Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 1.08.2021 in Мнения

  1. 8 точки
    Здравейте, Споделям опита си в претапицирането на таван за гореспоменатия модел. Тъй като предния собственик явно е пушил на умиране в колата и след неуспешен опит за сухо изпиране на тавана се наложи да претапижирам тавана. Стъпките са следните: 1. Разглобяване на придържащите елементи на тавана на колата. - плафон- държи се на 2 болта М5 - преден плафон с кутия за очила- държи се на 4 болта М5 - Предни кори на гредите - демонтират се чрез изваждане на пласите с надпис "Airback .....) - Странични кори на гредите - развъртат се болтовете на коланите, махат се уплътненията на вратите и се издърпват. - задни кори на гредите - демонтират се отново чрез издърпване на пластмасите с надпис "Airback...." и разкопчаване на има-няма около 4-5 копчета. - тавана се придържа и от уплътненията на вратите. - има и две семетрично разположени копчета в задния край на кората на тавана - окабеляването е залепено към тавана с алуминиево "тиксо"..... - разкачане на акумолатора (за всеки случай) - демонтиране на предната лява седалка, има две букси за колана и airbag-a под седалката. - на дясната седалка се маха подглавника и се пуска облегалалката максимално назад. Изваждането на тавана става през задната лява врата, като са необходими 2-ма човека ако искаме да го извадим здрав. 2. Подмяна на тапицерията. - Стария плат се отлепя. - дунапрена се премахва чрез твърда четка. - измива се с ацетон вече чистата основа - избрания плат се поставя на тавана - напръсква се с лепило за текстил на спрей, като се пръска плата и основата. Аз го направих на 2 пъти по дължината на тавана. Цялата процедура е онагледена тук -> https://www.youtube.com/watch?v=Ov-f91gaEzI&ab_channel=TapicerBG След като изсъхне поне 24 часа всички по обратния ред се монтира. Специалнмо аз оставих страничните греди, дръжките и плафоните в оригиналния цвят Важно: Да се внимава със сензора за дъжд при свалянето на тавана, тъй като с времето лепилото му е изсъхнало и може да падне (както при мене). Търся и сензор ако някой има за продаване/ подаряване да пише
  2. 3 точки
    Поздрави за свършената работа. Мога да добавя нещо от опит- имал си късмет с чистенето с четката. Лепилото се е изпекло добре, иначе става нещо като шипков мармалад и само се замазва и няма махане с добро. Спасението е на водоструика, като акцента на почистването е на хлътналите места, защото там каширания плат е под напрежение, въпреки, че има добра разтегливост във всички посоки. И някакво 5 кг.желязо отгоре да не го издуха струята. Не се изкривява панела след изсъхване. Лепилото е хубаво да е термоустойчиво. За панела течно на четка, за дунапрена на спрей, защото от четка не поема. Лепи се на 2-3 части като има т.н.отворено време, след което при опит за отлепване се къса дунапрена от плата и става фаул. За притискане се използва дунапренена гъба пъхната в найлоново тънко пликче, иначе остават хлътнатини от пръстите.
  3. 1 точка
    Здравей, Атанас, моля за мен: Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-20.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-20, 2 х 4L Стойност на поръчката: (2 x 24.95 eur) *1.9775 = 98.68 лв Начин на плащане: - Парите са преведени на 1.08.2021 по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер* Благодаря ти !
  4. 1 точка
    Здравейте колеги! Хубава тема сте отворили, бих искал да споделя и аз моите впечатления. Autowini го наблюдавам от две години, бих казал, че налагат сериозен стандарт за представяне на автомобили за продажба. Съжалявам, че по това отношение няма такъв сайт у нас. Предполагам, че сте прочели, че те предлагат и допълнителна оценка на посочен автомобил срещу не много голяма сума. Изключвам съмненията относно продавача, но една странична експертиза би дала добра достоверност. Освен това, притежанието на автомобил в Корея е свързано и с известен статут/платежоспособност на собственика и. При високият стандарт, в който живеят, амбициите са за сравнително често обновяване на автопарка. От преки наблюдения мога да споделя, често ще попаднете на коли над 10г експлоатация с пробег под 100к км. При това бих добавил, че често нивото им на оборудване е по-високо от това на европейският пазар, или Горублянският 😁. Доставка, най-евтината е с Ро-ро, и Пирея се посещава регулярно от големите чартьори. И аз се интересувам, как да взема кола от Гърция до БГ и преминаването през всичките административни урдурми. Цените са силно конкурентни, благодарение на търговските споразумения между ЕС и Корея/Япония. Дали кола от Корея? Някак си ми се струва, че автомобил от там би бил по-реален в техническото си състояние, спрямо такъв внесен от Запада.
  5. 1 точка
    Потвърдено е от филтрирането по модел в сайта и от съпорта. Възможността за връщане също е потвърдена. В крайна сметка не си свърших работа, само си загубих времето. Платил съм една доставка, ако върна продукта ще трябва да платя втора доставка. В заключение поред мен, не е удачно пазаруването от Autodoc. Ако всичко е наред - добре, но ако има проблем тогава се получава едно излишно занимаване и загуба на средства!
  6. 1 точка
    Здравейте отново банда, ето че след 4 години е време да изтупаме темата от прахта. Една кола, мечта и етап от живота вече приключиха окончателно на 16.07.2021 ''черното купе'' приключи своя житейски път и беше предадено за желязо. След мен колата смени няколко собственика, всеки от тях имаше собствено виждане за нещата и идей, някои добри други не до там и като прибавим годините които бяха минали. Крайният резултата беше една зле изглеждаща, амортизирана и невървяща кола. (Нямаше детайл без забележки по боята, още един удар в задницата, вежди(обърнати с чук) салон в окаяно състояние, мотор събран от няколко различни д-серии. За щастие последният собственик на колата излезна изключително разумно и разбрано момче и след близка среща с бордюр решихме, че е крайно време да сложим край на мъките на колата Имах големия късмет да получа възможноста да участвам в разглабянето на колата от до, свалиха се всички ценни и останали ''здрави'' части докато не остана едно голо купе, благодарение на което няколко други хонди получиха необходимите им части. Междувременно след дълга пауза се върнах в хонда клуба с още 2 купета от марката, 6-та купе Ej8 D16Y8 и след това 5-та купе Ej1B16A2, но за тях малко по-късно. Ето няколко снимки от последните мигове на 1-вата ми хонда.
  7. 1 точка
    Клапан не съм сменял, само го промих с обезмаслител за спирачни системи.
  8. 1 точка
    Здравейте, Малко актуална информация. Смених маслото с Motul 8100 X-cess 5W40. Преди смяната му използвах Xado антикокс (https://xadoshop.bg/bg/products/antikoks-p48.html), като повторих процедурата 2 пъти. Интересното, бе че чернилка върху парцала излезна само от първи и втори цилиндър. Оставих колата да работи около 20 минути с Bardahl Engine flush. Последва смяна на масло, каква гняз изтече не е истина! Днес си направих разходка Стара Загора - Бургас - Стара Загора около 400 км. Доста я понастъпах на 5-та между 4000 - 6000 оборота . Резултата, е че няма разход на масло. Та продължавам да следя нивото на маслото, но явно описаните мероприятия по- горе са помогнали!
  9. 1 точка
    Прибирам се днес следобед и ме среща комшията, па вика - Ти вчера беше много спокоен! - Кога това? - Когато онази те блъсна. - Аа, това бе само външно, отвътре ми извираше Везувий. Та рекох да драсна някой нощен ред за случката. По същество: Прибирам се за малко до нас - жената на работа, но поръчала диванче за стаята на синковеца, обаче куриерите нямало да го качат, та да го прибера в гаража. Спирам на главната квартална улица с ляв мигач, изчаквайки насрещно движещите се, за да завия към блока - на 70 метра от къщи съм. Чакам някакви секунди и дочувам свирене на гуми. Помислям си че това пак е онзи квартален джигит, но осъзнавам че е свирене, а не свистене. Почвам да се оглеждам, но чак накрая се сещам да погледна в огледалото. Е ТАЯ СЕКУНДА МИ ИЗЕДЕ ГЛАВАТА! Изотзадзе иде 1 Корола Версо и скоростта и е непреодолима за оставащото разстояние. Аз съм на D и на спирачка, пред мен няма никой, пускам я и давам газ, нооо - Късно е чадо, МАНДАЛОТО ЛОПНА. Десети от секундата буквално не стигнаха на Ледженда да надскочи от 0 нейната скорост, но поне не бях на спирачка, та да се товари трансмисията и окачването от удара. Отнесе го задната броня. Чу се само един глух звук, все едно съм ударил с 1 ръка празен леген - каква ирония, нали Королата точно Леген удари. Представям си картинката преди да съм я видял и си викам наум - добре че не чух да се сипят стъкла от стоповете. Пускам аварийките, потните си жлези по тялото и слизам с боен вик - КВОНАПРАЙБЕНЕГЛЕДАШЛИНАПРЕД!!! С 3 скока подминавам точката на колизия и стигам до врата на Тойотата. Прозорецът свален, няма отворени бекове, вътре тишина и само 1 пълничко и пребледняло девойче, вкопчило се във волана и вече с треперещ крак от натискане на спирачния педал. Моторът не работи, но и от колата нищо не тече - просто я е угасила на скорост. Тя мълчи. Такова обстоятелственно мълчание отдавна не бях чувал. После ме поглежда и вулканът в мен утихва. Няма смисъл да я питам дали е добре - ако се преструва на съкрушена - взела е Оскар веднага. Давам и няколко секунди (за мен цяла вечност). - Можеш ли да преместиш колата встрени? Кимва и се заема да си спомня кое как, маневрира, а за отивам да направя същото. Пътем виждам че всичко ми е здраво с изключение на 1 странна цепка на бронята. На нейната предна има същата перфорация, но и тя видимо е здрава, както и фаровете не се клатят. Връщам се при девойчето и почваме... - Много се извинявам, не ви видях, бях се загледала в Аудито. 20 метра по-назад, пред кварталния магазин има една А 3-ка, която се е изтъркулила по наклончето и с предните гуми е на платното. И някой друг го е напекло, та не е дръпнал ръчната, или поне не е боднал на скорост, слизайки да си пазарува. Аз го видях, ама не го удостоих с повече от необходимото внимание, но за нея е било интересно. Тя продължава... - Виновна съм аз, ще викаме ли КАТ? - Нека звънна 1 телефон. Обаждам се на моя застраховател, обяснявам че няма големи щети и колите са в движение. Казват ми че "органът" е безсмислен и само ще и пишат акт за неспазване на дистанция (решавам да и го спестя), и е достатъчно да си оформим двустранният протокол. А ВЪН Е ЖЕГА. Решавам да идем направо в офиса им и да пишем на климатик. Оказва се че и тя има гражданска там. Качвам я в моята потърпевша, пускам климата на мин. и и давам вода. Гледам капки от кафето ми зад скоростния лост и подглавника ми прибран до откат от удара, значи не е бил лек. Ослушвам се - колата се движи нормално. - Лелее, тук е като в космически кораб! - Ее, и тях ги удрят по космодрумите. В нарушение на правилата звъня пътем на моя майстор. - Батка, съсипаха ти творението (скоро я бе пастирал), щеш ли да отскочиш, да фрълиш 1 око? Пристигаме. Обясняваме. Дават и да пише и чертае. Подписва се - ВИНОВНА. Аз съм съгласен. Снимат ми щетата. Пристига мочя човек. - Споко, не е много, имаш късмет че е жега и пластмасите са като пластелин. Щипките са ОК. Дай на задна да чуем сензорите на парктроника? - Кога ще я правим? - Като те знам, докарай ми я щом свършиш тук и искай втори оглед при мен като сваля бронята. Не запомних името на девойчето. Само разбрах че може да ми е дъщеря и това е първото и ПТП. Закарах я обратно при колата и, а тя още дузина пъти ми се извини. Викам си - какъв късмет за нея че налетя на мен, комуто явно не бе ден. Звънна и жената - куриерите щели да дойдат по-късно, но тогава синковецът ще си е в къщи - и да са опрАа с дивана и гаража. Язък за колата - изпати си горката - на грешното място в грешен миг ... Метнах згъваемото си колело в багажника, закарах ранената на доктора, изчаках го да почисти и залепи цепнатината и го оставих да си действа. Каза че няма други щети (и нужда от вещо лице и снимки), а перфорацията била от някаква вертикална шина под бронята, служеща за трета опорна точка на конзолата за теглича. Тоя холандец счетоводител си е поръчал колата с всички възможни екстри - сигурно я е минал фирмен разход. Днес по обед си я взех - не личи, но аз си знам - вече не е девственна - таковали са я отзад. Дано девойчето не е яло бой - каза че е омъжена. Сега пишейки го ми изплува пак в съзнанието пухкавото и телосложение, и ми хрумва, ами ако е била бременна и просто и е прилошало? Кой кара в тая жега на отворен прозорец, дали климатикът и е бил в ред? А защо Королата пищеше с гуми, няма ли ABS? Човек може да се сети 100 неща пост фактум и да не му достигне 1 секунда. Моята броня не снимах, черната вертикална перфорация по нейната е от мен, за спомен. Бъдете здрави и ЧОВЕЦИ, че понякога ни изкарват от кожата разни битовизми!
  10. 1 точка
    - Каква е тази опашка, Джеймс? - Кандисат-премиери за Слави, сър. - Много е дълга, Джеймс. - Дълга, но върви бързо, сър.
  11. 1 точка
    Добре е направено! Адмирации. И аз го правих с подобна кожа, но беше "еко" и се духа след 2 години. Сега е естествена и очаквам да го пенсионирам с колато този волан.
  12. 0 точки
    Ти, по твойте мистични канали, нали имаше връзка с Оня горе? Що не го помолиш Хамстера да спука гума, или картер, радиатор и т.н. Има много неща за пукане, ама ако не може на болида, ще приема и някой в падока да го спука от бой, ама да не е на расистка основа, че нема а е красиво.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...