@MAX-1 Градското движение през лятото и задръстванията убиват автомата. Моята започна с придърпване на 2-ра, след 10 - 15 хил км в шибания софийски трафик 2-ра започна да рита, и трета от превключваща без проблеми започна и тя едва-едва да придърпва ако оборотите на двигателя са ниски. Не е до маслото, защото съм го сменял "милион" пъти, просто в трафика прегрява и износването се увеличава в пъти. Изходът е ръчна кутия за града или да караш само вечер когато няма задръствания и температурите отвън са по-поносими, както и да не я пришпорваш и да държиш да сменя между 2 - 3 хил макс оборота. Бабешка работа, но ... Иначе маслото на автомат за градска кола трябва да се опреснява всеки 2 години или 50 хил км, за предпочитане даже да са по-малко. Тук идва другият въпрос, на кола която цял живот маслото не е сменяно дали е по-добре да бъде оставено така или да бъде сменено? Ако автомата е много износен, прашинките феродо в маслото ще "додават" към липсващата вече фрикция на фрикционите и обратно. Гадно, но това е положението... Нямаме нормална, човешка, градска инфраструктура. Какви са тези светофари през 20 метра с бутон за спиране на трафика, който всеки еко-откачалник да може да натиска, независимо дали ще пресича или не? Защо винаги светват червено точно когато наближиш? Визирам бул. Тодор Каблешков, а вероятно има и други такива, които на този апп са почти винаго в черно:
https://www.msn.com/en-xl/traffic?ocid=msedgntphdr&cvid=5331e05cf5494f788706cac8c4c34200
Защо когато има място за 5 ленти, са направени 2, а между тях наместен цял парк, а пък велоалеята: на пътя? В Германия един път не съм попадал в задръстване, а немците имат дори повече коли от нас!