Jump to content

Mkilla

Фен
  • Мнения

    2438
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    40

Обществена Репутация

1032 Master

3 Последователи

Относно Mkilla

  • Ранг
    Опитен
  • Рожден ден 25.02.1985

Profile Information

  • Кара
    Civic Type R / Civic Aerodeck
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Последни посетители

23632 профилни разглеждания
  1. @ceco_accord, с дебитомер е, няма стъпково моторче. Закачен е на интейка, може да е от него и да гасне. Спрейче за почистване на дебитомери, сваля се и се пръска. Жичката не се пипа с ръка, че се прецаква и е много тънка. Във форумите пишат, че може да се махне докато работи колата от буксата и да се види има ли разлика в работата на мотора. При мен се оправи с чистене, макар, че изглеждаше да не е мръсен. Дросела да не го сваля, че иска после адаптация и може да не се справи. Свещи сменяни ли са?
  2. @I_Yordanov или не си обърнал внимание в задната част на капака на клапаните, от към купето. Обикновенно от там сълзи. Иначе тук чета, някой си мажел всичко с високотемпературен силикон + нова г-ра, няма такова нещо. Слага се нова гарнитура и се слага съвсем малко силикон на определени 4 места и това е, не се пипа повече. Стягането на капака аз го правя на ръка, с динамометрика скъсах гайката последният път, да се правя на модерен. Усеща се колко трябва да се стегне, гайката не е куха а е с шапка и повече не може. Затова динамометрик не трябва. Не мажете излишно, няма нужда а и може да попадне при клапаните, ако се омаже повече. После се оставя да стегне малко преди да се подкара колата. Важно е почистването от стар силикон/г-ра, че винаги има остатъци. Не се прави с метален предмет, че да се сваля от алуминия. Пластмасов нож върши идеална работа за тази цел. Малко обезмаслител после и готово. Важни са и шайбите с гуменият тампон. Пробвал съм различни марки, при всички е добре след това. Не е нужно да са оригинални, просто тампона да е мек а не стоял в някой склад 10 години. Ако някой няма, имам останали 1 комплект, нека ми пише.
  3. Преди години и на мен така, разбиха я ама не я бяха отворили. Може и нарочно но беше пастет. Сложих друга, пренаредена по ключ от същата кола.
  4. Принципно е хубаво да е ОЕ гарнитурата, но съм съгласен с @dandilov, добра алтернативна марка, сложена правилно, също става. На картера на 6-тата ген, сложих някакъв евтинджос, каквото имаше в магазина. Просто течеше като лейка и взех каквото има да го сменя с презумцията да сложа нещо хубаво. Не е мръднала 2-ра година, което е супер.
  5. @ceco_accord, също е възможно като звук, но да бие, надали но би могло. Ако се опитваш да държиш прав волана а гумата бяга и караш с по-висока скорост, принципно може и от това. От баланс тежест дърпаше прелюда на мен. Бяха паднали 3 от общо 7 и колата ходеше сама на едната страна с по-висока скорост като пуснеш волана. Казвам го това с камъчета и други едри неща, влезли в протектора, защото на Type R-a, джантата е Ultraleggera 18, 9 кила няма. Супер лека е и като влезе нещо по-едро, което да надскача протектора, веднага волана леко трепти. При зимните джанти не съм обърнал внимание да го има, защото са тежки и там се чува само звук, особено с отворен прозорец до мантинела, стена или друго. От кола до кола и джанта до джанта, разлика голяма. Сивика е доста лек и ако е с оригиналните 14-ски, колата и тя няма килограми, едър боклук в протектора и може на добър асфалт да усетиш вибрации. Както беше странно, че нови гуми на 2.2 напомпани, 14-ски на моят Сивик, миналата година ги спука едно питбулоподобно куче, 2-те предни, движейки се бавно. Гумаджията на другият ден каза, че за първи път вижда такова нещо и такава злоба, купих 2 нови гуми, че тия не ставаха вече Беше ги наяло странично, там, където се предполага, че няма дори как да захапе. Спихнаха и 2-те за около 200 метра. Паркирах на джанти пред нас, хубаво, че бяха на железарките. Разцепването беше вече допълнително, следствие на зъбите и движението на колата. Вижда се къде е хапано. Другата гума не я снимах, изглеждаше пак така. Това бяха нови гуми на 1 година, 14-ски, зимни.
  6. @ceco_accord, няма да споря с вас, само ще кажа, че като се качиш на магистрала или път, различен от павета и каманяци, ако имаш нещо в гумата, се усеща във волана и в зависимост от цолажа, килата на колата, джантата, повече или по-малко. Аз мисля, че е било това, ако е друго, ти ще кажеш с времето.
  7. Взех ключ 22-ка мисля, че беше, затворен като глух и го срязах с флекса да мине от там кабела. Пазя си го за тези цели.
  8. Просто го е изстрелял тоя боклук, който е бил в протектора и затова сега няма проблем. Тоя 900 килограмов кошник с 14-ски гуми усеща всичко на пътя, много е лек. По-голямо камъче или нещо подобно е влязло и го е усещал във волана, поне според мен.
  9. Ясно е, че има нерви, но колата не е виновна, тоя "клозет" сигурно е на 500 000км и нагоре. Като си го купувал си издърпал къса клечка, това е. На нови коли се чупи стартер, а на тези на по 20 години, стартера да им е драмата. На мен на нова кола от магазина ми се запали алтернатора, какво да ти кажа повече? Има морги в цяла България а тези коли са под път и над път, части 2-ра ръка много. При положение, че едно BMW или Мерц от същите години и нагоре, при влизане в сервиз, под 700-1000лв рядко излиза за елементарни неща, дори и нов стартер да трябва да се купи, не е такава драма. Части се чакат и на другите марки, не само на Хонда, особено ако са специфични. Това не е маслен филтър или ангренажен ремък да го има наличен отзад в склада а и повечето фирми вече не държат такива специфични части налични. Разгледай фейсбук групите на Хонда, там има доста морги във Варна и региона, имаше 2ма човека, които само Акорди на части продават. Ще намериш за няколко часа читав стартер от работеща кола. Интересно защо не може да се рециклира само..
  10. Баш камъче или нещо друго, съчма, метал някакъв по протектора на гумата. Ако имаше проблем, нямаше да изчезне сам.
  11. @boiskii, имам, даже доста добри, 40лв струват на BGS, същите като моделът който показваш, което не е малко за такъв тип клещи. Въпросът тук е, че дори те се нуждаеха да се изпилят с дремела, за да станат тънки от - до по цялата дължина на човката им, там до където е зегера. Даже ме хвана яд, че пиля скъпи клещи ама нямаше как. Много е тесен този апарат от вътрешната стена до механизма и няма как да бръкнеш. По клиповете е едно а на живо е малко по-различно, защото по клиповете точно този апарат го няма а има подобни Ровят с доста неща, така е само, че ако има място. Има едни тънкостенни прави удърни плоски отверки, няма ги почти никъде и с тях би станало също но аз от около 45 вида отверки, нямам точно такива. Като цяло, не е нужно да се прави цялата тази операция ама...Трябва да си взема като твоята преса, само се чудя дали да е на хидравлика или с прост крик около 12 - 15 тона.
  12. Никой не пише, не знам защо. Явно никой не си рециклира апаратите. Тези са на TRW, сигурно затова е толко мъчно направено. За инфо, има канал в който влиза зегера. Той притиска механизма и става неподвижен, не трябва да има луфт. При рециклиране, не е нужно като цяло да се сваля целият механизъм. Има 1 О-пръстен, който надали ще се предаде, стои на самият механизъм и заради него да се вади всичко, поне за мен е излишна операция след като видях за какво става въпрос. Зегера се сваля с подходящи Г-образни зегер клещи с дълго рамо. При този апарат, трябва да се и изпилят с дремела или флекса леко самите човки на клещите. Много е тънко разстоянието до зегера. Монтирането обратно е още по-тегаво. Ако има преса, ще стане доста по-лесно, да се натисне механизма леко надолу, за да влезе зегера лесно. Това е цялата операция, останалото с поставянето на буталцето и гумените уплътнения е лесно.
  13. Привет, някой да има идея, зегера вътре в апарата, влиза ли в канал или просто стои, защото не забелязах като го махам и после ми се струва, че има лек луфт в оста при сглобяване? Придържа ли го само или трябва да влезе в канал тоя зегер? Задни апарати са това.
  14. @ceco_accord, нищо и няма. Не може да се разпори като консерва и да искаш. Пръсни да не ръждясва по купето някакъв битумен спрей и газ напред. Гърнето докато не се пробие, също нищо му няма. Аз така имах една Лада 1500S, беше застанала със задните гуми във въздуха върху 1 камък. Така си и отиде колата, години след това
  15. @boiskii, говорих за щангата. Там не е нужно да е финно. С автоматичните машини с регулация, няма драма да се сваля от железата. За тънките ламарини е ясно, да
×
×
  • Създай нов...