Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 19.06.2021 in Мнения

  1. 4 точки
    Япония: 50 000 японци са на възраст над 100 години! И след 15 години от столетниците в Япония ще има повече от един милион души. Защо? Няма други страни в света с такива постижения по отношение на продължителността на живота и качеството на живот. Някои ще предположат, че тайната на дълголетието им е, че ядат сурова риба и водорасли. И ще бъде погрешно. В света има много държави, особено тези, разположени на брега на топлите океани, където местните хора ядат морски дарове, плодове и зеленчуци от сутрин до вечер и живеят наполовина по-малко. Тайната на дълголетието се крие във факта, че японците са единствените хора на Земята, които, когато общуват, се опитват да не развалят настроението на събеседника си. Невъзможно е да се намери по-позитивна държава в света. Затова виждаме истинско икономическо чудо, те нямат земя, нямат къде да сеят ориз и да градят градове, нямат абсолютно никакви природни ресурси. Но те са и най-богатата нация в света. Средната заплата на японец е три хиляди и половина долара. Защо ви разказвам за тези невероятни постижения? Факт е, че тайната на успеха на цяла държава се крие във факта, че японците бяха сред първите, които се научиха да контролират мислите си. Осъзнавайки перфектно, че негативните мисли убиват не само настроението на събеседника, но и неговото здраве и бъдещето му. Те взеха и изпуснаха думата „не“ от езика си. Това беше направено по естествен начин, защото всеки от тях в училище, у дома, на работа, контролира мислите си и не позволява негативните мисли да разрушат живота и бъдещето на другите хора. За съжаление в повечето страни хората не разбират, че мислите са семената, от които ще израства тяхното бъдеще, бъдещето на децата им, бъдещето на тяхната компания, бъдещето на тяхната страна.
  2. 2 точки
    Според мен бензинов Lexus RX е единствената опция, защото: 1. Атмосферен бенизн - по-дълъг живот, а и дизела 100% ще го таргетират по някакъв начин заради еко нормите, аз лично не бих купил дизел вече, дори и да ми харесва много като концепция. 2. Лексуса е истински премиум и е надежден 3. RX го има за европейския пазар, частите една идея по-лесно ще се намират 4. AWD системата на чистия бензин е прилична, за разлика от хибридните (от по-новите генерации)
  3. 1 точка
    Коректно казано, каквото е и признанието на Тото.
  4. 1 точка
    Не са равни, а по-добри: https://sportal.bg/news-2021061911412465856
  5. 1 точка
  6. 1 точка
    Инженер и антиваксър преминават през мост. Долу е река, пълна с крокодили. Антиваксърът пита: - На колко процента е безопасен мостът? - На 98,97%. - Тогава аз по-добре да преплувам реката...
  7. 1 точка
    Карала съм CR-V 2013 на газ и мога да твърдя че е ОК, смесен разход на газ 10-11 но и газта иска поддръжка
  8. 1 точка
    Shift up/down indicator, или с други думи дава акъл кога да превключиш на по-висока или на по- ниска скорост.
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    Преди седмица бях в Бултрако със запазен час за ъпдейт на софтуера на AWD. Предварителната проверка по VIN за моята кола беше показала, че не е ъпдейтван в гаранционния период на колата и съответно е от бъгавите. Процедурата е била безплатна само в гаранционния срок на автомобила. Цената на ъпдейта е 90 лева като включва и ъпдейт на други системи за които е възможно да имате нови версии на софтуерa. Процедурата трае около час и малко. Според мен си струва да се направи ъпдейт предвид, че едва ли ще излизат нови версии на софтуера на системите по тази кола.
  11. 1 точка
    Да, вървежа е много по-добре. Ако говорим за динамика и запас от мощност - 5-та ген. е супер. Двигателя е пъргав, скоростната кутия реагира веднага, без да се замисля, дори не ми се е налагало да изключвам ECON, или да минавам на S... Но! има някои неща, които дразнят, и определено не са в + спрямо предишните генерации. Само да направя уточнение - карал съм 1, 3 и сега 5-та. За 4-та нямам никакви впечатления. Минусите: 1. Двигателя, и като цяло купето, е по-шумен от предишните модели. На 140-150 по магистралата не само че музиката не се чува, но и в купето се надвикваме 😞 2. Двигателя е прекалено шумен, дори приятели ме питат - абе ти кога мина на "печка", а аз от 32 години /цял живот, досега / карам само бензин... Да ме извиняват колегите с дизели 🙂 3. Седалките са много по-неудобни от 3-та ген. Въпреки всичките възможности за регулиране във височина и т.н. вкл. и на двете предни седалки, удобството, което съм имал в шофьорската седалка на 3-та ген. е недостижима мечта. 4. Колата е "по-мека" при преодоляване на лоши участъци от пътя. Какво имам предвид - нашите CR-V-та не са офф-роуд автомобили в истинския смисъл на думата - с блокажи, бързи-бавни и т.н. , но все пак би трябвало да се справят с леки задачи извън асфалта... Това което наблюдавам, въпреки повишения клирънс с почти около 2 см. спрямо 3-та ген. 5-цата е с много по-меко окачване и при дупки или напречни неравности се случва да "заоре" муцуна и винаги съм на нокти дали няма да откача предната броня. Или когато съпругата ми пътува отзад, за да "укротява" децата, винаги ми казва че колата има страничен "крен" и ме моли да карам по-внимателно, особено в завоите, за да не "изпаднат" от колата... Както се казва - не ни карай като чували с картофи 🙂 А аз си карам по същия начин, както и преди! 5. Няма "тунел" за ски. 6. Субуфера е заврян в багажника и хич го няма. Не е като да е под пасажерската предна седалка, но под нея няма място, и сега се налага да преработвам цялата аудио система. 7. Да, вози по-комфортно, но това е за сметка на офф-роуд възможностите. Честно казано - където съм минавал с 1-ва или 3-та ген сега не си и помислям дори... Но това са дребни забележки. Автомобила е супер! Да, има екстри, които за нашите пътища не работят или са излишни, но това няма как да избираме. По отношение на комфорт в купето, екстри, системи за безопастност и най-вече удобство за пътниците е супер.
  12. 1 точка
    А по същество (абстрахирайки се от конкретните избори на хората), отговорът би бил следният: Тиха лятна гума е тази със само надлъжни канали и евентуално финни диагонални каналчета по периферията на протектора. Обикновенно е с по-мека смес, тоест по-бързо износване, особенно при високи температури. Всяка нова гума има Евро етикет, където има и стойност за шум - гледай цифрата да е 68-69 децибела. Комфортна е гумата с висок % височина (като твоя 55) и тегловен индекс не надвишаващ описаното в спецификацията на колата (табелката на прага). На нея има и скоростен индекс. Обикновенно и 2-та са леко завишени. с цел приемлива управляемост при пълна кола. Чети тестове за гуми. Реномираните издания вече представят новите продукти, където се отчитат повече от задължителните (по Евро стандарт) стойности. Там можеш да прецениш за себе си тежестта на всеки от основните параметри. Но, най-добрите гуми не са тихи и комфортни, така че преценявай и стилът си на шофиране, както и какво очакваш от колата.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...