Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 26.08.2023 in Мнения

  1. 2 точки
    Днес предприех смяна на кормилните накрайници. Нищо не тропаше от там но маншоните на външните бяха доста напукани като са все още ОЕ а като километри, близо 200 000км. Избрах да са всички на TRW, защото четох не лоши отзиви за тях. При свалянето на външните, имаше разлика в дължината им сравнено с афтърмаркет TRW TRW са малко по-дебели, изработката им е добра но са леко по-дълги а вътрешната резба е по-дълбока с около 10мм което е още по-добре но проблемът тук е, че при навиването TRW-тата на заводските ОЕ вътрешни накрайници, може да не остане ход за последващ реглаж. Вероятно вътрешните накрайници на TRW са прецени с по-дълга резба но така и не стигнах до тях, защото моите са здрави а здрава ОЕ част не искам да свалям. Пристъпих към монтажа и от едната страна до реглажната гайка бяха 20.6мм + още 13.6мм по-дълъг накрайник - 34.00мм. Реглажната гайка имаше ход още само 2 витки което е около 1мм, 1мм и малко. Все пак е достатъчно за реглаж. Драмата беше от другата страна. Там разстоянието до реглажната гайка беше 22.6мм + 13,6мм накрайника и нещата ставаха вече на минус 2мм. Реглажната гайка нямаше накъде да ходи т.е няма как да се направи последващ реглаж. Вариантите са няколко - връщате старият ОЕ накрайник, купувате нов ОЕ такъв, купувате нов афтърмаркет по размер с вашият стар ОЕ, сменяте вътрешните + външните афтърмаркет от 1 марка и нямате проблеми ИЛИ както аз реших - внимателно очертах и го смалих малко с ъглошлайфа 5мм за да може да има ход реглажната гайка. Направих го горе долу на дължина колкото ОЕ накрайника. Пиша всичко това за да имате предвид ако сменяте външните накрайници афтърмаркет и искате да ги монтирате на ОЕ вътрешни. Не премерих дължината на резбата на TRW вътрешен накрайник сравнен с ОЕ-то кеото е на колата, защото маншоните на вътрешните накрайници в тези коли са хванати в задният им край отвратително. Трябва да се бърка с някаква много дълга отвертка или тънка щанга която да избие самата скоба за да се свали. Не е измислено много практично и се радвам, че не се стигна до смяната им въпреки интереса ми в размерите Като цена на частите : ОЕ външен накрайник е 260.00лв в Бултрако а вътрешен е 192.00лв TRW - външен 40.00лв а вътрешен 33.00лв. Amayama външен е 35 долара а вътрешен 50 долара В крайна сметка веднага отидох на реглаж, направиха го перфектно и всичко е наред.
  2. 2 точки
    Твърде крайно мнение, в частност и относно газта. Просто вметка от човек с голяма и малка Хонди на газ. А за другото си прав - не ни се дават излишни пари. Иначе Хребетът е голяма работа, ако се ползва на широко и по предназначение.
  3. 1 точка
    Ще пробвам и на Ледженда. Отпускарски попътувахме 1240 км романтично със Сивика. От Ледженда е далеч, но е доста по-тих от преди обезшумяването. До колкото може да се вярва на приложението от телефона, амплитудата според извънградските скорости е от 78, до 82 децибела. Над 120 км/ч се качва още, малко, но до 90db стига чак като опра телефона в говорителите на вратите. Както и преди - около Б колонката на лявата врата е по-шумно от на дясната, което вероятно е нормално. Като цяло мястото на водача е по-шумно и заради огледалото, което е по-отворено спрямо насрещният поток от дясното, но с това няма как да се преборя. Затворих го към стъклото в движение (за проба) и свалих 2 db-ла, нооо... Остава работа по рамките на вратите и пред тях, в калниците, както и в моторния отсек, но там не знам какво да правя, освен до където ститам да облепя щита зад двигателя. Не знам дали ще има ефект и от облепянето на предния капак с K-flex. Разликата между гладък и грапав асфалт е 3-4db, но основният звук е от мотора, не толкова от генерацията и вятъра - при скорост до 120, което е крейцерският максимум на тая колца, а и синковеца више не кара. Днес свалих и лявата праг-пластмаса. Както и предполагах - нещата са по-добре от дясната, която върви и мизерства до банкета. Последните 2 снимки са за любителите на калобраните. Да - пазят външно боята, но отвътре е свърталище на кал и задържаща се в нея с дни влага.
  4. 1 точка
    Глезиш го с хубав европейски бензин, а тук е малко под въпрос. Шегата си е шега, но пробвай с друга бензиностанция, след като изхарчиш наличният.
  5. 1 точка
    Да, можеш да разглобиш без да сваляш цялото огледало/ както е показано на клипа/! Първо натискаш самото стъкло с ръка в позиция, която ти е удобно за да видиш отзад как са разположени щипките на стъклото/ излиза лесно/. След това ще видиш закрепването на задната част/ пластмасата/ !
  6. 1 точка
    Има ги в 100 теми вече.. И ето ги отново: Maintenance Main Items – Symbols A – Indicates engine oil should be replaced. B – Indicates engine oil and filter should be replaced. Inspections of various systems and components should also be done. See your owner’s manual for additional details. Maintenance Sub Items – Numbers 1 – Rotate tires, verify correct tire pressure and condition. 2 – Replace air cleaner element, inspect drive belt, and replace dust and pollen filter. 3 – Replace transmission fluid and transfer fluid (if equipped). 4 – Replace spark plugs, timing belt (if equipped), inspect water pump, and inspect valve clearance. 5 – Replace engine coolant. 6 – Replace rear differential fluid (if equipped). 7 – Replace brake fluid. В твоя случай напомняне за антифриз.. ако искаш го сменяй ако искаш не.. то си напомня на интервал от време.. .
  7. 1 точка
    Колегата пита дали може да сложи фар от ЛЯВ ВОЛАН на кола с ЛЯВ ВОЛАН като разликата е в това, че неговата е с халогенни крушки, а донора е с ксенон. Замяната е възможна, само трябва да смени държачите на крушките.
  8. 1 точка
    Здравей симпатяга, нужно е да поработиш малко по комуникацията си с клиентите и когато си допуснал грешка да си признаеш и да се опиташ да я коригираш, а не да затваряш телефони и по този начин да оставяш усещането в клиентите си че си поредния новоизлюпен в пазара на авточасти търговец(не искам да употрябявам някой силна дума)...всичко това ако претендираш че си нещо по-различно, разбира се. Все пак сме хора и който не работи той не греши.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...