Jump to content
ВесКо

Навигация 2006-2008г. за коли 2003-2005г.

Recommended Posts

Tokio:

1. Да върти и да не върти, няма как да вземе нова информация от стар диск.( диска винаги е по-стар от времето в което се слага)

2. Ако си купиш нов лазер произведен през 2006 година, според теб той ще работи ли? (това не е яйце да се развали след 10-на дни)

3. Дори и да се скапе "моторчето" , то може да бъде заменено (лазера-доста по-трудно и скъпо)

В заключение: При всяко запалване на автомобила, навигацията се обръща към двд-то и то от своя страна ЧЕТЕ и зарежда от диска картите за навигация

т.е. лазера работи при всяко палене. Ако разбираш малко от електроника, мога да ти го обясня по-подробно. Опитах се да обясня, така че да стане ясно на всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ли питаш дали разбирам от електроника? Това ми е професията повече от 40 години, ходил съм на семинари с лектори от Европа и съм склонен да вярвам повече на тях, отколкото на мнения във форумите. Не споря, че лазера работи при всяко палене на колата, опонирам само защото лазера се износва повече с годините, а не толкова от работа. Съмнявам се 10-годишен "нов" лазер да работи като такъв произведен преди година. Всеки си има право на собствено мнение, моето е такова, но не задължавам никой да се съобразява с него. На един от семинарите, организиран от Kenwood, белгийския лектор подчерта, че ако една новопроизведена лазерна глава не бъде вложена в някое устройство до година и половина, тя би следвало да бъде бракувана. Повече няма да пиша по тази тема, нека всеки да си направи изводите сам.

Редактирано от Tokio

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tokio, ако и в други теми се изказваш по този некомпетентен начин, въобще недей да пишеш , за да не заблуждаваш хората.

Между другото, белгийците да не кендзат извара? (извинявам се за израза). Дай ми каталожен номер на лазер, произведен от KENWOOD, и ако има такъв, ще си забия един фишек, и повече няма да ме чуеш. Но ако не можеш, нали се сещаш за фишека?

Редактирано от cholly

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май фишека е за Вас колега ,Tokio е казал ,че семинара е  организиран от .........,а не че е произведен :| 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, ако държите да продължавате предлагам да е на лични :)

 

Специално за износването на лазера Tokio е прав - най-общо казано лазерният диод старее или деградира с времето. Има фактори, които ускоряват този процес, но те не са свързани с четенето на дисковете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

dindin: нещо, което деградира за толкова кратък период от време, обикновено е с биологичен характер. Лазарния светодиод не е с такъв - изключвам OLED технологията, която на този етап няма нищо общо с лазера (поне аз не знам). Позволявам си да пиша по тези въпроси, понеже се чувствам засегнат от хора, които нямат достатъчно познания в тази област (аз също съм ходил на такива "семинари" , организирани от SONY и PANASONIC). Фактора, който наистина съкращава чувствително живота на лазера(И НЕ САМО), е ИЗКУСТВЕНОТО СТАРЕЕНЕ (не се споменаваше за този елемент на "семинарите"). Това обикновено се постига с продължително протичане на по-висок ток от номиналния, аналогично: с повече часове работа(четене), което ние правим слагайки диска в DVD рома използвайки или не навигацията. И така: Ако има диск в DVD рома: при всяко палене на колата, лазера чете и зарежда (свети/работи) информацията от този диск. Ако няма диск в DVD рома: при всяко палене на колата, лазера светва и като не му се върне лъч с инфо от отражателната повърхност на диска- спира да свети/работи, което значително отдалечава във времето надписа DISК ERROR (около 100-150 евро+разлобяване).

п.п. За хората, които не знаят : в лазерната "глава", освен лазерен светодиод(който свети) има и фотоприемник, който приема(чете) отразения лъч от диска

Надявам се да съм бил полезен.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно ли питаш? 

 

Ставаш банален, а после питаш дали си бил полезен...

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Пиша в тази тема за да не пускам излишно нова, с банален въпрос, на който обаче не намерих отговор нито тук, нито в другите теми свързани с навигацията на Акорд 2003-2006.
Отскоро притежавам бензинов Акорд 2.0, 2003-та година с навигация, и още преди колата да стане лично моя предишния собственик - близък мой приятел ме предупреди за неудобството навигацията да не може да се ползва в България, затова се насочих и към форумите.
Въпроса ми е знаете ли за сервиз, извършвал замяната на конзола от фейслифт на Акорд от преди фейслифта, или поне популярен Хонда сервиз, в който знаят за какъв проблем иде реч?

Не съм достатъчно технически грамотен относно платки, кабели, букси и т.н., а и честно казано нямам желанието да пипам нещо, което не е в сферата на познанията ми. Същевременно съм съгласен да си платя за една професионално свършена и "изпипана" работа, от някой който си му е занаят.

Ще съм благодарен запознатите да ме информират тук или на лично съобщение.

 

Поздрави

 

P.S Линка с инструкциите кое как трябва да се направи, качен на google.drive не се отваря...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

трябва да се смени централната конзола, а също така и двд устройството. В оторизиран сервиз няма да ти свършат работа, според мен.

Виж първо да намериш тези неща от кола след фейслифта, а после ще се намери кой да ти го инсталира.

Интересно ми стана това, че си писал 115НР в аватара си.  :|

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги. Искам да сложа китайска камера за движение на заден ход. Въпросите, които изникват обаче са :
1) коя камера би паснала на мястото на светлината за регистрационната табела и
2) дали може да се свърже с екрана на оригиналната навигация.
3) как се инсталира .

Колата е 2007 фейслифт, оборудвана с навигация.
Прочетох темата. Има обяснение за включване на камера, но снимките на ВесКо не се отварят и не мога да се ориентирам изобщо.
Някой слагал ли е камера изобщо ?
Притеснявам се китайците да не продават камера за американския акорд. поне дават размери и ще премеря точно какви са размерите на осветителния модул.

Моля за малко помощ и нови снимки на колегата ВесКо . 
Ако никой не е правил нещо подобно - ще се опитам да направя снимки или видео и да ги кача 

 

Редактирано от cK1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли някой да ми каже, възвожно ли е да се монтира конзолата с голимия дисплей + чейджъра от дизелов акорд на бензинов с обикновенно аудио, без да се монтира двд рума. Целта е просто визия, притесняваме дали всичко ще работи коректно. Разбрах, че от бензин на дизел не се случват нещата. Не на последно място донора е англичанка.Моето аудио е обикновенно и съм с комби. Донора е седан.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да се получи. DVD-ROM-а напрактика управлява дисплея. Няма да ти се визуализира нищо на него без ROM-a. Другото е климатика, няма да ти работят контролите, тъй като на дизела и бензина с аразлични. Още повече, с навигацията, климатика се управлява не само от бутоните но и от екрана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://aliexpress.com/item/Free-Shipping-for-Honda-Honda-2008-2009-2010-Accord-ACURA-Car-Rear-View-Camera-Rearview-Reverse/1167626542.html?spm=2114.13010608.0.0.9ighSF

 

1).Toва отгоре е линк към камерата, която съм монтирал.

 

2). Да, може да се свърже с навигацията на Акорд след 2006., а също така смяната на картината ще става автоматично, всеки път като включиш на задна скорост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря !

Поръчах я вчера :) .

 

Да видим какво приключение ще е монтажа .

 

BTW - видях, че има и някакви с осветление, но предпочетох да се доверя на твоя избор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря !

Поръчах я вчера :) .

 

Да видим какво приключение ще е монтажа .

 

BTW - видях, че има и някакви с осветление, но предпочетох да се доверя на твоя избор.

 

Тази също трябва да има осветление за номера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря !

Поръчах я вчера :) .

 

Да видим какво приключение ще е монтажа .

 

BTW - видях, че има и някакви с осветление, но предпочетох да се доверя на твоя избор.

Като я получиш, ще ударя едно рамо с каквото мога, но като за начало можеш да потърсиш една 7пинова, едноредова, зелена букса на Хонда. Използва се във всичките модели на Хонда , поне в моделите след 1995г. Ако не намериш такава букса, другият вариант е да запоиш 4 кабелчета директно на пиновете на буксата на двд-то.

 

s-l300.jpg

Някои коли ползват такава букса зад контактният ключ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и по-евтин и лесен вариант - https://store.comet.bg/Catalogue/Product/27861/#e30%3D

 

Конектора е същата стъпка и има и засек, така че да не може да се обърне после, аз ползвам такъв.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно, в тялото на тази камера има ли осветление за номера?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според описанието дадено от продавача (описание което е предоставено на продвача от фабриката производител) има!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се , че има осветление за задният номер. Това, което спомена колегата е, че камерата си няма светлина за нощно снимане, но повярвайте ми, няма нужда от такава. Камерата работи много добре с малко светлина, а и да не забравяме, че като се включи задната си има светлина за назад  ;)

Редактирано от ВесКо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи може да се сложи камера само на фейслифт , а на пре-фейс не , така ли ? Пиновете така ли трябва да са :

pin2-Video GND

pin5-Video+
pin6-connect to pin7
pin7-connect to pin6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1) Vcc for Honda camera.    не се ползва
2) Ground                             Ползва се
3) Not used                          не се ползва
4) Video ground                    Ползва се
5) Video                                Ползва се
6) Shield for Honda camera  не се ползва
7) Camera Detect                 Ползва се

 

pin7-connect to pin2 !

Редактирано от ВесКо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е за сивик схемата . За акорд и сивик явно са еднакви. Тази, за която писах, я видях в civinfo.com за акорд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На акорд, преди фейс, има ли начин да се сложи камера за задно виждане ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разгледай в Ютюб, там има за американския Акорд клипчета как се включва камера за заден ход.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз питам за европейския , не за американския.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде е разликата колега, виждал ли си Конзола на Американски???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Външно може да няма , но в софтуера или буксите отзад да има . Гледах снимки на акура и хонда (не почня моделите), отвън бяха еднакви , но отзад имаше 1 букса по-малко и то точно тази, за камерата и нямаше, хм радио.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ДВД-Рома за Хонда 7ген. преди фейслифта е една и съща за Европа и за Америка, това което си гледал е било за фейслифтов модел. Тези, които са със сателитно Радио и преди фейса, разликата не е в ДВД-Рома, а в Нави/ЦД/Радио модула.

Не знам дали си разбрал, но камерата се връзва за ДВД-Рома, а не за Нави/ЦД/Радио модула.

 

Не искам да те убеждавам в нищо, прави каквото намериш за добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам , че се връзва там , на моя сивик сам си я сложих. Просто дадох пример с еднакви устройства на външен вид , но накрая се оказват различни. И все пак, можеш ли да ми кажеш или дадеш линк, за на преди фейс, как са пиновете за камера , че намирам само за след фейс? А за американските, намирам само как се инсталира , но без да кажат за подредбата на пиновете.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се разровя, в момента нямам много време за "рисърч". Когато бях със стария РОМ, бях намерил в Ютюб клипче за връзване на Американски Акорд с един преходник, но РОМ-а беше същия и устройството ставаше и за нашите.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, аз точно този преходник търся да видя как са пиновете. На моята аз си го правих и не е сложно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един въпрос. Навигация от фейслифтов бензинов акорд с десен волан, става ли за фейслифтов бензинов с ляв волан? Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, дирекцията на каране не играе роля.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли снимка на двд рома от към буксите на преди фейс ?

Редактирано от mafyata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В темата има, провери страниците назад.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един въпрос. Навигация от фейслифтов бензинов акорд с десен волан, става ли за фейслифтов бензинов с ляв волан? Благодаря!

За ставане.... всичко става, но истината е, че ще имаш ядове с управлението на климатроника.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да има ядове, ако си монтира контролера на климата
от неговата навигация (преди фейслифт) на новата (фейслифт),
заедно с платката с бутоните. Нещо повече, сигурен съм, че
нави от бензин може да се сложи на дизел, стига да се
монтира модула от префейслифта заедно с бутоните. Става
въпрос за това:post-35517-0-37335400-1488606195_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека и аз да се похваля. От днес съм с работеща фейслифтова навигация на моя не фейслифтов Акорд. Следвайки указанията от @crown_bg всичко мина безпроблемно.

 

Искам да благодаря специално на @crown_bg и на всички онези, които са му помогнали и на него!!! 

 

:) :) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...