Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 14.09.2019 in Мнения

  1. 2 точки
    Има три варианта, верига за смяна (най доброто), разпределителен вал или най лошото като при мен някой цилиндър или бутало за минало. Сам можеш да отвориш капака на главата и да видиш гърбиците на двата вала. Веригата се вижда дали е разтегната като врътнеш на белег. За цилиндрите най елементарно махаш една по една лулите и палиш ако изчезне шума това е въпросния цилиндър. Дано да се справиш, успех в търсенето на проблема.
  2. 1 точка
    Защо пък не и смениш масълцето на колата преди да ровиш из бутала и вериги,ако наистина е на тези километри.
  3. 1 точка
    Здравей, колега, пожелавам ти успех и да си намериш точно това, което търсиш. Не мога да помогна по въпросите ти, защото карам предишния модел, но искам само да вметна, че точната комбинация от букви на този двигател е: i-DTEC i- означава, че е с верига. Това, което си написал - CDTI - това съкращение използва Опел в комън-рейл двигателите си, доставяни от Исузу и Фиат. Двигателите, които са произведени и се монтират в Акорд като моя (предишния модел), са с буквички i-CTDI. Обърни внимание на позициите на буквите T и D при Опел и при Хонда. Казвам ти го, защото може да отидеш с нагласата да търсиш i-CDTI и естествено няма да намериш нито един такъв. Дано да се похвалиш скоро. В този модел се предлага и автоматична кутия, за разлика от моя.
  4. 1 точка
    @Kissman Относно заглавието - правилното е не мощността, а капацитетът. Относно товарната вилка, за бензиновите двигатели 100А за 5 секунди. Относно степентта на зареденост на акумулатора - относително добре е представена в добрата стара табличка: П.П. Напрежението се мери в покой, на клемите на акумулатора, най-малко 10 - 12 часа след загасяне на двигателя, или 24 ч. след заряд със зарядно!
  5. 0 точки
    Задните не са ли с различна форма или греша?
  6. 0 точки
    Най-коректно е да си избереш близък контейнер за боклук и да се опиташ да го уцелиш с този уред без да се приближаваш, а ако успееш - да се самонаградиш с една ледена бира Тези уреди имат за цел да ти покажат доколко е зареден акумулаторът, като отчитат напрежението, което е някакъв косвен и сравнително неточен метод. Когато е над 12.6 волта, евентуално светва лампата срещу числото 100 %. Затова при работеща кола веднага показва 100 %, но това значи не, че акумулаторът е зареден, а че напрежението е над 12.6, което при работеща кола е нормално да е така. Обаче другите числа при какви стойности светват - това не е съвсем ясно. Това мерене може да се използва само при нови и здрави акумулатори, пълни с точното количество електролит и вода, иначе е подвеждащо. Ако акумулатор е остарял и част от активната маса е изпаднала по дъното, той пак може да покаже правилно напрежение без товар, но възможностите му за отдаване на голям ток са силно намалени. Като използваш такъв акумулатор, той ще може да отдаде голям ток за части от секунда, но после напрежението му рязко спада, съответно и токът. Затова на такъв уред не трябва да се разчита. Акумулатор се мери за гъстота на електролита с АРЕОМЕТЪР, а когато е напълно зареден (гъстота равна или над 1.28), се слага на товарна вилка, където се мери за колко време може да отдава голям ток (200, 300, 500 ампера...). Ако може да ти отдава поне 200 ампера за над 10 секунди и напрежението да не падне под 10.8 през това време, се счита, че е добре. Горе долу с такъв ток и мощност се пали 2-литров дизелов двигател. При бензиновите е по-лесно и там стартерите са по-слаби в общия случай.
  7. 0 точки
    Съботно утро. Семейство закусва в кухнята. По едно време на мама и татко им се приискало, намигнали си и мама казала: -Нещо не съм гладна, изгубих апетит-и се качва в спалнята на горния етаж. Таткото бързо си доял закуската и бегом и той там. Децата не разбрали какво става и баткото казал на малкия да отиде и да види каква е работата. Качил се малкият, след малко се връща на скорост и започва бързо да яде закуската. Баткото го пита: -Какво видя, защо така бързо ядеш? -Горе тате чука в задника този, който не си изяде закуската.
  8. 0 точки
    Това не е промоция ,а заколение на овци..
  9. 0 точки
    Здравейте от нов член на форума. Нов за Хонда, нов за CR-V, нов за "по-височки" коли. CR-V 4th gen, pre-face MY 2013, 2.0 бензин AWD, ръчка, Lifestyle. Навъртях за 1 месец 2200 км и освен страшно твърдите седалки имам само позитивни впечатления. Даже не и толкова мудна колкото очаквах. Приятен път
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...