-
Мнения
122 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
48 NeutralОтносно madmaxxxx
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 31.03.1986
Profile Information
-
Кара
Accord Coupe CG4
-
Пол
Мъжки
-
Място
Пловдив
-
Интереси
Колички мачбокс :)
-
Здравейте, ако някой все пак някога потърси, както мен преди дни, нещо за осветлението на пепелника на Акорд Купе CG4, ето кратко инфо от мен. Нямам възможност за снимки: Инструменти - Кръстачка-отвертка. За предпочитане по-остричка. Трябва ви задължително късо рамо, така че гедоре (тресчотка) с рамо, от най-дребните. Ще ви трябва и дълга кръстачка. 1. Сваля се пепелника. 2. Шината, в която се плъзга пепелника (от която сте го извадили току що) се държи на три винта. Единият е в дъното на шината и се вижда, ако човек се наведе. Аз започнах с него. 3. Другите ДВА винта се намират на близката страна на шината. Завити са вертикално. С тези два винта имах проблем - адски малко е разстоянието и никакви инструментчета не влизаха. Имах къса дебела кръстачка, но върхът ѝ беше ръждясал и не хващаше. 4. Тук идва малко по-пипкавата част, поне за мен така се оказа, така че или вземете жената с вас или някой майстор с фини ръце и малки пръсти. ламаринката (шината) пада в ръцете ви. Лампата е захваната за дупката на ламарината доста стабилно, но трябва просто да завъртите фасунгата с кабела вертикално (или обратно) и излиза сама. 5. Лампата е диодче. Сменяте я нежно. 6. Пробвайте лампата преди мъката с обратния монтаж (включете габарит и изключете). Кабела при мен беше адски къс, така че обратното монтиране успя да го свърши жена, аз нямаше да успея със сигурност. Просто не можех с пръсти да вкарам обратно целия кабел с крушката , така че пластмасовите ушички да влезнат, след което да завъртя за да се застопори, докато през цялото време китката ми е сгъната... Подозирам, че с криви клещи ще стане много по-лесно. 7. Обратния монтаж на ламаринката (шината) е елементарен. Аз лично отново започнах с далечния болт в дъното за да ми държи ламарината. Надявам се на някой да помогне след време тази глупост... Поздрави.
-
Здравейте, ако някой все пак някога потърси, както мен преди дни, нещо за осветлението на пепелника на Акорд Купе CG4, ето кратко инфо от мен. Нямам възможност за снимки: Инструменти - Кръстачка-отвертка. За предпочитане по-остричка. Трябва ви задължително късо рамо, така че гедоре (тресчотка) с рамо, от най-дребните. Ще ви трябва и дълга кръстачка. 1. Сваля се пепелника. 2. Шината, в която се плъзга пепелника (от която сте го извадили току що) се държи на три винта. Единият е в дъното на шината и се вижда, ако човек се наведе. Аз започнах с него. 3. Другите ДВА винта се намират на близката страна на шината. Завити са вертикално. С тези два винта имах проблем - адски малко е разстоянието и никакви инструментчета не влизаха. Имах къса дебела кръстачка, но върхът ѝ беше ръждясал и не хващаше. 4. Тук идва малко по-пипкавата част, поне за мен така се оказа, така че или вземете жената с вас или някой майстор с фини ръце и малки пръсти. ламаринката (шината) пада в ръцете ви. Лампата е захваната за дупката на ламарината доста стабилно, но трябва просто да завъртите фасунгата с кабела вертикално (или обратно) и излиза сама. 5. Лампата е диодче. Сменяте я нежно. 6. Пробвайте лампата преди мъката с обратния монтаж (включете габарит и изключете). Кабела при мен беше адски къс, така че обратното монтиране успя да го свърши жена, аз нямаше да успея със сигурност. Просто не можех с пръсти да вкарам обратно целия кабел с крушката , така че пластмасовите ушички да влезнат, след което да завъртя за да се застопори, докато през цялото време китката ми е сгъната... Подозирам, че с криви клещи ще стане много по-лесно. 7. Обратния монтаж на ламаринката (шината) е елементарен. Аз лично отново започнах с далечния болт в дъното за да ми държи ламарината. Надявам се на някой да помогне след време тази глупост... Поздрави.
-
Ще ми се скарат сигурно, но все пак и тук в тази стара тема да пробвам... Някой знае ли как се сменя лампата на пепелника? Смених на часовника. За там клипчета открих. Но за пепелник нищо. Интересното е, че когато я купих, лампата не светеше След едно пътуване из Северна България светна. Сега пак спря. ЩЕ се радвам ако има кой да помогне. Благодаря ви предварително.
-
Някой ако може да помогне със същото инфо за акорд 6-та купе? Май е по-различно там. Напипвам я мамка ѝ. Всичко ли трябва да свалям?
-
Ако някой знае за акорд 6-та купе. Същият въпрос...
-
Ъпдейт: превключва си нормално хайвана вече. Благодаря на всички за отделеното време. До колкото разбрах, проблемът беше датчика на темп.
-
Набарах час за прием при същия газаджия. Той е хвален от доста пловдивски хондаджии. Разбира явно момчето, но си и взима като за разбирач Смени, филтъра. Закачи я за компа. Имало проблем с датчика, еди какво си било мръсно и при смяната на филтъра го изчистил. Каза, че датчика е оправен. Въпрос, аз ли нещо не видях да сменя друго, освен филтъра и гарнитурките и да я закачи на компа? Как е оправил този датчик? Утре ще видим отстранен ли е проблемът и ще пиша. Каза, че бил изненадан, че му излезнала и стара грешка за високо налягане. "Но в момента няма проблем с това", каза.. Утре ще драсна...
-
Много ви благодаря за отговорите. Малко след постването ми открих темата за Фобос, мисля, че беше от 2012-та. Относно дефектирали компове и т.н. за съжаление ГИ на тази кола нито е мой избор, нито знам какво точно е избрано за цялата инсталация. Днес доста по-рано мина на газ сутринта. Но пак си покарах на бенз, което не ми е проблем... За сега.. При лятното първо посещение при газаджия, препоръчван и в този форум, човекът ми каза, че е манджа с грозде, горе долу същата реакция като на BlueDream4. Но пък каза -" карай, и не пипай, щом нямаш оплаквания за сега. Обслужи я с масла и ела да ти я закача на компа и да сменя филтрите и да видим. Иначе ако искаш да я оставиш и аз да ти подменя каквото реша (изброи разни неща), за да съм сигурен в нея като ти я връщам, ще трябва да си приготвил до 300 лв, в зависимост, какво ще открия като тръгна да свалям. За това карай сега, щом нямаш оплаквания." Човека си ми каза, че има какво да се прави - оборотите не били ок (свободна - подаваш газ и пускаш - стрелката пада доста надолу и след това се застопорява нормално - не било ок. Четох и за ВТЕК настройки. Ама щом толкова малко хора знаят как се прави, няма да скачам чак до там. За сега нека си минава на газ. Колегата ivan_pop благодаря и на теб. Това го пробвах - доста си е горещ изпарителя (открих кое е изпарителя ) Паля, карам, стрелката на темп си тръгва плавно нагоре, застопорява се, излизам, барам горен маркуч, барам изпарителя - изпарителя даже малко по-горещ ми се струва, но може би заради разликата между материала на маркуча и метала на изпарителя. Колата си седи на бенз и си мига чакайки да мине на газ. Гледах антифриза, даже взех да си омешам концентрат с дест. вода. Ама то... Отварям капачката на радиатора, не на уширителния, и там до горе. В уширителния е два пръста над минимума, до колкото мога да видя. Чувал съм ,че в уширителния не се доливало.... Доливах на кончертото в казанчето, защото нямаше капачка на радиатора. Ще се ходи на газаджия и ще се гледа. Мисля, че варианта с филтрите (най-добрия финансово май) за мен отпада, защото колегите, които са имали проблем от не сменяни филтри се оплакват, че колата минава на газ и после връща на бензин. Тази като мине на газ си върви без осезаем за мен проблем. Благодаря на всички, ще пиша какво що после.
-
Здравейте. Не можах да намеря подобен проблем във форума, а съм сигурен, че го има. Разбирам, колкото съм чел в интернет. Колата е Акорд Купе 6-та 2.0i. Знам само, че на копчето ми пише Фобос и при първото ходене при газаджия ми каза, че е манджа с грозде, ама що годе сполучлива. Колата спря да включва на бензин сутрин, когато стана по-хладно. Мига си, сякаш чака да загрее, но не превключва. Автомобилът си качва оптималната температура, но все още не превключва на ГАЗ. Мислех, че е оставена без ГАЗ и сутринта ѝ е била малко ГАЗ-та. След като заредих на другия ден отново си изкара целия курс до работа на бензин. В обедната почивка реших, въпреки строго ограничените финанси (20лв) да ходя да се моля някой да я види. Двама отказаха, като разбраха, че в момента нямам пари. Единия направи даже две крачки назад, сякаш ще го тровя. Не съм сменял филтрите на газовата, но познат ми каза, че проблемите са по-различни при задръстени филтри. Когато я загасих да попитам един газаджия, дали ще я погледне и той каза докарай я (бях паркирал далеч) - колата почти веднага, както прави, когато си е топла, превключи на ГАЗ. Онзи като разбра, че нямам пари ми каза, че сигурно термостата ми е за смяна, защото изпарителя не загрявал.... Смешно ми стана, защото като го каза, пипна маркуча и каза - виж тук трябва да е поне толкова топло колкото и на маркуча - пипна изпарителя и се опари... Та..... На лов съм за безплатни мнения. Аз дори не знам къде са тия филтри за газовото. Сега видях от този, къде е изпарителя.Колата откакто я имам си е с един пръст антифриз над минимума и не е мърдал. Казаха ми хондаджии да гледам на студена кола под капачката на радиатора и ако там е фул, да не се притеснявам. Сутринта се бъзиках с копчето газ -> бензин и обратно. Нищо не става. Имало някакъв начин да пали на ГАЗ, но аз не търся този ефект. Искам да си пали на бенз, да си стига там температура и да си обръща на ГАЗ. Принципно, когато обърне на ГАЗ си работи добре, за окото ми на аматьор. Буквално циганската се моля, някой може ли да помогне с акъл? Финансова възможност ще имам и ще я оставя в някой сервиз, ама до тогава, някой ако има идея.
-
Здравейте, някой дали знае нещо за марката Sumitomo? Карал ли е с някой модел? Каквото виждам, изглежда добре за парите си.
-
Продадени - джантите, останаха гумите. 4 броя - 75 лв. Ако админите кажат, ще пусна друга обява и тая да се заключва. А мога и тази да поправя ако има как да останат хубавите снимки с гумите и заглавие "4х гуми Bridgestone Turanza ER30 195/55 R15 DOT-04". Гумите изглеждат чудесно за 14-годишни. Аз лично ги карах лято и половина преди да роди колата и да я продам. Учудващо добри, но аз винаги имах едно наум за ДОТ-а 04. Така че препоръчвам, но с повишено внимание.
-
Цената е 300 лв. Джанти "RH" 15 цола спорт пакет, 4*100, +4*гуми Bridgestone Potenza ER30 195/55 (стари, но добър грайфер и добро складиране далеч от влага и слънце, максимум сезон има в тях предвид годините), + 2 фланеца 6-7 мм, които са изработени за задните джанти, КОИТО СА ПО-ШИРОКИ и при мен опираше баланса в носачите или спирачни апарати. Фланците са към централен отвор 56,1. Не знам самите джанти с какъв централен отвор са, но е по-голям от 56,1, защото трябваше и за предните да купувам +2 втулки към 56,1 централен отвор, които също са включени. Джантите са в добро състояние със съответни забележки откъм ожулвания. Цената е 300 лева и е за целия комплект. Приемам и бартер за 16-ки джанти само 4*114,3!!!! Приемам и разумни оферти за отделните елементи от комплекта. Извинявам се, но към момента нямам снимки на фланците и пластмасовите втулки за предните джанти. Коментар на цената за сериозни купувачи Извинявам се. Телефон за контакт 0879 219 001. Момчил. В Пловдив са. Коментар на цената за хора с интерес и на място. Карани са на Хонда Кончерто. Търся си 16-ки за Акорда купе.