madrigal 15 #1 Публикувано 13 Декември, 2015 Здравейте! Още един проблем с Акорда. Тегли на една страна. Ходих на стендове (2 бр.), и на двете места ми казаха, че отклоненията не могат да се регулират, трябва да се сменят някои неща. Умишлено (все още) не уточнявам кои точно, за да не сугестирам четящите. Т.к. имаше разлика в мненията на майсторите на двата стенда, малко съм раздвоен . Прикачвам резултатите от измерванията на единия стенд (там направиха регулировка на сходимостта на предните колела, но все още си тегли на една страна). Ще се радвам на коментари, след това ще обясня и какво ми казаха на двете места. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #2 Отговорено 13 Декември, 2015 (Редактирано) Отзад наистина не може да се пипа за това се слагат камбър кит или ти ги прави стругар както на мене. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=98351Но за предните гуми би трябвало всичко да може да се наглася...Я кажи по точно къде е проблема ? Редактирано 13 Декември, 2015 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
madrigal 15 #3 Отговорено 13 Декември, 2015 Еее, днес не можахме да се видим, за да ти демонстрирам. Ами тегли си надясно, ако пусна ръка от волана. Ако погледнеш по-внимателно стойностите преди и след реглажа, ще видиш, че полусъбирането на колелата след реглажа е -00.07 deg. и за двете, което трябвало да осигури да не дърпа надясно. Да, ама не би. Страничният наклон и надлъжният наклон на дясното не могат да се регулират. На първия стенд, където ходих, човекът каза, че трябва да се смени шенкел и долен носач, може и втора ръка да са. На втория стенд, на който ходих (не беше по моя приумица, но както и да е), майсторът предположи, че може да не са точно шенкел и долен носач, но и той каза, че тези наклони не могат да се регулират на този тип кола. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6035 #4 Отговорено 14 Декември, 2015 Тегленето на дясно по-значително ли е при рязко ускорение на 1-ва и 2-ра предавки? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
POPAI 8 #5 Отговорено 14 Декември, 2015 аз имах подобен проблем и се оказа от дефектна предна гума.ходих на реглаж и сходимос и всичко беше ок.Майстора ми обърна само гумите-лява с дясна и дърпането стана на другата страна.Та провери си гумите аз не очаквах да са от тях,бяха Гудиьр 8.Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DYNACORD 23 #6 Отговорено 14 Декември, 2015 На пръв поглед има голяма разлика в надлъжния наклон, но не могат да се регулират. Както колегата е споменал - размени предни със задни или лява с дясна (ако не са с посока) и виж дали има подобрение. При мен беше задържащ спирачен апарат, което също можеш да провериш лесно, и такъв беше и моя проблем с дърпането надясно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
madrigal 15 #7 Отговорено 14 Декември, 2015 Упражнението с гумите вече го правих. Гумите са с посока, но въпреки това размених двете предни за проба. Дърпането като че ли изчезна, но не се появи дърпане вляво, както би могло да се очаква, ако проблемът е в дясната гума - по-скоро в този случай си държеше средата. После сложих задните отпред и тегленето надясно пак се появи. Може би една идея по-малко отпреди, а може и да си въобразявам. Ще видя и спирачките, но на мен другата ми питанка е тези наклони, които не могат да се коригират, доколко са важни и дали да влизам в сага със смяна на шенкели, носачи и т.н.? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #8 Отговорено 14 Декември, 2015 ........Ами тегли си надясно, ако пусна ръка от волана. Ако погледнеш по-внимателно стойностите преди и след реглажа, ще видиш, че полусъбирането на колелата след реглажа е -00.07 deg. и за двете, което трябвало да осигури да не дърпа надясно. Да, ама не би. Страничният наклон и надлъжният наклон на дясното не могат да се регулират. На първия стенд, където ходих, човекът каза, че трябва да се смени шенкел и долен носач, може и втора ръка да са. На втория стенд, на който ходих (не беше по моя приумица, но както и да е), майсторът предположи, че може да не са точно шенкел и долен носач, но и той каза, че тези наклони не могат да се регулират на този тип кола. И ти си попаднал на стендове и майстори! Аз не съм специалист, но от разпечатката ясно се вижда , че има стойности които са извън нормата и според мен няма как да не ти дърпа. Отзад нещата са в норма и не пипай нищо, но на предно дясно колело ,страничния наклон е извън норма, която евентуално може да се вкара от основата на макферсона / нали си с такова окачване/. Другата стойност която е притеснителна и евентуално е по-големия виновник за дърпането надясно, е ъгъла на шенкелния болт - виж какъв е при лявото колело и колко голяма разлика имаш при дясното. Макар да не знам какви стойности трябва да бъдат, тази разлика е доста голяма и според мен от там ти идва проблема. Пак казвам , не знам какво е окачването отпред при теб, но най-вероятно имаш нещо разбито или изкривено, та може този майстор от първия стенд ,да се окаже прав, затова виж и провери всичко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #9 Отговорено 14 Декември, 2015 (Редактирано) Oкачването на Акорда е Double Wishbone, което ще рече, че не би трябвало да има никакъв страничен наклон, освен предвидените ниски стойности от производителя. Редактирано 14 Декември, 2015 от ВесКо 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #10 Отговорено 14 Декември, 2015 След това уточнение,(за което благодаря), гледаш за разбити или омекнали втулки тампони или нещо евентуално криво. Сменяваш и всичко ще се оправи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
madrigal 15 #11 Отговорено 15 Януари, 2016 Здравейте! След сменен десен шенкел нещата са значително по-добре. Пак се усеща леко носене надясно ако пусна кормилото, но е много по-малко от преди. Минах пак стенд и майстора каза, че остава едно изместване на дясно предно колело мааалко назад. Вероятно изкривяване на носача. Посъветва ме като дойде време за смяна на втулки, да се смени целия носач с някакъв здрав. Не изключвам и гумата да е деформирана, защото преди смяната на шенкела, като размених предните гуми, носене нямаше. Аз очаквах, че ако е само от гумите, ще тръгне да носи наляво, но явно са се "неутрализирали" носенията . Е, поне за така си го обяснявам, може и да не е така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ДичоЗлатев 4 #12 Отговорено 17 Февруари, 2021 На 13.12.2015 г. at 21:24, madrigal написа: Здравейте! Още един проблем с Акорда. Тегли на една страна. Ходих на стендове (2 бр.), и на двете места ми казаха, че отклоненията не могат да се регулират, трябва да се сменят някои неща. Умишлено (все още) не уточнявам кои точно, за да не сугестирам четящите. Т.к. имаше разлика в мненията на майсторите на двата стенда, малко съм раздвоен . Прикачвам резултатите от измерванията на единия стенд (там направиха регулировка на сходимостта на предните колела, но все още си тегли на една страна). Ще се радвам на коментари, след това ще обясня и какво ми казаха на двете места. До колегата със дърпането!и аз имам същия проблем с моя акорд8! Ходех на 3 различни стена и не става пак си дърпа смених и доста части!та въпроса ми е ти твоята оправилия и ако да какво смени за да се оправи? Благодаря предварително хубав ден😉 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1240 #13 Отговорено 17 Февруари, 2021 Колега ти си голям археолог, колегата може и да е сменил марката вече. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове