Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 25.07.2024 in Мнения

  1. 1 точка
    За мой късмет дойдоха доста добри майстори в града и щетите са оправени. По каското още нищо не са платили. Май ще сменям застрахователя.
  2. 1 точка
    Дисковете на око мога да премеря довечера. По спомен предните са 320 мм. Мнозина предлагат 300 мм за КВ1 и после двоен куриер. Важно е и колко са дебели! Накладките (поне по снимката в обявата) 100% не са такива, а правоъгълни! Виж нагоре в темата.
  3. 1 точка
    В крайна сметка намерих компресор втора употреба(500лв), направиха му профилактика, промивка и на цялата система(още към 500лв за труд). И вече 3-4 месеца е пушка, студи здраво!
  4. 1 точка
    Амии, не изпитвам нужда да минавам на бензин в разни ситуации. Последно когато успяхме да "влезем" в стария комп, бе с някаква усреднена настройка и на ниски обороти бе с богата смес (което не е добре за ГТП), на средни си беше добре, а във високите тя бе бедна, което не е ОК за клапаните и вървежа. Сега като смачкам десния педал от мин обороти не "забива", на тях си се търкаля нормално на скорост и не сецка, а като я "изцеждам" и ръгам бръже горна предавка, колцата подскача напред като на бензин и истинска Хонда. Питах го дали може да довпръсква бензин над 4000 оборота примерно. Каза че компа може всичко, но няма нужда и файда от това, и че VTEC усещане с таз малолитражка - забрави. Някой ден, ако доживее да стане "проект" - остава само блока (та да няма драма с номера на мотора), а в него и над него се реди друго. Но за сега остава сток. За сам човек е достатъчна. Ако се кара нормално, даже посягам за 6-та предавка по равно, понеже при 100 км/ч си се чува мотора на 3000 об/мин. Тук има 1 дълъг баир и преди на газ омаляваше, а сега си го качва със 100 на 5-а . Каня се да "тапицирам" и предния капак с К-flex, ама да спаднат жегите.
  5. 1 точка
    Колеги, при ме се оказа изгорял реостат / резистор както и да му е правилно името.
  6. 1 точка
    Когато се говори за 2.0 и 2.4 двигателите на Хонда е редно да се внесе едно важно уточнение. Има два вида двигатели 2.0, които са коренно различни един от друг. Това са двигателите, серия R20 и серия K20. При К-серията на Хонда има 2.0 и 2.4, съответно K20 и К24. Те са с два разпределителни вала. Славят се с износване на изпускателния разпределителен вал. R-серията са хвалени като едни от най-здравите двигатели, произвеждани в историята. Поне така твърди нет-ът. Те са с един разпределителен вал. При тях има проблемна партида, производство около 2012г., когато са им поставяни уникално тъпи маслосъбирателни сегменти на буталата и всичките от тая партида горят масло зверски. Другите години са с нормални маслосъбирателни сегменти и ако са обслужвани правилно, нямат този проблем. Генерално всички двигатели, ако не им е сменяно маслото макс. на 200 - 250 моточаса, горят масло, поради задръстени и запекли маслосъбирателни сегменти и дренажни отвори на буталата. 90% от европейският внос са такива. И няма значение Хонда ли е, WV ли е. При американския внос не знам какво е положението. База за сравнение, относно динамика, нямам. Но всеобщо е известно, че К24 има по-голям въртящ момент от К20, а от там и по-голяма тяга при набиране. Също има и по-голяма мощност, разбира се. Аз съм с R20A2, автомат, и си ме устройва напълно. За моите нужди си има необходимата динамика и всичко си ми харесва. Не ми трябва повече от това. Но, разни хора, разни идеали.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...