Rakeem
Фен-
Мнения
1832 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
33
Rakeem last won the day on Ноември 26 2024
Rakeem had the most liked content!
Обществена Репутация
809 ExcellentОтносно Rakeem
-
Ранг
Опитен
Profile Information
-
Кара
Honda Civic 8th 1.4i-dsi
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
7031 профилни разглеждания
-
https://www.ngkpartfinder.co.uk/assets/Uploads/LPG_info-ver2.pdf
-
По-малкият гап трябва да се компенсира от по-високо напрежение, за да създаде по-силна искра. Тоест самата система трябва да е предвидена да работи със свещи с по-малък гап, тъй като ако сложиш свещ с по-голям, токът ще нарасне и ще изгориш бобина. При теб нямам идея как е. Реално по-малкият гап няма да ти счупи нищо, така че не виждам причина да се тревожиш. Ако има проблем, ще го усетиш при работата на двата типа гориво. Aз лично бих сложил иридиеви свещи, те като цяло са по-устойчиви при работа на газ, дори и да са топли, а и газта има корозивно действие и разяжда по-бързо електрода на обикновените
-
Гапът на свеща няма пряка връзка с топлинното й число, тоест има студени свещи с гап над 1.1мм, но има косвена или по-точно спомагателна роля, поради по-слабата искра, което води до отделяне на по-малко топлина, но в друго е разковничето, скрито зад резбата. В случая по-малкият гап е равносилно на по-слаба искра, за газ не е проблем, но при бензин може да доведе до непълно изгаряне на сместа. Колата надали ще се кара само на газ, така че аз бих разширил гапа до 1мм.. Свещи с по-малък гап си имат своето предназначение, но то не се корени в това дали караш на газ или бензин, а в типа двг.
-
Премери си кутията и виж какви са допуските +- няколко милиметра и тук можеш да търсиш(само разменяй А и Б размерите, ако не излизат) https://filtron.eu/bg/nameri-filtar.html За въздушния излизат няколко варианта с разлика до няколко милиметра. За купето излиза K 1187(A), който е съвместим с доста Хонди(Акорд 8, ЦРВ 3,4, Сивик, Пилот, Легенд и пр.).
-
За шагрена пробвай с пистолет за горещ въздух и и след това разтворител и стъргане. Все пак идеята му е да предпазва от механични повреди и с чисто механичен подход си е тегаво.
-
Един двг ако харчи масло, започва да го харчи от ден едно, а не от ден 101. Второто говори, че по-скоро проблемът е в маслото.
-
Ravenol SFE 5w20 https://www.ravenol.de/en/product/motorenoel/pkw-motorenoel/ravenol-super-fuel-economy-sfe-sae-5w-20
-
Щом е на реални км., то си струва да се придържаш към препоръките, почти съм сигурен, че и на капачката ти пише вискозитета. Иначе ги остави какво приказват хамериканците, щото после реват, че им гори масло.
-
На този мотор се препоръчва 0/20 или 5/20, именно заради този проблем. Пробвай да видиш как ще му понесе. Кое те кара да мислиш, че е на реални км.?
-
Ти да видиш на електричките какви са дисковете, твоите ще ти се сторят цвете. Ако не тресат,спират и имат достатъчно ресурс(дебелина), карай си колата и не го мисли.
-
Предната маска, конструктивно, си е своеобразен фар, така че се отваря като такъв. Търсиш хора, които ремонтират фарове. Цената на втора ръка гони 300лв., така че си решаваш как ще процедираш.
-
По-скоро реалният вискозитет е по-нисък, тъй като присадките съответстват на новата формула, старата беше по-богата.
-
Слагай IK20TT, в аутохелп последно ги взех оригинално японски за доста добри пари и вече 40к. искрят безукорно. Какви 297лв. за 4 свещи, да не караш сувалка. И няма да се плашиш, на 4 цилиндъра няма по-елементарна диагоностика от неработеща свещ. 2.pdf