Jump to content

Rakeem

Фен
  • Мнения

    1758
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    31

Rakeem last won the day on Ноември 6

Rakeem had the most liked content!

Обществена Репутация

766 Excellent

Относно Rakeem

  • Ранг
    Опитен

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 8th 1.4i-dsi
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

5174 профилни разглеждания
  1. Ти нали си тука, ще пребъде форума, споко. А това, че не ми излгежда нормално да има тъмно сиви петна по гърбицата на вала(понеже не един съм виждал) и съм му казал да обърне внимание при реглажа, такъв трън ли се оказа, че сякаш те държат на сухо от както си взел кош на сляпо.
  2. Не бре, майстори сме до девето коляно, то тук хора с проблеми нема, щото Хонда с проблеми нема, сеш се, как да станем практици, задоволяваме се с теории на вероятностите. Иначе, ако видим нещо съмнително, дай да си траем, то и с половин гърбица ще върви навеса, а филтъра на Ман ще обира стружките.
  3. Карпера не го карай да бърка с нищо в двигателя и да търка каквото и да е! Петров, карай си колата и в скоро време запиши час за реглаж, който си е рутинна процедура. Кажи им да погледнат гърбиците на валовете за някакви аномалии и да видят белезките на зъбните колела.
  4. Ей това ограденото на снимката. Онези сивите петна ми изглеждат като язви.
  5. Смени първо батерията на предавателя на имобилайзера, ако не се оправи, ходи да ти замерят акумулатора. Аз лично залагам на акумулатор. Най-лесно се разбира, ако не го прави след палене, след по-продължителен преход(тоест гасиш и палиш), когато аку-то е натрупало заряд.
  6. Виждащата се гърбица хич не изглежда добре. Тоя к24 нямаше ли проблем с тях? Като се ходи на реглаж, ще си покаже.
  7. Кога ти монтираха имобилайзера и кога започна да ти прави магариите?
  8. Без катализатор е почти невъзможно да минеш, легално, преглед, така че си търси такъв. Аз бих се насочил към втора ръка от някоя бракувана, на по-малко километри.
  9. Кои светлини светят, аварийните(те са сигнални) или лампите по таблото. Ако са тези на таблото, то най-вероятно ти заминава акумулатора.
  10. Както се казва, уцелил си кьоравото. Това май си е номинална компресия за този двг. Имаш ли разход на масло?
  11. По всяка вероятност точно това отчита(изминати км., работно време, стартове, средни оборити, температура и прочие). На база косвени показатели, прави качествени заключения(ама от масло до масло). По никакъв начин не 'анализира' състоянието на маслото. Кажи на колко км. е маслото и какъв е режимът на шофиране, за да може да се даде някакъв корективен отговор.
  12. Проверявал ли си нивото на спирачната течност?
  13. Седи бе, глей колко интересно взе да става
  14. Ей голяма работа си. Човек в космоса те отвежда да ти покаже, че земята е кръгла, а ти гледаш и твърдиш, че изглежда кръгла, заради перспективата. Просто така работи органичния молибден, разпада се до МоС2 и създава антифрикционен слой, няма никакви теории и специфични условия, а зддп-то го остави на страна, това е съвсем друга тема.
  15. То за това си има изисквания, които трябва да покрива едно масло за конкретния двигател. Къде в С масло ще видиш такива големи концентрации на MoDTC, то и като цяло вече 99% от маслата са с молибден около и под 200, също и Амсойл СС. Примерно при атмосферките не е голям проблем по-големи концентрации, но при турбинирате вече става проблем. Аз за това съм писал, че ако двг гори масло не е добре да се ползват хай сапс масла, именно заради отлаганията, които се образуват. Ти нали си виждал двг отвътре, та навярно си и виждал слой отлагания по буталата. Чистото масло изгаря сравнително чисто, всичко идва от присадките, то и за това двутактовите масла са лол сапс.
×
×
  • Създай нов...