Jump to content
goldbyrk

Вместимост резервоар 6-та

Recommended Posts

Заредих пълен резервоар до прекъсвач. Разстоянието което изминах е 750км. Някой знае ли точно колко побира резервоара, защото заявеният обем е винаги по малък, макар и с малко от реалният?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам че е 45. Обаче винаги има още малко свободен обем. Направи ми впечатление обаче следното. В Пловдив си заредих на ОМВ-то една тубичка от 5 литра, реално събира5,67Л. Напълних я до гърловината. Отварямв Русе да я прилея и гледам течността паднала с няколко пръста надолу. Явно това дето го зареждаме, е с по висока температура от околната, така си го обяснявам. не знам измама ли е или е реално да е така, но мисля че разхода ми е в норма, става въпрос за 100 октана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моят събра 55 литра сивик 98 година д14а4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

44 литра събрах на макс пълнене 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз събрах 41 и малко литра при светнала лампа за резервата преди 10-15км, а тя светва при оставащи 5 литра бензин. Значи долу горе около 45 литра е наистина. За 6та генерация комбито е 55 литра. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засега САМО според Shell Русе - при току що светнала лампа и заредени 49 литра  !?! - около 55 литра :crazy::angry:

След запитване до Bultraco Ltd. с посочен VIN за Honda Civic 1996 VTi B16A2 - 45 liter (11.9 US gal./9.9 lmp gal.)

 

Колега goldbyrk, как постигаш този среден разход от 6 л./100 км. ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами този разход е основно извънградско. Иначе смесен разход (всеки път я засичам от лампа до лампа) е макс 6.5, това естествено без заснежена обстановка. Зареждам само 100 октана ОМВ или по рядко ЕКО. Не правя икономии. Странното е, че дори и само градско, пак не стигам до 7/100, а се движа около 6.5 - 6.7, това без сериозни  задръствания. На извън градско, лятото съм я свалял на 5.7, 5.8, пак без икономии, нормално каране. Всичко това, е когато съм сам в колата и с малко багаж. До двама души не се усеща голяма разлика, но седне ли и трети човек, нещата са доста по различни.

 

п.п. Шел Русе, е едно от най-не предпочитаните места за зареждане от познати, а и не само! 

Явно измамата в бензина, идва от температурата под която ни го зареждат - топло или студено е времето, е без значение, съвсем постижимо е, в самите хранилища, изкуствено да се подържа определена температура. За туба от близо 6 литра, при мен като се беше нормализирал градуса...около 10*С, се бяха стопили поне 500-600мл.

Редактирано от goldbyrk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

55 литра е моето комби. Като ми светне лампата си минавам 100 км. и отивам да я заредя пак. Разликата обаче, е че в Полша не ментят така сериозно с качеството и разхода падна значително. 42 лева или 100 злоти са ми 350 километра с ръчкане, а и карам бързо има пътища тук :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с пяната в бензина, не го вярвам, малко приказки наизуст!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

Както и други колеги отбелязаха- резервоара е 45 литра, а когато стрелката падне до червената зона- резервата е 6,5 литра (по книжка).

Напълно подкрепям разхода на Сивик 6 ген, посочен от goldbyrk ! Но какво да се прави, когато този разход градско не се отнася за София.

Възможен е и 5 л/100 км разход извънградско- но малко по- трудно се постига.

Поздрави 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разходът на някои Хонди противоречи на постиженията на подобни в темата "Сгоних се най-накрая" ....хора и Хонди разни. ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли хечове с различни скоростни кутии, фабрично заложени?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги ! Тъй като не ми се пуска нова тема,а въпроса ми е относно резервоара и по-точно дали може да има някакъв проблем с него или нещо в него,защото не ми отчита правилно нивото на бензина.Заредих 25 литра защото показваше че е празен и след зареждането стрелката отиде до максимума,след изминаването на няколко километра падна пак до минимума.На следващото палене беше до средата и после пак падна до минимума... Моля за малко помощ и ви благодаря предварително :) (надявам се да съм обяснила разбираемо проблема )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По скоро таблото или нивомера в резервоара.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям Фена. По скоро нивомера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, искам да попитам възможно ли е резервоара да ми е 40л., въпреки че го дават 45? Моята Хонда е от тези, които нямат лампа за бензина или поне никога не съм я виждал да свети. Вчера стрелката на горивото беше паднала в червеното и реших да заредя до горе, за мое учудване резервоара събра само 36л. Възможно ли е да съм имал почти 10л вътре и стрелката да е на минимума. 

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм свидетел на някакви странности с нивото на бензина. Понеже карам основно на газ, бензинът ми е за резерва само, зареждам малко и не на често. Наблюдавам следното:

- 10 лв бензин, т.е. около 5 литра - бензиномерът показва 1/4 резервоар;

- 20 лв бензин, т.е. около 10 литра - бензиномерът показва около 1/2 резервоар;

- 30 лв бензин, т.е. около 15 литра - бензиномерът показва повече от 3/4 резервоар.

Мисля, си че нивомерът в резервоара е повреден. Отделно - никога не съм виждал червена лампа за сигнализиране на резервата в резервоара. По-горе колега пише, че някои Сивици нямали лампа. Странно, но явно е факт...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лампата свети, но ако имаш 8-9л е логично да не го прави. Просто скалата е предвидливо разграфена, че да тичаш до бензиностанцията овреме.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм засичал. От първото светване до свършване на горивото, изминавам около 150км. Винаги пълня над средата и карам почти до свършек,т.е на лампа. Никакви проблеми, а шофирам много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

150км е нормално. Не си спомням да съм чел на колко е разчетена резервата, но ако са 8-9л това са си към 150км извънградско (никога не съм тествал, а лампа ми е светкала веднъж). След справка със зарежданите количества за последните 20к, забелязвам, че съм зареждал по макс. 35-36л, което означава, че тогава стрелката започва да тормози очите ми (червената зона). Иначе казано това са 9-10л резерва, като се има предвид, че аз не чакам стрелката много да слиза надолу. А относно нивомера, да, втората половина не е разчетена еквивалентно на 1-вата, но като се замисля и на скутера ми Хонда от 2007-ма е същото. не мисля, че е болка за умиране. Веднъж хванеш ли си разхода и движението на стрелката няма повод за дискомфорт. Харесва ми, че стрелката мърда мудно и със закъснение - не се влияе от всяка неравност и наклон. Имах една Ланча, при нея наближат ли 10л и лампичката мига като коледна елха по неравностите, което е мега дразнещо...но то Ланча вече е марка в историята, простено да й е. :D

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пишат, но това мисля се отнася за англичанката комби.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми тя ламбата светва, като стрелката влезе във червеният сектор - резервата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен стрелката е много чувствителна!При най-малкия наклон или неравност веднага се забелязва разлика в нивото.Понеже пътувам постоянно до Варна по магистрала Хемус,някъде към 20км преди Варна има 2 последователни остри завоя и там направо се вижда как стрелката пада и на излизане от завоите се връща на положението,на което трябва да е..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен никога не е имало подобно нещо. Мярката наистина е малко странно разграфена на таблото и движението не е пропорционално, но няма някакви трайни отклонения от реалното. Индикацията с лампата е изключително точна обаче. Отначало светва за кратко, а колкото по-малко гориво ти остава, толкова по-често се включва, а след като се изминат 100км. последните започва да сети постоянно. Много е важно тази крушка да е оригиналната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другият път ще пробвам да я оставя на изпарения, може пък да имам лампа :), само да не засмуче мизерия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Според мен, това са митове и легенди с мизериите. Освен това си имаш бензинов филтър. Теоретично, ако никога не го смъкваш нивото, то мизериите ще се трупат в самия резервоар, като в един хубав момент, ще се изсипят наведнъж. Това е по-лошият варант. Ако случайно се появи някакъв боклук, то като го смъкнеш до долу нивото, ще се придвижи към филтъра и ще си остане там. По този начин, няма да позволиш на утайките никога да се натрупат. И без това бензина е течност и постоянно се кандилка и се размътва от евентуални боклуци. Винаги карам докато останат 2-3 литра, няколко пъти умишлено съм я източвал до дъно - никакви проблеми.

Редактирано от goldbyrk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×