-
Мнения
3361 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
48
Emicha last won the day on Август 29
Emicha had the most liked content!
Обществена Репутация
1837 MasterОтносно Emicha
-
Ранг
Епичен
Profile Information
-
Кара
CR-V 2.2i-CTDI-N22A2 (2006); CR-V 2.2i-DTEC-N22B3 (2011)
-
Пол
Мъжки
-
Място
Sofia
-
Оправило ти се е светенето на лампите - щом си долял 250 мл. , си бил почти без никаква.... Сега остава да завършиш и процедурата, като обезвъздушиш всички колела (да изкараш мътилката), доливайки поне още 250/500 мл. Така поне ще имаш спрачки, а и няма да си опасен за околните...
-
Бля, бля, бля.... 1. Колегата гледаше дизелови... 2." Колегите" го насочиха към бензиновите... 3. Мани другото, ами и към "американки"... 4. Човека е "вагаджия", а на такъв да му препоръчаш и най-изтормозената Хонда, все ще му е бонус (ще му е по-евтино) от каквато и да е Шкода или аЛди.... 5..... 6..... Умишлено ги спестявам... 7. Към колегата от Япония - интересувал ли си се, при другите марки, има ли проблеми с помпите и стружките, щото май положението е още по зле - особено финансово. Ама за последното е абсолютно прав... 8. Към колегата - всичко е преходно, каквото и да избереш - хем ще си доволен, хем не (всичко зависи от "новия внос", твоя късмет, а и от това какво очакваш и в последствие какво ще получиш). 9. Докато се произвеждат и продават дизелови автомобили, винаги ще ги предпочитам пред останалите... 10. Към колегата - Пожелавам ти успех в намирането на твоята играчка - и ако я намериш (харесате се), да се похвалиш... П. П. Имам си 2 дизелови играчки, ама не се продават - особено 2-та...😉😊😄
-
Прочети тази тема. Ще ти е полезна. Иначе, щом индикацията е с ( ! ), с каране няма да се оправи - трябва да и пуснете принудителна регенерация.
-
Здравей,от форума разбирам ,че сте доста компетентен по Хонди.От три години имам CRV-3 2010 с дизелов двигател 2,2 150к.с. от извесно време започна трудно да пали студена.Занесох я на майстор,закачил я на оригинална диагностика,нищо не показва,почисти резервоара,не се оправи,няма при палене пушак.Вие ,ако имате някаква престава от какво може да е,бихте ли,сподели ли.Благодаря предварително.
-
И лято и зима , и на 2-ката и на 3-ката,никога не подгрявам - качвам се и въртя направо да пали. И си палят без какъвто и да е проблем. Единствено ако температурата е под -10°, изчаквам да изгасне лампата след около 2, 3 секунди и тогава въртя. Никога след палене, не съм усещал тресене като от работа като на 3 цилиндъра. Не казвам, че не е възможно да има няколко изгоряли свещи и от тях да е проблема, но щом има проблема и при 25°/30° едва ли е от тях.
-
Е, освен гума има и метал. При СРВ - то (2 ген) обикновено се разлепя металната втулка, на тампона, (през която минава оста на амортисьора) от гумата и започва точно така да прави. Проверката е визуална, (за напукване или нацепване) а и с леко затягане на гайката отгоре, като ако гайката се върти завидно с оста на амортисьра - резултата е ясен. При СРВ - (3 ген.), тампона е по различен (на първо четене - много прилича на вашия) и гледайки го не можеш да разбереш дали е здрав или не. Евентуално със силно клатене/друсане и пипане по него, може да го усетите дали е заподозрян. Дори и свален от колата, трудно се вижда къде се е разлепила гумата от метала. В раздела на 3-та генерация, бях качвал снимки от моите, но не си спомням в коя. Ако я намеря ще я кача. Абе проверете ги. П. П. Пост# 111,от долната тема.
-
Проверете си тампоните на макферсоните.
-
По твоя преценка. Това е при почти всички коли с климатроници. Реално обира/предотвратява запотяването на челното стъкло. Лично аз го изключвам от бутона и когато ми се наложи, си го включвам.
-
Така си е. Когато зададеш посока на духане към челното стъкло, или челно стъкло и крака се включва и климатроника.
-
Мммм.. Да.... Ей къде е Дупница. Обади се на Иван (Фена - е във форума) въпреки че не пише вече тук, за да си решиш птоблема. Успех.
-
Абе, аз двойката я карам 200 х.к.,а общо е на 300....😉 и нямам намерение да го сменявам, докато не му дойде времето. Но теб като те влече - сменявай.... 👍
-
Зависи, може да блокира в затворено положение, а може и в отворено. Какъв проблем имаш, че си тръгнал да го сменяваш? П. П. То в новите аетомобили - всичко се води консуматив.... Но ти си с невероятен "катър", та си го юркай и не го мисли, защото докато го използваш, може и да не ти се наложи да го сменяваш.
-
Евтини и добри - Делфи. И на двете СРВ - та слагам само такива (по няколко пъти) и нямам забележки.