Jump to content

Ivan1984

Фен
  • Мнения

    23
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно Ivan1984

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    BMW E60 530xi
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Чавдар

Последни посетители

1035 профилни разглеждания
  1. Здравейте, може ли мнение за тази обява, че май е време да се върна към Хонда Благодаря предварително! https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11682323581728522
  2. Здравейте отново, идеята не е, да се направи за малко пари, а къде е пресечната точка между изхарчената сума и получения резултат. Към момента цената е 1800 лв.( колектор + изпускателна система от extreme-tunning) + доколкото прочетох ще е нужен Р28 комп с препрограмиране( за което в София може да се разчита на Теодор от Progas, отново от прочетено в нета). Относно материала за изработка, зависи какво значи "ръждясва", все пак говорим за кола на 18 г., макар и в отлично по моите оценки здраве, едва ли ще я карам повече от 5 години (освен ако не се превърне в някакъв мой проект ), та въпроса е за колко време ръждясва тази черна ламарина и колко по- евтина е от неръждавейката, както и какви резултати дава и всичко това сравнено с просто поставяне на крайното гърне, което си седи в мазата. Имам колата от две години и оттогава се грижа безкомпромисно за нея, както и подобрявам разни неща, затова и в този случай искам да направя най- доброто, а не просто най- евтниното или най- скъпото. Да се обезшуми е задължително, просто така вече наистина не се издържа на дълъг път, а и според майстора ми тази права тръба към момента не върши някаква смислена работа, освен да бучи
  3. Честно казано нямам представа каква е разликата между неръждавейка и нормални тръби.
  4. Здравейте, както се вижда от подписа ми карам Хонда с В18С4, която имам от 2 години, след последната смяна на масла майстора ми каза, че генерацията ми, която е една права тръба всъщност не направена никак читаво и е добре да се смени. На мен така или иначе, вече взе да ми идва доста шумна колата и ми се иска, да я направя по- тиха, че на дълъг път си боли глава от постоянното бучене. В мазата имам оригиналното гърне, което продавача ми даде с колата, но нямам никаква идея в какво състояние е, както и кога е свалено. Позачетох се малко из форума и доколкото разбрах, ако сменя и колектора ще се усети разлика в поведението на колата, най- вече в по- ниските обороти. Идеята е колата да стане максимално тиха, без да се губи от "вървенето". Единствената фирма с подробна информация, на която попаднах в интеренет бяха extreme- tunning, като цената която ми казаха за ориентировъчна е 900 за генерация и още толкова за колектор. Та въпроса ми са два: Има ли смисъл от цялата схема или порсто да си сложа гърнето от мазата? Има ли в София други места с добра репутация( да се работи качествено и с хубави материали), където може да се направи въпросната смяна и такава ли цена да очаквам навсякъде? Благодаря предварително!
  5. Първи впечателтния от гумите. Варна- София сухо и сравнително топло време, никакви проблеми по пътя, включително ги тествах на едни завои преди Търново, като успях да поддържам 100-110 без никакви грижи, на магистралата 180 в завоите нямаше никакво трепване, като цяло съм доволен от поведението на колата и за 77 лв., мисля че гумата си струва отвсякъде. При по- рязко спиране нямаше приплъзвания или включване на ABS.
  6. Аз лично след доста проучване предпочетох Romano. Ако се спрете на такава уредба, може да потърсите г-н Иво Ленков тук във форума, мисля че трудно ще намерите по- добро решение.
  7. Чудеса не се и очакват, но все пак за момента прединте ми са Ханкук с ДОТ 10, а задните Мишлен с ДОТ 06, така че поне за следващите 3 години ми се струва( аз трудно минавам 5000-7000 километра за сезон), че няма как да е по- зле, а в момента съм изключително доволен от поведението на Хондата
  8. Със сигурност ще драсна. Почти съм сигурен, че нямат борд.
  9. Да размерът е по книжка, иначе за гумите има доста прилични отзиви, пък и след спада на турската лира последнта година цената им е без аналог. Просто в началото на търсенето ми стана странно че повече от 195/55 не може, щото като погледна калника ми изглежда празен
  10. В крайна сметка си взех http://www.gumitebg.com/petlas/velox-sport-pt741-letni-gumi/liatna-guma-195-55R15-85V-za-lek-avtomobil-PETL-23717 да видим що за стока ще излязат
  11. А какво ще кажиете за размера 185/60/15, подходящ ли е за Хондата и за тези джанти, защото по калкуратори изглеждат заменими? Иначе за 195/55/15 до 100 лв. успях да намеря тези гуми http://diana-ltd.com/tire?1136
  12. Здравейте, имам Honda Ciivc Aerodeck 1.8VTi и искам да си взема нови летни гуми, но като погледна цените на 195/55/15, спрямо 195/65/15 се изнервям. Само за пример, че тия съм ги харесал http://www.avtogumi.bg/oscommerce/letni-gumi/nokian/line-19555-p-113661.html http://www.avtogumi.bg/oscommerce/letni-gumi/nokian/line-19565-p-113650.html Та въпросът ми е, има ли друг размер подходящ за този модел Хондата или да се примиря със 130 лв. за брой. Джантите са оригиналните за модела. P.S. Ако имате предложения за други модели изпробвано добри гуми, давайте
  13. Здравейте, не видях дали е сложената газовата. Мога да препоръчам момчетата от http://progas.bg/gazov-injekcion.html Аз дълго време проучвах и мога да кажа, че монтажа е повече от добър. Газовата е Romano Antonio без OBD, с по-широка тръба( 8 мм.), подсилен изпрарител, тороидална бутилка и зареждане при капачката. Газовата не се изключва при никакви обороти( 0- прекъсвач), тествал съм я от 0 до 200 км./ч.
  14. Темата може да се заключва, газовото ще се монтира при момчетата от Прогаз.
  15. Прилагам една софийска алтернатива. Прочетох, че момчетата са "хондаджии" http://progas.bg/ Газовото ще бъде Romano Antonio ECO С подсилен филтър. Този вариант е по- евтин от другите два със съответно 300 и 200 лв.
×
×
  • Създай нов...