Jump to content
fenabg

Акорд 2000г. Ф18б2 нестабилна работа на мотора на всякакви обороти

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Така колата е с газова и на двете горива двигателя работи еднакво. Делко кабели и свещи са сменени разлика НЕ ,напрежението на ТПСа е 0.61 ,ИАЦВето е старателно почистено не е от него , вакумите са здрави .Прилагам и едно клипче там се чува как мелят и клапаните но тях ще ги оправя по късно . Проблема е че двигателя работи се едно някой цилиндър пропуска такт ,като загря дигна обороти на 1100,на центрофка е , на по високи оботи /3500/ пак е така , усещасе едно претрисане на мотора .Дайте идей каде да се търси проблема че нямам идея вече . На клапаните какви са хлабините за този мотор ?http://vbox7.com/play:3dec4d96Хора помагайте ,колата трябва да пътува идната седмица!П.п колата е на 160 000 релни километра и не е бъзикана !!! Тук гарантирам. Компресията и е 12.5 на всеки цилиндър и нея я мерихме - доколкото може да се вярва на уреда де.

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не е нещо главата, клапаните че газовата не се отразява добре(разбира се след доста навъртя ни километри) като я оставиш на скорост например на задна държи ли без да прескача, изпуска

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не е нещо главата, клапаните че газовата не се отразява добре

Ако е от там, няма да дава компресия 12.5 на всички цилиндри..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не е нещо главата, клапаните че газовата не се отразява добре

Ако е от там, няма да дава компресия 12.5 на всички цилиндри..
Не е съвсем така! На моята даваше компресия 13,5 а имах проблеми с клапаните (които в последствие изхвърлих заедно с вала). За всеки случай направи си проверка на клапаните! Ето стойностите за F18B2 ; F18B3 и F20B6 :Intake: 0.26 mm (0.010 in) +/- 0.02 mm (0.0008 in)Exhaust: 0.30 mm (0.012 in) +/- 0.02 mm (0.0008 in)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регулирай клапаните и трябва да се оправи работата на мотора!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След малко ще ги оправим клапаните ,притесняваме това като прекъсване насичане на обототите били те ниски или по високи . Или то е вселдсвие от клапаните .Fiend при теб какъв беше проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапаните регулирай :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Fiend при теб какъв беше проблема?

Невероятно добра комбинация от газифициране, немарливи предни собственици и опит за ремонт (при предния собственик) от некадърни "майстори" :honda:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Регулирай клапаните и трябва да се оправи работата на мотора!

Още един глас за клапаните.При мен се беше появило прекъсване около 2000 об. и след регулиране на клапаните почти изчезна. Лошото е, че не бяха регулирани 10-12 000 км а са били натегнати. Според майстора, който ги регулира /който доста хора от форума познават/ това е в резултат на газовата уредба. Всъщност как започна да прекъсва, ако ти си я карал до сега? Напражанието на ТПС не ти е в норма, но доколкото съм чел други твои теми, съм сигурен че знаеш. Да пишеш какъв е ефекта като регулираш клапаните. Редактирано от Accord F18A

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги, не знам дали мога да се впиша в тази тема, но имам може би подобен проблем. Колата е Акорд с двигател F18A3. Има обиkновена АГУ, с която работеше учудващо добре. Докато не смених въздушен филтър И направих реглaж на клапани. Проблемът е в празния ход. На бензин колата работи идеално (или поне работеше, докато не я бaрна един малоумник). Ходих на газаджия, направи ми реглулировка, 2 дни работи И пак се сбъгяся всичко- когато е леко загряла няма празен ход ( пада до 250 оборота, след което гасне), а загряла всичко е ок. После я направиха обратно И така докато не отидох при един, който ми бърна винта на дросела – сега държи към 1000 -1300 оборота на бензин понякога (не винаги) И към 750 на газ. Но пак същата работа, не е ли напълно загряла гасне. Всички тези екстри бяха напълно непознати за този автомобил.

Редактирано от prozacc

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Момци пълна греда и след клапаните колата пак си е така ,и се отказвам :) нямам вече грам идей какво да я правя :) .Бахти случката .При развитие положително или отрицателно пак ще пиша.Вече се съмнявам че дърпа от някаде въздух :) я гарнитура на смукател я нещо друго ,маркучетата на вакумите не са де тях съм ги проверил.

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абре, аз може да се поизложа щот съм непознат с тоя мотор, ама тои само с бубина ли е има ли делко? Ако има не е лошо да видиш как са нещата и в делкото, нова капачка, палец, и да провериш оста на делкото за луфтове. Ако е само с бубина вече и аз не знам от кво може така да ти прави, а ритмично ли е или чат пат загубва такт?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Фен,Знам че е банално,ама грешки нещо? Тоя ТПС нещо с това напрежение да не шашка компа? Отделно по токовете как е? До колкото знам компа ебава предварението и е страшно.... Водете я на диягностик някаде...Ако нямате къде,което ме съмнява тука има един къде му викат "инжекциона" :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момци пълна греда и след клапаните колата пак си е така ,и се отказвам ;) нямам вече грам идей какво да я правя :( .Бахти случката .При развитие положително или отрицателно пак ще пиша.Вече се съмнявам че дърпа от някаде въздух ;) я гарнитура на смукател я нещо друго ,маркучетата на вакумите не са де тях съм ги проверил.

Колега дай повече информация- как започна да прекъсва.Правихте ли нещо по нея, сменяхте ли нещо?ТПС при напълно затворена клапа трябва да е 0,45 волта. Виж тази тема е описано много добре как се регулира http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=22698&hl=Някой да не се е пробвал с регулиране на въздуха на дросела или самия дросел?Дано да не се окаже, че газта си е свършила работата с леглата на клапаните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ,дросела не е пипан ,колата от италия до тук се скапва на това положение .Всичко което съм правил по колата съм го написал в първия си пост .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момци пълна греда и след клапаните колата пак си е така ,и се отказвам ;) нямам вече грам идей какво да я правя :(

Регулирай още веднъж клапаните ;) и може да се оправи.. :D

Вече се съмнявам че дърпа от някаде въздух ;) я гарнитура на смукател я нещо друго

Ето от тук трябваше да започнеш, още в първия пост ти писах че не може да е от клапани при 12.5 компресия..

Дано да не се окаже, че газта си е свършила работата с леглата на клапаните.

Няма да се окаже колега..Когато газта си окаже влиянието, повече от 5 атм. компресия едва ли ще вдигне..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добави 0,7мм към реглажа на плъзгащата кобиличка и пак пиши.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Добави 0,7мм към реглажа на плъзгащата кобиличка и пак пиши.

Ombre Дай малко повече жокери бре човек :D;) тая кобиличка ми звучи като някоя на витека ама де да я знам коя е ;) .Аз си ползвам стари акорди :worthy: ,за тоя помагам на мой френд . Иначе диагноза от бултрако износен вал /разпределителен / дрън дрън ярина .Моя вал дет го карам не изглежда така като на въпросния акорд, сиреч според мен не е вала .Намерих една жица от газовата инсталация ,закачена към средната на ТПСа ,срязах я ''плуването'' на оборотите спря ,но прекъсването ,насичането знам ли го точно, си остана по е малко но го има . Кво моо да му има на тоя вал толко че на се тресе колата при положение че видимо вала е перфектен .Са да го сваля и да го меря няма да стане .П.п мале забравих да премеря напрежението на тпса ;) . Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коварното в случая е ,че вала се износва от "мъртвата" страна(не на гърбицата а от противоположната страна)Така клапаните се отварят,но не се затварят,когато трябва да са затворени и се получава" Miss Fire"За това казвам да се добави износването(написал съм 0,7,защото при това износване започва да "липсва" цилиндър)Разгледайте внимателно там ,където обикновено не гледате.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.п колата е на 160 000 релни километра и не е бъзикана !!! Тук гарантирам. Компресията и е 12.5 на всеки цилиндър и нея я мерихме - доколкото може да се вярва на уреда де.

Ако на 160 00 км каквато и да е хонда хвърля разпределителен вал ...ко прайм ние тука :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...