Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11.09.2025 in Мнения

  1. 4 точки
    Клиренса на 3та и 4та генерация е един и същ по техническа документация.Колегата е поискал мнение от собственици на 4та генерация.Тука пак се почнаха 1ва 2ра 3та....... Важното е да пишем, пък какво - не е важно.И много важно е да е неграмотно и с правописни грешки за второкласник.Поне преди да пуска пост да си го проверя ,вече има модерни техники chatgtp и други за правописните грешки.... Приятел има 4та генерация, където съм минавал аз с 2ра генерация и Subaru-то и той си е минавал без проблем.Не говорим за тежък оффроуд. За там си има джипове, не паркетни СУВ-чета.С хубави зимни гуми няма да имаш никакъв проблем по пътищата и по черен път.Вече в кал и коловози не е колата за там.Пък колегата ,където е писал за специални гуми , сигурно визира MUD или AL/TERRAIN това не са гумите за тези коли. Като искаш кола за извън пътя, такава с бавни предавки и истински диференциали.
  2. 3 точки
    Керван от "обратни" ППС-та някъде между с.Сестримо и яз."Белмекен": Мястото за разпъване на катуна на 1-ва линия е избрано: И, воала:
  3. 2 точки
    Освен, че са шумни, на паркетен СУВ седят малко като на свинче звънче. У наше село има един "наджипен" мерцедес МЛ. На мен ми изглежда смешно, но въпрос на вкус (казало кучето и ......).
  4. 1 точка
    @ceco_accord, да ти кажа, не е по-малка от CRV-3 или RAV 4, което е ок. Вътрешното пространство на CR-V 3 е по-голямо обаче. Ако имаше CRV 3/4 с по-голям мотор, да кажем като на Acura съм сигурен, че щеше да е един от най-продаваните SUV в историята на тези коли. Виж, Мерца е по-добър обаче като интериор, качество на материалите, характеристики и пътно поведение, особено това изпъление със спортното окачване и спортният пакет. Той си се води SPORT UTILITY VEHICLE. Иначе чисто технически във времето е и късмет кое как ще е, както при всяка кола.
  5. 1 точка
    Уу, тъста имаше такава. Удобна вътре, ама за каране не става, макар че в нея си като в автобус. За грозна е всепризната. Преди малко зад мен спря на 1 кръстовище такъв същият блек Мерц. То не е голяма кола. Едвам му се виждаха горните краища на фаровете зад Сивик 6 хеча. На ширина е тука- тука с него, та бива кат габарити за градско, а извън маторя ще носи кеф. Та се надам да е добра кола за вас
  6. 1 точка
    @ceco_accord, днес беше тежък трафик в София. Имах много работа покрай детето и да обирам части за обслужването. Прочетох какво си написал и снимах какъв е моментният разход на собственикът преди нас, преди да я е ресетнал. Средно му е 12.7 / 100км но той е карал и извън градско доста и не мога да преценя в никакъв случай в момента. Трябва малко време/км да минaт. Ето и моят разход за едни 20-тина км в града от излизането от вкъщи Това е буквално много "нежно" подаване на газ. Ще засека с времето но особено зимата, по-малко от 13/100 няма да е. Иначе тухлата 4-ка винаги ме е кефела като дизайн, доста години назад. Не мога да си позволя G-klass все още, че ми е любим, но и това върши работа кога жената ми го даде
  7. 1 точка
    На газ бабето ще е направо веган за семейния бюджет.
  8. 1 точка
    Първа засечка на градски разход - 11.2/100 Влиза в статистиката. https://freeimage.host/i/KIxZJus Съвсем приемливо, а на газ още повече.
  9. 1 точка
    Колкото по-дъбре за офроуд, толкова по-зле за асфалт. Всеки намира своят баланс между двете противоположности, като периметър и % времеползване по тях.
  10. 1 точка
    Новото попълнение
  11. 1 точка
    Здравей и добре дошъл! По т.1 Така си е. Няма как уредите, когато са без електрозахранване, да ти показват нивото а данните. Ако дадеш на контакт, тогава трябва да показват. По т.2 Липсва ти кората. Нещо е правено по тая кола. По т.3 Още един жокер, че нещо е правено по тая кола. Геометрията не съвпада. Нормално уплътнението ляга правилно, но ако колата е била блъскана, след това може да измята по този начин. Ако те дразни, вземи подходяшо, бързосъхнещо, лепило и го залепи.
  12. 0 точки
    Типът автомобил е такъв - "тухлен", но на жипките стои добре, включително на този модел, понеже в екстериора все пак има някакви идеи и динамика на линиите. Колежка има такъв, но бял и хваща окото, а не е съвсем скучен, или пък зализан като използван сапун. Но това е субективно и е важно вас да ви кефи. Мене ма мани, аз не съм по жиповете (но харесвам минимализма), а те трябва да излъчват грубост по дефолт. Относно разхода - градско не гледам - там съм в 2-те крайности. Леджо е 20/100 газ, но в града рядко го ползвам, а и разстоянията ми са 3 км в посока. Сивика харчи 1 бутилка месечно. Просто различни мерни единици. Извънградски преход "от врата до врата" (което е по-меродавно за среден разход) е 9-10 за V6 AT5 4x4 и 7 за L4 MT5 4x2. Засичай, но и се наслаждавай на мотора. Нема ся за едни литри в + да стАаме хипермайлъри.
  13. 0 точки
    Новите технологии не са за всеки.
  14. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...