-
Мнения
2438 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
40
Mkilla last won the day on Декември 17 2024
Mkilla had the most liked content!
Обществена Репутация
1032 MasterОтносно Mkilla
-
Ранг
Опитен
- Рожден ден 25.02.1985
Profile Information
-
Кара
Civic Type R / Civic Aerodeck
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Contact Methods
-
Website URL
http://
Последни посетители
23632 профилни разглеждания
-
@ceco_accord, с дебитомер е, няма стъпково моторче. Закачен е на интейка, може да е от него и да гасне. Спрейче за почистване на дебитомери, сваля се и се пръска. Жичката не се пипа с ръка, че се прецаква и е много тънка. Във форумите пишат, че може да се махне докато работи колата от буксата и да се види има ли разлика в работата на мотора. При мен се оправи с чистене, макар, че изглеждаше да не е мръсен. Дросела да не го сваля, че иска после адаптация и може да не се справи. Свещи сменяни ли са?
-
@I_Yordanov или не си обърнал внимание в задната част на капака на клапаните, от към купето. Обикновенно от там сълзи. Иначе тук чета, някой си мажел всичко с високотемпературен силикон + нова г-ра, няма такова нещо. Слага се нова гарнитура и се слага съвсем малко силикон на определени 4 места и това е, не се пипа повече. Стягането на капака аз го правя на ръка, с динамометрика скъсах гайката последният път, да се правя на модерен. Усеща се колко трябва да се стегне, гайката не е куха а е с шапка и повече не може. Затова динамометрик не трябва. Не мажете излишно, няма нужда а и може да попадне при клапаните, ако се омаже повече. После се оставя да стегне малко преди да се подкара колата. Важно е почистването от стар силикон/г-ра, че винаги има остатъци. Не се прави с метален предмет, че да се сваля от алуминия. Пластмасов нож върши идеална работа за тази цел. Малко обезмаслител после и готово. Важни са и шайбите с гуменият тампон. Пробвал съм различни марки, при всички е добре след това. Не е нужно да са оригинални, просто тампона да е мек а не стоял в някой склад 10 години. Ако някой няма, имам останали 1 комплект, нека ми пише.
-
Преди години и на мен така, разбиха я ама не я бяха отворили. Може и нарочно но беше пастет. Сложих друга, пренаредена по ключ от същата кола.
-
Принципно е хубаво да е ОЕ гарнитурата, но съм съгласен с @dandilov, добра алтернативна марка, сложена правилно, също става. На картера на 6-тата ген, сложих някакъв евтинджос, каквото имаше в магазина. Просто течеше като лейка и взех каквото има да го сменя с презумцията да сложа нещо хубаво. Не е мръднала 2-ра година, което е супер.
-
@ceco_accord, също е възможно като звук, но да бие, надали но би могло. Ако се опитваш да държиш прав волана а гумата бяга и караш с по-висока скорост, принципно може и от това. От баланс тежест дърпаше прелюда на мен. Бяха паднали 3 от общо 7 и колата ходеше сама на едната страна с по-висока скорост като пуснеш волана. Казвам го това с камъчета и други едри неща, влезли в протектора, защото на Type R-a, джантата е Ultraleggera 18, 9 кила няма. Супер лека е и като влезе нещо по-едро, което да надскача протектора, веднага волана леко трепти. При зимните джанти не съм обърнал внимание да го има, защото са тежки и там се чува само звук, особено с отворен прозорец до мантинела, стена или друго. От кола до кола и джанта до джанта, разлика голяма. Сивика е доста лек и ако е с оригиналните 14-ски, колата и тя няма килограми, едър боклук в протектора и може на добър асфалт да усетиш вибрации. Както беше странно, че нови гуми на 2.2 напомпани, 14-ски на моят Сивик, миналата година ги спука едно питбулоподобно куче, 2-те предни, движейки се бавно. Гумаджията на другият ден каза, че за първи път вижда такова нещо и такава злоба, купих 2 нови гуми, че тия не ставаха вече Беше ги наяло странично, там, където се предполага, че няма дори как да захапе. Спихнаха и 2-те за около 200 метра. Паркирах на джанти пред нас, хубаво, че бяха на железарките. Разцепването беше вече допълнително, следствие на зъбите и движението на колата. Вижда се къде е хапано. Другата гума не я снимах, изглеждаше пак така. Това бяха нови гуми на 1 година, 14-ски, зимни.
-
@ceco_accord, няма да споря с вас, само ще кажа, че като се качиш на магистрала или път, различен от павета и каманяци, ако имаш нещо в гумата, се усеща във волана и в зависимост от цолажа, килата на колата, джантата, повече или по-малко. Аз мисля, че е било това, ако е друго, ти ще кажеш с времето.
-
Взех ключ 22-ка мисля, че беше, затворен като глух и го срязах с флекса да мине от там кабела. Пазя си го за тези цели.
-
Просто го е изстрелял тоя боклук, който е бил в протектора и затова сега няма проблем. Тоя 900 килограмов кошник с 14-ски гуми усеща всичко на пътя, много е лек. По-голямо камъче или нещо подобно е влязло и го е усещал във волана, поне според мен.
-
Ясно е, че има нерви, но колата не е виновна, тоя "клозет" сигурно е на 500 000км и нагоре. Като си го купувал си издърпал къса клечка, това е. На нови коли се чупи стартер, а на тези на по 20 години, стартера да им е драмата. На мен на нова кола от магазина ми се запали алтернатора, какво да ти кажа повече? Има морги в цяла България а тези коли са под път и над път, части 2-ра ръка много. При положение, че едно BMW или Мерц от същите години и нагоре, при влизане в сервиз, под 700-1000лв рядко излиза за елементарни неща, дори и нов стартер да трябва да се купи, не е такава драма. Части се чакат и на другите марки, не само на Хонда, особено ако са специфични. Това не е маслен филтър или ангренажен ремък да го има наличен отзад в склада а и повечето фирми вече не държат такива специфични части налични. Разгледай фейсбук групите на Хонда, там има доста морги във Варна и региона, имаше 2ма човека, които само Акорди на части продават. Ще намериш за няколко часа читав стартер от работеща кола. Интересно защо не може да се рециклира само..
-
Баш камъче или нещо друго, съчма, метал някакъв по протектора на гумата. Ако имаше проблем, нямаше да изчезне сам.
-
@boiskii, имам, даже доста добри, 40лв струват на BGS, същите като моделът който показваш, което не е малко за такъв тип клещи. Въпросът тук е, че дори те се нуждаеха да се изпилят с дремела, за да станат тънки от - до по цялата дължина на човката им, там до където е зегера. Даже ме хвана яд, че пиля скъпи клещи ама нямаше как. Много е тесен този апарат от вътрешната стена до механизма и няма как да бръкнеш. По клиповете е едно а на живо е малко по-различно, защото по клиповете точно този апарат го няма а има подобни Ровят с доста неща, така е само, че ако има място. Има едни тънкостенни прави удърни плоски отверки, няма ги почти никъде и с тях би станало също но аз от около 45 вида отверки, нямам точно такива. Като цяло, не е нужно да се прави цялата тази операция ама...Трябва да си взема като твоята преса, само се чудя дали да е на хидравлика или с прост крик около 12 - 15 тона.
-
Никой не пише, не знам защо. Явно никой не си рециклира апаратите. Тези са на TRW, сигурно затова е толко мъчно направено. За инфо, има канал в който влиза зегера. Той притиска механизма и става неподвижен, не трябва да има луфт. При рециклиране, не е нужно като цяло да се сваля целият механизъм. Има 1 О-пръстен, който надали ще се предаде, стои на самият механизъм и заради него да се вади всичко, поне за мен е излишна операция след като видях за какво става въпрос. Зегера се сваля с подходящи Г-образни зегер клещи с дълго рамо. При този апарат, трябва да се и изпилят с дремела или флекса леко самите човки на клещите. Много е тънко разстоянието до зегера. Монтирането обратно е още по-тегаво. Ако има преса, ще стане доста по-лесно, да се натисне механизма леко надолу, за да влезе зегера лесно. Това е цялата операция, останалото с поставянето на буталцето и гумените уплътнения е лесно.
-
Привет, някой да има идея, зегера вътре в апарата, влиза ли в канал или просто стои, защото не забелязах като го махам и после ми се струва, че има лек луфт в оста при сглобяване? Придържа ли го само или трябва да влезе в канал тоя зегер? Задни апарати са това.
-
@ceco_accord, нищо и няма. Не може да се разпори като консерва и да искаш. Пръсни да не ръждясва по купето някакъв битумен спрей и газ напред. Гърнето докато не се пробие, също нищо му няма. Аз така имах една Лада 1500S, беше застанала със задните гуми във въздуха върху 1 камък. Така си и отиде колата, години след това
-
@boiskii, говорих за щангата. Там не е нужно да е финно. С автоматичните машини с регулация, няма драма да се сваля от железата. За тънките ламарини е ясно, да