tison
Фен-
Мнения
29 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
2 NeutralОтносно tison
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
honda civic fk face 1.8 sport-2016
-
Пол
Мъжки
-
Място
Stara Zagora
Contact Methods
-
Website URL
http://
Последни посетители
2145 профилни разглеждания
-
Като човек имал и преди и след фейса колата с моторите 1.8 и двете бяха спорт мога да кажа, че нямат разлики в окачването- само като модел се води спорт, а не базовия конфорт или следващото ниво с кожата и панорамата. За вървенето мога да кажа, че преди фейса вървеше повече тя беше на 90 к км, а след фейса на 30к. , аз си го обяснявам с евро нормите 5 и 6 и реално че не е разработена още. Ключа е като на джаз след 2011 така че се прави около 200лв някъде по спомен, менюто се сменя от настройките няма грижи всички имат английски.
-
Да попитам и аз за инфо за тази ако я е гледал някой и имат ли разлика SI изпълнението освен визия и софтуерно увеличена мощност на 205к.с. - само за седан и купе се предлага за Америка и Канада https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11658991252217944&slink=peq11u
-
Където са двете скоби ми е теча и още си капе като я спра, дали ще се оправи със смяна на маркуча само или трябва и на вътрешното тяло?
-
Кабелите заводските с една бяла букса ли са явно са за оригинални говорители и трябва да се отреже, а иначе измерих че има 16.5 см между болтовето по диагонал ама дупката в средата е много малка за такива говорители и по добре да се сложат 13 ки.
-
Ами нз от какво, може да е корозирала нещо каза ми че има като дупчица на тръбичката...сега сложих зелен антифриз, май и преди това беше такъв. Майстора е сложил втора скоба като е изместил оригиналната ама гледам че където е била старата скоба и е леко протрито и оттам излиза балонче... нз дали ще стане да овия термолента нещо или ще трябва се сменя целия маркуч в един момент, а за въпросната тръбичка нямам идея как да се ремонтира
-
Проблемът се оказа от износена алуминиевата тръбичка на която стои термостата и капе като надуе от маркуча. Майсторът каза че ще провери дали може се сменя тази тръбичка ако не с друга скоба ще се опита да затегне маркуча, който видимо е здрав.
-
Няма газ, скоро и аз и правих пълно обслужване- термостат, антифриз, клапани и т.н. ама ми направи впечатление, че като я взимах антифриза беше на дъното на разширителния, явно си е имало теч...пак добре че не го гори Ще оглеждаме съединения и радиатор, нз защо капе точно под картера или по кората се стича там.
-
При топъл двигател след спиране има леко капене на антифриз под колата, което изчезва като изстине мотора. Първоначално помислих че е масло, но като го пипна е антифриз. Мисля, че се стича от блока около колектора някъде.
-
Може ли оттам да има теч на антифриз под колата след като се спре загряла и капва малко надолу под картера,но не ми прилича на масло?
-
И аз имам лек теч откъм там на антифриз ми се струва основно при топъл двигател. Има ли решение на проблема?
-
Колко см тонколони влизат там на оригиналните места 10см или 13 см, че няма как да се измери ако някой е слагал?
-
Да ползвам темата и да попитам за задната чистачка. Някой правил ли е опит да я раздвижи или трябва да се смени моторчето, моята пръска течност, но чистачката стои застопорена на 45 градуса надясно и не мърда нито с натиск нито със спрей, стига ток до нея не е от бушон.
-
Някой махал ли е часовника и да сложи направо 2 дин радио с тъч дисплей, смисъл дали ще има място и дали ще е проблем като се махне часовника?
-
Сузукитата съм ги изключил, предвид неадекватно високата цена спрямо година и състояние...иначе на Пинина Супер селекта е голям плюс...но като хондаджия клоня към Харви и си мисля, че с подходящи гуми би се справил. Последния път се качихме с Форестър, който ми се струва даже по нисък и без да включваме бавните. Вече за по-тежки условия като сняг и кал нещата може би ще са тежки, но пък колегите с Паджеро и Лендкрузъра ще ме теглят. А дали има възможност за повдигане или не си заслужава инвестицията?