Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 16.08.2021 in Мнения

  1. 2 точки
    Преди около месец ги сложих, сега направих снимки. Преслушах всички бушони и релета в коша, но само на едно място открих +12V при контакт. С комплекта, който публикувах по-горе съм. Кабелчетата са къси и даже ми се извадиха от ботушите, та трябваше и да постегна нещата малко, защото трасето, което избрах (обиколно) се оказа дълго и се опъваха. Ръководството мълчи, идея си нямам тази допълнителна бушониера за какво е. VID_20210718_183146.mp4
  2. 1 точка
    https://www.ato24.de/en/aral-supertronic-k-5w-30.html Вид и количество: OEM Part Number: 162701 ARAL SUPERTRONIC K 5W-30 2x4 L Стойност на поръчката: (€28.60)*2 = 57.2€ x 1.9775 = 113.113лв Начин на плащане: - Парите са преведени по сметка в ОБЕДНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
  3. 1 точка
    Аз сменях верига наскоро - преди 3 - 4 к. км. Утре ако ми остане време ще се пробвам да запиша и пусна клип от моята. Ако не успея утре - ще е в други ден
  4. 1 точка
    Не са ли й малко множко парите. А и като гледам е на горубляне..... Аз от там и мачка (котка) за домазлък не бих взел. Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk
  5. 1 точка
    Ония ден бях в сервиза, човека каза че дясната е на косъм да се скъса. Преди ~3 години някъде се скъса лявата, та сега ще сменям дясната. От темата за полуоска в форума изрових магазина във Варна, имат , казаха че е полска, предполагам марка PASCAL. Та тия дни ще сменям.
  6. 1 точка
    Здравей, моята поръчка е: Линк: https://www.ato24.de/en/toyota-engine-oil-sae-5w-30-premium-fuel-economy.html вид и количество: Toyota engine oil SAE5W-30 Premium Fuel Economy, 1x5 L. ст-ст: (39.95EURO)*1.9775 = 79лв Начин на плащане: Revolut получаване: по куриер данните ги имаш Поздрави,
  7. 1 точка
    Купих датчик оригинален от човек в ОLX. Днес си отделих достатъчно време да го сменя, знаейки че процедурата е тегава. Ръководството казва: 1. Сваляш кората 2. Махаш буксата 3. Развиваш и сваляш датчика 4. Всичко в обратния ред Силата на мечтите зависи от това докъде ти стигат и каква сила имаш в ръцете! Тегаво е, тясно е. Отгоре без да се сваля колектор абсурд да се смени, трябва да е отдолу. Има един сноп кабели в шлаух, един от който е за датчика. Тоя сноп е хванат за скобичка. Най-добре да се развие болтчето, който държи скобата и да се избута встрани, за да може да има повече място за ръката. Работи се само с 1 ръка. Влиза достатъчно светлина и без да е нужен челник, с напипване се получават нещата. С пръст трябва да се натисне отгоре палчето да се извади буксата. Къса вложка №27 влиза като буксата е дълга, но все пак остава някакво място за тресчотката. Слага се вложката и тогава гедорето, че иначе не става. Развива се сравнително лесно, 1/8 - 1/4 оборот при мен и вече можеше да се върти на ръка. Но си е тегаво! После се навива новия датчик на ръка. Със сложна система от чупещ преходник + още 2 удължителя успях да изкарам навън тресчотката, НО НЕ МОЖЕ ДА СЕ ВЪРТИ. Единствено и само с тресчотката стана - директно на вложката, колкото да се развие старата и колкото да се завие новата. Динамометричен ключ? Беше един път и половина по-дълъг от тресчотката и не можеше да се движи изобщо, защото опираше в железата. По-късно ще направя тест драйв да видим дали ще светне при каране. Дано не се наложи, че не ми се прави същото упражнение пак. Снимки няма по обективни причини. Осъзнах, че нямам подходящите щипки (2 вида са - на кората, която пази двигателя splash shield и при калниците), съответно ще си купя повечко. Забравих да добавя - откачете клемите на акумулатора, че тресчотката опря някъде и хвърли искри.
  8. 1 точка
    Влади Газ на Околовръстното преди разклона за Горна баня и Овча купел
  9. 1 точка
    Здравейте! Знам че темата е малко старичка вече, но все пак излиза най-отгоре (поне при мен), когато потърся за ръководство в гугъл и реших, че си заслужава да пиша в нея. Та да си дойдем на думата... От доста време се опитвам да намеря ръководсво точно за дизеловия вариант на акорд 7ма генерация. Днес съвсем случайно попаднах на линк за пълна сервизна книжка, която покрива следните модификации от 7мата генерация (CL7, CL9, CM1, CM2, CN1, CN2). Ето линк: https://getthemanuals.org/index.php?p=2&indexname=2003-2007_HONDA_Accord_Service_Manual Надявам се да бъде полезна на някого.
  10. 1 точка
    Еми нали трее да се посмеете малко стигнах до датчика от долу като махнах кората и понеже камъка 27 е доста дълбок едвам той влиза а за ключа абсурд ,та затова ползвах обикновен гаечен ключ,нямам оригинален софтуер да изчистя грешката имам една джаджа която купих от нета с която проверявам и чистя грешки ,чакам да ми пристигнат още някакви части и инструменти за да мога да ползвам ключа .Чакам удължител и чупещ се преходник от 1/2 това е на камъка а ключа е 3/8 но като поръчвах ,това не го съобразих та като пристигнаха видях че са различни . А в неделя на работа голяма скука и хубаво слънчево време та си викам що да не пробвам с обикновения ключ .От по горе в темата имаше колега при които проблема бил в буксата на кабела към компа и с контактен спрей решил проблема.да препоръчате контактен спрей ако някой има добри впечатления от някоя марка.След като свалих старият сензор сравних го с новия на тежест и размери всичко си е еднакво и буксата излезе много лесно ,по Пина на сензора нямаше нищо нередно ,всичко си беше чисто . Не посмях да разглобявам мотора за повече достъп че до края на работния ден можеше да не успея да я събера пък точно сега колата ми спасява живота.благодаря хубав ден .ще кача снимка на джаджата с която чистя грешките да кажете става ли ,ако нещо да търся софтуер и кабел за през лаптоп и ако някой каже име на софтуера на Honda ще съм много благодарен,все ще го има някъде хакнат от някой луд руснак. Благодаря,хубав ден!
  11. 0 точки
    - Скъпи, защо не ми предлагаш брак? - Ами, колебая се. Била си с много други мъже. - Да не би да си мислиш че това което мога в леглото се учи задочно?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...