Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 14.03.2025 in Мнения

  1. 2 точки
    Здравейте колеги, преди седмица смених предни и задни дискове и накладки TRW, много съм доволен, взех ги комплект, няма никакво свирене. Спирачните апарати си работят нормално.
  2. 2 точки
    За Европа не е вярно. Сивик 11 е само хибрид с 2,0 атмосферен мотор за разлика от 1,5 турбо на Сивик10. И именно по-консервативния дизайн както вън така и вътре за мен е голям плюс, освен също лично мнение - най добрата хибридна система. З да не съм оф да кажа, че имам и Корола хибрид с 2,0 атмосферен мотор по цикъла на Аткинсън, както и Кашкай Е-power с който сравнявам. Без да навлизам в подробности ще кажа че хибридите и на Тойота и на Нисан са много добри, но Хондата те кара да се влюбиш в нея. Правя уговорката, че сравнението не е съвсем коректно, защото Нисана и Тойотата са СУВ /Королата е крос/ но аз сравнявам хибридните задвижвания.
  3. 1 точка
    Понякога такава щета изглежда по-зле отколкото е. Почисти деругата, за да видиш колко ще остане без мазилката по нея. Не е проблем да се боядиса огледалото. Слава Богу е отделен детайл и дори да не улучи нюанса бояджията, няма много да си личи.
  4. 1 точка
    Всяка джанта си има параметри: https://www.avtogumi.com/bg/parametri-djanti Изписваш тук параметрите на твоите и тогава въпросът ти става адекватен. В противен случай всеки който иска да ти помогне трябва първо да намери твоя размер и да ти каже дали неговите от, да речем 2-ра, 3-та и т.н. генерации стават на твоята кола. Параметрите/размерите на алуминиевите джанти ги пише отвътре на някоя от спиците. А на стоманените обикновено се изписват отвън по периметъра на болтовете/гайките. Пък и чичко Гугъл може да ти помогне с намирането на твоя размер и параметри. ПП - не приемай поста ми като заяждане, просто моето мнение за оказване на помощ е такова че, искащия помощ трябва също да положи някакви усилия за да улесни помагащия, все пак никой никому не е длъжен нали!
  5. 1 точка
    Здравейте, има ново развитие по казуса. Вчера монтирах новия алтернатор(втора ръка), покарах малко из квартала и всичко изглеждаше наред. Днес сутринта отидох да свърша малко работа с колата и не щеш ли същата история се повтаря - волтметъра от запалката показва 12-12.5 волта зареждане, което се съчета с придърпване както при подаване, така и при пускане на газта. Черешката на тортата бяха играещите обороти на празен ход между 500 и 1000. Като се прибрах, реших да се направя на хирург, взех скалпела и байпаснах ELD модула, отделяйки белия кабел със зелената лента от буксата на алтернатора. След тази операция покарах около час и половина, алтернатора зареждаше прекрасно - между 14 и 14,5 волта. Да кажа също, че оборотите след изминати около 25 километра също се нормализираха както на бензин, така и на газ. 😊 Реших да споделя всичко това във форума, защото темите оттук ми помогнаха да разреша проблема, за което съм много благодарен 💙,както и това, че моя опит в случая може да спести много главоболия, пари и време на други колеги с подобен проблем. Уроците които взех от случилото се са: започни първо с проверка на най-лесното, в случая ЕLD модула, за да спестиш ненужни разходи на принципа проба - грешка. Аз минах само със 120 лева за алтернатор но четох в друга тема, че колега е дал едни 1000 лева за рециклиране на рейка и излизайки от сервиза пак същото. Друго положително е, че се научих на монтаж и демонтаж на алтернатор, смяна и натягане на пистов ремък. Също така си изчистих и пътя между ЕГР клапана и смукателния колектор, беше задръстен на 60% от сажди. Точно тази зона от пет шест сантиметра си мисля, че много малко хора я чистят. Накрая бих препоръчал с две ръце волтметъра за запалката. Според мен изключително полезна джаджа, която като превенция може да ни спести много главоболия, пари и време за ненужни бъдещи ремонти.
  6. 1 точка
    Обикновенно зареждам на на Еко - Diesel Double Filtered
  7. 1 точка
  8. 1 точка
    Китай е още по-голям, но преди 3-4 години спряха Акюра за пазара. От новите модели на Хонда съм много разочарован - нула иновация, нула нови двигатели. Всичките модели от последните няколко години, като CR-V 6, Accord 11 и Civic 11 използват същите агрегати, като предшествениците си, изключая Accord 11, където даже спряха 2.0Т и го оставиха само за моделите на Акюра. А новата ретро линия на интериорното табло, където я следват всички и за първи път всички модели на Хонда си приличат вътре, няма да я коментирам изобщо, както и километража, където си с цветния инфоборд все едно. Добре, че странният дизайн отвън те подготвя някак си. И пак де, трябва много повече да оплескат работата, за да ме откажат от марката. Следващото раздаване може и да не е толкова зле. Просто тези ще ги прескочим.
  9. 0 точки
  10. 0 точки
    Как се краде нов акумулатор? Съвет от професионалист: – Набелязваш си жертвата, крадеш акумулатора на колата, изчакваш да си купи нов и тогава вземаш новия и връщаш стария…!!!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...