Jump to content

Mkilla

Фен
  • Мнения

    2457
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    42

Mkilla last won the day on Април 17

Mkilla had the most liked content!

Обществена Репутация

1049 Master

3 Последователи

Относно Mkilla

  • Ранг
    Опитен
  • Рожден ден 25.02.1985

Profile Information

  • Кара
    Civic Type R / Civic Aerodeck
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Последни посетители

24629 профилни разглеждания
  1. @dandilov, аз гледам керамиката главно. Не съм мега специалист но като я видя нагоряла и махам. Обикновенно, това се случва към 30к км. Не ги замервам, защото ми е по-лесно да ги хвърля и да купя други, не са толкова скъпи. Всеки има отстъпки по магазините и цената е ясна, че не е нещо много специално. Пробвал съм и оригинални преди на друга кола, пак е същата работа. За мен, честата смяна на консумативи е разковничето в дълголетието на 1 машина, била тя кола, мотор и каквото и да е. Всеки може да каже на колко хиляди му е машината и колко и е навъртял той лично. При мен, този принцип работи чудесно и не съм имал никакви проблеми до ден днешен с нито 1 автомобил.
  2. Според мен, не търси проблем там, където го няма. Този сервизен интервал за тия свещи е огромен, пише 100 000км ама на 30-35 вече са спорни пък да не говорим 90к...Комшията майстор ги мята на 30к, аз също пряко сили карам 30-35к с иридиевите и в кофата. То и на long life маслото пише 30 000км и нагоре ама никой не кара толкова. Сложи нови свещи, махни ги след 5000км и ги виж тогава.
  3. Има една приказка, че ако караш стара кола си я правиш сам и не би трябвало да ходиш на майстор. Ако ходиш, просто плащаш. Иначе в магазина, лизинга и нова. Старите коли навън затова ги карат или хора, които могат сами да си ги поддържат или си купуват чисто нови в 90% от случаите. На баджанака ремонта на Туарега 2007-ма модел му беше цената на колата и ги плати, смяна диференциал, фарове и още неща, нови от VW. Цялата кола не струва толкова в някоя автокъща в БГ, но дърпа караваната с нея и му е удобна и я иска. Ама там не можеш да минеш TUV иначе. За афтърмаркет части не са и чували.
  4. @ceco_accord, с всички съм съгласен освен с обезценяването Моделите Type R само качват цената с годините и колкото по-стари стават, толкова поскъпват. Същото важи и за S2000, Integra. По-добре да се търси с прецакан мотор и да се насади вътре същият а не да се обръща дирекция. Колегата сигурно му се кара ама на не му се дават пари за ляв волан та гледа десняците от UK.
  5. Сиренето и то беше 10лв килото, сега е 20лв. Цените на частите се вдигнаха, цената на труда, също. Цената от 200лв за всичко това е нормална, поне за мен и за град София. Извън столицата, може да има гаражни майстори и да вземат 50% надолу на приятелски начала. Цимерманите са хубави дискове, Blue Print са пакетажна фирма и вътре обикновенно частите са добри, намирал съм преди години и оригинални такива, дори EBC редовно си слагаха Blue Print на стандартната серия дискове а може и още да е така, Jacoparts са евтини алтернативи за японските/корейските коли, да кажем, че стават ако няма други алтернативи. Дисковете им са средно качество, не са зле ама не са и супер добри. Оригиналните дискове са добри но и афтърмаркет има доста хубави такива. Няма общо, че били 10 пъти по-здрави, по-дебели и тн.. Ако не вярваш, вземи шублера и мери. Горивен филтър, особено на по-старите хонди, не знам как протича. То си е пресована ламарина с филтър вътре. Трябва да е деформиран на "канче", че да тече. Или не е монтиран като хората или не знам и аз. В кутийката с него си има едни медни пръстени, подобно на дифтунгите на пробката на картера. Ако не са сложени или са ползвани старите смачкани, ще тече, ама пак няма да е от него а от тръбичките. Накладки според джоба, в момента съм сложил, преди да хвърля старите дискове на Type R-a, Galfer. Супер съм доволен, цената е идеална, не свирят, спират, не цапат много. Приготвил съм ОЕ накладки на новите дискове, но бих сложил отново Galfer или TRW от които също бях доволен. Задни карам с Textar, че такива бяха и ОЕ-то преди. Смяна на съединител преди беше 150 - 200лв. Понеже нямах никакво време да си го сменя, сега ми взеха 500лв заедно с г-ра v-tec. Времето е най-ценно и хората започнаха да си го ценят по-добре от преди.
  6. Продадени и железарките. Акумулатор Yuasa 50ah Asia 5000 серия, в гаранция към Аутофикс. Цена 100лв. Предпочитам лично предаване за София.
  7. Привет Наско, това е от мен : 1. Линк https://ato24.de/en/shell-helix-ultra-0w-40.html - Вид и количество : 4L Shell 0w40 - Стойност - 36.25 x 2.15 = 77.90 - 15% = 66.30лв. - Начин на получаване: Лично в кв. Манастирски ливади
  8. резервната гума е продадена, налични железни джанти 2 комплекта - ОЕ Dunlop 14x5J 4x100 и от Рено/Нисан 4x100. Към Dunlop-a има и ОЕ тасове. 1. 4 x ОЕ Dunlop + 4 x OE тасове - 140.00лв. 2. 4 x Рено/Нисан - 80лв.
  9. Принципно е хубаво свещите да са точните за модела и ако са стандартни такива ( не иридиеви, платина и тн.. ), могат да се сложат иридиеви и всякаквите разновидности по-хубави. Много газаджии казват, че е добре даже да се слезе надолу като разстояние на електрода т.е ако е 1.1, да се кара с 0.9/0.8 gap. Аз лично съм от 1.1 на 0.8 при Тайп Р-а и проблеми нямам и всичко е наред. Относно смяната им, дават им уж 100 000км, аз лично на 30-35к ги махам. За маслото, гледай да е сравнително с доказан произход, не е чак толкова важна марката.
  10. Нещо по електриката ще да е, не бързай ако механиката е здрава. Някой с мултицет да замери по буксите какво идва в едното и другото и тогава да се види къде е драмата. Ако е и с подгрев, ново е 500лв, сменях 1 път вече.
  11. Именно, явно проблема не е в него а в самото огледало и механиза му. Когато го преместиш този модул обратно на здравото, то работи, нали?
  12. Ако е счупено само това, не би трябвало да имаш проблеми. Ако е работило преди това а след като си го разглобил, не е работило, значи проблема е ясен. Погледни добре дали си свързал всичко. Като местиш модула ляво/дясно, работи ли на едното?
  13. А къде го счупи "много леко"? Защото ако си счупил много леко механизма, няма да се сгъва повече. Реално, не знам и защо ти е да се прибират принципно. На мен за 8 години ми трябваше 2 пъти в доста тесни места като съм паркирал и това е.
  14. Я виж добре за някоя дупка в блока, че 1 литър на 1000км, не се появява ей така. Те вариантите не са много, караш колата от скоро и си ударил джакпота или караш от по-дълго време ама не я проверяваш често. Този разход е много голям и докато при VAG пише в книжката 1L/1000km за нормален, то при Хонда не е точно така. Разход има ама не е такъв. Провери добре за течове първо.
×
×
  • Създай нов...