rockDrive 12 #41 Отговорено 28 Април, 2009 (Редактирано) Проблема е, че не ме кефи цвета. Падам си по JDM Style...ако се сещаш накъде бия Редактирано 28 Април, 2009 от rockDrive Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rockDrive 12 #42 Отговорено 28 Април, 2009 Колеги, имам голям проблем с джантите с които се сдобих. След дълго търсене на правилния дизайн и супер редкия размер 4по114 най-найкрая си купих едни. Борбет 17по8 ет35 свалени от прелюд 4. Монтирах ги на колата без гума за да убедя че ще изпълнят калника добре и вижте какво стана: Много ме притеснява че ще опират калниците и сега ме е страх да дам една кофа пари за гуми. Кажете кво да правя, дали след като легне колата няма да се прибере горната част навътре. Щото сега се вижда как долната част на джантата е по-навътре. Другото което ме успокоява, че като сложа понижаващите пружини, ще се втвърди окачването и няма да сгъва толкова много че да опират гумите в калниците. Отделно незнам до колко ще е красиво да стърчат навън. Размерите на гуми на които съм се спрял са 235/40/17 отзад и 205/45/17 отпред. Ама като гледам на къде вървят нещата май ще е по-добре да сложа по тънка гума за да се скоси малко по ръбовете. Дайте съвет... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #43 Отговорено 28 Април, 2009 Нищо ново . За хонда ти трябва 45 офсет . Затова така седят Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #44 Отговорено 28 Април, 2009 Готин колкото и да се приберат гумите навътре като пуснеш колата,като минеш през легнал полицай или качиш някой отзаде преполагам ,че ще застърже гумата! Предполагам никак не е приятно да изсипеш една шапка пари за гуми и да им е.... мамата! Предполагам,трябва да се получи нещо такова със по тесни гуми,нещо като на това голфче---> То по принцип на голфетките,маняците слагат по тесни гуми отколкото събира джантата,ефекта е доста готин! Във краен случай,ако имаш проблеми или сменяш джантите или раздуваш калници,но предполагам ,че така както си сега нема да можеш да караш! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
H22_turbo_Vtec 75 #45 Отговорено 28 Април, 2009 Ако имаш някой приятел с такива джанти и гуми бягай да ги пробваш.Дори да е малко по надалеч.Пусни една тема в тунинг че търсиш някой да помогне и да му пробваш джантите.Може и да намериш някой да се навие.Иначе ако имаш излишни пари давай.Ако бяха за 16 можех да помогна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TANKISTA 8 #46 Отговорено 29 Април, 2009 хубаво стои с по-тесни гуми, ама смятай, че навсякъде застъргваш борда на джантите, всеки бордюр, дупка, камък и квото се сетиш и след месец-два са кенеф Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ManiaK 390 #47 Отговорено 29 Април, 2009 (Редактирано) Колега джантите са много добри и ще застанат на колатa както подобава.... слагаш им едни гуми 205/40/17 и си готов, а когато колата се смъкне в горния край леко ще се приберат джантите и няма да имаш проблеми... Тя колата е създадена за такива джанти !!! ето малко снимки на 4 ген с джанти девятки (виж на третата снимка как са пребрани леко в горния край): Редактирано 29 Април, 2009 от ManiaK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rockDrive 12 #48 Отговорено 29 Април, 2009 205/40/17 са 19мм по малки от оригиналния размер, а 205/40/17 са +1мм Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #49 Отговорено 29 Април, 2009 205/40/17 са 19мм по малки от оригиналния размер, а 205/40/17 са +1ммЪ-ъ-ъ-ъ... ?!?!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #50 Отговорено 29 Април, 2009 Абе колата е хубава , проекта върви красиво .... няма нужда да правиш цигании. Имаш 2 варианта - да си раздуеш калниците , което ... не е ясно колко е за препоръчване и колко качествено ще стане. Вторият е просто да си намериш правилни джанти . Това дето го коментирате с тесни гуми на широки джанти не е с цел да не опират , а по-малко да се кълчат . Колко има смисъл от него на практика ... не съм съвсем сигурен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rockDrive 12 #51 Отговорено 29 Април, 2009 Ръсти за една година търсене това са прървите джанти 4по114 които да ми харесат. Хич не ми се иска да ги продавам и да търся нови....много кофтииначе си прав, че това е най-чистия вариант. Между другото 8инча са 205мм. С гума 205 няма да стои много разкрачена гумата и не мисля, че ще стане цигания. Днес обиколих 3-4 гумаджийници ама никаде няма такава гума да тествам. Ако на някой колега му се намират някакви стари гуми с размер 205/45/17 моля да помогне! И една гума ще свърши работа.Няма да се откажа толко лесно! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stonez 2 #52 Отговорено 29 Април, 2009 Я виж по-добре, на 8J, каква гума ляга: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wardog 25 #53 Отговорено 1 Май, 2009 Ако на някой колега му се намират някакви стари гуми с размер 205/45/17 моля да помогне! И една гума ще свърши работа.Няма да се откажа толко лесно!Готово колега, само звънни утре и са твой. 2 гуми 205/45/17. Не стават за каране (граифера им е на ограничителя), но колкото за проба ще ти свършат работа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rockDrive 12 #54 Отговорено 2 Май, 2009 Едно голямо благодаря на Wardog. Свършихме чудесна работа днес. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #55 Отговорено 2 Май, 2009 Еми покажи документалния материал тогава. BTW на 4 ген по широки джанти и гуми по и ходят щото са и по раздути калниците по принцип. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rockDrive 12 #56 Отговорено 2 Май, 2009 Пробвахме с гуми 215/40. Отпред как ли не я кълчихме не опря хич. Отзад е малко по-деликатна ситуацията...при минаване през легнал полицай малко по-бързо и при обратен завой с много газ на първа маааалко закача, но малко. С една идея по твърди пружини от стоковите няма да имам никакъв проблем. Другата седмица ще ги монтирам и пак ще правя тестове. Сега по-лошото е, че трябват спешно кинти за Yokohama Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wardog 25 #57 Отговорено 2 Май, 2009 Едно голямо благодаря на Wardog. Свършихме чудесна работа днес. Моля моля, пак заповядай . Нали затова сме колегите... ако ние не си помагаме, кой!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #58 Отговорено 2 Май, 2009 Екстра е колата. Чакаме снимки с 17'ките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #59 Отговорено 3 Май, 2009 Бе то няма нищо лошо да е с тесни гуми на широка джанта . Въпроса е дали това само по себе си ще реши проблема с опирането. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Naz 0 #60 Отговорено 11 Май, 2009 Проблема е, че не ме кефи цвета. Падам си по JDM Style...ако се сещаш накъде бияНе искам да прозвучи зле, прелюда кефи много, но с тези модификации отпред, намръщване и ангелски работи някак си не се връзва грам с JDM style. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
insulin 73 #61 Отговорено 18 Май, 2009 Проблема е, че не ме кефи цвета. Падам си по JDM Style...ако се сещаш накъде бияНе искам да прозвучи зле, прелюда кефи много, но с тези модификации отпред, намръщване и ангелски работи някак си не се връзва грам с JDM style. Поздрави.Пак ще си говорим... още малко остана и ще видите зверу Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xtuners 8 #62 Отговорено 19 Май, 2009 Ако в крайна сметка стане спеч с джантите и опирането нашата фирма и за това има решение, но ще ти кажа друг път Предната джанта много повече ли излиза от задната? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rockDrive 12 #63 Отговорено 20 Май, 2009 Визуално няма голяма разлика, по интерестното е, че предното колело не упира грам със стоковото окачване, докато задното леко опира при минаване през легнал полицай с 5км/ч. Със сините пружини тоя проблем ще отпадне надявам се.Какво е твоето решение? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BENJI_CRX 8 #64 Отговорено 21 Май, 2009 Мдааа,ще отпадне.Спираш и тогава преминаваш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rockDrive 12 #65 Отговорено 16 Юни, 2009 колеги, има още много работа по външния вид, но не се сдържах да пусна тези два снимки....чак смешно ми става... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogo 25 #66 Отговорено 16 Юни, 2009 Кефи - много добре е станала. Пусни още някоя снимка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dilqn_Mitev 6 #67 Отговорено 16 Юни, 2009 Колата е повече от страхотна,изчистена и без излишни брони и т.н,евалата..преди седмица две те видях на Витошка и Южен Парк и е така гледах Бяла перла ли е цвета или е чисто? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rockDrive 12 #68 Отговорено 16 Юни, 2009 Перла е. Ще направя по-стабилна фотосесия като я довърша, че сега едната ми броня е малко увиснала и има други дребни забележки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #69 Отговорено 16 Юни, 2009 не можах да те видя на националната да те поздравя за прекрасният проект. Колага найстина изглеждаше супер добре! Я сподели с какви диоди са ти ринговете защото светеха мега мощно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #70 Отговорено 16 Юни, 2009 (Редактирано) Не са диоди, това е газоразрядно с инертен газ и би трябвало да пали с инвертор според мен. Поздрави ти ми беше фаворита. Редактирано 16 Юни, 2009 от Stefan Milev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #71 Отговорено 16 Юни, 2009 баааа, и от къде се продават такива рингове? Ebay?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rockDrive 12 #72 Отговорено 16 Юни, 2009 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MaX PoweR 0 #73 Отговорено 16 Юни, 2009 Колега брао Това според мен е наи-добрия тунинг за 5 ген.Нито е претруфена,нито цигании има.Видях те на националната и колата е много смръщена,евала Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SuN`HiGh 20 #74 Отговорено 16 Юни, 2009 На Националната ти казах и сега пак ще го кажа(напиша) за мен това е най-якия прелюд 5та.Адски яко изглежда колата просто е уникална Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Japanese/Power 0 #75 Отговорено 16 Юни, 2009 Е.аси Униката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krelion 42 #76 Отговорено 17 Юни, 2009 Уникален прелюд брат!Беше страхотен и сив, но бяла перла направо изкърти де що има мивки!Изчистена, прекрасна работа направена с вкус!Айде слагай и нещо яко под капака Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
insulin 73 #77 Отговорено 20 Юни, 2009 НАЙ-КРАСИВИЯ ПРЕЛЮД Време е вече да пускаш тема и в раздел ПРОЕКТИ стига с тези оптики Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #78 Отговорено 20 Юни, 2009 Определено много ми хареса колата!Браво Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zc1 2 #79 Отговорено 25 Юни, 2009 Най-красивият прелюд 5 ген, който съм виждал! Много ми допада как си направил предните фарове, просто жестоко изглежда! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #80 Отговорено 7 Юли, 2009 Колега поздравления за уникалния прелюд Ако можеш качи още снимки че ми стана много интересно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове