-
Мнения
214 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
1 NeutralОтносно harabijta
-
Ранг
fan forever
- Рожден ден 7.05.1985
Contact Methods
-
MSN
895777798
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
shumen
-
Интереси
не са за разправяне
Последни посетители
4365 профилни разглеждания
-
Ами тъпо е да съм член на форума от 10 години и Да съм наказан от 8 години и да не мога да публикувам обяви в продава части.Не че ме е скъсало да продавам части точно тук,но е Тъпо.
-
Здравейте.Поради различни причини не бях влизал в форума от 4-5 години.Преди това бях наказан вече не помня от кой админ че не регламентирано изкарвам 'много пари' от форума и получих титлата NON COMMERCIAL.Днес след 5 години отсъствие ми се наложи да вляза да си потърся части за новия акорд 2009 и се оказа Че още съм носител на тази велика титла.Колеги админи.Несериозно е .Дори и Българския съд дава Реабилитация по право след изтичане на 3 годишен срок. БЛАГОДАРЯ.
-
И аз ще доождам само да не забравя.
-
Моите са вече втора година на колата и не са мръднали.Перфектни са.
-
четете в аватара бе хора Група-NON-Commercial
-
сори моя грешка.Ама още ме гризе за моята грешка и бан от страна на модераторите и дебна като чакал за издънки.
-
Регулируеми спортни пружини за Хонда Сивик публикуване Днес, 01:14 PMКоментар #1Новак*Група: NewbiesМнения: 1Регистриран на: Днес, 01:08 PMПотребител: 15158Кара: Honda civic търся си спортни прожини ако някой има предложения да пише тук Go to the top of the pageReport Post +Quote Post« Следваща (най-стара) тема · Купува части / аксесоари · Следваща (най-нова) тема » Нещо не схващам какво стана с 50те поста.Модераторите се заяждат с някои за нарошени права и търпят доживотни санкции а за други всичко може.Ам да се регистрирам наново и да ми изчезва тъпото наказание и да продавам бонбони и да правя пари на поразия.
-
И аз видях темата късно.Трябваше преди да навиваш болтовете да охлабиш жилата на ръчната и нямаше да имаш ядове.
-
и моята прави същия номер и то с два различни изпарителя.Всичко е от въздуха.Над 100 км като я пусна няма ядове. падне ли под 100 до 80 оборотите падат.Под 80 пак няма ядове.Явно се получава някъкво завихряне което тика много въздух в филтъра.Другото което останових е че като се задръсти филтъра и спира да гасне но спира и да върви.
-
И аз имах същия проблем.Смяна след смяна и шлаиф след шлаиф.Остъргах и блока с 0.30 щото се оказа че има малко пропаднали цилиндри.сглобих го и след 50000 пак боза.таман щях да го хвърлям и оп една метална гарнитура да я пробвам,не знам марката вече.Стягане с едно кило одгоре не 70 а 80 нютона и воала колата върви от миналия юли до сега без ядове.Не се чуди ами си намери гарнитура а не картон.Металната е 60-70 лева които ти си дал вече два пъти за клингиритовите.
-
1.Civic 5ген седан д15б22.Обикновенна3.Като я взех от холандия беше с виале но много старо и се предаде.Сега с ловато.4.На газ смесено каране 9/100 извънградско от 6 до 8 зависи.На бензин не карам въобще.5.На газ варви по добре щото се е спекла на бензин6.След смяната на Виалето е о.к.7.С Виалето 20000 с ловатото 300000.8.С виалето колата вървеше по добре и повече но не можах да му намеря платна в БГ.Колата е карана само на газ от 2002г до сега и е на над 350000 км.След осн ремонт и клапаните си бяха съвсем наред.
-
проблема със съединителя е в аксиалния лагер.леко се допира в притискателния диск и се овлича от него.При мен се получи след като смених съединителя.Много е изнервящо но знам решение на проблема.Махаш маншона на помпата икато погледнеш прес дупката се вижда лагера.Вземаш WD40 и пръскаш лагера със сламката на спрея.Ефекта е моментален но краткотраен.След 2-3 месеца пак се разскърцва.Относно ремъците и ролката просто трябва много да внимаваш да не са ментета.Аз сменях ремък и ролка и след 10 000 км.Сменях пак р4олката щото почна в купето да се чува как вие.Помпата не съм я сменял щото си беше о.к. личеще си че е сменяна преди това,но по принцип се сменят задължително ако не на всяка смяна поне през смяна на ремък. Ioan Публикувано на Вчера, 09:55 PM Има една ролка и водната помпа която е на ангренажния. Направо си е задължително да смениш водната помпа, моята не прокапа но направо беше блокирала, гаснеше ми на свободна а ремака така се мяташе че се чудя как не беше изкачил.Това става като се кара повече време с вода.
-
със сигурност не е от копчето.Та аз карах 2 месеца без табло почти и нямаше никви ядове.Ако не е алармата е бушон провери ги добре.Може да не е изгорял и пак да мизерува.Същия проблем прави и буксата на делкото ако не контактува добре.
-
Избиването на носача не е чак толкова трудно само да знаеш как става.Малко WD 40 след 10 мин изчакване напъваш с щанга между шарнира и носача и с чук млатиш носача директно на снадката с шарнира.След 2 макс 3 удара излиза.Има и скоби за вадене на шарнири но не знам кои може да си позволи лукса да ги има в любителски гараж.
-
Приятел не знам защо правите такива врътки като има един много по лесен начин за решаване на проблема и е много по ефективен.Оправи си всичката каша с парното като изхвърлиш всички тетки и снадки.После се загледаи по внимателно и виж къде е маркуча за отопление на всмукателните колектори.Просто го вадиш и връзваш изпарителя към него последователно. Мисля че потока идва от главата или от термостата,не помня как беше.Без тетки,от началната точка към изпаителя и от изпарителя към колекторите.Тъка хем няма да замръзва,Хем и парно ще имаш.Аз съм навързал на всички приятели газовите тъка и няма ядове просто.