Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 5.05.2023 in Мнения

  1. 2 точки
    Два тавана съм претапицирал с това(най евтин и с ефект вариант),но иска сваляне и старателно почистване на изгорелив дунапрен.След това от магазин за автодамаски си избирате подходящ плат,който си е с дунапрен 3-5мм.и си го оправяте.
  2. 1 точка
    Сигурно може да минете 50 с тези китайски боклуци, но дотам. И какъв ще е комфортът с тях? Аз лично не бих ги сложил, особено на Леджънд. Премиум автомобил, все пак. За оригинални вероятно може да се намери и по-тънка цена (директна поръчка от Amayama или от колегата Стефан Цонев), но под 1600 лв. едва ли.
  3. 1 точка
    https://www.facebook.com/groups/1660696834200714/permalink/3640855822851462/?sfnsn=mo&ref=share&paipv=0&eav=AfbRmAX-r5m77VHm43_shSquqJosBzos2mG4hLf6JU3ODVGV9cXI9_Uw_JnoNif4LeA&_rdr Ей тук се подарява салон ... обявата е прясна от преди час, може да имаш късмет.
  4. 1 точка
    @docev то обикновено проблемът не е просто в разлепяне, а в разкъсване на междинния слой дунапрен под плата, който е бил залепен върху основата. Това не знам как се лекува. Каквото и лепило да се сложи колко ще държи, а и дали няма да попие и излезе през плата. Преди няколко седмици си взех такова от Лидл, "да има". Беше май 6.99 по спомен и явно не им върви, защото доста време след това имаше останало, можеш да провериш. Аз бих пробвал с тънък слой от него, ако бях на твое място. То може да се окаже, че вътре си дишал по-чист въздух, отколкото този навън в Русе Много оплескахме темата. @ceco_accord, пиши друг път въпросите си в темата за колата си, или направо да местя последните 10-ина мнения там, мисля.
  5. 1 точка
    https://lepila.bg/product/tapicersko-lepilo-sprej-wiko-400-ml/ Това е единственият вид, за който се сещам, лепил съм провиснал таван(платът отлепен от дунапрена). Но няма да стане без да съблечеш седалката и дори да разпореш дунапрена. Не си мисли да инжектираш/третираш нищо през лицевата част, рискът да наклепаш е голям.
  6. 1 точка
    Хондата няма зареждане от трифазно напрежение / позволяващо до 11kW зареждане/, а от еднофазно може до 7kW. Стандартно захранващия кабел е до 2.5kW, което ми върши работа. В менюто се задава да зарежда след 23 часа и сутринта е готова. За да се ползва до 7kW трябва да се монтира Wallbox с кабел тип 2 или да се направи табло със същия куплунг, но трябва къщата да има добро захранване и 6мм2 кабел до главното табло. Моята къща е на последния стълб на трафопоста и при натоварване напрежението пада до 200 волта и не ми се занимава с EVN /не че не съм пробвал да ги накарам да вземат мерки/. А и от соларите вадя до 3-3.5kW и това ме устройва. По принцип за ежедневно ползване е препоръчително да се зарежда до 80-85%, което удължава живота на батерията. В менюто си има настройка до колко процента да се зарежда в къщи и до колко другаде. Така че едно зареждане трае около 10-12 часа при ползване на стандартния кабел. А така зарежда на бърза зарядна /DC/:
  7. 1 точка
    Това не мисля, че някога е било залепяно. Затова са и шевовете по дунапрена - за да държат плата върху него. Или платът се е отпуснал, или дунапренът отдолу се е смачкал, смятам аз. И въобще не е някаква болка за умиране. Обаче... Ааа, очите ми!
  8. 1 точка
    Трудна работа. Ще трябва да свалиш калъфа и да си осигуриш достъп до отлепеното, за да нацикаш с контактно лепило за дунапрен. Ако все пак се решиш, можеш да използваш случая да минеш пяната на седалката със стиймър, за да й възстановиш обема.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...