goldbyrk 202 #1 Публикувано 16 Януари, 2016 Заредих пълен резервоар до прекъсвач. Разстоянието което изминах е 750км. Някой знае ли точно колко побира резервоара, защото заявеният обем е винаги по малък, макар и с малко от реалният? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy job 434 #2 Отговорено 17 Януари, 2016 По данни от тук http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=12249 45л. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #3 Отговорено 17 Януари, 2016 Знам че е 45. Обаче винаги има още малко свободен обем. Направи ми впечатление обаче следното. В Пловдив си заредих на ОМВ-то една тубичка от 5 литра, реално събира5,67Л. Напълних я до гърловината. Отварямв Русе да я прилея и гледам течността паднала с няколко пръста надолу. Явно това дето го зареждаме, е с по висока температура от околната, така си го обяснявам. не знам измама ли е или е реално да е така, но мисля че разхода ми е в норма, става въпрос за 100 октана. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goro 17 #4 Отговорено 17 Януари, 2016 моят събра 55 литра сивик 98 година д14а4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #5 Отговорено 17 Януари, 2016 44 литра събрах на макс пълнене Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FreddyGunner 24 #6 Отговорено 17 Януари, 2016 Аз събрах 41 и малко литра при светнала лампа за резервата преди 10-15км, а тя светва при оставащи 5 литра бензин. Значи долу горе около 45 литра е наистина. За 6та генерация комбито е 55 литра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bullkiller 51 #7 Отговорено 17 Януари, 2016 Засега САМО според Shell Русе - при току що светнала лампа и заредени 49 литра !?! - около 55 литра След запитване до Bultraco Ltd. с посочен VIN за Honda Civic 1996 VTi B16A2 - 45 liter (11.9 US gal./9.9 lmp gal.) Колега goldbyrk, как постигаш този среден разход от 6 л./100 км. ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #8 Отговорено 17 Януари, 2016 (Редактирано) Ами този разход е основно извънградско. Иначе смесен разход (всеки път я засичам от лампа до лампа) е макс 6.5, това естествено без заснежена обстановка. Зареждам само 100 октана ОМВ или по рядко ЕКО. Не правя икономии. Странното е, че дори и само градско, пак не стигам до 7/100, а се движа около 6.5 - 6.7, това без сериозни задръствания. На извън градско, лятото съм я свалял на 5.7, 5.8, пак без икономии, нормално каране. Всичко това, е когато съм сам в колата и с малко багаж. До двама души не се усеща голяма разлика, но седне ли и трети човек, нещата са доста по различни. п.п. Шел Русе, е едно от най-не предпочитаните места за зареждане от познати, а и не само! Явно измамата в бензина, идва от температурата под която ни го зареждат - топло или студено е времето, е без значение, съвсем постижимо е, в самите хранилища, изкуствено да се подържа определена температура. За туба от близо 6 литра, при мен като се беше нормализирал градуса...около 10*С, се бяха стопили поне 500-600мл. Редактирано 17 Януари, 2016 от goldbyrk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bullkiller 51 #9 Отговорено 17 Януари, 2016 "Лъжат ли ни, докато сипваме гориво" - http://gospodari.com/%D0%BB%D1%8A%D0%B6%D0%B0%D1%82-%D0%BB%D0%B8-%D0%BD%D0%B8-%D0%B4%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%BE-%D1%81%D0%B8%D0%BF%D0%B2%D0%B0%D0%BC%D0%B5-%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%BE-video48110.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #10 Отговорено 18 Януари, 2016 55 литра е моето комби. Като ми светне лампата си минавам 100 км. и отивам да я заредя пак. Разликата обаче, е че в Полша не ментят така сериозно с качеството и разхода падна значително. 42 лева или 100 злоти са ми 350 километра с ръчкане, а и карам бързо има пътища тук Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #11 Отговорено 18 Януари, 2016 Това с пяната в бензина, не го вярвам, малко приказки наизуст! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JoroHondata 188 #12 Отговорено 18 Януари, 2016 Здравейте Както и други колеги отбелязаха- резервоара е 45 литра, а когато стрелката падне до червената зона- резервата е 6,5 литра (по книжка). Напълно подкрепям разхода на Сивик 6 ген, посочен от goldbyrk ! Но какво да се прави, когато този разход градско не се отнася за София. Възможен е и 5 л/100 км разход извънградско- но малко по- трудно се постига. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bullkiller 51 #13 Отговорено 18 Януари, 2016 Разходът на някои Хонди противоречи на постиженията на подобни в темата "Сгоних се най-накрая" ....хора и Хонди разни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #14 Отговорено 18 Януари, 2016 Има ли хечове с различни скоростни кутии, фабрично заложени? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #15 Отговорено 18 Януари, 2016 Аз съм със 1,4is Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #16 Отговорено 19 Януари, 2016 Карам с Бардал 10/40. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
StelaStoyanova 41 #17 Отговорено 29 Януари, 2016 Здравейте колеги ! Тъй като не ми се пуска нова тема,а въпроса ми е относно резервоара и по-точно дали може да има някакъв проблем с него или нещо в него,защото не ми отчита правилно нивото на бензина.Заредих 25 литра защото показваше че е празен и след зареждането стрелката отиде до максимума,след изминаването на няколко километра падна пак до минимума.На следващото палене беше до средата и после пак падна до минимума... Моля за малко помощ и ви благодаря предварително (надявам се да съм обяснила разбираемо проблема ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #18 Отговорено 29 Януари, 2016 По скоро таблото или нивомера в резервоара. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
StelaStoyanova 41 #19 Отговорено 30 Януари, 2016 Мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #20 Отговорено 30 Януари, 2016 Подкрепям Фена. По скоро нивомера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #21 Отговорено 11 Юли, 2017 Здравейте колеги, искам да попитам възможно ли е резервоара да ми е 40л., въпреки че го дават 45? Моята Хонда е от тези, които нямат лампа за бензина или поне никога не съм я виждал да свети. Вчера стрелката на горивото беше паднала в червеното и реших да заредя до горе, за мое учудване резервоара събра само 36л. Възможно ли е да съм имал почти 10л вътре и стрелката да е на минимума. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jess 27 #22 Отговорено 11 Юли, 2017 И аз съм свидетел на някакви странности с нивото на бензина. Понеже карам основно на газ, бензинът ми е за резерва само, зареждам малко и не на често. Наблюдавам следното: - 10 лв бензин, т.е. около 5 литра - бензиномерът показва 1/4 резервоар; - 20 лв бензин, т.е. около 10 литра - бензиномерът показва около 1/2 резервоар; - 30 лв бензин, т.е. около 15 литра - бензиномерът показва повече от 3/4 резервоар. Мисля, си че нивомерът в резервоара е повреден. Отделно - никога не съм виждал червена лампа за сигнализиране на резервата в резервоара. По-горе колега пише, че някои Сивици нямали лампа. Странно, но явно е факт... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 352 #23 Отговорено 11 Юли, 2017 Лампата свети, но ако имаш 8-9л е логично да не го прави. Просто скалата е предвидливо разграфена, че да тичаш до бензиностанцията овреме. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #24 Отговорено 11 Юли, 2017 Аз съм засичал. От първото светване до свършване на горивото, изминавам около 150км. Винаги пълня над средата и карам почти до свършек,т.е на лампа. Никакви проблеми, а шофирам много. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 352 #25 Отговорено 11 Юли, 2017 (Редактирано) 150км е нормално. Не си спомням да съм чел на колко е разчетена резервата, но ако са 8-9л това са си към 150км извънградско (никога не съм тествал, а лампа ми е светкала веднъж). След справка със зарежданите количества за последните 20к, забелязвам, че съм зареждал по макс. 35-36л, което означава, че тогава стрелката започва да тормози очите ми (червената зона). Иначе казано това са 9-10л резерва, като се има предвид, че аз не чакам стрелката много да слиза надолу. А относно нивомера, да, втората половина не е разчетена еквивалентно на 1-вата, но като се замисля и на скутера ми Хонда от 2007-ма е същото. не мисля, че е болка за умиране. Веднъж хванеш ли си разхода и движението на стрелката няма повод за дискомфорт. Харесва ми, че стрелката мърда мудно и със закъснение - не се влияе от всяка неравност и наклон. Имах една Ланча, при нея наближат ли 10л и лампичката мига като коледна елха по неравностите, което е мега дразнещо...но то Ланча вече е марка в историята, простено да й е. Редактирано 11 Юли, 2017 от boiskii Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 352 #26 Отговорено 11 Юли, 2017 Пишат, но това мисля се отнася за англичанката комби. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #27 Отговорено 11 Юли, 2017 Ми тя ламбата светва, като стрелката влезе във червеният сектор - резервата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Николай Димитров 8 #28 Отговорено 12 Юли, 2017 При мен стрелката е много чувствителна!При най-малкия наклон или неравност веднага се забелязва разлика в нивото.Понеже пътувам постоянно до Варна по магистрала Хемус,някъде към 20км преди Варна има 2 последователни остри завоя и там направо се вижда как стрелката пада и на излизане от завоите се връща на положението,на което трябва да е.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #29 Отговорено 12 Юли, 2017 При мен никога не е имало подобно нещо. Мярката наистина е малко странно разграфена на таблото и движението не е пропорционално, но няма някакви трайни отклонения от реалното. Индикацията с лампата е изключително точна обаче. Отначало светва за кратко, а колкото по-малко гориво ти остава, толкова по-често се включва, а след като се изминат 100км. последните започва да сети постоянно. Много е важно тази крушка да е оригиналната. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #30 Отговорено 12 Юли, 2017 Другият път ще пробвам да я оставя на изпарения, може пък да имам лампа , само да не засмуче мизерия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #31 Отговорено 12 Юли, 2017 (Редактирано) Според мен, това са митове и легенди с мизериите. Освен това си имаш бензинов филтър. Теоретично, ако никога не го смъкваш нивото, то мизериите ще се трупат в самия резервоар, като в един хубав момент, ще се изсипят наведнъж. Това е по-лошият варант. Ако случайно се появи някакъв боклук, то като го смъкнеш до долу нивото, ще се придвижи към филтъра и ще си остане там. По този начин, няма да позволиш на утайките никога да се натрупат. И без това бензина е течност и постоянно се кандилка и се размътва от евентуални боклуци. Винаги карам докато останат 2-3 литра, няколко пъти умишлено съм я източвал до дъно - никакви проблеми. Редактирано 12 Юли, 2017 от goldbyrk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове