Jump to content
357MAGNUM

HR-V проблем с двигателя

Recommended Posts

Здравейте колеги ,

Имам следния проблем колата е седяла дълго време без да се кара , сменихме маслото фитрите и ремъците . Като даваш гас мисли мисли и след 5 секунди баавно започва да набира , отвреме на време като се сети си върви , другото странно като я нагазя примерно 2 зъба мадоло от 5та на 3та тръгва и на 5 хиляди оборота бие прекъсвач . С майстора мислим да мерим налягането на бензина и да видим катализатора утре , моля ако някой познава симптомите да сподели.

2001 , 124 коня 4x4 , 4 врати.

П.С. като я закачих на компа беше дала грешка на витека , ама тва беше с бозавото масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди смяната на ангренажния ремък как беше ?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз я взех от плевен от автокуща (АУТО НАНСИ - НИКОГА НЕ СТЪПВАЙТЕ ТАМ ВСИЧКО Е БАНГО , ПРЕНАБИТИ НОМЕРА , СЧУПЕНИ ДВИГАТЕЛИ И Т.Н.Т)

тръгвам по околовръстното на плевен и забелязах , че след 2000 оборота като натисна педала нереагира после забелязах , че като я насиля един зъб надоло г/д тръгва . след няколко километра километража удари нулата докато си карах със 100 к/ч и след няколко километра авариния режим се сключи 20 к/ч ни нагоре ни надоло почна да загрява и аз прецених че това е края ,след което харвито се повози на гърба на чичо мерцедес :) или иначе казано пътната помощ дойде , ангренажа беше чисто нов и ролката ама така и така си бях взел реших че конти е по добре от бош и като свалих малиии..... ангртенажното колело му счупена гривната за датчика на хол и капната с телоподаващото , а демпфернаташайба е изпилена втулката за да легне върху заварките . взех нови зглобихме промихме сменихме всички консумативи и до там .

сега утре смятам да сложа пак компа да вида какво е записало ( дали пак втека е светнал ) да измерим налягането на бензина и да взема да махна катализатора , което ме навежда и на другия въпрос , кой вариант за катализатора да избера :

1- гайка от хед.

2- платка/залагалка.

3-софтуерно да се изтрите 2тората ланда.

Според вас кое е най добре ?

 

П.С. Все още чакам някой да познае симптопа с прекъсвач на 5000 оборота , според мен той е най-издайнически.

а друго , което забравих да кажа като нали натисна и тя се чуди след 5 секунди почва бавно да набира и межу 3500об. и прекъсвача 5000об. вдигателя играе хоро две напред едно назад ту качи обороти ту върне малко стрелката на обортомера направо ще се откачи , а жената вика "кво го помпаш тоя педал бе" ххххх ходи обясни ,че си заварил педала и немърдаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещи, кабели, капачка, палец ? Тия работи проверили ли сте ги ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери масите до термостата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги  ,

има светлина в тунела , 5000 оборота прекъсвач е стандарно за авариен режим на двигателя ( т.е. нищо особено не значи)

обаче витека пак светеше на диагностика свалихме цялото тяло измихме го с керосин , пробвахме селенойда на акумолатор щрака , масления ключ ме съмнява ! след тази манипулация колата ходи до 7.5к оборота и доста приятна между 3000 и 8000 оборота , но до 3000 не можеше пак да хлъцне .

та днес кардинално решение катализатора в багажника и терор на ушите в район подуяне , колата върви на самолет , даже не записа грешка на 2-рата ланда .

та се чуда залагалка да взимам ли изобщо , моля някой с опит да се произнесе .

Дано инфото да е полезно някога на някой .

Поздрави !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нa мястото нa кaтaлизaторa кaк реши проблемa?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми днес попръцквах , утре резваме ушетата на катализатора и ги капваме на една алуминизирана трабица ,

ти нещо да кажеш като савет от твоя опит ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямaм опит и зaтовa питaм. Ще ми се дa премaхнa и aз моя, т.к. при дълго пътувaне зaпочвa дa мирише от кaтaлизaторa нa кaрбит или нещо подобно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз отвих втората ланда и я вързах с тел за едното ухо на тръбата , тествах колата и незаписа грешка ланда сонда . Мисля си въобще да не купувам залагалка само се чуда каде да я завра , майстора предлага да варнем една гайка върху тръбата и там да я завием. До края на седмицата ще дам снимки и отзиви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели после, че и аз съм силно заинтересован от премахването на катализатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам следното питане , трябва да купя " oil pressure switch" тва е гайката до селенойда на витека с двете жици , заводския номер е 37250-PR3-003 агента от бултрако ми я дава за 140 лева , много ми се вижда в ебей е 40 лева но + 50 доставка , някой нещо да предложи ?

П.С. от сивик b16y8 е същата някой да има работеща за продаване ?

Редактирано от 357MAGNUM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам следното питане , трябва да купя " oil pressure switch" тва е гайката до селенойда на витека с двете жици , заводския номер е 37250-PR3-003 агента от бултрако ми я дава за 140 лева , много ми се вижда в ебей е 40 лева но + 50 доставка , някой нещо да предложи ?

П.С. от сивик b16y8 е същата някой да има работеща за продаване ?

Има нова поръчка на оригинални части от САЩ, можеш от там да се снабдиш. Виж в раздела "Общи поръчки от страната и чужбина".

Не е евтина обаче: www.hondapartsnow.com/genuine/honda~switch~assy~37250-PR3-003.html

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, разрових се малко. Общо взето оригинална нова част и от eBay и от общите поръчки ще ти стъпи горе-долу колкото от Бултрако. Има вариант да се поръча по-евтино от САЩ към Англия и оттам ти е 2 лева доставката до БГ но ще има чакане. И пак не си заслужава за 20-тина лева разлика.

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така за катализатова , схемата е следната правите едно джобче от тея ленти за омотване на генерацията и навирате втората ланда в него освобождавате кабела и връзвате някаде да виси в двигателния отсег , ако я откачите от буксата записва грешка ако е закачена и мери въздуха е ок , НО на катализатора има втора пишка , тя е някакъв термо датчик . Незнам какво прави но го заварихме барабар с гаиката му че не се отвива на новата тръба на мястото на катализатора .

Не мога да кача снимки ни от тела ни от компа незнам защо но бутона прикачи не излиза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно ли е че това е парт номера на частта ?!

 

Да не е http://www.mister-auto.co.uk/en/oil-pressure-switch/honda-hr-v-gh-1-6-16v-4wd-124hp_v14594_g805.html

Щото цените са съвсем други - почват от 7 лв

kanex.bg mister-auto.bg

Редактирано от Restless

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мене такива ми ги изкарва за твойто Харви.

За справка примерно:

http://carauto.bg/датчик-налягане-маслото-за-honda-модел-hr-v-(gh)-14594.html

В почти всеки магазин за авточасти за японски автомобили трябва да ти намерят.

Колега, въпрос - ти ли си изнамери номера на частта или от Бултрако така ти казаха?

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това евтиното със щуцера от едната страна е датчик за налягане на маслото , това дето на мен ми трябва е маслен ключ . Като го надуе маслото прави контакт и активира селеноида който дърпа шиша и заключва третата гърбица.сетихте ли се ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

демек за Витека?
Виж линка горе от алиекспрес

Има го и за 10долара но минимум 50 бройки :D

В ибей има за 15долара употребяван, за 50 долара нов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай са смях , имам един агент със сервиз и магазини в бг и ро , в бг 133 лева и до 20 дни доставка в ро 107 лева 4 дни доставла . Бах тая разлика...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Витек прешър суич. Мога дс ти намеря и втора мога и нов.

И не му е точно това фунцията. Даи му буксата на късо двата пина и пак ще кара.

Редактирано от fenabg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен има светлина в тунела , не че е розова ама има . С изкючително безкрайно благодаря на ФенаБГ открих проблема на колата . След всички замервания и проверки се оказа , че витековата ми глава само корпуса и е останал витек (p2j-2) вътре карантията си е обикновена . Иначе 2 седмици се опитвам да подкарам витека ма то го нямало ... ревеми се ама е смешно.

Нека добавим една проверка към диагнозите на новия внос .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Номера на двигателя какъв ти е? Ако е W1 е без витек, ако е W5 трябва да е с витек еко. Чел съм , че разликите в главите е една дупка за маслото, която при не витек е затапена, но разбира се трябва да имаш и допълнителната гърбица на разпределителния вал. Може и да бъркам. На мен целият двигател е сменен защото е бил W1 и е сложен D16z6, който е по-старо поколение, но върви много в момента....и масло си харчи много.... :punk:. За този двигател дават, че се управява чрез OBD1, а на харвито е OBD2 та не знам с оригиналния компютър ли съм с друг ли....карам докато може и това е.

Редактирано от alman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

z6 е доста добре и върви много. HRV до 2000 са с obd 1 2те букси сините ;) след това става обд 2(16 пинова букса) не знам дали е след фейса или преди, но след 2000.  

 

@alman това на новото харви ли е ? 

 

Мерси за инфото, ако почне да ми гори много масло ще забуча една z6-ца и ще съм много доволен :D

 

Все пак някой дето ги знае системите да се изкаже. Фена е наясно как стоят нещата, дали е plug-n- play.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора ли, да ляга си в коша кат зет при бабаси.

Малко е разправия ма аз бих и боднал 114 коня икономик 1.5.

Редактирано от fenabg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми е отрязан рога с номера на мотора до дъно , мога само боб да метам.

100000000% не е от харви , защото щампата на главата е 98 и навсякаде има дупки с резби а в тях няма нищо , а около тях всичко си е вързано.

В четвъртък съм на лов за мотор , може да ми пожелаете само наслука.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да спамя, ама наистина ти съчувствам, от торбата с елхите си изтеглил бор. Баси късмета.
Успех с намирането на читав двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дроне, на новото. Първо се усъмних, че кутията за въздушния филтър се манда свободно, защото на главата няма къде да я хванеш. После видях и че в талона е z6 и в КАТ като светнахме номера на двигателя излезе такъв. Четох по чужбинските сайтове, че го правят този номер понеже е по-силен и от W5, а освен това е лесен за монтаж на турбо. Мисля изцяло да махна филтърната кутия и да сложа един спортен филтър. Не знам само дрябва ли да бъде изведен встрани за по-хладен въздух или няма значение? Като мотор е по-еластичен ...поне от стария - W1 и на втора си прави 110км/ч. Кусура на моя е , че похапва масло...засега.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...