Буксата за триене на грешки на SRS системата е различна, от тази за диагностиката. Пак е двупинова, но е друга. На SRS системата е една жълта букса с жълт кабел, намира се отново под волана, но за да стигнеш до нея, трябва да махнеш долната пластмаса на таблото..... и след това гледаш в дъното със сноп от кабелите и ще я видиш. Жълт кабел с жълта букса, закачена е сякаш в някакво друго гнездо (в някаква бушониера по спомен бе), но де факто просто е поставена в празен слот, един вид да не се мандахерца във въздуха. С нея се прави процедурата за чистене, което бе от сорта:
-сложил си кламер, тел и т.н. (един вид си джъмперирал тази жълта букса), включваш на контакти светва лампата SRS, след няколко секудни тя гасне и в рамките на няколко секунди трябва да извадиш кламера, телта или с каквото там си джъмперирал. След като си извадил, след няколко секунди пак светва лампата и отново в рамките на няколко секунди трябва да направиш джъмпер. И така се повтаря няколко пъти (вадиш светва, слагаш гасне, след това пак вадиш и пак светва и веднага след това пак го слагаш за да угасне), докато накрая не ти премигне два пъти лампата на SRS - това означава, че грешката е изчистена, НО това не е всичко. След това трябва да извадиш извадиш контактния ключ за поне 10 - 15 секунди и след това палиш/гледаш колата, ако повече не светва лампата, всичко е ОК вече, но ако отново я натрупва, значи чистенето на грешката е просто следствие, трябва да търсиш причината.Но като чета поста ти над моя, процедурата я знаеш, споменаваш я, че ти е мигало два пъти, т.е. знаеш за тази жълта букса на СРС системата ?!....
Съвет от мен - намери в Пловдив добър, наистина добър човек който пипа по авто електроника. Не се занимавай ти и не мисли неща, от които очевидно нямаш представа. Обясни на един такъв човек подробно за проблема си. Кажи му, че искаш системата да ти работи наред и всичко да е точно, да се оправи, а не просто да залъже лампата на SRS-а да не ти свети и да не те дразни (нещо което се прави с таймерче "реле за време" струващо броени левове и е масово правено от автотърговци, с цел таблото да не свети като коледна елха, а реално проблема си остава).
PS: от това което съм чел за модела относно SRS системата, може и да греша, но ако имаш проблем с някой от страничните въздушни възглавници (а ти казваш, че тази на шоф. седалка я няма) би трябвало не само лампата SRS на таблото да свети, а и тази която бе от сорта "SIDE AIR BAG" (или както там се казваше), защото знаеш, на този модел акорд ако е и със странични възд. възглавници, има отделна лампа на таблото за тях. Та, тази лампа на таблото за страничните бегове, тя свети ли ?