-
Мнения
2424 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
40
Mkilla last won the day on Декември 17 2024
Mkilla had the most liked content!
Обществена Репутация
1016 MasterОтносно Mkilla
-
Ранг
Опитен
- Рожден ден 25.02.1985
Profile Information
-
Кара
Civic Type R / Civic Aerodeck
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Contact Methods
-
Website URL
http://
Последни посетители
23163 профилни разглеждания
-
@boiskii, говорих за щангата. Там не е нужно да е финно. С автоматичните машини с регулация, няма драма да се сваля от железата. За тънките ламарини е ясно, да
-
@boiskii, защо не я шлайфаш с инструмент да видиш до къде ще падне а ползваш смивки?
-
@ruil4o, а аз не мога да разбера, защо не се чете внимателно. Къде точно съм написал, че е напразно сложен?
-
Той проблема да не мине колата не е в катализатора. Ако не е наред мотора и с катализатор няма да мине. Ако е в добро състояние и без няма да има проблем
-
Ако няма драма, според мен, не пипай нищо. Работи, не дава грешка, карай и не го мисли толкова.
-
След 10 часа работа, без таван и предна броня ( за боя е ), стана добре и на собственика му хареса доста - пастиране, полиране и защита.
-
По предният капак имаше още какво да се желае, но нямаше как да стане само с паста. Бях си поръчал специални шкурки за сухо шлайфане. Машината с която шлайфах е ексцентър на Dewalt и въпреки по-високите обороти ( старт на 8000 на 1-ва степен ), нещата се получават доста прилично. Сухо на 1500 Сухо на 2000 Пастиране и полиране Резултата е брутален и става много много красиво на външен вид. Естествено, това не е боядисване, но големи дефекти като леко матиране, портокал и дълбоки драскотини, всичко изчезва. Ако някой тръгне да си го прави сам, нека прочете първо кое как става, за да не си унищожи боята за 0-ла време. Трябва да се внимава с шкурките и инструментите, пастите и гъбите като абразивност с които се работи, защото грешките директно могат да ви изпратят при бояджията Иначе си заслужава определено и цвета на колата, доста изпъква !!
-
Всички афтърмаркет или поне повечето вече, се сцепват бързо. Преди години бяха хубави на Lobro/Spidan. Сега нямам идея вече, взимам оригинални и ако ми е спешно, бих взел това, което казва колегата dandilov. Има и такива с “цип”, като не е нужно да сваляш нищо. Просто режеш старият, забърсваш, гресираш и слагаш новият. Запечатва се с нагряване. Може да видиш в google, има доста инфо.
-
И така, дойдоха останалите неща и днес полирах няколко детайла с 2-те машини. Меко казано съм доволен, нещата стават много добре. Смених пастите с такива на ewocar. Смених ги, защото на menzerna са 15 вида и не ми се четеше кои точно номера да взимам а тези са сведени до основни 2 вида и доста детайлъри в момента работят с тях. Поръчах доста видове гъби, защото не знам все още кои точно ще ми трябват. Ето и резултата. Облепих капака като начало, за да се види разликата от 2-те страни като едната е пастирана а другата, не. Като цяло, капака ми е зле, не е пастиран никога вероятно, има доста следи от камъчета но стана доста добре. Ляво е полирано а дясно, не. Личи си ясно, колко деруги има. Ето и като цяло стана преден капак + едната половина на колата. Не съм взел керамика или вакса, защото чета в момента какво да купя, че и там са 100 вида както ценово така и като марки.
-
Чакам хубаво време, поръчах и нови пасти, керамики и падове за полиране
-
@Rakeem, за това си помислих първо и аз. Писах още тогава и на Фена но той каза, че тия D14 трудно мешали, да гледам друго. Аз гледам ама не откривам нещо. А, нищо чудно да е текъл радиатора преди да го сменя и да са изсипали 1 шише с добавка за течове. Ще видя и помпата някой хубав ден и тогава вече, ще се мисли, ако не е тя, че така като не и знам състоянието, само предполагам. Интересното е, че може да работи доста време на място така и няма проблем. Като вляза в задръстване и тръгни - спри и тогава. Като километри са около 30 000 минати с нея вече, пали и върви по 1 и същи начин иначе. Пастите са на menzerna, 2 и 3 като номера, общо 4 номера са. Следващият път ще взема и 1, тя е силен абразив и ще пробвам и с нея последователно. Може да се взима на грамаж, защото 1 шише е към 90.00лв, което е 1 литър/кг с паста но това е адски много.