Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 18.07.2025 in Мнения

  1. 2 точки
    Май намерих проблема със сецането...sticky throttle body/throttle cable. Опънах съвсем леко жилото и промих дросела външно около връщащата пружина. Промих и кожуха на жилото с WD-40 (пусна бая черно). Сега е много по-добре, дори и с пусната клима. Както казва човека във второто видео "it becomes pain in the ass to drive with that happening".
  2. 1 точка
    При мен не задържа оборотии, но все пак дроселът бе свален, а от него стъпковото моторче. Беше леко зацапано, както и на дъното на всм. колектор нещо течно, но попито, а стъпковото напръскано, обдухано и сглобено. Сега работи по-добре на ПХ и поема без забиване. Въздушният филтър бе само лееко прашен, но сложих нов. Все пак веднъж годишно го сменям.
  3. 1 точка
    Амии, не е нормално! Мини стенд на 2-та моста. Ако предните се износват отвътре, обикновено е заради отворен преден мост, а при задните освен това вероятно са и затворени нагоре - омекнали задни пружини и клекнала задница.
  4. 1 точка
    Е и аз съм доволен, защото чекнах Сивика, който купих август 22-ра и си има данни откакто е в БГ. Първото му ГТП е било на 29.03.2013г. с показание за пробег 250417 км и едва ли са въртяни, щот километража е механичен, а и за предните 15 години откак е минал първата си регистрация в Италия 250К са си приемлив пробег за малка кола. После е видно и за всяка година тук какъв му е бил пробегът и това пак е полезно. А като се централизира в цяла Европа системата, ще е видна цялата история от ден първи. Вярвам че и това ще стане, защото вече има приет закон в ЕС, остава само "да се навържат сите вагони в композицията".
  5. 1 точка
    И аз се чудя каква е връзката. Явно има някаква логика заложена в компа на колата. Предполагам, че при светнала лампа с отваряне на резервоара се подава сигнал за измерване нивото на горивото. Нещо такова ми се върти в главата. Без ел. схема само "хвърлям боб".
  6. 1 точка
    Ако всяка държава има такава система, манипулациите по километража ще могат да се хващат безотказно. Италия също има, но е по регистрационния номер на автомобила (тарга). Нашата по VIN е по-добра, защото VIN-а е един и същ през целия живот на автомобила, а регистрационните номера се сменят. Говори се общоевропейска система, която да обединява данните от всички държави от ЕС, ама засега е сладка приказка. Това, което са направили в БГ е най-доброто, което може да се направи на ниво отделна държава, така че нека да признаем, че поне един път държавата се е справила добре. Затова по-горе го нарекох "чудо".
  7. 1 точка
    Магарето винаги е под подозрение, но е рядкост да е пипано, а само нама как да се разхлаби, даже принципно е трудничко заради корозията.
  8. 1 точка
    Същите симптоми на предишната ми кола се оказаха от счупена пружина. Отчупени бяха около 5 см от началото на пружината, които в онзи случай заводски бяха в шлаух, така че почти нищо не виждаш при визуалната инспекция. Проверете и това.
  9. 1 точка
    След баня, лъсната по японски - с японски препарат 😁
  10. 1 точка
  11. 0 точки
    Карам си колата и гледам - камера. Ограничението - 80. Минавам със70-тя снима. Тук има нещо гнило. Върнах се и минах със 60. Тя пак снима. Отново се върнах и минах с 50 - пак снима. И така, 40, 30, 20 дори и с 10 минах - пак снима. Накрая получих 7 снимки за без колан..!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...