357MAGNUM 2 #1 Публикувано 8 Януари, 2016 Здравейте колеги , Имам следния проблем колата е седяла дълго време без да се кара , сменихме маслото фитрите и ремъците . Като даваш гас мисли мисли и след 5 секунди баавно започва да набира , отвреме на време като се сети си върви , другото странно като я нагазя примерно 2 зъба мадоло от 5та на 3та тръгва и на 5 хиляди оборота бие прекъсвач . С майстора мислим да мерим налягането на бензина и да видим катализатора утре , моля ако някой познава симптомите да сподели. 2001 , 124 коня 4x4 , 4 врати. П.С. като я закачих на компа беше дала грешка на витека , ама тва беше с бозавото масло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
roting 2 #2 Отговорено 8 Януари, 2016 Преди смяната на ангренажния ремък как беше ? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
357MAGNUM 2 #3 Отговорено 8 Януари, 2016 Аз я взех от плевен от автокуща (АУТО НАНСИ - НИКОГА НЕ СТЪПВАЙТЕ ТАМ ВСИЧКО Е БАНГО , ПРЕНАБИТИ НОМЕРА , СЧУПЕНИ ДВИГАТЕЛИ И Т.Н.Т) тръгвам по околовръстното на плевен и забелязах , че след 2000 оборота като натисна педала нереагира после забелязах , че като я насиля един зъб надоло г/д тръгва . след няколко километра километража удари нулата докато си карах със 100 к/ч и след няколко километра авариния режим се сключи 20 к/ч ни нагоре ни надоло почна да загрява и аз прецених че това е края ,след което харвито се повози на гърба на чичо мерцедес или иначе казано пътната помощ дойде , ангренажа беше чисто нов и ролката ама така и така си бях взел реших че конти е по добре от бош и като свалих малиии..... ангртенажното колело му счупена гривната за датчика на хол и капната с телоподаващото , а демпфернаташайба е изпилена втулката за да легне върху заварките . взех нови зглобихме промихме сменихме всички консумативи и до там . сега утре смятам да сложа пак компа да вида какво е записало ( дали пак втека е светнал ) да измерим налягането на бензина и да взема да махна катализатора , което ме навежда и на другия въпрос , кой вариант за катализатора да избера : 1- гайка от хед. 2- платка/залагалка. 3-софтуерно да се изтрите 2тората ланда. Според вас кое е най добре ? П.С. Все още чакам някой да познае симптопа с прекъсвач на 5000 оборота , според мен той е най-издайнически. а друго , което забравих да кажа като нали натисна и тя се чуди след 5 секунди почва бавно да набира и межу 3500об. и прекъсвача 5000об. вдигателя играе хоро две напред едно назад ту качи обороти ту върне малко стрелката на обортомера направо ще се откачи , а жената вика "кво го помпаш тоя педал бе" ххххх ходи обясни ,че си заварил педала и немърдаш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #4 Отговорено 8 Януари, 2016 Свещи, кабели, капачка, палец ? Тия работи проверили ли сте ги ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #5 Отговорено 8 Януари, 2016 Провери масите до термостата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
357MAGNUM 2 #6 Отговорено 12 Януари, 2016 Здравейте Колеги , има светлина в тунела , 5000 оборота прекъсвач е стандарно за авариен режим на двигателя ( т.е. нищо особено не значи) обаче витека пак светеше на диагностика свалихме цялото тяло измихме го с керосин , пробвахме селенойда на акумолатор щрака , масления ключ ме съмнява ! след тази манипулация колата ходи до 7.5к оборота и доста приятна между 3000 и 8000 оборота , но до 3000 не можеше пак да хлъцне . та днес кардинално решение катализатора в багажника и терор на ушите в район подуяне , колата върви на самолет , даже не записа грешка на 2-рата ланда . та се чуда залагалка да взимам ли изобщо , моля някой с опит да се произнесе . Дано инфото да е полезно някога на някой . Поздрави ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #7 Отговорено 12 Януари, 2016 Нa мястото нa кaтaлизaторa кaк реши проблемa?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
357MAGNUM 2 #8 Отговорено 12 Януари, 2016 еми днес попръцквах , утре резваме ушетата на катализатора и ги капваме на една алуминизирана трабица , ти нещо да кажеш като савет от твоя опит ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #9 Отговорено 13 Януари, 2016 Нямaм опит и зaтовa питaм. Ще ми се дa премaхнa и aз моя, т.к. при дълго пътувaне зaпочвa дa мирише от кaтaлизaторa нa кaрбит или нещо подобно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
357MAGNUM 2 #10 Отговорено 13 Януари, 2016 Аз отвих втората ланда и я вързах с тел за едното ухо на тръбата , тествах колата и незаписа грешка ланда сонда . Мисля си въобще да не купувам залагалка само се чуда каде да я завра , майстора предлага да варнем една гайка върху тръбата и там да я завием. До края на седмицата ще дам снимки и отзиви. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
YPetkov 1 #11 Отговорено 13 Януари, 2016 Сподели после, че и аз съм силно заинтересован от премахването на катализатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
357MAGNUM 2 #12 Отговорено 13 Януари, 2016 (Редактирано) Имам следното питане , трябва да купя " oil pressure switch" тва е гайката до селенойда на витека с двете жици , заводския номер е 37250-PR3-003 агента от бултрако ми я дава за 140 лева , много ми се вижда в ебей е 40 лева но + 50 доставка , някой нещо да предложи ? П.С. от сивик b16y8 е същата някой да има работеща за продаване ? Редактирано 13 Януари, 2016 от 357MAGNUM Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #13 Отговорено 13 Януари, 2016 (Редактирано) Имам следното питане , трябва да купя " oil pressure switch" тва е гайката до селенойда на витека с двете жици , заводския номер е 37250-PR3-003 агента от бултрако ми я дава за 140 лева , много ми се вижда в ебей е 40 лева но + 50 доставка , някой нещо да предложи ? П.С. от сивик b16y8 е същата някой да има работеща за продаване ? Има нова поръчка на оригинални части от САЩ, можеш от там да се снабдиш. Виж в раздела "Общи поръчки от страната и чужбина".Не е евтина обаче: www.hondapartsnow.com/genuine/honda~switch~assy~37250-PR3-003.html Редактирано 13 Януари, 2016 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #14 Отговорено 13 Януари, 2016 (Редактирано) Колега, разрових се малко. Общо взето оригинална нова част и от eBay и от общите поръчки ще ти стъпи горе-долу колкото от Бултрако. Има вариант да се поръча по-евтино от САЩ към Англия и оттам ти е 2 лева доставката до БГ но ще има чакане. И пак не си заслужава за 20-тина лева разлика. Редактирано 13 Януари, 2016 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
357MAGNUM 2 #15 Отговорено 15 Януари, 2016 Така за катализатова , схемата е следната правите едно джобче от тея ленти за омотване на генерацията и навирате втората ланда в него освобождавате кабела и връзвате някаде да виси в двигателния отсег , ако я откачите от буксата записва грешка ако е закачена и мери въздуха е ок , НО на катализатора има втора пишка , тя е някакъв термо датчик . Незнам какво прави но го заварихме барабар с гаиката му че не се отвива на новата тръба на мястото на катализатора . Не мога да кача снимки ни от тела ни от компа незнам защо но бутона прикачи не излиза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #16 Отговорено 16 Януари, 2016 http://www.aliexpress.com/item/Original-Engine-Oil-pressure-sensor-For-Honda-OEM-37250-PR3-003-For-Wholesale-and-Retail/32589311530.html?spm=2114.031010208.3.18.Fqbd1w&ws_ab_test=searchweb201556_2,searchweb201644_4_10001_10002_10005_301_10006_10003_10004_62,searchweb201560_2,searchweb1451318400_6148 34 евра за 2 датчика Може би си струва да се опита Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #17 Отговорено 16 Януари, 2016 (Редактирано) Сигурно ли е че това е парт номера на частта ?! Да не е http://www.mister-auto.co.uk/en/oil-pressure-switch/honda-hr-v-gh-1-6-16v-4wd-124hp_v14594_g805.html Щото цените са съвсем други - почват от 7 лв kanex.bg mister-auto.bg Редактирано 16 Януари, 2016 от Restless Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #18 Отговорено 16 Януари, 2016 (Редактирано) И на мене такива ми ги изкарва за твойто Харви. За справка примерно: http://carauto.bg/датчик-налягане-маслото-за-honda-модел-hr-v-(gh)-14594.html В почти всеки магазин за авточасти за японски автомобили трябва да ти намерят. Колега, въпрос - ти ли си изнамери номера на частта или от Бултрако така ти казаха? Редактирано 16 Януари, 2016 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
357MAGNUM 2 #19 Отговорено 17 Януари, 2016 Това евтиното със щуцера от едната страна е датчик за налягане на маслото , това дето на мен ми трябва е маслен ключ . Като го надуе маслото прави контакт и активира селеноида който дърпа шиша и заключва третата гърбица.сетихте ли се ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #20 Отговорено 17 Януари, 2016 демек за Витека?Виж линка горе от алиекспрес Има го и за 10долара но минимум 50 бройки В ибей има за 15долара употребяван, за 50 долара нов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
357MAGNUM 2 #21 Отговорено 18 Януари, 2016 Гледай са смях , имам един агент със сервиз и магазини в бг и ро , в бг 133 лева и до 20 дни доставка в ро 107 лева 4 дни доставла . Бах тая разлика... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #22 Отговорено 19 Януари, 2016 (Редактирано) Витек прешър суич. Мога дс ти намеря и втора мога и нов. И не му е точно това фунцията. Даи му буксата на късо двата пина и пак ще кара. Редактирано 19 Януари, 2016 от fenabg 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
357MAGNUM 2 #23 Отговорено 25 Януари, 2016 За мен има светлина в тунела , не че е розова ама има . С изкючително безкрайно благодаря на ФенаБГ открих проблема на колата . След всички замервания и проверки се оказа , че витековата ми глава само корпуса и е останал витек (p2j-2) вътре карантията си е обикновена . Иначе 2 седмици се опитвам да подкарам витека ма то го нямало ... ревеми се ама е смешно. Нека добавим една проверка към диагнозите на новия внос . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #24 Отговорено 26 Януари, 2016 (Редактирано) Номера на двигателя какъв ти е? Ако е W1 е без витек, ако е W5 трябва да е с витек еко. Чел съм , че разликите в главите е една дупка за маслото, която при не витек е затапена, но разбира се трябва да имаш и допълнителната гърбица на разпределителния вал. Може и да бъркам. На мен целият двигател е сменен защото е бил W1 и е сложен D16z6, който е по-старо поколение, но върви много в момента....и масло си харчи много.... . За този двигател дават, че се управява чрез OBD1, а на харвито е OBD2 та не знам с оригиналния компютър ли съм с друг ли....карам докато може и това е. Редактирано 26 Януари, 2016 от alman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #25 Отговорено 26 Януари, 2016 z6 е доста добре и върви много. HRV до 2000 са с obd 1 2те букси сините след това става обд 2(16 пинова букса) не знам дали е след фейса или преди, но след 2000. @alman това на новото харви ли е ? Мерси за инфото, ако почне да ми гори много масло ще забуча една z6-ца и ще съм много доволен Все пак някой дето ги знае системите да се изкаже. Фена е наясно как стоят нещата, дали е plug-n- play. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #26 Отговорено 26 Януари, 2016 (Редактирано) Мотора ли, да ляга си в коша кат зет при бабаси. Малко е разправия ма аз бих и боднал 114 коня икономик 1.5. Редактирано 26 Януари, 2016 от fenabg 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
357MAGNUM 2 #27 Отговорено 26 Януари, 2016 На мен ми е отрязан рога с номера на мотора до дъно , мога само боб да метам. 100000000% не е от харви , защото щампата на главата е 98 и навсякаде има дупки с резби а в тях няма нищо , а около тях всичко си е вързано. В четвъртък съм на лов за мотор , може да ми пожелаете само наслука. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
YPetkov 1 #28 Отговорено 27 Януари, 2016 Не искам да спамя, ама наистина ти съчувствам, от торбата с елхите си изтеглил бор. Баси късмета.Успех с намирането на читав двигател. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #29 Отговорено 27 Януари, 2016 Дроне, на новото. Първо се усъмних, че кутията за въздушния филтър се манда свободно, защото на главата няма къде да я хванеш. После видях и че в талона е z6 и в КАТ като светнахме номера на двигателя излезе такъв. Четох по чужбинските сайтове, че го правят този номер понеже е по-силен и от W5, а освен това е лесен за монтаж на турбо. Мисля изцяло да махна филтърната кутия и да сложа един спортен филтър. Не знам само дрябва ли да бъде изведен встрани за по-хладен въздух или няма значение? Като мотор е по-еластичен ...поне от стария - W1 и на втора си прави 110км/ч. Кусура на моя е , че похапва масло...засега. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове