Rakeem
Фен-
Мнения
1758 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
31
Rakeem last won the day on Ноември 6
Rakeem had the most liked content!
Обществена Репутация
766 ExcellentОтносно Rakeem
-
Ранг
Опитен
Profile Information
-
Кара
Honda Civic 8th 1.4i-dsi
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
5174 профилни разглеждания
-
Смени първо батерията на предавателя на имобилайзера, ако не се оправи, ходи да ти замерят акумулатора. Аз лично залагам на акумулатор. Най-лесно се разбира, ако не го прави след палене, след по-продължителен преход(тоест гасиш и палиш), когато аку-то е натрупало заряд.
-
Кога ти монтираха имобилайзера и кога започна да ти прави магариите?
-
Без катализатор е почти невъзможно да минеш, легално, преглед, така че си търси такъв. Аз бих се насочил към втора ръка от някоя бракувана, на по-малко километри.
-
Кои светлини светят, аварийните(те са сигнални) или лампите по таблото. Ако са тези на таблото, то най-вероятно ти заминава акумулатора.
-
Както се казва, уцелил си кьоравото. Това май си е номинална компресия за този двг. Имаш ли разход на масло?
-
По всяка вероятност точно това отчита(изминати км., работно време, стартове, средни оборити, температура и прочие). На база косвени показатели, прави качествени заключения(ама от масло до масло). По никакъв начин не 'анализира' състоянието на маслото. Кажи на колко км. е маслото и какъв е режимът на шофиране, за да може да се даде някакъв корективен отговор.
-
Проверявал ли си нивото на спирачната течност?
-
Седи бе, глей колко интересно взе да става
-
Ей голяма работа си. Човек в космоса те отвежда да ти покаже, че земята е кръгла, а ти гледаш и твърдиш, че изглежда кръгла, заради перспективата. Просто така работи органичния молибден, разпада се до МоС2 и създава антифрикционен слой, няма никакви теории и специфични условия, а зддп-то го остави на страна, това е съвсем друга тема.
-
То за това си има изисквания, които трябва да покрива едно масло за конкретния двигател. Къде в С масло ще видиш такива големи концентрации на MoDTC, то и като цяло вече 99% от маслата са с молибден около и под 200, също и Амсойл СС. Примерно при атмосферките не е голям проблем по-големи концентрации, но при турбинирате вече става проблем. Аз за това съм писал, че ако двг гори масло не е добре да се ползват хай сапс масла, именно заради отлаганията, които се образуват. Ти нали си виждал двг отвътре, та навярно си и виждал слой отлагания по буталата. Чистото масло изгаря сравнително чисто, всичко идва от присадките, то и за това двутактовите масла са лол сапс.