се въртят 3 такива на около 180 Ккм (истински). Приготви се за заден лагер/главина, съединител и клеморед на контактния ключ Редактирано 11 Февруари, 2016 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #3 Отговорено 11 Февруари, 2016 (Редактирано) 225 хил. седан, Няма кожа, нави и е ръчка. Има халогени, пръскалки и климатроник. Поръчах я през обява от там, та поне в бг няма да се връща километража. Толкова ли са кекави съединителите ? Редактирано 11 Февруари, 2016 от barsi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #4 Отговорено 11 Февруари, 2016 (Редактирано) Не знам, може задкормилното да е било кекаво ама двама сменяваха съединители, третия извади късмет - автоматик. Лагер и клеморед и трите п.п. Докато оглеждахме Акорди за бра'чеда, пробвах още 3 - и трите с виещи задни лагери Редактирано 11 Февруари, 2016 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #5 Отговорено 11 Февруари, 2016 Това ще го видя, когато дойде колата. Ако се налага ще се пазарува. Дано не, но шанс. На някой от останалите въпроси можеш ли да ми асистираш с отговорите ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #6 Отговорено 11 Февруари, 2016 Не. Само за маслото - не знам, какво е по заводско предписание, но бра'чеда кара с 10W40 полусинтетика. Не е като да не го "хапва", ама не е болка за умиране. А и крачето му тежи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #7 Отговорено 11 Февруари, 2016 Сега хвърлих едно око- лагера задния е към 120 лв- нормално. И на двете хонди го смених всичките за последните 2г. Като колата е нова, само на 230хил и 16г е резонно да извият. Съединителя го мернах на около 250- нищо страшно. За клемореда- имам грамотен автоключар. Ще помоля някой да ми помогне с другите въпроси, и някой мод да коригира заглавието, колата май е 7ма генерация. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #8 Отговорено 11 Февруари, 2016 Ако е тази на снимката, си е чиста 6-а генерация. По необяснима за мен причина, в някои сайтове наистина я пишат 7-ма Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #9 Отговорено 12 Февруари, 2016 (Редактирано) Колата е 6-та генерация. Имам 2 такива, едната е 2000 г., 1.6ILS, ръчни и навъртяни вече 35к км на газ, другата е 2002, 2.3IES автоматик. Проблеми с клемореди и лагери няма и на двете коли. На ръчната сменях съединител, но колата беше на 190к километри. Съединителят е консуматив, бавно се износва, но не е вечен. Цената със смяната беше 340 лв. в Хонда Бургас (колкото и да не е представител на Хонда вече). Редактирано 12 Февруари, 2016 от tonywoolf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #10 Отговорено 12 Февруари, 2016 Аз моята я взех на около 150 000 км, с току-що сменен съединител. По 3т. Взех я с ксенон, но без лупи, ако ми кажеш какво трябва да гледам, мога да направя някоя снимка, тъй като не съм в час с тези неща. По 4т. Карам я с 10в40 Мотул 6100 и газта додолу. Изпива около литър от смяна до смяна. В някоя тема бях качвал и снимка на книжката, за нашия климат пише 10в40, но всеки ще ти каже различно. По 5т. На мен смяната ми излезе към 350 лева с труда, но при мен имаше допълнително семеринг и водна помпа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #11 Отговорено 12 Февруари, 2016 Ето и малко инфо за F20B6: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #12 Отговорено 12 Февруари, 2016 Само за протокола (щото Барси ще е с ръчка) - Тони, това с Dexron II като ATF нали не го спазваш?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hype 161 #13 Отговорено 12 Февруари, 2016 Аз мога да се изкажа за фаровете... Преди месец си купих лупите с ксенона от www.bktuning.bg около 170 лв целия филм. Крушките на дългите са ти H1 а на късите H7, след слагането на лупите минаваш на H1 Ето и две снимки http://hype.snimka.bg/automobiles/cg9.897038.36600426 http://hype.snimka.bg/automobiles/cg9.897038.36600427 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #14 Отговорено 12 Февруари, 2016 1. Колега за ксеноните според мен изчакай, защото фаровете светят много добре със заводските крушки според мен (светят по-силно от ксеноните на шатъла ми в момента). 2. За гумите и джантите също може да изчакаш, като я покараш малко, за да прецениш возията. 3. Аз също съм сменял заден лагер и съединител.(но си е до износване ако са здрави не пипаш) 4. В ключа има имобилзайзер, има и отделно дистанционно за централното, както е писал колегата Красимир по-горе, но аз си сложих отделна аларма (не помня защо - май заради каското). Ако се съмняваш колко ключа има и дали не са копирани може да идеш в Бултрако да препрограмират имобилайзера (преди 7 години ми взеха 70лв. за допълнителен ключ и 30 лв. за програмиране) 5. На всеки 120х.км. се сменят ангренажния ремък(при теб мисля че са два) с ролките, водната помпа и има един семеринг на коляновия вал, който е крайно препоръчително да го смениш заедно с ремъка. Добре е да регулираш клапаните заедно със смяната на ангренажа. На оригиналните им дават 120К, така че ако са сменяни по книжка ще имаш време да поръчаш от общите поръчки от USA. П.П. Пиши подробности за покупката: Как избра колата, колко пари вървят, колко ще ти оскъпяването от Швейцария и т.н.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6036 #15 Отговорено 12 Февруари, 2016 На мойта, докато я карах (11 г.) не съм сменял лагери отзад, но винаги е била с оригиналните си джанти (комплект стоманени и още един -алуминиеви). Чувал съм че ако са по-големи от стандартния цолаж и по-изнесени навън, тогава се появява тоя проблем. Като дойде "ще се чуе". Оригиналните фарове са добри, особено със силни крушки. Ползвах Наит Брейкър на Осрам и си сложих ДРЛ модул -иначе изкарваха по година и нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #16 Отговорено 12 Февруари, 2016 (Редактирано) Само за протокола (щото Барси ще е с ръчка) - Тони, това с Dexron II като ATF нали не го спазваш?! Някой, някъде беше писал - Dexron II е заместващо масло и не се препоръчва дълга употреба. Използва се в случаи, в които, в момента няма достъп до Honda ATF. Но пък ето то какво са написали от Хонда в "Honda ESM - Accord": Automatic transmission - Genuine Honda ATF PREMIUM (Automatic Transmission Fluid-PREMIUM) or DEXRONR II or III ATF. Редактирано 12 Февруари, 2016 от tonywoolf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #17 Отговорено 12 Февруари, 2016 Колата я избрахме трудно. Искахме 4ри врати, багажник и да не е смотана. По тази причина отпадна зафирата. Масова е, но не ме кефи като поведение. Волво S40- отпадна по причини за потдръжката. А и харчи повечко. Точно този го харесахме по снимки. Изкефи ме и ми вдъхна доверие. В обявата пише, че е в добро състояние. Един съединител не е дерт. Като дойде ще се види има ли сервизна книжка, при реглажа на клапаните, ако му разбера хлабините де, ще се види как е ремъка и те така. Най- вероятно директно ще се поръчва. Има време. няма да я бързам. Табели, каско, след това влиза за преглед и обслужване, газова и продължавам. А към колегата с лупите: Имам същите, но времето беше лошо за монтаж. Купих ги от Ебей за 30 долара. Има и едни други, без отлепване, които пак толкова струват, но фаровете на англичанката ни са зле и и без това трябва да се отварят за чистене... И ксенона ми е за 15 долара. Тия от този сайт не познават парите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hype 161 #18 Отговорено 12 Февруари, 2016 Е то има лупи и за по 150-200 $. колкото и да струват и да не познават парите аз не съжелявам, разликата е огромна със обикновените крушки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #19 Отговорено 12 Февруари, 2016 Барси, на снимката рефлекторите изглеждат ОК, обаче има вероятност да се наложи полиране на стъклата, все пак 15г ги е пекло слънцето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #20 Отговорено 12 Февруари, 2016 ... при реглажа на клапаните, ако му разбера хлабините де... Хлабините съм ти ги дал по-нагоре. Смукателни 0,24-0,28 студени, изпускателни 0,28-0,32 студени. Чети, де. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #21 Отговорено 13 Февруари, 2016 Супер, благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #22 Отговорено 13 Февруари, 2016 Маслото при което ще ти дава най малък разход на масло ако всичко е наред разбира се, е 5W40 пълна синтетика.За климата в България това е вискозитета,а за високо оборотните Хонди е задължителен.Иначе забрави да не ти харчи масло с 10W40 минимум литър за 10 000 ги имаш.След три хил.км. и ще започнеш да доливаш. Направи му и една промивка на двигателя преди да смениш маслото.Препоръчвам ти на Bardahl препарата,защото не е агресивен към гумените уплътнения за разлика от повечето флъшове.Има и една на Xenum M flush и тя е много добра. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #23 Отговорено 14 Февруари, 2016 Темите с маслата са най-дъвканите във форума. Спорове за качествата и типа на маслата има дори и в теми за надраскано предно стъкло, например. Можеш да поразгледаш, но в крайна сметка ще откриеш, че еднозначно мнение по въпроса с маслото няма. В момента на автоматика ми, F23Z5 и масло Castrol Magnatec 10W40, на 5000 км. маслото не е мръднало и милиметър. Ръчната е с 10W40 Motul 6100Synergy+ и там положението е подобно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #24 Отговорено 14 Февруари, 2016 (Редактирано) Аз затова избягвам да давам съвети и акъл на тази тема. Иначе при мен F18B2 Кастролът не го гореше, а направо го пиеше Редактирано 14 Февруари, 2016 от Knoxville Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #25 Отговорено 14 Февруари, 2016 А за масло не се притеснявам. Имам човек, с това се занимава от десетилетия. Само от него си го купувам. Елф или Q8 все тая. Важното е маслото да не е менте, апа ако гори ще се прави и те така- няма да ме уплаши. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DMZ 125 #26 Отговорено 16 Февруари, 2016 Март месец преди 7г. докарах моя Акорд от Мюнхен, който по километраж беше на 91хил. км. Смяната на маслото, филтрите и ремъците/два ремъка с две ролки/ с работа ми излезе някъде около 600лв. Маслото, което сипвах беше 10W40 полусинтетика като съм пробвал на различни марки Кастрол, Репсол и Мобил. Винаги до смяната на 10хил. км доливах около 700-800г, като често се вкарваше в обороти и в намалянето на скоростта задължително участват и скоростите. Джантите и летите и железните ми бяха 15ки /колата си я купих снишена/ като летните гуми ми бяха 205/55/15, а зимните 195/60/15. За шест години единствената повреда, заради която се наложи да ме теглят беше четки на динамото ако не се лъжа тъй като не ги разбирам много. Съединител не съм сменял. Проблема с лагера го имаше и при мен като едвам се чуваше и така си я и продадох миналата година без да я правя. Предницата е много здрава, няколко пъти ходих в София на преглед и винаги ми казваха, че е бетон. ГИто не ми правеше проблеми с изключение на това, че постоянно ми светеше чека, но свикнах. В завои се държеше много добре /сега при црв-то това ми липсва/. Като цяло колата не ми създаваше никакви проблеми, преди да я продам я прегледаха пред новия собственик в сервиз като откриха единствено лагера и вероятни криви дискове, които проблеми му ги казах още преди да влезем в сервиза. Двигагеля и беше 1.8, който ми идваше малко слаб, но не намерих 2.0, а ми изпадна тази, която беше в много добро състояние и за това направих компромис. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DMZ 125 #27 Отговорено 16 Февруари, 2016 Забравих за фаровдте. Крушките са H1 и H7 и купих две системи китайски ксенон/6000к/, които тогава ми излязоха около 130лв. общо за двете. Почти веднага ми изгоря един баласт, който ми смениха за 20лв. От тогава никакви проблеми. Не съм сменял крушки, не съм слагал лупи. Единствения недостатък беше, че ако караш много време на къси и включиш дълги трябва да минат няколко секунди за да светне както трябва, но след това ако често превключваш къси- дълги няма проблеми. Ксенона светеше много силно като когато съм на къси никой не ми е светкал, че го заслепявам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #28 Отговорено 21 Февруари, 2016 Така. Темата се оформя полезна. Бях срещал из форума някой да продава лупи за фабричен ксенон на този модел акорд. Съществува ли подобно нещо или ... ? 2000г някой марки са го предлагали във високия клас, но Хонда като цяло не са любители на глезетийте като Ланча например ... Втория е, какво ви е мнението за това ? http://www.ebay.com/itm/Electromagnetic-Car-Auto-Parking-Reverse-Backup-Radar-Reversing-Sensor-Kit-Hot-/331046548067?hash=item4d13e97263:g:P2kAAOxygLxSX4~yГледам, че няма копче за изключване, но пък включването на задна скорост ще му дава ток така или иначе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #29 Отговорено 21 Февруари, 2016 В една друга тема за акорд 7ма е обсъждан електромагнитния.В движение работи, спреш ли на място спира да работи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #30 Отговорено 21 Февруари, 2016 То за това идеята е да се подава ток от светлините на задната предавка. В движение не ми трябва, а този го гледам, че не се дупчи бронята. Колата така или иначе ще има каско, аз имам 300хил зад гърба, жена ми вече към 70хил та не е яд, ама съм си на 30г и искам глезотийки вече. Сега на англичанката ксенон с лупи сложихме- супер стана. Искам така и да е с акордеона. Избрах си най- запазената сива кола така да се каже. За тия пари можеше и 7ма да взема, ама щеше да е кенеф. Просто идеята е тая кола да се кара цифра време и искам да си е кола висок клас- с всички възможни екстри и работеща безупречно. За това питам за конкретния модел парктроник. Или ще е тоя или този с датчиците- като ме обяви за луд майстора ми ще го реша дали и какъв. Някой за ксенона ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #31 Отговорено 22 Февруари, 2016 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=99767 това е темата за парктроника. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове