Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 27.08.2025 in Мнения

  1. 3 точки
    Ако трябва ще се изкарат, тъкмо ще ми е по-лесно да изпера мокета и да намажа кожата на седалките. Дойде време и за по-тривиално обслужване: https://freeimage.host/i/K21lQ6X На хартия ремъци и ролки са сменявани скоро, но пък чувам едно леко виене от някой лагер, та не пречи да ги разхвърлям и освежа. Цената на Айсин комплекта си е баш като за вехта кола. Помпа не знам дали ще сменявам, но така и така е включена в кита. Тотал кварца 5/30 дето сипнах за промивка засега не го пипа, затова ще се поглези с един Мотул.
  2. 1 точка
    Изкарва се тавана внимателно през задната врата, сваля се стария плат, зачиства се основата от лепилото и започва кройката с новия плат. При мен ще е една идея по-тегаво понеже имам шибедах + капандура за него.
  3. 1 точка
    То и без темпомат е така. Ако не добавяш гориво в баира, просто пада скоростта. В смисъл - автоматът няма общо - горивото е фактор, а когато то е задемпферирано, той си кара на 5-а. Аз нямам ECON, но постигам същият ефект, изключвайки АСС-то в баир, за да не се пъне за скоростта и да сваля предавка.
  4. 1 точка
    В движение никога няма да се случи това, вакуум се създава ( така работи клапана) когато започне да изстива радиатора.
  5. 1 точка
    ""CARPERA"" малко теория за да спреш да пишеш небивалици..... Изпарителя не се охлажда, идеята да минава охлаждаща течност през него е - ДА ГО ЗАГРЯВА, или по-точно да предотврати замръзването му при изпарението на газта. Изпарението е процеса в който втечнения флуид (в случая пропан-бутана) минава в газова фаза, този процес протича с отнемане на температура, т.е. силно охлаждане, и дори замръзване ако не се компенсира със загряване. И за да не замръзне хората прекарват горещия антифриз през него, пък и изпарението при висока температура е много по-качествено и надеждно, умници са тези инджинери ей! кво да ги правиш? Как е свързан изпарителя към охладителната система е друг въпрос, това се прави винаги на "малкия" охлаждащ контур/кръг, и тук вече идват двата варианта, последователно или паралелно присъединяване, като всеки вариант си има предимства и недостатъци, как да стане решава газаджията според конструктивните особености на охладителната система. И да добавя че при паралелно свързване е много важно да се използва винаги качествен антифриз и да се сменя редовно, даже преди предписания срок, защото при продължителна употреба има склонност за запушване на радиаторчето на парното. Преди години имаше изпарители при които между газта и водната риза имаха мембрана която е възможно да се спука и тогава от налягането на газта се надуваше цялата охладителна система на двигателя, което довеждаше до прегряване и издухване на гарнитурата на главата. След това излязоха изпарители при които няма такава мембрана и въпросното смесване на газ с антифриз е невъзможно. Сега обаче не знам как са изпарителите защото поне от 20 години не съм разглобявал, тук може да се включи някой газаджия и да разясни ситуацията, може пък някои модели да имат такава мембрана.
  6. 0 точки
    Тук примера ми е как преговаря жена ми. Преди години продавам кола и идва купувач с жена си. Човека тираджия возим се и казва включи климатика. За раз бройки леден въздух. Спираме на паркинга и казва купувам я и в момента да си стиснем ръцете, моята жена се обажда, дай да свалим някой лев де. И те така...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...