
Rakeem
Фен-
Мнения
1956 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
35
Rakeem last won the day on Юни 18
Rakeem had the most liked content!
Обществена Репутация
893 ExcellentОтносно Rakeem
-
Ранг
Опитен
Profile Information
-
Кара
Honda Civic 8th 1.4i-dsi
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
7560 профилни разглеждания
-
Има си европейски стандарти. EN589 за пропан-бутана - до 50ppm. EN228 за бензина - до 10ppm. EN590 за дизела - до 10ppm. Пропан-бутанът е с най-високо съдържание по простата причина, че такива са изискванията и никой няма да оскъпява процеса с допълнително рафиниране, за да компенсира сярата от одорантите(законово задължителни) и да докара сярата на другите горива.
-
Вика му се контрол и произхожда от идиотите, на които им подаваш пръстче, а ти отхапват ръката. Дълги години по пътищата цареше анархия от страна на хората и апатия от страна на властите, но в един момент тази анархия взе да преминава всякакви граници, а вече нали сме непримирими европейци и властите няма как да си чешат мъдите по цял ден. В общи линии, сега заради тези дето превишават със 100 и 200, ще горят и тези с 10 и 20.
-
Оспорването е нож с две остриета и със сигурност нещата не са на твоя страна(100% си нарушил закона), каквото и да пише в нета, основно от адвокати, които с това си вадят хляба. В крайна сметка ще платиш фишовете в пълната им равностойност + съдебните разноски. Не знам дали си струва цялата разправия за 70лв. с отстъпката. Аз досега не съм видял тринога(мобилна) обозначена със знак, значи има нещо, което ги обезпечава тези фишове от тези камери, не мисля, че ядат доматите с колците вече.
-
https://e-uslugi.mvr.bg/services/obligations Влизаш и проверяваш, след проверка се водят за връчени, така че други да не се изкушават(твоите вече са, няма страшно). Смисъл, провери дали ще излезе нещо там като информация, аз до сега не съм се чеквал и не занм какво излиза
-
Маслото как е? Виж под капачката дали има отлагания и пробвай да дръпнеш малко през щеката.
-
Ами ясна е работата щом бълбука и намирисва. Ако главата е права и монтажа също е бил по учебник, най-добре слагай оригинална гарнитура, да не го играеш трети път.
-
Напълно възможно е, да не кажа вероятно, да вкарва газове, с тези симптоми. Трябва да се изследва интифриза за изгорели газове с блок тестер. Ако беше с разширителен съд, щеше лесно да се види, но в случая е с преливник и малко сложно.
-
Аз до сега не съм видял някой ербап с мощна кола, който да не кара като мишка при наличие на скоростен контрол, за който знае. Всички са на спирачките с поне 10км/ч под ограничението. Друг е въпросът, че в градовете контролът е под всякаква критика. София е оставена на самоконтрол, има няколко камери, за които и бабите с количките за пазаруване знаят и няколко триноги, които уейза разкрива за 5мин и до там, за други градове да не говоря на какъв хал са. Колкото и да не им се иска на някои, това е решението, яко контрол и солени глоби, книжки и в момента се отнемат, но няма как да ти отнемат книжката за това, че два пъти си превишил скоростта с по 10км/ч и 3 пъти си спрял неправилно.
-
Камикадзета има навсякъде и нищо не може да ги спре, превантивно, а ефективно първо трябва да утрепат някой. Последната седмица ми се налага интензивно да пътувам по ускорителя за елементарни частици и ми прави впечатление, че доста са се узаптили, чак не е за вярване. Не знам, може някакъв морален катарзис да са преживяли или пък мерките да дават резултат.
-
Лист хартия е 0.1, а тук говорим за 0.01. Карай си колата и не влизай във филма. Правилно е направил майсторът, щом си на газ. За 310к е нормално да е разтегната веригата, гледат се белезките, ако разминаването е под половин зъб, си караш и си свиркаш, ако е половин и нагоре, психически се готвиш за смяна.
-
Да и при мен е така, на дизела даже на 60гр. стои и съм му сложил нагревател, за да стига работна температура, на бензинката трябва да я шпоря на прекъсвач, за да стигне 100те, а на турбо бензинката едвам 110, но от тук до кралицата, без спиране, за да не изпусна следобедния чай. Разбира се меря го със темометърен шиш за печено свинско наврян през щеката, тъй като на ни една нямам термометър, за това може да не е много точно.
-
Не виждам какво толкова невероятно има това. При положение, че охладителната течност, която е по-топлопровидима, циркулира през радиатор(за разлика от маслото в 95% от двг-тата), не конктаткува с най-горещите точки в двг и няма топлинно натоварване от триене, достига точка на кипене(та понякога я подминава), не виждам какво толкова чудно има в това, маслото да достигне с 20-30-40% по-висока температура, при определени условия(не състезателни). Та то маслото в трансмисията, само от триене, може да достигне 120-130гр..
-
При теб едно, при мен друго, при трети трето...Нещата не са черно-бели. Аз ако сменях на 200ч., досега да съм с литър на 10к. разход на масло.