-
Мнения
56 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
5 NeutralОтносно mousy
-
Ранг
мечтател
- Рожден ден Октомври 14
Profile Information
-
Кара
Civic
-
Пол
Женски
-
Място
Бургас
Contact Methods
-
Skype
mirena_k
Последни посетители
2206 профилни разглеждания
-
Намерих от Англия за лява предна врата, там, обаче тя не е шофьорската. Дали има някаква разлика? s-l1600.webp
-
А ако намеря от задна врата ще стане ли?
-
Колеги, счупи се дръжката на вратата (шофьорската)отвътре - пластмасовата част. Колата е Сивик (англичанка), комби. Все още мога да отварям отвътре, но вече почти се разпадна. Някой да има тази част, търся също и съвети как се сменя.
-
Проблемът при моята кола се оказа наистина клеморед - майсторите не вярваха, защото обикновено хондите страдали от главно реле...Но все пак имат наблюдения предимно върху японки, а явно при англичанките и клеморедите са слабо място. Доволна съм, че се разминах само с презапояване на главно реле и смяна на клеморед с такъв втора употреба, който се надявам да издържи. Благодаря на всички, които се включиха с мнение и съвет в темата!
-
Колеги, засега съм се спряла на следния сценарий- кажете доколко и разумен: 1. Вземам втора ръка - ще кача снимки какво ми намериха - и ще се моля да пасне и да е що-годе читав. 2. През това време си поръчвам нов от чужбина( Англия, Германия)- и си го държа за резерва или го сменям веднага - тук дилемата не е една, а са 2, а именно: оригинален на Honda или някакъв aftermarket? Второто ми притеснение е(не съм наясно изобщо)- след като оригиналният номер на Хонда е 35130ST3G00, а в нета ми излизат номера 35130ST3305 -реално последните 3 символа са различни, това нормално ли е?
-
Предполагам е същият. Номерът му е: 35130ST3G00 Откъде да взема читав втора ръка?
-
Благодаря, надявам се да е клеморед при мен и да се реши проблемът. Остава въпросът какъв точно клеморед да търся и кой да го смени - автомонтьорът или ключарят👀
-
На контактния ключ. Не знам какъв точно да търся. Иначе сходен проблем намерих в тази тема: https://offroad-bulgaria.com/forum/основни-форуми/автомобили-4x4/дискусии-по-марки/honda/213349-цр-в-започна-да-гасне-в-движение
-
Колеги, имам следният проблем с колата - Civic Aerodeck 1.4is, 90 к.с, 2000 г, двигател D14Z4 От около 2 седмици колата губи ток по време на движение - стрелките на таблото започват да играят, губи мощност, понякога се оправя сама - запалва сама в движение, друг път не. Сутрин, когато дам контакт, не винаги таблото светва, трябва да върна ключа и наново да дам контакт - обикновено от втория, третия път става (тогава и чукам цъкването на релето) Понякога дни наред няма проблем по време на движение, друг път го прави през секунди и е много неприятно, а и ме е страх да не ме остави на пътя. Водих я "на доктор" - при майстора, който по принцип я поддържа. Той беше категоричен, че не е клеморед и набързо свали главното реле и го презапои. Но още същият ден на 2 пъти проблемът се повтори. Та, явно е, че ще се сменя клеморед. Искам да взема втора ръка. Имам няколко въпроса към по-компетентните от вас: 1. Откъде е най-добре да купя втора ръка: морга, обява? 2. Как да разбера какво точно реле търся - има ли съвместимост между моделите Сивик от същата генерация или трябва да е конкретно за моя модел? 3. Клеморедът е по-добре да го смени майсторът в сервиза или да я закарам на автоключар? Колата се намира в Бургас.
-
Имам 2 плафона - единият е над огледалото, а другият - отзад, като отворя багажника (карам комби). И двата плафона си имат копчета, като на нито едно положение на копчетата не светят. При отваряне на шофьорската врата при включени фарове има звуков сигнал.
-
Явно няма да се получи при моята кола с диагностика през буксата. Прави ми впечатление, че когато колата е студена (сутрин) или вечер, когато е валял дъжд, и температурата навън не е висока и колата не е карана няколко часа - не свети. Ако обаче е стояла на слънце преди това - свети. Засега ще я карам така - не ми се сменят разни неща без да е сигурно какъв точно е проблемът. Между другото, не ми светят двата плафона - предполагам, че е изгорял бушон. Някой знае ли кой?
-
И двете букси изглеждат чисто нови. Използвам кламер, обикновен(има го на снимката по-горе) Кламерът е разгънат, двата му края са вкарани в дупките така, че да опират в пиновете. След това давам контакт. Лампите си светят, никоя не мига. Кой бушон е възможно да изгори - всичко по колата си е ок засега?